T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: JarekK »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Magic Resistance

A spell that is targeting at least one enemy unit with one or more models with Magic Resistance suffers a -X modifier to its casting rolls (where X is given in brackets). This is an exception to the Casting and Dispelling Modifier rules. If there are different X values that could be used, use the highest.
Wizard Conclave

The Champion of a unit with Wizard Conclave gains +1 Health Point in addition to the normal Characteristics increases associated with being a Champion, and is a Wizard Adept. This Champion may select up to two spells from predetermined spells given in brackets after Wizard Conclave. This overrides the Spell Selection rules connected to being a Wizard Adept.
KRASIOWA:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tu karty do ściągnięcia i wydrukowania:
https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... load/1300/
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Dodatkowo podali jeszcze casting value dla hereditarek ^^
Pyrka znerfiona :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Qsownik
Chuck Norris
Posty: 397
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań

Post autor: Qsownik »

Janus pisze:
Qsownik pisze:Immortal Gauntlets + Evocation :D
O ile się zaklęcia nie zmienią, to byłoby nieźle. Np. pocisk AP(6) i do wyboru przerzut warda lub znoszenie regenki.
niestety soul token a veil token to co innego :( jedne powstają z zasady reckoning, drugie z magii, było parę stron wcześniej
Teraz widząc jak wygląda Evocation, rozumiem co miałeś na myśli. Jednak mi chodziło o Hasten the Hour i Touch of the Reaper :P

Coś mi się wydaje że Raven's Wing zostanie trochę zmienione/znerfione (wydaje mi się to lepsze od Shadow Step z 1.1 mimo, że Shadow Step było atrybutem).
Czy 6-tka z Divination nie jest aby odrobinę za mocna/uniwersalna? Och, czekaj... Przecież już nie ma Remaining-in-Play Spells #-o
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 19:16 przez Qsownik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Nareszcie Witchcraft dostał boosta :) Pyro juz nie będzie tak karał Elfiaków :P
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Slayer Zabójców pisze:Dodam jeszcze nowe zasady MR
Nie wiem jak wam, ale mi się podobają :)
Mi też. Co prawda jestem jeszcze noobem w dziewiątce, ale tak sobie myślę, że może teraz będzie niegłupią opcją zainwestowanie w MR dla danego oddziału. Przykładowo w moim imperium wypróbuję Witch Hunter w klocu halabardników, który już nie tylko uchroni ich od czarów ofensywnych (które przeciwnik po prostu posłałby gdzie indziej) ale i od czarów nerfiących w walce.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Można powiedziec,że MR nie daje nerfa bound spellom jako ze są autocastem
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

W sumie dla mnie najciekawsze jest wprowadzenie stanu wstrząśnięty nie zmieszany dla oddziałów, zespoilerowane przy okazji czarów:
Shaken*

A Shaken unit cannot perform any of the following actions:
Declare Charges, Pursuit, Overrun, Advance Move, March Move, Reform (it can Combat Reform and Post-Combat Reform), Random Movement move, Shooting Attacks

In addition, its Close Combat Attacks suffer -1 to hit, while Close Combat Attacks allocated against Shaken models gain +1 to hit.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Z jednej strony dobrze, że znerfili Pyro ale z drugiej nie wiem czy nie pojechali trochę za bardzo po bandzie :) Fakt kiedyś pyro miażdżyła elfy, ale na krasnoludy czy rozpiskę kawaleryjską nie była jakaś świetna - teraz to już w ogóle będzie kiepawa...

Jestem ciekaw jak te bound spelle będą się sprawdzać w praktyce - szczególnie u krasnoludów które całą swoją fazę magii będą na nich opierać :)
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 19:38 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Mr nie wpływa na boundy. W czasie playtestów poruszyłem tą kwestię, czy wprowadzić zapis że daje -x do castingu na boundy ale stwierdzili że wpływa tylko na normalne zaklęcia.
JimMorr pisze:...stanu wstrząśnięty nie zmieszany dla oddziałów...
?
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Ciara pisze:Mr nie wpływa na boundy. W czasie playtestów poruszyłem tą kwestię, czy wprowadzić zapis że daje -x do castingu na boundy ale stwierdzili że wpływa tylko na normalne zaklęcia.
JimMorr pisze:...stanu wstrząśnięty nie zmieszany dla oddziałów...
?
https://www.youtube.com/watch?v=OUUq5mRCimo

@JimMorr krążą pogłoski, że shaken będzie działać tylko na oddziały które nie są ITP lub Unbreakable - jeżeli tak faktycznie będzie to wygląda jak jakiś spisek demonów i nieumarlaków :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Dzięki za wyjaśnienie, teraz widzę.

Shaken działa na wszystko. Tylko zwykle dostajesz to po zebraniu się z uciekania lub niezdanym fearze więc umarlaki i demony mają to w dupie. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Ciara pisze:Dzięki za wyjaśnienie, teraz widzę.

Shaken działa na wszystko. Tylko zwykle dostajesz to po zebraniu się z uciekania lub niezdanym fearze więc umarlaki i demony mają to w dupie. :)
A niezdany fear nadal nerfi WS do 1 ?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Nie. Zamiast tego daje shaken.
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Czyli chłopi już nie będą mieli odporności na fear :P
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Zapowiada sie nieźle, jestem ciekaw jak zmieniono Kosmolgie :roll:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Lobby elfów zwyciężyło bo pyro mocno osłabione. Jak się jeszcze doda działanie MR to salvo mocno po łapach dostało
Spell SE też fajowy za taki koszt magic move plus ward - promocja

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

kangur pisze:Zapowiada sie nieźle, jestem ciekaw jak zmieniono Kosmolgie :roll:
Bardzo dobrze, gram na tym lorze prawie od poczatku testów i jest miodzio lorem. :)
PZz pisze:Spell SE też fajowy za taki koszt magic move plus ward - promocja
A ludzie na forum se i tak narzekają że to gówno i równie dobrze moglibyśmy nie mieć hereditary spella i inne armie mają op spelle =P~
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

PSz pisze:Lobby elfów zwyciężyło bo pyro mocno osłabione. Jak się jeszcze doda działanie MR to salvo mocno po łapach dostało
Spell SE też fajowy za taki koszt magic move plus ward - promocja
Tym bardziej, ze spell jest repeatable - z takim casting value ten wardzik to wisienka na torcie, a dodatkowa odporność na ranged attacks to to czego elfom potrzeba :)
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Teraz doczytałem że divination był najpopularniejszym lorem ale nie był/ jest broken.
Pyro za to było - chętnie zamienię dostęp do pyro za divination

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

no i hajelficki spell nieco za wysoki koszt rzucenia, 1 mniej i byłby całkiem okej, teraz rzucanie tego czaru nie najlepszym magiem będzie trochę ryzykowne z 3 kości bo zbyt często spali na panewce, zaś z 4 to nieporozumienie, z 3 to nawet i sporo ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ