T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Jestem ciekawy jak to będzie wyglądało w całości, bo takie HBE mają magiczną włócznie, która robi *puff!* i lancy nie ma, do tego banner -1 to hit. Ciekawe jak to wszystko będzie w punktach wychodziło.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
ten HBEkowy spear byłby spoko, gdyby nie był wyceniony na śmieszne 50 punktów 
?

Tylko mi Rune of Retribution wydaje się najlepszą defensywną runą jaka teraz istnieje1. Rune of Passage (Talisman)
After sides have been picked but before deployment, the Dwarf player picks a piece of terrain. Friendly units may treat it as Open Terrain when making Advance or March moves, but must abide by the Unit Spacing rule upon the completion of its moves.
Hide Spoiler
The Rune is no longer tied to the bearer's unit, and can benefit the entire army instead. While the chosen terrain is a bit more predictable this way, units that seldom would have characters (Rangers and Hold Guardians, for example) may now benefit from it.
Please note that it no longer only works on impassable, but all terrain- letting Dwarf units ignore things like rivers, forests, ruins and houses as long they can make clear of it.
While 9" still isn't enough to super move through most things, it can still be used to pass partially through otherwise annoying obstacles. Additionally, there's the 15" March Banner in the rulebook that has fantastic synergy with the Rune of Passage (and of course, fantastic utility just as it is).
2. Rune of Retribution (Armor)
Whenever the wielder rolls a successful Shield Wall Warding Save (including stacked with Shielding) the attacking model suffers a hit with the strength and AP of the saved attack.
Hide Spoiler
Made more reliable, it can now be used with a Shield Wall save up to 4++. For sake of simplicity and to help keep the cost of potential down, extra rules like multiwounds and so on don't apply to the returned blow. Do note that Lethal Blow is reflected fully, since the attack was made with that AP.
The reason it's still tied to the Shield Wall is to make it a bit more defensive Rune, but also so it can't be used on special attacks or attacks in the flank (like a normal Ward save would've done). Another way to help keep costs down a bit, and put emphasis on using a Shield


Jaki jest ward z tego shield wall sumarycznie? 4+?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Zależy ile zainwestujesz, z bazy jest 6++/5++ jak ktoś na ciebie szarżuje, ale jak dodasz 2x rune of shielding to masz 4++ zawsze 


Ten passage jest fenomenalny teraz. A jyz byl bardzo dobry
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Też mi się bardzo podoba! Mam nadzieję, że wording "friendly units" zostanie zachowany żeby wykorzystać runke w grach 2v2 


- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Zwłaszcza, że na parówce friendly unit odnosi sie tylko do Twojej armii 

Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
My gramy inaczej
Tzw. Ogrze sojusze(tudzież neutralne sojusze).
Swoją drogą zawsze uważałem za głupotę system parówek w którym nie można rzucać buffow na sojusznicze oddziały, ale można rzucać debuffy na jednostki wroga

Swoją drogą zawsze uważałem za głupotę system parówek w którym nie można rzucać buffow na sojusznicze oddziały, ale można rzucać debuffy na jednostki wroga


- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Jest na to kontra (która nawet nie istnieje na 1.3), 1ap<lethal, każda kawa idzie do góry - skąd to info? :^)Blaesus pisze:Czyli nieistniejące wzmocnienie względem spearów i wzrost kosztu tak na prawde niwelują bonus do Ag przy szarży.
Nieźle

To zacznij grać na te kontry i przestań gadać głupoty bo to jest słabe i obraźliwe wobec innych.Dancaarkiiel pisze:Jest na to kontra (która nawet nie istnieje na 1.3), 1ap<lethal, każda kawa idzie do góry - skąd to info? :^)Blaesus pisze:Czyli nieistniejące wzmocnienie względem spearów i wzrost kosztu tak na prawde niwelują bonus do Ag przy szarży.
Nieźle
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
"Zasady to głupoty! Nie obrażaj mnie! ;((("as1 pisze:To zacznij grać na te kontry i przestań gadać głupoty bo to jest słabe i obraźliwe wobec innych.Dancaarkiiel pisze:Jest na to kontra (która nawet nie istnieje na 1.3), 1ap<lethal, każda kawa idzie do góry - skąd to info? :^)Blaesus pisze:Czyli nieistniejące wzmocnienie względem spearów i wzrost kosztu tak na prawde niwelują bonus do Ag przy szarży.
Nieźle
Niezła argumentacja
Wracaj do działu Koe plx

Ekhem...
Ten spear w HE był lepszy wcześniej, bo jeszcze dawał tyle siły ile ma T przeciwnik +1 (zawsze). I tak nikt go nie brał, bo w HE heros do bicia na piechote jest cienki.
Pancerz dający +2 save fajny, ale można w sumie osiągnąć było to samo za pomocą dragon mantle i nikt go nie brał.
Taki lordzik kosztuje 500+ pkt i niczego nie jest w stanie złapać.
Ten spear w HE był lepszy wcześniej, bo jeszcze dawał tyle siły ile ma T przeciwnik +1 (zawsze). I tak nikt go nie brał, bo w HE heros do bicia na piechote jest cienki.
Pancerz dający +2 save fajny, ale można w sumie osiągnąć było to samo za pomocą dragon mantle i nikt go nie brał.
Taki lordzik kosztuje 500+ pkt i niczego nie jest w stanie złapać.
Na parówkach to nie przejdzie, bo można złożyć jakieś głupie kombosy typu podbijanie regeny z mortisów na jakimś turbo klocku albo wózki imperium z dowolną kombatową armią (hate, distracting, +1 to hit).Mam nadzieję, że wording "friendly units" zostanie zachowany żeby wykorzystać runke w grach 2v2
Posłuchaj kochaniutki jeżeli nie potrafisz zrozumieć że kawaleria wcale nie jest przegięciem tej gierki i skoro nie potrafisz wykorzystać dotychczaszowego ap1 i potrzebujesz ap2 to sorka ale trochę więcej taktyki nie zaszkodzi ale co ja tam mogę wiedzieć.
A i jeszcze jedno argument że można zajechać od boku lub tyłu jest mega słabym jakbyco to patrz wyrzej.
A i jeszcze jedno argument że można zajechać od boku lub tyłu jest mega słabym jakbyco to patrz wyrzej.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wcześniej nie mogłeś wziąć Dragon Mantle i Enchanted Shield, teraz będziesz mógł, a spear jest śmiesznie tani za to co daje.JarekK pisze:Ekhem...
Ten spear w HE był lepszy wcześniej, bo jeszcze dawał tyle siły ile ma T przeciwnik +1 (zawsze). I tak nikt go nie brał, bo w HE heros do bicia na piechote jest cienki.
Pancerz dający +2 save fajny, ale można w sumie osiągnąć było to samo za pomocą dragon mantle i nikt go nie brał.
Taki lordzik kosztuje 500+ pkt i niczego nie jest w stanie złapać.
Na turniejach może nie, ale na 1 grę turniejową zagram 20 for fun, także pozdroJarekK pisze:Na parówkach to nie przejdzie, bo można złożyć jakieś głupie kombosy typu podbijanie regeny z mortisów na jakimś turbo klocku albo wózki imperium z dowolną kombatową armią (hate, distracting, +1 to hit).Mam nadzieję, że wording "friendly units" zostanie zachowany żeby wykorzystać runke w grach 2v2


No nie do końca. Plusy do siły dawał zawsze, owszem, to mocne. Teraz wygląda to inaczej bo koleś jak trafi wszystko to dostajesz 10 hitów. Z s5. I ap5 jak Cię zaszarżowali. Koleś jest normalnie w stanie wyzerować lancę na strzała. Na mnie to robi wrażenie. I ogólnie koleś raczej mieli dowolną piechotę, kawalerię i tak dalej, wczesniej miał te dodatkowe hity tylko na potwory które po prostu omijały kloc w którym był ten koleś.JarekK pisze: Ten spear w HE był lepszy wcześniej, bo jeszcze dawał tyle siły ile ma T przeciwnik +1 (zawsze). I tak nikt go nie brał, bo w HE heros do bicia na piechote jest cienki.
Pancerz dający +2 save fajny, ale można w sumie osiągnąć było to samo za pomocą dragon mantle i nikt go nie brał.
Taki lordzik kosztuje 500+ pkt i niczego nie jest w stanie złapać.
Więc mówienie że taki był wcześniej i nikt tego nie brał to teraz też nie będzie niekoniecznie się sprawdzi.
Jak gracie for fun to przecież możecie sobie modyfikować zasady jak chcecie także pozdro?Slayer Zabójców pisze:Na turniejach może nie, ale na 1 grę turniejową zagram 20 for fun, także pozdro

Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, o 19:48 przez Ciara, łącznie zmieniany 1 raz.

- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Ten bełkot to tak na poważnie? :'))as1 pisze:Posłuchaj kochaniutki jeżeli nie potrafisz zrozumieć że kawaleria wcale nie jest przegięciem tej gierki i skoro nie potrafisz wykorzystać dotychczaszowego ap1 i potrzebujesz ap2 to sorka ale trochę więcej taktyki nie zaszkodzi ale co ja tam mogę wiedzieć.
A i jeszcze jedno argument że można zajechać od boku lub tyłu jest mega słabym jakbyco to patrz wyrzej.

Tytuł: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Możesz gloryfikować swoje słońce jarusia. PozdroEltharion pisze:Wracaj do swojej nory trollu
Spear kiedyś, a spear teraz.
Wcześniej Lethal działał w każdej turze, dodatkowo ściągał regene, więc speary lepiej "grinduja" taka kawalerię.
Teraz masz to dodatkowe AP tylko w pierwszej turze i inne zasady, które masz szansę znegowac.
Poza tym, nie ma co się rozwodzić, zasady są już w 99% zatwierdzone.
Wcześniej Lethal działał w każdej turze, dodatkowo ściągał regene, więc speary lepiej "grinduja" taka kawalerię.
Teraz masz to dodatkowe AP tylko w pierwszej turze i inne zasady, które masz szansę znegowac.
Poza tym, nie ma co się rozwodzić, zasady są już w 99% zatwierdzone.

@Ciara - skąd 10 hitów? Lord ma 4A a commander 3. Czyżby niekontrolowany przeciek czy się machnąłeś?
Czyli z tym armourem mozna wykrecic 1+ z buta? Brzmi fajnie.
Zobaczymy jak meta bedzie wygladac, bo dalej za tego typa nawet z 1+ i spearem mozna wystawic 20 WL. Rozbije sie to o koszty punktowe. Mam nadzieje że będzie mozna sensownie takiego koksa złożyć
@Eltharion @as1 - skończcie. Można dyskutować o balansie, ale bez personalnych wyjazdów. Następne będę wycinał.
Czyli z tym armourem mozna wykrecic 1+ z buta? Brzmi fajnie.
Zobaczymy jak meta bedzie wygladac, bo dalej za tego typa nawet z 1+ i spearem mozna wystawic 20 WL. Rozbije sie to o koszty punktowe. Mam nadzieje że będzie mozna sensownie takiego koksa złożyć

@Eltharion @as1 - skończcie. Można dyskutować o balansie, ale bez personalnych wyjazdów. Następne będę wycinał.