T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- Slayer Zabójców
 - Masakrator
 - Posty: 2332
 - Lokalizacja: Oleśnica
 
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
To co się dzieje w takim razie, jeżeli jednostka walcząca wręcz wybierze, że zdaje test paniki na -2LD i nie zda tego testu 
?
            
			
									
									
No nie wiem czy jest taki słaby. Rzucasz np na pegazy na flance, robi panikę -2 i wypierdala za stół w pierwszej turze albo drugiej jak się nie zbierze. ew traci turę bo wybiera shaken. Jak podstawisz coś na bok pegazów to będzie wybierał panikę, bo shaken to stanie w miejscu i dostanie tego czegoś na bok. Ma potencjał.
Już pomijam fakt że jak masz klocki z ld 8-9 to panika pod -2LD to kisiel w majtkach.
            
			
									
									Już pomijam fakt że jak masz klocki z ld 8-9 to panika pod -2LD to kisiel w majtkach.

niech ktoś na szybko wytłumaczy ta nową magię, czytać nie potrafię a literowanie sylaba po sylabie za długo mi zajmuje
            
			
									
									
						czyli tak wbijasz się w kogoś,
walisz mu 6 z wicza i:
a.) kolo oblewa na -2 i ucieka przed rozegraniem kombatu?
b.) ma shaken, łatwiej go bić, a on gorzej w nas wali, nawet jak wygra i uciekniemy to nie może nas gonić, ani zaszarżować w swojej następnej?
dla mnie bomba czar, mega troll, pytanie czy te -2ld kumuluje się jeszcze z jednostkami z fearem. Wtedy co całkiem fajnie wbijasz jakimś gówniakiem co ma fear i łącznie na -3 oblewa breja i ucieka przed właściwym klepaniem.
            
			
									
									
						walisz mu 6 z wicza i:
a.) kolo oblewa na -2 i ucieka przed rozegraniem kombatu?
b.) ma shaken, łatwiej go bić, a on gorzej w nas wali, nawet jak wygra i uciekniemy to nie może nas gonić, ani zaszarżować w swojej następnej?
dla mnie bomba czar, mega troll, pytanie czy te -2ld kumuluje się jeszcze z jednostkami z fearem. Wtedy co całkiem fajnie wbijasz jakimś gówniakiem co ma fear i łącznie na -3 oblewa breja i ucieka przed właściwym klepaniem.
Nie wiem czy pegazy będą wystawiane po zmianachCiara pisze:No nie wiem czy jest taki słaby. Rzucasz np na pegazy na flance, robi panikę -2 i wypierdala za stół w pierwszej turze albo drugiej jak się nie zbierze. ew traci turę bo wybiera shaken. Jak podstawisz coś na bok pegazów to będzie wybierał panikę, bo shaken to stanie w miejscu i dostanie tego czegoś na bok. Ma potencjał.
Już pomijam fakt że jak masz klocki z ld 8-9 to panika pod -2LD to kisiel w majtkach.

''If you show your teeth, bite''
Panowie, czar ma typ DAMAGE.Szamot pisze:czyli tak wbijasz się w kogoś,
walisz mu 6 z wicza i:
a.) kolo oblewa na -2 i ucieka przed rozegraniem kombatu?
b.) ma shaken, łatwiej go bić, a on gorzej w nas wali, nawet jak wygra i uciekniemy to nie może nas gonić, ani zaszarżować w swojej następnej?
dla mnie bomba czar, mega troll, pytanie czy te -2ld kumuluje się jeszcze z jednostkami z fearem. Wtedy co całkiem fajnie wbijasz jakimś gówniakiem co ma fear i łącznie na -3 oblewa breja i ucieka przed właściwym klepaniem.
Czarów z typem Damage nie można rzucać w cc.
Wracamy do punktu wyjscia, czyli ze Witchcraft jest dobry dla Goblinow a nie Elfow.
A jezeli chodzi o ten wheel o 90 stopni to niescislosc wynika z tego, ze zapis o maksymalnym kacie wheela do 90 stopni jest w sekcji Moovement Phase, a wheelowanie podczas szarzy jest w sekcji Charge Phase, ktora jest osobna sekjca teraz. W zwiazku z tym beda niescislosci i ludzie ktorzy beda chcieli czytac to jako RAW beda interpretowac, ze jednak mozna skirmishami do tylu szarzowac.
Czuwaj!
We can't stop here. This is bat country.
						- Slayer Zabójców
 - Masakrator
 - Posty: 2332
 - Lokalizacja: Oleśnica
 
Faktycznie, jedyny mądry w tym gronieKlaudel pisze: Panowie, czar ma typ DAMAGE.
Czarów z typem Damage nie można rzucać w cc.
Wracamy do punktu wyjscia, czyli ze Witchcraft jest dobry dla Goblinow a nie Elfow.
					Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 12:56 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
- Dancaarkiiel
 - Falubaz
 - Posty: 1053
 
Losujesz jedną kartę z ośmiu, każda ma wartość Kostek i Veil Tokenów. Kostki dostaje każdy, veile dostaje gracz czarujący. Channel teraz generuje tokeny, wymieniasz 3 tokeny na 1 kostkę. Maks 12 tokenów na turę, na następną przechodzą maks 3.esgaroth pisze:niech ktoś na szybko wytłumaczy ta nową magię, czytać nie potrafię a literowanie sylaba po sylabie za długo mi zajmuje

teraz po cc goni się po prostych a nie po środkach oddziałów? (albo rysunek str59 jest niepoprawny)
            
			
									
									
						- wind_sower
 - Masakrator
 - Posty: 2294
 
Taaa i jak zawsze nie dadzą rysunków z multicombatów.... Bo przecież to wcale nie powoduję największych problemów...
            
			
									
									Maluję dla Perfectly Painted Studio! 
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
						https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
ucieczka jest opisana środek do środkaKlaudel pisze:Tak, po prostych
gdzie macie że po prostych?
Flee str 28
The charged unit starts Fleeing. It is immediately pivoted to face directly away from the charging enemy (in the
direction of a line drawn from the Centre of the charging unit through the Centre of the charged unit) and performs a
Flee Move. After a unit completes this Flee Move, any unit that declared a charge towards this unit may immediately
attempt to Redirect their Charge
- Slayer Zabójców
 - Masakrator
 - Posty: 2332
 - Lokalizacja: Oleśnica
 
To jest tylko ucieczka w reakcji na szarżę, w cc ucieka się po prostych na ten moment.
            
			
									
									
kurde to juz nie mogli zostawic jedenej zasady ucieczki? 
albo to babol znowu
            
			
									
									
						albo to babol znowu
- 
				AndrzejAndrzej
 - Chuck Norris
 - Posty: 531
 
To akurat bardzo dobra zmiana, zawsze irytowało mnie mierzenie środków, przestawianie wszystkich oddziałów i kłótnie o linie ucieczki i co w co wpada i pod jakim kątem. Propsuję.Albo_Albo pisze:kurde to juz nie mogli zostawic jedenej zasady ucieczki?
albo to babol znowu
