

Mi też nie podobają się niektóre mapy na których są po 3 impassy + 2 lasy, mam nadzieję, że teraz też pojawią się mapy stricte pod armie strzelająceKołata pisze:Mi się ta przepaść nie podoba. Wyczuwam duży potencjał do nadużyć. Jeśli już się pojawi, to mam nadzieję, że rozsądnych rozmiarów i na środku stołu, a nie w deployu.
Oj zdziwiłbyś sięJimMorr pisze:A będą jakieś armie strzelające...? Nowy LoS zaboli wszystko co nie ma Volley Fire, Volley Fire strzelać będzie z 2 ranków więc też oberwie...
Chyba nie - 360 stopni kąta widzenia to cecha umiejętności skirmish. Bohater dołączający do oddziału dostaje tylko cechy formacji skirmish - Light Troop, Hard target. Wydaje mi się, że wprowadzili rozgraniczenie między formacją a umiejętnością.DarekH pisze:Edit: czy dobrze rozumiem, że mag siedzący w skirmishu będzie mógł sypać pociskami dookoła?wind_sower pisze:Ty zostaw biedne koniki w spokoju!
Pegazy, Riperki a przede wszystkim Żyrosy mogą mieć większy problemKlaudel pisze:Bez sensu te zmiany skirmisha. Zupelnie niepotrzebne imo. Dodatkowo zamieszanie: Kestrele i Gargoyle naraz traca skirmish, trzeba je rebazowac, a tu skrzydla przeszkadzaja
Zaczyna się...ślivek pisze:Późną wiosną? Na jesieni późnej 2.0 wychodzi.