T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Klaudel »

Hmm, no moze przez to, ze nie byl uzywany, to wyglada jak jakas nowosc.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

swieta_barbara pisze:
Klaudel pisze:Nastepny twardy ziutek ze stubbornem. Troche tego za duzo jak na moj gust.
Przypominam, że diabeł kiedyś miał unbreakable, potem stubborn Dis9, teraz stubborn Dis8 - więc na razie jest na -1,5.
Przypominam, że kiedyś steam tank miał 10 woundów, krasnoludzkie maszyny rerollowały misfire, lizaki miały 10LD z coldblooded a w szczurach istniał unit kosztujący około 250 punktów który wyprowdzał 9d6 hitów z S5 AP(1) z zasadą magical attacks, rerollem to wound i brakiem kar za multiple, ruch oraz daleki zasięg... ale co to wnosi do tematu :D??
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Unbreakable byl za czasów GW i dlatego był przegięty, potem dostał stubborna i LD9 ale nie dlatego był niegrywalny tylko dlatego, że był za drogi. Teraz zobaczymy jaki będzie koszt punktowy.

Edit: Co to za chochlik usuwa posty gdy na nie odpowiadam :P?

Edit2: Tak trochę zofftopuje, tylko mnie rozśmieszył ten opis ze strony T9A?
We have created 16 unique armies from the Dread Elves in the west to the Ogre Khans in the east.
:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1053

Post autor: Dancaarkiiel »

Ja, sorki memorki. :')
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Slayer Zabójców pisze:
swieta_barbara pisze:
Klaudel pisze:Nastepny twardy ziutek ze stubbornem. Troche tego za duzo jak na moj gust.
Przypominam, że diabeł kiedyś miał unbreakable, potem stubborn Dis9, teraz stubborn Dis8 - więc na razie jest na -1,5.
Przypominam, że kiedyś steam tank miał 10 woundów, krasnoludzkie maszyny rerollowały misfire, lizaki miały 10LD z coldblooded a w szczurach istniał unit kosztujący około 250 punktów który wyprowdzał 9d6 hitów z S5 AP(1) z zasadą magical attacks, rerollem to wound i brakiem kar za multiple, ruch oraz daleki zasięg... ale co to wnosi do tematu :D??
Tyle wnosi do tematu, że Klaudel zarzucił projektantom, że wsadzają na wszystkie potwory stubborn.
Atu jak w radiu Erewań - nie wsadzają, tylko zdejmują.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Mój błąd, odebrałem to jako argument, że obecny diabeł jest słaby :)
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nie no, słaby to on na pewno nie jest.
Chyba mocniejszy niż poprzedni, bo mimo tego punktu siły i mag. przedmiotów, obecnie jest dużo twardszy.
No i manifestacje do gry turniejowej jak znalazł.

A Supernal to nowa nazwa na demonic instability.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

swieta_barbara pisze:A Supernal to nowa nazwa na demonic instability.
Wszystkim będzie dawać 4+ warda?

Nowy diabeł bardzo fajny! Oby go nie zwarzywili kosztem punktowym. Trochę się boje tego troop type infantry. Brak thunderstompa będzie bolał mocno. One man army to to nie będzie, ale jako support/trzymacz może dać radę.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nie wszystkim. Demony mają ponoć 95% 5+

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

A co to za zasada The Reckoning? Fajna nazwa :)
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nowa zasada magów WDG, niestety nie mogę wyjawić.

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Klaudel pisze:No wiem. Ale zamiast jakiegos czaru, a nie ze ma od razu.
Masz i nie masz racji. Wcześniej każdy mag KTÓRY MIAŁ EWOKACJE mógł sobie zmienić jeden czar na wskrzeszaczke. Teraz każdy mag niezależnie od szkoły może sobie wziąć wskrzeszenie (o ile dobrze rozumiem). Więc mamy lekkie przegięcie - nosferatu powiedzmy z Alchemią może też wskrzeszać :-P
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Wskrzeszanie w wersji 1.3 było Traitem także każdy mag z ewokacją posiadał te zaklęcie dodatkowo za darmo, teraz co prawda każdy lore będzie mógł wskrzeszać, ale będzie trzeba wymienić któreś z zaklęć :) Moim zdaniem to dobra zmiana, ponieważ wampiry nie będą musiały ograniczać się do jednej magii także urozmaici to tworzenie rozpisek, druga sprawa czy nie okaże się przegięte :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Blood dragony i strigoje też będą wskrzeszac jeśli chcą.
Więc nie ma mowy o słabym wskrzeszaniu.

A co do czaru HE każdy "token" to 2 piechociazy.
3 tokeny to jedna kostka magii
Czar sam z siebie daje dwa tokeny
Będzie można je generować dość latwo ( lecz aktualnie nikt nie przekracza 6 tokenow poza faza magii )

Więc potencjalne uratowanie 12 swormasterow jest ekstra. I teraz możemy rozmawiać o tym jak mocny jest to czar :) ofc są limity i pewna wartość czaru która testowalismy.
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

A co z dotychczasowymi zaklęciami ? Będą roszady? Zostaną wymienione na inne ? Ktoś coś ...?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Delikatne zmiany, część czarów wyleci, parę zmian. Bez jakiś rewolucji. Teraz każda domena będzie miała 6 czarów poza Druidyzmem więc musiało się zmienic. A jest to spowodowane, ujednoliceniem wyborów zaklęć dla każdego oraz ich dostępnością.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

kangur pisze:A co z dotychczasowymi zaklęciami ? Będą roszady? Zostaną wymienione na inne ? Ktoś coś ...?
Trochę roszad w kolejności, trochę w castingach, trochę w zasięgach, ale to ogólnie te same lory.

Awatar użytkownika
Qsownik
Chuck Norris
Posty: 397
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań

Post autor: Qsownik »

swieta_barbara pisze:Nowa zasada magów WDG, niestety nie mogę wyjawić.
Czasem to nie jest ta zasada co sprawi, że utrata modeli mniej będzie bolała? (veil tokens?)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

swieta_barbara pisze:
kangur pisze:A co z dotychczasowymi zaklęciami ? Będą roszady? Zostaną wymienione na inne ? Ktoś coś ...?
Trochę roszad w kolejności, trochę w castingach, trochę w zasięgach, ale to ogólnie te same lory.
a co z kosmologią? Wydłużą zasięgi aby była konkurencyjną wobec innych lorów? Bo to lore był nieco odstający od innych.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Kosa pisze:
swieta_barbara pisze:
kangur pisze:A co z dotychczasowymi zaklęciami ? Będą roszady? Zostaną wymienione na inne ? Ktoś coś ...?
Trochę roszad w kolejności, trochę w castingach, trochę w zasięgach, ale to ogólnie te same lory.
a co z kosmologią? Wydłużą zasięgi aby była konkurencyjną wobec innych lorów? Bo to lore był nieco odstający od innych.
Nie mam pojęcia, nigdy nie grałem na kosmologii (w sumie przeciw chyba też nie).
Ale widzę, że sporo zmian na niebiesko, więc pewnie coś zmienili.

ODPOWIEDZ