T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Laik »

ale tu nie ma żadnej zmiany - od grubo ponad 2 lat zasady specjalne nie działają na ataki specjalne
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1053

Post autor: Dancaarkiiel »

No to już swoją drogą, przynajmniej ludzie dobrze się bawią. :^)
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Laik pisze:ale tu nie ma żadnej zmiany - od grubo ponad 2 lat zasady specjalne nie działają na ataki specjalne
Nie ma żadnej zmiany, ale ludzie czytają książkę i na pierwszy rzut oka na zasadę Impact Hits oraz Devastating Charge nie zakazuje podbijania siły dla impactów, dlatego później wychodzą takie kwiatki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Slayer Zabójców pisze: Wydaje mi się, że projekt T9A zaliczył małą wtopę - zasady miały być prostsze w zrozumieniu dla nowych graczy a tutaj okazuję się, że nawet połowa starych ich nie rozumie :P
Nie, to chyba nigdy nie było celem. Ambicją projektu jest napisanie gry która rozwiąże 100% sytuacji, które można spotkać na polu bitwy. Tak działają dokumenty typu Prawo Pracy. Gry zazwyczaj odwołują się do zadady Pareto - jeżeli opiszeny 20% przypadków to 80% gier przejdzie bez konfliktu. Raz taką grę jest łatwiej napisać, dwa jest ją łatwiej przyswoić. Rezultat - podręcznik wygląda i czyta się jak ujednolicony tekst ustawy.

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Da ktoś linka do rulebooka na 2.0? Bo jak zwykle szukam, ale nie znajdę :D
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk


Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

zamiast pierdzielić przez półtorej strony jakie to zasady są trudne i w ogóle to zraportujcie ten błąd z aurochem na forum 9th i to zostanie poprawione, noo nie żyjemy już w czasach games workshopu...

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

esgaroth pisze:zamiast pierdzielić przez półtorej strony jakie to zasady są trudne i w ogóle to zraportujcie ten błąd z aurochem na forum 9th i to zostanie poprawione, noo nie żyjemy już w czasach games workshopu...
Jaki błąd? Przecież nie ma żadnego błędu. Ten błąd wymyślili sobie gracze którzy nie doczytali zasad :)

A ja chciałbym się jeszcze zapytać - to jest 100% info, że Magical Hand Weapon ma dawać parry razem z tarczą?
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Slayer Zabójców pisze:
esgaroth pisze:zamiast pierdzielić przez półtorej strony jakie to zasady są trudne i w ogóle to zraportujcie ten błąd z aurochem na forum 9th i to zostanie poprawione, noo nie żyjemy już w czasach games workshopu...
Jaki błąd? Przecież nie ma żadnego błędu. Ten błąd wymyślili sobie gracze którzy nie doczytali zasad :)

A ja chciałbym się jeszcze zapytać - to jest 100% info, że Magical Hand Weapon ma dawać parry razem z tarczą?
W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Blaesus pisze: W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
Wiem wiem, ale chodzą ploty, że to jest błąd i nie powinno być tego zapisku :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Slayer Zabójców pisze:
Blaesus pisze: W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
Wiem wiem, ale chodzą ploty, że to jest błąd i nie powinno być tego zapisku :)
Bo Św. Barbara coś takiego pisał chyba w tym temacie - Przy magicznej tarczy jest taki zapis, ale skreślony. Może ktoś zakłada, że z bronią zrobią tak samo.

Ja zakładam, że pomysł jest następujący - tworzymy mocnych klepaczy albo czołgi- wersje pośrednie nie mogą być za mocne. Stąd to Parry wywalone jest przy magicznej broni.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Blaesus pisze:
Slayer Zabójców pisze:
Blaesus pisze: W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
Wiem wiem, ale chodzą ploty, że to jest błąd i nie powinno być tego zapisku :)
Bo Św. Barbara coś takiego pisał chyba w tym temacie - Przy magicznej tarczy jest taki zapis, ale skreślony. Może ktoś zakłada, że z bronią zrobią tak samo.

Ja zakładam, że pomysł jest następujący - tworzymy mocnych klepaczy albo czołgi- wersje pośrednie nie mogą być za mocne. Stąd to Parry wywalone jest przy magicznej broni.
Z drugiej strony to nie jest sprawiedliwe, że można teraz enchantować każdy rodzaj broni i zachowują one swoje właściwości, a hand weapon jest jedynym wyjątkiem ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Slayer Zabójców pisze:to jest 100% info, że Magical Hand Weapon ma dawać parry razem z tarczą?
tak. Co zreszta ma sens gdyz wiekszosc kowbojow i tak nie bylo z buta :D

maja jakos zmienic na poczatku stycznia bledy w bookach

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Cały okres testów uzywalismy parry z magicznymi klamkami i tarczami.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

No i cały serwer na którym stoi T9A się wysypał... Czy aby na pewno jest to bezpieczne miejsce? Crashe zalicza regularnie.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Czy Battle Focus jest ograniczany przez ograniczenie liczby Supporting Attacks na zwykłej piechocie?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Wyjaśnijcie mi coś bo nie ogarniam.
Jak to jest, że WSZYSTKIE armie (ofc. nie liczę dwarfów i demonów) mają po 15 magicznych enchantów (+ często opcje w postaci imion, kidredów, honorów itp.) a Orkowie dostali ich jedynie 10, nie mając żadnych innych opcji customizacji? Z czego wynika ta dyskryminacja zielonych? :evil:

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Masz opcje customizacji, bo masz 3 rodzaje orków i 3 rodzaje goblinów. Co do ilości itemów, to nie wiem, ale coś czuję, że jak dokładnie policzysz, to wyjdzie Ci mniejsza różnica.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

JarekK pisze:Masz opcje customizacji, bo masz 3 rodzaje orków i 3 rodzaje goblinów. Co do ilości itemów, to nie wiem, ale coś czuję, że jak dokładnie policzysz, to wyjdzie Ci mniejsza różnica.
Niby tak, ale imo i tak różnica mniejsza. W każdym razie liczyłem dokładnie we wszystkich bookach, które wyszły. Orkowie - 10, cała reszta - 15 (jak widziałem zapowiedź VS to też mają 15), więc coś chyba nie halo. :?
Ostatnio zmieniony 23 gru 2017, o 00:25 przez MikiChol, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ