T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Ogarnąłem. Jest to i plus i minus, zależy od sytuacji. Tak czy inaczej, nie uważam, żeby było to jakoś bardzo mocne. Jest ok, ale dupy nie urywa, wolałbym 2d6s4 ap2.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Przekonamy się jak to będzie działać praktyce, ja gdy zobaczyłem ten spell to nawet zapomniałem o wampirzych przedmiotach
Żeby ktoś nie pomyślał, że uważam go za coś podobnego do starych zaklęć z 8 edycji - nie nie, on sam nie wygra ci gry, ale za to pomoże utrzymać najdroższe i najważniejsze modele przy życiu, nawet gdy nie zostały jeszcze zranione.


- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Podobno każdy mag będzie mógł zamienić jeden ze swoich czarów na ten, a według mnie 18 calowy bąbel to jest w chyj. Może pojawią się jakieś sneaky rozpiski na Smoczych Magach z tym zaklęciem? Zobaczymy co przyniosą beta testy.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2017, o 17:46 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.

Tak sobie myślę... skoro to mają być te najbardziej podstawowe czary, które może znać każdy czarodziej, to jakie będą te najpotężniejsze zarezerwowane dla lvl4? Wygląda na to że rola magii znacznie się zwiększy na 2.0!
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Były już tokeny z white'a w 0.99 i to bylo bardzo spoko. To zapobiega woundom, więc jak dobrze to rozegrasz to nawet zmniejsza Ci CR. Bardzo uniwersalny czar, pytanie ile rzeczy wam wejdzie, które generują te tokeny. Na KOE tokeny z white'a działały bardzo spoko. Teraz konne HE może mieć sensJarekK pisze:Z drugiej strony to jeszcze musi wejść ten spell i musisz być w tych 18" i musisz mieć maga (MoCT może tego nie mieć). Wygląda fajnie, dupy raczej nie urwie.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Byłoby fajnie.wind_sower pisze:Teraz konne HE może mieć sens
Pytanie czy będzie można te tokeny jeszcze skądś dostać. Bardzo fajnie to działa dla piechoty i herosów. Z whita były te tokeny o tyle lepsze, że były atrybutem, a nie czarem, który można zdisspelować.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Tylko według mnie ten spell jest taki super? Ponieważ normalnie gdy rzucisz sobie zaklęcie +1T na jednostkę to przeciwnik, może jej w ogóle nie atakować(wiadomo, że CC to inna sprawa) i wtedy zaklęcie się po prostu marnuje, a ten spell działa w 18" i nie da się go tak łatwo ograć, a na dodatek jeżeli zdarzy się sytuacja, że nie stracisz żadnej rany to możesz wzmocnić swoją kolejną fazę magii.

Na herosach ten spell jest bardzo dobry, bo realnie ratuje masę punktów za każdego wounda, którego odbije. Przy czym herosi w HE mają i tak mniej T czy gorszego save niż reszta, więc to ich bardziej wyrówna do reszty.
Na oddziałach to już nie jest takie super, bo to dalej są elfy z T3 i praktycznie bez save. Zginie na faze strzelania 4 chłopków mniej. Czyli z 12-15 woudnów w sword masterów zdejmiesz 10. W kombacie też to nie jest jakieś mega, bo żeby piechota miała sens musi się bić z czymś w co uderzy pierwsza i raczej musi to pokroić. Jak nie to ten spell nic nie pomaga, bo i tak zgarniesz 15 woundów i stracisz pół oddziału, który już nic nie zrobi i ucieknie.
Na oddziałach to już nie jest takie super, bo to dalej są elfy z T3 i praktycznie bez save. Zginie na faze strzelania 4 chłopków mniej. Czyli z 12-15 woudnów w sword masterów zdejmiesz 10. W kombacie też to nie jest jakieś mega, bo żeby piechota miała sens musi się bić z czymś w co uderzy pierwsza i raczej musi to pokroić. Jak nie to ten spell nic nie pomaga, bo i tak zgarniesz 15 woundów i stracisz pół oddziału, który już nic nie zrobi i ucieknie.
Będzie mógł i on go mieć.JarekK pisze:Z drugiej strony to jeszcze musi wejść ten spell i musisz być w tych 18" i musisz mieć maga (MoCT może tego nie mieć). Wygląda fajnie, dupy raczej nie urwie.
Czar w pytkę. Niezmiernie mi się podoba motyw, że niewykorzystane tokeny przechodzą dalej więc nigdy się nie zmarnuje.
Jak dla mnie 4 mniej do ściągnięcia WL czy SM to mega deal, a potencjalnie nawet i 8 mniej (prawie 1/3 oddziału!). Ciekawe czy złapie synergię np z lifem aby jeszcze wskrzeszać to co już padło ale pewnie lepszy będzie jakiś ofensywny lore ale kto wie.
No i kwestia z tymi tokenami, czy bedzie dało się mieć tego więcej i jak.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Na razie jest ok. Chciałbym zauważyć, że nie znamy nawet cv ani w ogóle mechaniki magii i wielu innych rzeczy. Także mówienie teraz ze coś jest giete/super trochę mija się z celem.
Jak się okaże, że np trzeba rzucić 7+ więc potrzebne są 3 pd, to będzie słabe. A może się okazać, że będzie wchodzić na 3+ I będzie to najbardziej op czar w grze.
Jak się okaże, że np trzeba rzucić 7+ więc potrzebne są 3 pd, to będzie słabe. A może się okazać, że będzie wchodzić na 3+ I będzie to najbardziej op czar w grze.
Wszystko zależy od alternatyw - zmian jest na tyle dużo, że ciężko jest wyrokować.Laik pisze:dla każdego kto ogarnia jest wiadome że ten czar jest gięty (dziwnym trafem gracze HE jakoś są ślepi tutaj..)
Zakładając brak zmian, to faktycznie jest to znacznie lepsze od -1 do hita z divination, bo na maxa spłaszcza odchylenia.
Weźcie pomóżcie z tą petycją, bo znowu niedorobieni francuzi będą przez pół godziny mierzyć podstawki.
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post795442
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post795442
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowa rakietnica w ID:
Rocket Battery (4+)
Volley Gun Artillery Weapon
Range 48” , Shots 2D6, Str 7, AP 2
Options: Bound Daemon (XX points)
Rocket Battery (4+)
Volley Gun Artillery Weapon
Range 48” , Shots 2D6, Str 7, AP 2
Options: Bound Daemon (XX points)
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Jeszcze nawet nie widziałeś swojego booka stary:D Orunowane organki są lepsze od tej rakietnicy a jakoś duże demony graja cały czas.

Ponarzekać można zawsze. 

