T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Rzucenie traitu he z wizard mastera z 3 kostek to jakieś ponad 90% szansy na sukces. Chyba że mówiąc ryzykowne masz na myśli miscasta który ma jakieś 2,5% szansy na wystąpienie.

no to o tym piszę, że master jakoś ujdzie ale pozostali magowie mogą sobie zapomnieć o tym czarze, np. loremaster :/ chyba, że będzie się brało jakieś bufy do castów.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
8 z 3 kości to 83,8% szansy na sukces - naprawdę mogą zapomniećKosa pisze:no to o tym piszę, że master jakoś ujdzie ale pozostali magowie mogą sobie zapomnieć o tym czarze, np. loremaster :/ chyba, że będzie się brało jakieś bufy do castów.


naprawdę mogą zapomnieć. Czar bardzo fajowy ale nie aż tak aby mieć prawie 20% szans zmarnowania 3 kostek. Po prostu tutaj nie kalkuluje się ryzyko w tych 20%. To nie jakiś baniszment itp. który morduje więc ryzyoko można podjąć bo ustawi grę, a tutaj to zupełnie co innego.Slayer Zabójców pisze:8 z 3 kości to 83,8% szansy na sukces - naprawdę mogą zapomniećKosa pisze:no to o tym piszę, że master jakoś ujdzie ale pozostali magowie mogą sobie zapomnieć o tym czarze, np. loremaster :/ chyba, że będzie się brało jakieś bufy do castów.?
tylko my, znaczy elfiaki niebieskie oraz zielonePSz pisze:Nie tylko wy macie takie CV - tylko że np OG będą musiały przebijać jeszcze MR-a

reszta ma niskie ^^
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Ale reszta zaklęć wydaje się trochę słabsza od waszegoKosa pisze:tylko my, znaczy elfiaki niebieskie oraz zielonePSz pisze:Nie tylko wy macie takie CV - tylko że np OG będą musiały przebijać jeszcze MR-a
reszta ma niskie ^^

Pamiętaj, że jak z 3 kości nie uda ci się rzucić czaru to każda 1 wraca do puli kostek mocy ^^ Według mnie bez problemu można ten spell castować z 3 kości nie mając bonusu do casta.

Jakoś trzeba będzie żyć, z resztą jak już dadzą wersję do gry to się okaże, czy ostatecznie jest okej czy trzeba będzie im zmniejszyć castinga. Ale skoro w zamkniętych playtestach działało to może jest w porządku.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
You will love it! (Serio, to nie jest sarkazm, chyba dawno nie byłem tak pozytywnie nastawiony do jakiegoś update'u jak teraz mimo, że zabrali krasiom magiczne pociski a u ogrów nawet nie chce wiedzieć co się dziejeKosa pisze:Jakoś trzeba będzie żyć, z resztą jak już dadzą wersję do gry to się okaże, czy ostatecznie jest okej czy trzeba będzie im zmniejszyć castinga. Ale skoro w zamkniętych playtestach działało to może jest w porządku.


Spell mamy fajny. Ale są równie fajne. Jest tu kilka czarów które są w kategorii " musisz zbić" np HE który dodatkowo gra od pierwszej tury a nie w czasie idzie do CC.
Nie będę dodawał że ciekawi mnie jak często piechotne OG będą na własnych warunkach dyktować CC.
KoE ma jeszcze gorzej z tym CV
Nie będę dodawał że ciekawi mnie jak często piechotne OG będą na własnych warunkach dyktować CC.
KoE ma jeszcze gorzej z tym CV
W nowej magii wybierasz czary praktycznie na poziomie rozpy. Więc jak nie masz czego kulac od 1 tury, a chciałbyś mieć, tzn że coś kiepsko rozpe skleiles
No i nie zapominajmy, że można tokeny przenosić. Więc w najgorszym przypadku dojdzie Ci 1 kostka w kolejnej fazie.

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Myślę, że tu chodzi o to, że ten HBEkowy hereditary działa w każdej fazie gry i w dodatku na wszystkie jednostki w 18 calach od maga a nie tak jak większość buffów - na jedenKołata pisze:W nowej magii wybierasz czary praktycznie na poziomie rozpy. Więc jak nie masz czego kulac od 1 tury, a chciałbyś mieć, tzn że coś kiepsko rozpe skleilesNo i nie zapominajmy, że można tokeny przenosić. Więc w najgorszym przypadku dojdzie Ci 1 kostka w kolejnej fazie.


Dokładnie czar HE jest do rzucenia już od pierwszej tury i szybko może się okazać że trzeba go zbijać.
Inne np hex OG tylko jak jest lub zbliża się CC i to pewnie nie każdy. Może się zdarzyć że w całej bitwie nie będzie takiego combatu.
Ale powtarzam podoba mi się ten spell OG
Inne np hex OG tylko jak jest lub zbliża się CC i to pewnie nie każdy. Może się zdarzyć że w całej bitwie nie będzie takiego combatu.
Ale powtarzam podoba mi się ten spell OG
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Niech mi ktoś szybko powie
Postać z posiadająca S4/AP1 i zasadę AP+1 bije z tym mieczykiem z AP3 czy AP4?Moreac's Reaping
The wielder will always have at least 4 attacks. Attacks made by this Weapon benefit from Magicial Attacks, Death Trance and be always resolved at least Strength 4 and AP 3.

ap3. At least znaczy się przynajmniej masz ap3 ale nie dodajesz do tego bonusów z ap. Jak wyciągniesz więcej ap z bazy plus zaklęcia czy dwuraka to wtedy olewasz zapis tej broni i używasz lepszego ap.

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Też tak sądzę, ale podobno potwierdzone jest przez ACS, że z AP4...Ciara pisze:ap3. At least znaczy się przynajmniej masz ap3 ale nie dodajesz do tego bonusów z ap. Jak wyciągniesz więcej ap z bazy plus zaklęcia czy dwuraka to wtedy olewasz zapis tej broni i używasz lepszego ap.

Podobno?
Z zapisu wynika że jak masz mniej niż ap3 to korzystasz z zapisu klamki że masz przynajmniej ap3. S4/ap1 +1ap z banneru czy coś daje 2, czyli mniej niż ap3 i korzystasz z zapisu klamki. Tak to rozumiem.
Z zapisu wynika że jak masz mniej niż ap3 to korzystasz z zapisu klamki że masz przynajmniej ap3. S4/ap1 +1ap z banneru czy coś daje 2, czyli mniej niż ap3 i korzystasz z zapisu klamki. Tak to rozumiem.

Ludzie z ACS czasem głupoty piszą 
Modyfikujesz swoje bazowe AP i Str z innych źródeł jeśli masz mniej niż mieczyk to działa to z broni
Jeśli chodzi o czar HBE to każdy z magów ma -1 do CV każdego czaru. Więc zwyklas ma to na 7+.
Dodajmy do tego bonus z Mastera + artefakty to ja bym się czasem pokusił rzucać ten czar z dwóch kostek

Modyfikujesz swoje bazowe AP i Str z innych źródeł jeśli masz mniej niż mieczyk to działa to z broni

Jeśli chodzi o czar HBE to każdy z magów ma -1 do CV każdego czaru. Więc zwyklas ma to na 7+.
Dodajmy do tego bonus z Mastera + artefakty to ja bym się czasem pokusił rzucać ten czar z dwóch kostek


uuu, jeeeOdoamar pisze:Ludzie z ACS czasem głupoty piszą
Jeśli chodzi o czar HBE to każdy z magów ma -1 do CV każdego czaru. Więc zwyklas ma to na 7+.
Dodajmy do tego bonus z Mastera + artefakty to ja bym się czasem pokusił rzucać ten czar z dwóch kostek

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Tak myślałem, że z mieczykiem ma się minimum AP3, ale nie ustawia on wartości AP na 3
No najgorzej jest, jak myślisz dobrze, przychodzi gościu z ACS i pisze, że jest inaczej 


