T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
ale tu nie ma żadnej zmiany - od grubo ponad 2 lat zasady specjalne nie działają na ataki specjalne
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
No to już swoją drogą, przynajmniej ludzie dobrze się bawią. :^)
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Nie ma żadnej zmiany, ale ludzie czytają książkę i na pierwszy rzut oka na zasadę Impact Hits oraz Devastating Charge nie zakazuje podbijania siły dla impactów, dlatego później wychodzą takie kwiatkiLaik pisze:ale tu nie ma żadnej zmiany - od grubo ponad 2 lat zasady specjalne nie działają na ataki specjalne
Nie, to chyba nigdy nie było celem. Ambicją projektu jest napisanie gry która rozwiąże 100% sytuacji, które można spotkać na polu bitwy. Tak działają dokumenty typu Prawo Pracy. Gry zazwyczaj odwołują się do zadady Pareto - jeżeli opiszeny 20% przypadków to 80% gier przejdzie bez konfliktu. Raz taką grę jest łatwiej napisać, dwa jest ją łatwiej przyswoić. Rezultat - podręcznik wygląda i czyta się jak ujednolicony tekst ustawy.Slayer Zabójców pisze: Wydaje mi się, że projekt T9A zaliczył małą wtopę - zasady miały być prostsze w zrozumieniu dla nowych graczy a tutaj okazuję się, że nawet połowa starych ich nie rozumie
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Da ktoś linka do rulebooka na 2.0? Bo jak zwykle szukam, ale nie znajdę
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
zamiast pierdzielić przez półtorej strony jakie to zasady są trudne i w ogóle to zraportujcie ten błąd z aurochem na forum 9th i to zostanie poprawione, noo nie żyjemy już w czasach games workshopu...
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Jaki błąd? Przecież nie ma żadnego błędu. Ten błąd wymyślili sobie gracze którzy nie doczytali zasadesgaroth pisze:zamiast pierdzielić przez półtorej strony jakie to zasady są trudne i w ogóle to zraportujcie ten błąd z aurochem na forum 9th i to zostanie poprawione, noo nie żyjemy już w czasach games workshopu...
A ja chciałbym się jeszcze zapytać - to jest 100% info, że Magical Hand Weapon ma dawać parry razem z tarczą?
W Special Equipment:Slayer Zabójców pisze:Jaki błąd? Przecież nie ma żadnego błędu. Ten błąd wymyślili sobie gracze którzy nie doczytali zasadesgaroth pisze:zamiast pierdzielić przez półtorej strony jakie to zasady są trudne i w ogóle to zraportujcie ten błąd z aurochem na forum 9th i to zostanie poprawione, noo nie żyjemy już w czasach games workshopu...
A ja chciałbym się jeszcze zapytać - to jest 100% info, że Magical Hand Weapon ma dawać parry razem z tarczą?
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wiem wiem, ale chodzą ploty, że to jest błąd i nie powinno być tego zapiskuBlaesus pisze: W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
Bo Św. Barbara coś takiego pisał chyba w tym temacie - Przy magicznej tarczy jest taki zapis, ale skreślony. Może ktoś zakłada, że z bronią zrobią tak samo.Slayer Zabójców pisze:Wiem wiem, ale chodzą ploty, że to jest błąd i nie powinno być tego zapiskuBlaesus pisze: W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
Ja zakładam, że pomysł jest następujący - tworzymy mocnych klepaczy albo czołgi- wersje pośrednie nie mogą być za mocne. Stąd to Parry wywalone jest przy magicznej broni.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Z drugiej strony to nie jest sprawiedliwe, że można teraz enchantować każdy rodzaj broni i zachowują one swoje właściwości, a hand weapon jest jedynym wyjątkiemBlaesus pisze:Bo Św. Barbara coś takiego pisał chyba w tym temacie - Przy magicznej tarczy jest taki zapis, ale skreślony. Może ktoś zakłada, że z bronią zrobią tak samo.Slayer Zabójców pisze:Wiem wiem, ale chodzą ploty, że to jest błąd i nie powinno być tego zapiskuBlaesus pisze: W Special Equipment:
"A Magical Hand Weapon cannot be used to Parry."
Ja zakładam, że pomysł jest następujący - tworzymy mocnych klepaczy albo czołgi- wersje pośrednie nie mogą być za mocne. Stąd to Parry wywalone jest przy magicznej broni.
Czy Battle Focus jest ograniczany przez ograniczenie liczby Supporting Attacks na zwykłej piechocie?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Wyjaśnijcie mi coś bo nie ogarniam.
Jak to jest, że WSZYSTKIE armie (ofc. nie liczę dwarfów i demonów) mają po 15 magicznych enchantów (+ często opcje w postaci imion, kidredów, honorów itp.) a Orkowie dostali ich jedynie 10, nie mając żadnych innych opcji customizacji? Z czego wynika ta dyskryminacja zielonych?
Jak to jest, że WSZYSTKIE armie (ofc. nie liczę dwarfów i demonów) mają po 15 magicznych enchantów (+ często opcje w postaci imion, kidredów, honorów itp.) a Orkowie dostali ich jedynie 10, nie mając żadnych innych opcji customizacji? Z czego wynika ta dyskryminacja zielonych?
Niby tak, ale imo i tak różnica mniejsza. W każdym razie liczyłem dokładnie we wszystkich bookach, które wyszły. Orkowie - 10, cała reszta - 15 (jak widziałem zapowiedź VS to też mają 15), więc coś chyba nie halo.JarekK pisze:Masz opcje customizacji, bo masz 3 rodzaje orków i 3 rodzaje goblinów. Co do ilości itemów, to nie wiem, ale coś czuję, że jak dokładnie policzysz, to wyjdzie Ci mniejsza różnica.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2017, o 00:25 przez MikiChol, łącznie zmieniany 1 raz.