T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Poskładaj rozpę do HE nie wygląda to tak różowo jak się wydaje...
Jak chcesz mieć jakiegoś gostka do napierdzielania, maga oraz BSB to prawie 40% punktów, mało innych spraw wchodzi, a jak zrezygnujesz z gostka do napierdzielania to jaki fun i przyjemność z gry? Co to za generał, który para się jakąś magią? Jenerał ma napierdzielać na piąchy ^^
Jak chcesz mieć jakiegoś gostka do napierdzielania, maga oraz BSB to prawie 40% punktów, mało innych spraw wchodzi, a jak zrezygnujesz z gostka do napierdzielania to jaki fun i przyjemność z gry? Co to za generał, który para się jakąś magią? Jenerał ma napierdzielać na piąchy ^^
Dobrze czytam, że teraz świnia w ograch ma impakty z S8?Banner of the Gyengget (80 pts)
All model parts in the bearer’s unit must reroll natural
to-hit, to-wound, and Armour Save rolls of ‘1’ in the first
Round of Combat (this includes Special Attacks).
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Złóż sobie generała, maga i bsb w ograch - uwierz mi, że elfy są tanie Ale dlatego wole grać krasnoludami, tam chociaż zmieści się trochę zabawek.Kosa pisze:Poskładaj rozpę do HE nie wygląda to tak różowo jak się wydaje...
Jak chcesz mieć jakiegoś gostka do napierdzielania, maga oraz BSB to prawie 40% punktów, mało innych spraw wchodzi, a jak zrezygnujesz z gostka do napierdzielania to jaki fun i przyjemność z gry? Co to za generał, który para się jakąś magią? Jenerał ma napierdzielać na piąchy ^^
Źle czytasz, zmniejszyli jej siłę o 1.JarekK pisze:Dobrze czytam, że teraz świnia w ograch ma impakty z S8?Banner of the Gyengget (80 pts)
All model parts in the bearer’s unit must reroll natural
to-hit, to-wound, and Armour Save rolls of ‘1’ in the first
Round of Combat (this includes Special Attacks).
Patrząc po bannerach HBE ten Gyengget powinien być 0-3
Ostatnio zmieniony 21 gru 2017, o 15:14 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie! Nie trzeba brać drogiego magaSlayer Zabójców pisze:Złóż sobie generała, maga i bsb w ograch - uwierz mi, że elfy są tanie Ale dlatego wole grać krasnoludami, tam chociaż zmieści się trochę zabawek.Kosa pisze:Poskładaj rozpę do HE nie wygląda to tak różowo jak się wydaje...
Jak chcesz mieć jakiegoś gostka do napierdzielania, maga oraz BSB to prawie 40% punktów, mało innych spraw wchodzi, a jak zrezygnujesz z gostka do napierdzielania to jaki fun i przyjemność z gry? Co to za generał, który para się jakąś magią? Jenerał ma napierdzielać na piąchy ^^
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Cichaj kosa, niech się skupiają na tym śmiesznym pomyślę o spearach z banerem, na których nikt nie będzie grał, bo jeszcze zauważą, co jest naprawdę mocne w nowych he :p
A jednak Jarek dobrze czyta. Świnia ma 8S w szarży.
Rock Aurochs S6; Battle Focus, Harnessed, Impact Hits (3D3), Devastating Charge
(+1 Str, +1 AP), Living Avalanche
Living Avalanche : Attack Attribute - Melee.
Impact Hits from the model gain +1 Strength and
+1 Armour Penetration.
EDIT. chyba że dewastacja nie działa na Impacty. To wtedy w szarży ma 7 Siły z Impaktów i w walce. a pózniej tylko 6
EDIT 2. Slayer ninja
Rock Aurochs S6; Battle Focus, Harnessed, Impact Hits (3D3), Devastating Charge
(+1 Str, +1 AP), Living Avalanche
Living Avalanche : Attack Attribute - Melee.
Impact Hits from the model gain +1 Strength and
+1 Armour Penetration.
EDIT. chyba że dewastacja nie działa na Impacty. To wtedy w szarży ma 7 Siły z Impaktów i w walce. a pózniej tylko 6
EDIT 2. Slayer ninja
Ostatnio zmieniony 21 gru 2017, o 15:51 przez Gasior, łącznie zmieniany 2 razy.
always Vampire
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Devastating charge nie działa na specjalne ataki jakimi są stompy oraz impacty.Gasior pisze:A jednak Jarek dobrze czyta. Świnia ma 8S w szarży.
Rock Aurochs S6; Battle Focus, Harnessed, Impact Hits (3D3), Devastating Charge
(+1 Str, +1 AP), Living Avalanche
Living Avalanche : Attack Attribute - Melee.
Impact Hits from the model gain +1 Strength and
+1 Armour Penetration.
W szarży ataki i impacty z S7, stompy zawsze z S6.
a takie pytanie, oczywiscie odnośnie banneru hajów.
Jak banner daje devastating charge i gostek sobie wyszarzuje z unitu to ma jeszcze +1 do siły podczas swej szarży czy traci ten mały bonusik?
Jak banner daje devastating charge i gostek sobie wyszarzuje z unitu to ma jeszcze +1 do siły podczas swej szarży czy traci ten mały bonusik?
Zdaje się traci. Musisz mieć tą zasadę i właśnie co zaszarżować w combat. W momencie jak jesteś w cc to nie masz efektu banneru na sobie.
a gdzie to jest opisane bo przy dev charge tego nie maSlayer Zabójców pisze:Devastating charge nie działa na specjalne ataki jakimi są stompy oraz impacty.
Devastating Charge (X) - Attacks & Weapons, Melee
A charging model part with Devastating Charge, or using a weapon with Devastating Charge, gains the Model Rules
and Characteristic modifiers stated in brackets. For example, a charging model part with Devastating Charge (+1
Strength, Poison Attacks
) gains +1 Strength and Poison Attacks when it is charging. This rule is cumulative: a model
part with several instances of Devastating Charge applies all Attack Attributes and Characteristics modifiers from all
of them when charging.
Nie dziękujcieA model part with Special Attacks can make a special type of attack, as described by the rule itself. Attacks made
using Special Attacks cannot be affected by Weapons or Attack Attributes
, unless stated otherwise.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Albo_Albo pisze:a gdzie to jest opisane bo przy dev charge tego nie maSlayer Zabójców pisze:Devastating charge nie działa na specjalne ataki jakimi są stompy oraz impacty.
Tak się składa, że Impact hits są zaklasyfikowane w dziale Special Attacks, a Devastating Charge w dziale Attack AttributeXX.7 Special Attacks
A model part with Special Attacks can make a special type of attack, as described by the rule itself. Attacks made
using Special Attacks cannot be affected by Weapons or Attack Attributes unless stated otherwise.
Edit: Dziedzic szybszy
Wydaje mi się, że projekt T9A zaliczył małą wtopę - zasady miały być prostsze w zrozumieniu dla nowych graczy a tutaj okazuję się, że nawet połowa starych ich nie rozumie
ok dzieki, problemem nie tylko jest mnogosc zasad ale tez ich ciagle zmiany, bedzie jak ze stubbornem na WL wiekszosc graczy i HE i przeciwnikow grala jakby mieli stubborn zawsze a nie tylko w okreslonych sytuacjach
mogli juz dopisac przy tym dev charge ze to nie dotyczy SA to jest 5 slow .. ehh
mogli juz dopisac przy tym dev charge ze to nie dotyczy SA to jest 5 slow .. ehh
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Sam mam z tym problemy, teraz żeby w 100% zrozumieć jakąś zasadę trzeba najlepiej przewiercić jeszcze cały podręcznik i sprawdzić czy gdzieś indziej nie ma zapisu o wyjątkach od tej zasadyAlbo_Albo pisze:ok dzieki, problemem nie tylko jest mnogosc zasad ale tez ich ciagle zmiany, bedzie jak ze stubbornem na WL wiekszosc graczy i HE i przeciwnikow grala jakby mieli stubborn zawsze a nie tylko w okreslonych sytuacjach
mogli juz dopisac przy tym dev charge ze to nie dotyczy SA to jest 5 slow .. ehh
pamietaj tylko ze to beta czyli jeszcze zmiany beda ..
zamiast takich cudów powinno być przy tym świniaku napisane:
staty takie i takie
*1tura +1S i +1Ap na ataki(zamiast dev charge)
*impakty z S 7
nie rozumiem wprowadzania zasad, które działają na określone sytuacje/jedną turę(takie rzeczy można opisać jednym zdaniem przy jednostkach)
nie dziwota że w aosa ludzie chętniej wchodzą. Za dużo tutaj zasad, za dziwnie napisane. Zasada powinna mieć max 2 linijki, jeśli jest dłuższa, to jest albo źle opisana, albo w ogóle trzeba przemyśleć jej działanie.
mam nadzieję że pojawią się jakieś ala "skrypty" na 20 stron zawierające ściągawki na max 1-2zdania do zasad, bo takiej "cegły" zasad w języku nieojczystym i dodatkowo z wyjątakami to się nawet zajaranym tym czytać odechciewa. Nowe osoby podziękują po chwili czytania.
staty takie i takie
*1tura +1S i +1Ap na ataki(zamiast dev charge)
*impakty z S 7
nie rozumiem wprowadzania zasad, które działają na określone sytuacje/jedną turę(takie rzeczy można opisać jednym zdaniem przy jednostkach)
nie dziwota że w aosa ludzie chętniej wchodzą. Za dużo tutaj zasad, za dziwnie napisane. Zasada powinna mieć max 2 linijki, jeśli jest dłuższa, to jest albo źle opisana, albo w ogóle trzeba przemyśleć jej działanie.
mam nadzieję że pojawią się jakieś ala "skrypty" na 20 stron zawierające ściągawki na max 1-2zdania do zasad, bo takiej "cegły" zasad w języku nieojczystym i dodatkowo z wyjątakami to się nawet zajaranym tym czytać odechciewa. Nowe osoby podziękują po chwili czytania.
PiotrekN pisze:+1
Źle się to czy ta, nie o takiego Age'a nic nie robiłem
nie chodzi robiłem, czy nie. Właśnie chodzi o to by móc robić. Samemu grać i wciągać nowych. Jak mamy wciągać nowych na różnych wydarzeniach, jak sami mamy problem by te zasady ogarnąć? Poziom opisania zasad i ich komplikacji, odniesień jedna do drugiej, oraz mnogość zniechęcają ludzi którzy tam grali ileś kiedyś, a co dopiero nowych.
Problem jest głównie w konstrukcji opisu tych zasad. Może jestem debilem, ale jak czytałem wystawienie o tej maszerującej kolumnie to nie widziałem jak to ugryźć, gdyby nie rysunek to ciężko by było.
Odwołam się do magica. Jest prosty. Głowne są proste. Zasady na jednostkach są na jednostkach(karty). Zasady są krótkie. Wiem nie ma co porównywać karcianki do bitewniaka, lecz łatwość grania i przyswajania zasad jest podstawą rozwoju. Nawet koszta hobby schodzą na dalszy plan, jeśli umiesz w grę. Nikt nie wyda grosza, jak nie będzie wiedział jak to działa.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Co ty gadasz Slejer, ludzie po prostu nie ogarniają. XDSlayer Zabójców pisze:[...]
Wydaje mi się, że projekt T9A zaliczył małą wtopę - zasady miały być prostsze w zrozumieniu dla nowych graczy a tutaj okazuję się, że nawet połowa starych ich nie rozumie
Lepiej żeby notka o Special Attacks była przy opisie Special Attaku czy przy każdym ataku i attack attribute, no nie?