Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... d#p1354436
moje rozpiski imperium.
moje rozpiski imperium.
Grałem na 2 czołgi kilka gier. Słabo to chodziło. Według mnie lepszą opcją są demigryfy. Na pewno są bardziej przewidywalne, ale druzynowki tym nie grałem - pod konkretnego przeciwnika może dawać radę. Próbuj, trzymam kciuki.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
-
- Plewa
- Posty: 7
Empire 1000 (998pts)
Empire - Army Book (2013-4) -V8.8.2. (Standard) (998pts)
(No Category)
- Army Size
Army (0-2999 points)
Heroes (439pts)
Battle Wizard (100pts)
Lore of Fire, Wizard Level 2
Battle Wizard (125pts)
Lore of Life, Wizard Level 2
Magic Items
BRB - Dispel Scroll
Captain of the Empire (116pts)
Full Plate Armour, Lance, Shield
Magic Items
BRB - Dawnstone
Warhorse
Barding
Captain of the Empire (98pts)
Battle Standard Bearer, Full Plate Armour, Shield
Magic Items
BRB - Luckstone
Core (439pts)
Knightly Orders Inner Circle (175pts)
7x Knightly Orders Inner Circle, Lance and Shield
Spearmen (264pts)
Crossbowmen
5x Crossbowmen
Crossbowmen
5x Crossbowmen
29x Spearmen
29x Shield
Special (120pts)
Great Cannon (120pts)
Created with BattleScribe
Moja pierwsza rozpiska imperium ever. Rozpę do gry czysto for fun, nie chcem w niej żadnych steamtankow czy imperialnych rydwanów. Jest w ogóle szansa na wygranie tym czegokolwiek?
Empire - Army Book (2013-4) -V8.8.2. (Standard) (998pts)
(No Category)
- Army Size
Army (0-2999 points)
Heroes (439pts)
Battle Wizard (100pts)
Lore of Fire, Wizard Level 2
Battle Wizard (125pts)
Lore of Life, Wizard Level 2
Magic Items
BRB - Dispel Scroll
Captain of the Empire (116pts)
Full Plate Armour, Lance, Shield
Magic Items
BRB - Dawnstone
Warhorse
Barding
Captain of the Empire (98pts)
Battle Standard Bearer, Full Plate Armour, Shield
Magic Items
BRB - Luckstone
Core (439pts)
Knightly Orders Inner Circle (175pts)
7x Knightly Orders Inner Circle, Lance and Shield
Spearmen (264pts)
Crossbowmen
5x Crossbowmen
Crossbowmen
5x Crossbowmen
29x Spearmen
29x Shield
Special (120pts)
Great Cannon (120pts)
Created with BattleScribe
Moja pierwsza rozpiska imperium ever. Rozpę do gry czysto for fun, nie chcem w niej żadnych steamtankow czy imperialnych rydwanów. Jest w ogóle szansa na wygranie tym czegokolwiek?
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Szansa na wygranie jest zawsze, bo nie wszystko zależy od rozpiski, ale też cześć od gracza , a dodania wyżej wspomnianych przez ciebie jednostek może tylko zwiększyć twoje szanse na wygraną. W obrębie tej rozpy zmienił bym tylk Lorę na maju życia( może drugi fire?) i dał jednemu przedmiot co nazywa się rubu ring of ruin.(zaklęty czar - kula ognia).
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
-
- Plewa
- Posty: 7
Dzisiaj będę testował tą rozpiskę na najprawdopodobniej tomb Kings. Mam tylko problem, czy nie lepiej będzie zamienić działo na 20 włóczników. Bo w takim wypadku wychodzą mi dwa drogie oddziały i tak naprawdę tylko tyle :/Szczwaniak pisze:Szansa na wygranie jest zawsze, bo nie wszystko zależy od rozpiski, ale też cześć od gracza , a dodania wyżej wspomnianych przez ciebie jednostek może tylko zwiększyć twoje szanse na wygraną. W obrębie tej rozpy zmienił bym tylk Lorę na maju życia( może drugi fire?) i dał jednemu przedmiot co nazywa się rubu ring of ruin.(zaklęty czar - kula ognia).
Lorę of life dla regeneracji na blobie włóczników, a na pierścień poszukam punktów.
Hej.
Po lekturze zmian oraz postępując za pomysłami jakie pojawiły się na forum wymyśliłem pierwotną wersję rozpiski na 3000 pkt.
Wersja beta 0.0.1
Oparta na kawalerii i zasadzie blitzkriege. Nie ma magi,wszystko na konikach. Cała rozpiska to 1 skarbonka z kawalerii i 2 bohaterów ( brakuje heata ale nie ma na to pkt) oraz demigryfy na kontrę. Dodatkowo dochodzi ST jako bloker ( ew zawsze coś może ustrzelić) oraz 2x pistolety jako odginaczki oraz ogarniające śmieci ze strzelania.
Jak wasza ocena ?
Empire 3000 pkt.
Heroes:
Knight Commander @ 400.0 Pts
General; Barding; Plate Armour; Horse
The Sonnstahl [170.0]
Potion of Swiftness [10.0]
Lucky Shield [10.0]
Marshal - Battle Standard Bearer @ 338.0 Pts
Barding; Lance; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Horse,
Dusk Stone [60.0]
Crown of Scorn [30.0]
Core:
14 Imperial Cavalry @ 782.0 Pts
Lance; Shield; Veteran Magic Standard; Musician; Czempion
Banner of Speed [50.0]
Special:
Reiters @ 200.0 Pts
Brace of Pistols; Musician;
Reiters @ 200.0 Pts
Brace of Pistols; Musician;
5 Knights of the Sun Griffon @ 620.0 Pts
Lance & Shield; Standard; Musician;
Aether Icon [50.0]
Imperial Armoury:
Steam Tank @ 460.0 Pts
Models in Army: 29
Total Army Cost: 3000.0
Po lekturze zmian oraz postępując za pomysłami jakie pojawiły się na forum wymyśliłem pierwotną wersję rozpiski na 3000 pkt.
Wersja beta 0.0.1
Oparta na kawalerii i zasadzie blitzkriege. Nie ma magi,wszystko na konikach. Cała rozpiska to 1 skarbonka z kawalerii i 2 bohaterów ( brakuje heata ale nie ma na to pkt) oraz demigryfy na kontrę. Dodatkowo dochodzi ST jako bloker ( ew zawsze coś może ustrzelić) oraz 2x pistolety jako odginaczki oraz ogarniające śmieci ze strzelania.
Jak wasza ocena ?
Empire 3000 pkt.
Heroes:
Knight Commander @ 400.0 Pts
General; Barding; Plate Armour; Horse
The Sonnstahl [170.0]
Potion of Swiftness [10.0]
Lucky Shield [10.0]
Marshal - Battle Standard Bearer @ 338.0 Pts
Barding; Lance; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Horse,
Dusk Stone [60.0]
Crown of Scorn [30.0]
Core:
14 Imperial Cavalry @ 782.0 Pts
Lance; Shield; Veteran Magic Standard; Musician; Czempion
Banner of Speed [50.0]
Special:
Reiters @ 200.0 Pts
Brace of Pistols; Musician;
Reiters @ 200.0 Pts
Brace of Pistols; Musician;
5 Knights of the Sun Griffon @ 620.0 Pts
Lance & Shield; Standard; Musician;
Aether Icon [50.0]
Imperial Armoury:
Steam Tank @ 460.0 Pts
Models in Army: 29
Total Army Cost: 3000.0
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Popełniłem coś takiego na 2.0
Moją bolączką jest bardzo niska ld na magu a co za tym idzie na całym zapleczu :/ Za to złożenie 4 czarów na średnim magu i możliwość blesingów na klocku kawy uważam za raczej wystarczające.
1 Knight Commander @ 405.0 Pts
General; Hand Weapon; Plate Armour; Shield; Horse; First Knight
Armour of Volund [30.0] nie działają na niego lethal strike ani battle focus
The Light of Sonnstahl [170.0] -autowund AP10
1 Prelate @ 365.0 Pts
Hand Weapon; Plate Armour; Shield; Horse
Locket of Sunna [70.0] lusterko
Hammer of Witches [30.0] 5 ataków i battle focus przeciwko modelom z czanelem
Lucky Charm [10.0] jednorazowy rerol armora
1 Marshal - Battle Standard Bearer - Great Tactician @ 390.0 Pts
Great Tactician; Hand Weapon; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Horse
Hero's Heart [50.0] +1at sila 5 ap3
Karadon's Courser [50.0] rerol zasiegu szarzy w 6 calach, one use only
10 Knightly Orders @ 648.0 Pts
Knightly Orders; Lance; Plate Armour; Shield; Standard; Musician; Horse
Stalker's Standard [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Knightly Orders @ 250.0 Pts
Knightly Orders; Lance; Plate Armour; Shield; Horse
3 Knights of the Sun Griffon @ 310.0 Pts
Lance; Shield; Plate Armour; Young Griffon
3 Knights of the Sun Griffon @ 310.0 Pts
Lance; Shield; Plate Armour; Young Griffon
3 Knights of the Sun Griffon @ 310.0 Pts
Lance; Shield; Plate Armour; Young Griffon
5 Reiters @ 150.0 Pts
Pistol (4+); Light Armour; Horse; Fire on Impact!
1 Wizard Adept @ 290.0 Pts
Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon
Lightning Vambraces [50.0] boundspell 4/8 2d6 s3 ap0
Magical Heirloom [40.0] dodatkowy czar numer 1 z metalu, pyro lub divi.
1 Artificer @ 140.0 Pts
Hand Weapon; Long Rifle (3+); Light Armour
18 Light Infantry - Crossbowmen @ 294.0 Pts
Crossbow (4+); Standard
Banner of Discipline [35.0]
1 Imperial Artillery - Cannon (4+) @ 255.0 Pts
1 Imperial Artillery - Imperial Rocketeer (4+) @ 180.0 Pts
1 Imperial Artillery - Volley Gun (4+) @ 200.0 Pts
Total Army Cost: 4497.0
Moją bolączką jest bardzo niska ld na magu a co za tym idzie na całym zapleczu :/ Za to złożenie 4 czarów na średnim magu i możliwość blesingów na klocku kawy uważam za raczej wystarczające.
1 Knight Commander @ 405.0 Pts
General; Hand Weapon; Plate Armour; Shield; Horse; First Knight
Armour of Volund [30.0] nie działają na niego lethal strike ani battle focus
The Light of Sonnstahl [170.0] -autowund AP10
1 Prelate @ 365.0 Pts
Hand Weapon; Plate Armour; Shield; Horse
Locket of Sunna [70.0] lusterko
Hammer of Witches [30.0] 5 ataków i battle focus przeciwko modelom z czanelem
Lucky Charm [10.0] jednorazowy rerol armora
1 Marshal - Battle Standard Bearer - Great Tactician @ 390.0 Pts
Great Tactician; Hand Weapon; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Horse
Hero's Heart [50.0] +1at sila 5 ap3
Karadon's Courser [50.0] rerol zasiegu szarzy w 6 calach, one use only
10 Knightly Orders @ 648.0 Pts
Knightly Orders; Lance; Plate Armour; Shield; Standard; Musician; Horse
Stalker's Standard [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Knightly Orders @ 250.0 Pts
Knightly Orders; Lance; Plate Armour; Shield; Horse
3 Knights of the Sun Griffon @ 310.0 Pts
Lance; Shield; Plate Armour; Young Griffon
3 Knights of the Sun Griffon @ 310.0 Pts
Lance; Shield; Plate Armour; Young Griffon
3 Knights of the Sun Griffon @ 310.0 Pts
Lance; Shield; Plate Armour; Young Griffon
5 Reiters @ 150.0 Pts
Pistol (4+); Light Armour; Horse; Fire on Impact!
1 Wizard Adept @ 290.0 Pts
Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon
Lightning Vambraces [50.0] boundspell 4/8 2d6 s3 ap0
Magical Heirloom [40.0] dodatkowy czar numer 1 z metalu, pyro lub divi.
1 Artificer @ 140.0 Pts
Hand Weapon; Long Rifle (3+); Light Armour
18 Light Infantry - Crossbowmen @ 294.0 Pts
Crossbow (4+); Standard
Banner of Discipline [35.0]
1 Imperial Artillery - Cannon (4+) @ 255.0 Pts
1 Imperial Artillery - Imperial Rocketeer (4+) @ 180.0 Pts
1 Imperial Artillery - Volley Gun (4+) @ 200.0 Pts
Total Army Cost: 4497.0
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Pracuję nad czymś podobnym...
Problemy "czuję" 2, mianowicie mag siedzący w kuszach zbiera strzelanie i nawet z bannerem może być problem bo to tylko 7ld nie mówiąc o połowie liderki. A drugi to możliwość manewrowania magiem i zasięgiem magowania.
Jedyne jak dla mnie optymalne złożenie to milicja z łukami +BSB z dyscypliną + mag. Swoboda ruchu, olać panikę, testowane, sprawdzone, działa.
Problemy "czuję" 2, mianowicie mag siedzący w kuszach zbiera strzelanie i nawet z bannerem może być problem bo to tylko 7ld nie mówiąc o połowie liderki. A drugi to możliwość manewrowania magiem i zasięgiem magowania.
Jedyne jak dla mnie optymalne złożenie to milicja z łukami +BSB z dyscypliną + mag. Swoboda ruchu, olać panikę, testowane, sprawdzone, działa.
xD
Moja rozpiska z poprzedniego sezonu ...no z drobnymi zmianami które zresztą ci od razu zaproponuje
1. Nie ma sensu sie bawić w kusze ino milicja razy 4 najlepiej (2x łuki 2x eko z muzykiem do scoringu) Przy okazji mag jest bardziej mobilny a nie stoi w jednym nie ruchawym klocku czekając aż coś tam w padnie i go rozpruje razem z oddziałem.
2. Na BSB wystarczy standardowy dwurak. Na 1.3 fajnie mi grał hełm z fearem an nim ale wtedy miałem war banner na knightach i bardziej służyli do łamania a teraz chyba będzie z tym gorzej. po za tym chyba lepiej na BSB mieć stalker banner a na knightach +1do M. Wtedy z rozkazem pomykają 9 cali marszem 20
3 Nie am sensu inwestować w inżyniera. Lepsza kolejna maszyna. Jak ci bardzo zależy to an koniu koniecznie musi być żeby służyc też jako odginaczka
4. Zamień te organki na mortar bo to aż żal patrzeć. One nawet z inżynierem nic nie postrzelają ze swoim zasięgiem.
Moja rozpiska z poprzedniego sezonu ...no z drobnymi zmianami które zresztą ci od razu zaproponuje
1. Nie ma sensu sie bawić w kusze ino milicja razy 4 najlepiej (2x łuki 2x eko z muzykiem do scoringu) Przy okazji mag jest bardziej mobilny a nie stoi w jednym nie ruchawym klocku czekając aż coś tam w padnie i go rozpruje razem z oddziałem.
2. Na BSB wystarczy standardowy dwurak. Na 1.3 fajnie mi grał hełm z fearem an nim ale wtedy miałem war banner na knightach i bardziej służyli do łamania a teraz chyba będzie z tym gorzej. po za tym chyba lepiej na BSB mieć stalker banner a na knightach +1do M. Wtedy z rozkazem pomykają 9 cali marszem 20
3 Nie am sensu inwestować w inżyniera. Lepsza kolejna maszyna. Jak ci bardzo zależy to an koniu koniecznie musi być żeby służyc też jako odginaczka
4. Zamień te organki na mortar bo to aż żal patrzeć. One nawet z inżynierem nic nie postrzelają ze swoim zasięgiem.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Nie do końca Twoja Jak pamięć mnie nie myli na zeszłorocznym Krakowie zagrałem tym jako pierwszy
Za to Twoje są 3 demisiów
Kminie armie na synergii i jakoś zawsze brakuje punktów. Czy to na bochaterów ( 1500 pkt) czy na oddziały. Jak coś wymyślę zacznę tym grać, jak nie wracam do podobnej rozpiski jak miałem ( ewenualnie zmiana altara na Comandera).
Złożyłem coś takiego wstępnie:
4500 Pts - Empire of Sonnstahl Army
Heroes:
Marshal - Great Tactician 1+/ 5+ + 415.0p
General; Great Tactician; Great Weapon; Plate Armour
Imperial Seal +3 Armour and +1 Discipline.
The Winter Cloak Distracting, Aegis (5+), and Fireproof.
Lucky Charm One use only failed Armour Save may be rerolled.
Marshal - Battle Standard Bear 1+ 210.0 p
Plate Armour; Shield; Battle Standard
The Black Steel +2 Armour and Fear
Wizard Master 405.0 p
Standard Infantry; Wizard Master; The Cosmology;
Binding Scroll One use only.The chosen model cannot cast the chosen spell
during this Magic Phase.
Prelate 1+ /4++ 380.0 p
Channel (1); Blessings; Divine Attacks;Plate Armour; Shield
Mantle of Ullor Enemy units within 6" of the bearer do not gain +1
Agility for Charging Momentum.
Willow's Ward The bearer cannot use Parry, gains
+1 Armour and Impact Hits distributed onto the bearer
always have Armour Penetration 0.
Death Cheater The wearer gains Regeneration (4+) and +1 Armour.
Death Warrant Attacks made with this weapon gain Battle Focus. If a
Imperial Armoury:
Steam Tank 420.0 p
Imperial Artillery - Mortar 200.0 p
Imperial Artillery - Cannon 255.0 p
Specjals:
Imperial Guard 24 447.0 p
Shield; Standard; Musician
Household Standard If the General is part of the bearer’s unit, its [50.0]
Commanding Presence range and the range within which it
can issue Orders (if it has Orders) are both increased
by 6”.
Knights of the Sun Griffon 3 330.0 p
Lance; Shield; Musician;
Knights of the Sun Griffon 3 310.0 p
Lance; Shield;
Cores:
Electoral Cavalry 5 220.0 p
Shield; Musician
Heavy Infantry - Swordsmen 20 190.0 p
Standard; Musician;
Heavy Infantry - Halberdiers 40 485.0 p
Halberds; Standard (MR 1) ; Champion
Heavy Infantry - Spearmen 20 230.0 p
Spear; Standard; Musician; Champion
Najbardziej brakuje gwardzistów, przydała by się 30.
Jakie macie kminy nad synergią? Coś z tego będzie czy Ch.j dupa i kamieni kupa?
Za to Twoje są 3 demisiów
Kminie armie na synergii i jakoś zawsze brakuje punktów. Czy to na bochaterów ( 1500 pkt) czy na oddziały. Jak coś wymyślę zacznę tym grać, jak nie wracam do podobnej rozpiski jak miałem ( ewenualnie zmiana altara na Comandera).
Złożyłem coś takiego wstępnie:
4500 Pts - Empire of Sonnstahl Army
Heroes:
Marshal - Great Tactician 1+/ 5+ + 415.0p
General; Great Tactician; Great Weapon; Plate Armour
Imperial Seal +3 Armour and +1 Discipline.
The Winter Cloak Distracting, Aegis (5+), and Fireproof.
Lucky Charm One use only failed Armour Save may be rerolled.
Marshal - Battle Standard Bear 1+ 210.0 p
Plate Armour; Shield; Battle Standard
The Black Steel +2 Armour and Fear
Wizard Master 405.0 p
Standard Infantry; Wizard Master; The Cosmology;
Binding Scroll One use only.The chosen model cannot cast the chosen spell
during this Magic Phase.
Prelate 1+ /4++ 380.0 p
Channel (1); Blessings; Divine Attacks;Plate Armour; Shield
Mantle of Ullor Enemy units within 6" of the bearer do not gain +1
Agility for Charging Momentum.
Willow's Ward The bearer cannot use Parry, gains
+1 Armour and Impact Hits distributed onto the bearer
always have Armour Penetration 0.
Death Cheater The wearer gains Regeneration (4+) and +1 Armour.
Death Warrant Attacks made with this weapon gain Battle Focus. If a
Imperial Armoury:
Steam Tank 420.0 p
Imperial Artillery - Mortar 200.0 p
Imperial Artillery - Cannon 255.0 p
Specjals:
Imperial Guard 24 447.0 p
Shield; Standard; Musician
Household Standard If the General is part of the bearer’s unit, its [50.0]
Commanding Presence range and the range within which it
can issue Orders (if it has Orders) are both increased
by 6”.
Knights of the Sun Griffon 3 330.0 p
Lance; Shield; Musician;
Knights of the Sun Griffon 3 310.0 p
Lance; Shield;
Cores:
Electoral Cavalry 5 220.0 p
Shield; Musician
Heavy Infantry - Swordsmen 20 190.0 p
Standard; Musician;
Heavy Infantry - Halberdiers 40 485.0 p
Halberds; Standard (MR 1) ; Champion
Heavy Infantry - Spearmen 20 230.0 p
Spear; Standard; Musician; Champion
Najbardziej brakuje gwardzistów, przydała by się 30.
Jakie macie kminy nad synergią? Coś z tego będzie czy Ch.j dupa i kamieni kupa?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Jak masz banner na gwardii to po co brać jeszcze great tactician?
Winter clock i 1+ save to trochę overkill jak dla mnie. Zostawiłbym 1+ save a dał za to na magu lethal strike na piechocie.
Masz sporo piechoty z miernym ruchem, a biorąc pod uwagę zaplecze to Ty będziesz dążył do combatu, nie przeciwnik.
Chyba kawaleryjska opcja jest lepsza.
Winter clock i 1+ save to trochę overkill jak dla mnie. Zostawiłbym 1+ save a dał za to na magu lethal strike na piechocie.
Masz sporo piechoty z miernym ruchem, a biorąc pod uwagę zaplecze to Ty będziesz dążył do combatu, nie przeciwnik.
Chyba kawaleryjska opcja jest lepsza.
Demingi są moje przyjaciele i co do tego nie ma nawet cienia wątpliwości. Najlepszy "fast" w grze.
Marszałek generał ani do kombatu ani do trzymania tyłów...ja sobie darowalem to 10ld, przyzwyczailem sie do 9. Rozumiem ten armor.
Bsb to samo. A aż się prosi, żeby jednak wspomagać te klocki bohaterami. Chocby ten przedmiot dajacy na oddziale te dodatkowe ataki z "6"tek.
Złożenie na papie jest kosmicznie dziwne. Jeśli generał w 1 szeregu(do kombatu) to obowiązkowo prałat musi byc złożony do pojedynków, inaczej dowolny rydwaniarz, demon, wochowiec wpada i w pojedynke rozwala ten kloc a wczesniej bohatera. W kilku tylko sytuacjach będziesz mógł kontrszarżowac, więc nie można na to liczyc.
Stank jest must have przy piechocie, widze tutaj podobne myslenie. Gwardii albo 35+ albo wcale.
Największa bolączka obecnie dla mnie to brak tanich przedmiotów umożliwiających 1+sejwa na piechotę.
Lethale z przedmiotu must have przy piechocie.
To jest baza z której jakoś próbuję wystartować piechotną rozpiskę. Najprawdopodobniej jedna gwardia wyleci za to wejdzie wsparcie. Kusze przy "tylnych" bohaterach sprawdzaja mi sie do ogarniania smietnika i fastów. Eltharion gadaj sobie co chcesz, ja sprawdziłem ten build przy okazji kampanii, z acuracy robi się inny oddział, choć wolałbym chyba handgunnersów.
Z magii staram się dopasować czary, żeby mieć conajmniej 2 pociski i 2 boosty do sily i ranienia. Kosmologia na tym ziomku z +1 do casta. Pistolety dla szpanu
1 Imperial Artillery - Cannon (4+) @ 255.0 Pts
1 Imperial Artillery - Imperial Rocketeer (4+) @ 180.0 Pts
1 Steam Tank @ 420.0 Pts
36 Imperial Guard @ 651.0 Pts
Plate Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
36 Imperial Guard @ 651.0 Pts
Plate Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
19 Heavy Infantry - Swordsmen @ 210.0 Pts
Hand Weapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Support Unit
1 Champion @ [20.0] Pts
19 Heavy Infantry - Swordsmen @ 210.0 Pts
Hand Weapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Support Unit
1 Champion @ [20.0] Pts
20 Light Infantry - Crossbowmen @ 265.0 Pts
20 Light Infantry - Crossbowmen @ 265.0 Pts
10 State Militia with Bows @ 100.0 Pts
10 State Militia @ 80.0 Pts
1 Wizard Adept @ 260.0 Pts
Wizard Adept; The Divination; Hand Weapon
Exemplar's Flame [60.0]
1 Wizard Adept @ 270.0 Pts
Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon
Book of Arcane Power [70.0]
1 Marshal - Battle Standard Bearer @ 165.0 Pts
Hand Weapon; Pistol (2+); Plate Armour; Battle Standard
1 Marshal @ 165.0 Pts
General; Hand Weapon; Pistol (2+); Plate Armour
1 Prelate @ 350.0 Pts
Hand Weapon; Plate Armour; Shield
The Black Steel [45.0]
Locket of Sunna [70.0]
Hero's Heart [50.0]
Total Army Cost: 4497.0
Marszałek generał ani do kombatu ani do trzymania tyłów...ja sobie darowalem to 10ld, przyzwyczailem sie do 9. Rozumiem ten armor.
Bsb to samo. A aż się prosi, żeby jednak wspomagać te klocki bohaterami. Chocby ten przedmiot dajacy na oddziale te dodatkowe ataki z "6"tek.
Złożenie na papie jest kosmicznie dziwne. Jeśli generał w 1 szeregu(do kombatu) to obowiązkowo prałat musi byc złożony do pojedynków, inaczej dowolny rydwaniarz, demon, wochowiec wpada i w pojedynke rozwala ten kloc a wczesniej bohatera. W kilku tylko sytuacjach będziesz mógł kontrszarżowac, więc nie można na to liczyc.
Stank jest must have przy piechocie, widze tutaj podobne myslenie. Gwardii albo 35+ albo wcale.
Największa bolączka obecnie dla mnie to brak tanich przedmiotów umożliwiających 1+sejwa na piechotę.
Lethale z przedmiotu must have przy piechocie.
To jest baza z której jakoś próbuję wystartować piechotną rozpiskę. Najprawdopodobniej jedna gwardia wyleci za to wejdzie wsparcie. Kusze przy "tylnych" bohaterach sprawdzaja mi sie do ogarniania smietnika i fastów. Eltharion gadaj sobie co chcesz, ja sprawdziłem ten build przy okazji kampanii, z acuracy robi się inny oddział, choć wolałbym chyba handgunnersów.
Z magii staram się dopasować czary, żeby mieć conajmniej 2 pociski i 2 boosty do sily i ranienia. Kosmologia na tym ziomku z +1 do casta. Pistolety dla szpanu
1 Imperial Artillery - Cannon (4+) @ 255.0 Pts
1 Imperial Artillery - Imperial Rocketeer (4+) @ 180.0 Pts
1 Steam Tank @ 420.0 Pts
36 Imperial Guard @ 651.0 Pts
Plate Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
36 Imperial Guard @ 651.0 Pts
Plate Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
19 Heavy Infantry - Swordsmen @ 210.0 Pts
Hand Weapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Support Unit
1 Champion @ [20.0] Pts
19 Heavy Infantry - Swordsmen @ 210.0 Pts
Hand Weapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Support Unit
1 Champion @ [20.0] Pts
20 Light Infantry - Crossbowmen @ 265.0 Pts
20 Light Infantry - Crossbowmen @ 265.0 Pts
10 State Militia with Bows @ 100.0 Pts
10 State Militia @ 80.0 Pts
1 Wizard Adept @ 260.0 Pts
Wizard Adept; The Divination; Hand Weapon
Exemplar's Flame [60.0]
1 Wizard Adept @ 270.0 Pts
Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon
Book of Arcane Power [70.0]
1 Marshal - Battle Standard Bearer @ 165.0 Pts
Hand Weapon; Pistol (2+); Plate Armour; Battle Standard
1 Marshal @ 165.0 Pts
General; Hand Weapon; Pistol (2+); Plate Armour
1 Prelate @ 350.0 Pts
Hand Weapon; Plate Armour; Shield
The Black Steel [45.0]
Locket of Sunna [70.0]
Hero's Heart [50.0]
Total Army Cost: 4497.0
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
I na ile trafiasz tymi kuszami? Wybacz lohost ale ja w to nie wierze. W imperium strzelają maszyny nie pestki, a magowie w milicji są mobilni przynajmniej.
Co do rozpiski na piechocie to chyba dalej najlepszy jest włoski patent tyle ze po znerfieniu włóczni i fire'a trzeba było by go zmodyfikować Jak bede miał chwile to postaram się to przystosować do 2.0
Co do rozpiski na piechocie to chyba dalej najlepszy jest włoski patent tyle ze po znerfieniu włóczni i fire'a trzeba było by go zmodyfikować Jak bede miał chwile to postaram się to przystosować do 2.0
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Bardzo możliwe, ja zerżnąłem je od BolaDziedzic pisze:Demingi są moje przyjaciele i co do tego nie ma nawet cienia wątpliwości. Najlepszy "fast" w grze.
Kurde, patrze przeliczam i ciągle brakuje mi czegoś w tej piechocie .
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Tej włoskiej rozpy będącej wariacja mojej rozpy z Etc z 2016? Moja bolaczka w grze na piechocie jest brak kontry na fasty i pestki przeciwnika. Ja jestem średnim teoretykiem, muszę wszystko sprawdzić w grze. Jeśli ktoś ma jakieś konkretne pomysły to piszcie może coś razem złożymy.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Moja propozycja zmian do włoskiej rozpy oraz moja wizja rozpiski na piechocie:
Unnamed4500 Pts - Empire of Sonnstahl Army
1 * Prelate @ 380.0 Pts
General; Paired Weapons; Plate Armour; Shield
Locket of Sunna [70.0]
Crown of Autocracy [70.0]
Hero's Heart [50.0]
1 Mount: Altar of Battle @ 400.0 Pts
1 Marshal - Battle Standard Bearer @ 260.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Battle Standard
Imperial Seal [90.0]
1 Wizard Adept @ 240.0 Pts
Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon
Magical Heirloom [40.0]
1 Wizard Adept @ 260.0 Pts
Wizard Adept; The Pyromancy; Hand Weapon
Exemplar's Flame [60.0]
33 Heavy Infantry - Swordsmen @ 350.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
32 Heavy Infantry - Swordsmen @ 340.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Electoral Cavalry @ 220.0 Pts
Shield; Musician;
10 State Militia with Bows @ 110.0 Pts
Skirmish
10 State Militia with Bows @ 110.0 Pts
Skirmish
36 Imperial Guard @ 721.0 Pts
Shield; Standard; Musician
Rending Banner [70.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
1 Imperial Artillery - Cannon (4+) @ 255.0 Pts
1 Steam Tank @ 420.0 Pts
1 Arcane Engine of Arcane Shield @ 280.0 Pts
5 Reiters @ 150.0 Pts
Total Army Cost: 4496.0
W corach mamy łuki do ewakuacji. Klocki swordmanów trafiane na 5+ przez wszystko (no oprócz elfów) do przytrzymania czegoś. No i chyba jeden z lepszych scoringów w grze - imperialne rycerstwo.
W sekcji bohaterów altar który aktualnie walczy dowodzi czaruje śpiewa i rapuje(skoro już dali mozliwośc wzięcia 2 artefaktów). NA BSB trudno trzeba będzie przełknąć ten brak uciekania. On i tak siedzi w guardach a jak oni by mieli uciekać to raczej i tak jest kiepsko
No i 2 magów razem 5 speli imo najbardziej elastyczne połączenie lorów (na twardsze rzeczy zawsze można wziąć 0 z metalu). Absolutny hit to jak dla mnie przedmiot dający lethale za tokena. Zajebista sprawa.
Unnamed4500 Pts - Empire of Sonnstahl Army
1 * Prelate @ 380.0 Pts
General; Paired Weapons; Plate Armour; Shield
Locket of Sunna [70.0]
Crown of Autocracy [70.0]
Hero's Heart [50.0]
1 Mount: Altar of Battle @ 400.0 Pts
1 Marshal - Battle Standard Bearer @ 260.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Battle Standard
Imperial Seal [90.0]
1 Wizard Adept @ 240.0 Pts
Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon
Magical Heirloom [40.0]
1 Wizard Adept @ 260.0 Pts
Wizard Adept; The Pyromancy; Hand Weapon
Exemplar's Flame [60.0]
33 Heavy Infantry - Swordsmen @ 350.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
32 Heavy Infantry - Swordsmen @ 340.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Electoral Cavalry @ 220.0 Pts
Shield; Musician;
10 State Militia with Bows @ 110.0 Pts
Skirmish
10 State Militia with Bows @ 110.0 Pts
Skirmish
36 Imperial Guard @ 721.0 Pts
Shield; Standard; Musician
Rending Banner [70.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
1 Imperial Artillery - Cannon (4+) @ 255.0 Pts
1 Steam Tank @ 420.0 Pts
1 Arcane Engine of Arcane Shield @ 280.0 Pts
5 Reiters @ 150.0 Pts
Total Army Cost: 4496.0
W corach mamy łuki do ewakuacji. Klocki swordmanów trafiane na 5+ przez wszystko (no oprócz elfów) do przytrzymania czegoś. No i chyba jeden z lepszych scoringów w grze - imperialne rycerstwo.
W sekcji bohaterów altar który aktualnie walczy dowodzi czaruje śpiewa i rapuje(skoro już dali mozliwośc wzięcia 2 artefaktów). NA BSB trudno trzeba będzie przełknąć ten brak uciekania. On i tak siedzi w guardach a jak oni by mieli uciekać to raczej i tak jest kiepsko
No i 2 magów razem 5 speli imo najbardziej elastyczne połączenie lorów (na twardsze rzeczy zawsze można wziąć 0 z metalu). Absolutny hit to jak dla mnie przedmiot dający lethale za tokena. Zajebista sprawa.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Poprawiłem u siebie układ core do 1 dużego klocka i detaczmentu.
Na bsb dałem fear, teraz jest za dobry żeby go nie brac + cos tam w reke.
Tego fasta traktuje jako wolne punkty.
Na bsb dałem fear, teraz jest za dobry żeby go nie brac + cos tam w reke.
Tego fasta traktuje jako wolne punkty.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
To już lepiej tą detke zamień na 5 knightow. Będzie z niej większy pożytek jak już tak chcesz robić.
A ile ten bsb ma sejwa z tym fearem ? Nie wspominając już o tym że trochę szkoda dwuraka na nim.
Tak fast to wolne pk bo nie miałem pomysłu na 150 pk. Najlepiej jak by znaleźć jeszcze 50 żeby mortar się zmieścił
A ile ten bsb ma sejwa z tym fearem ? Nie wspominając już o tym że trochę szkoda dwuraka na nim.
Tak fast to wolne pk bo nie miałem pomysłu na 150 pk. Najlepiej jak by znaleźć jeszcze 50 żeby mortar się zmieścił
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Ja umiem i lubie grac detaczmentami. Uważam, że akurat ten detacz jest bardzo potrzebny tej rozpisce.
Bsb z fearem ma 1+ sejwa i albo pary jesli nie dasz mu nic do lapki, albo ma magiczna kose i distracting z wozka.
2raka mi nie szkoda, bo przy jednym chociaz podwyzszeniu sily i tak bije sie juz nadspodziewanie dobrze.
Zastanawialem sie nad jednym magiem, wtedy3 czary plus letale, albo zejscie na jednym do aprentice plus hereditary. Natomiast u mnie inny jest uklad na magach. Mam +1 do casta na jednym(kosmos-pocisk i +1 do sily) i letale. Na drugim z kosmosem leczenie+ dowolna jedynka lub alchemia z boostem do wounda+ costam. Zakładając ze mam 2 boundy z wozkow i modlitwy, poważnie sie zastanawiam czy nie zrezygnowac z jednego maga.
Ogólnie tak patrzę na ten przedmiot z lethalami i mysle ze ktos go spier... przedmiot dominant na maga za 60pkt- no trudno, dziala tylko w jednej rundzie kombatu, no ok. Odpalenie za veil tokena - boli. Ale juz wybor tylko jedneg oddzialu to przy tych ograniczeniach jest jednak w sumie duzo i sie zastanawiam czy nie za duzo. Nie ma chyba sensu dawac tego efektu na gwardie bo sami bija z ap2, jak wejdzie boost to z ap3, natomiast na kloc swordsmenow czy pikinierow, ktory bedzie stal raczej w szerokosci 5 to nie ma tez duzego sensu.
Bsb z fearem ma 1+ sejwa i albo pary jesli nie dasz mu nic do lapki, albo ma magiczna kose i distracting z wozka.
2raka mi nie szkoda, bo przy jednym chociaz podwyzszeniu sily i tak bije sie juz nadspodziewanie dobrze.
Zastanawialem sie nad jednym magiem, wtedy3 czary plus letale, albo zejscie na jednym do aprentice plus hereditary. Natomiast u mnie inny jest uklad na magach. Mam +1 do casta na jednym(kosmos-pocisk i +1 do sily) i letale. Na drugim z kosmosem leczenie+ dowolna jedynka lub alchemia z boostem do wounda+ costam. Zakładając ze mam 2 boundy z wozkow i modlitwy, poważnie sie zastanawiam czy nie zrezygnowac z jednego maga.
Ogólnie tak patrzę na ten przedmiot z lethalami i mysle ze ktos go spier... przedmiot dominant na maga za 60pkt- no trudno, dziala tylko w jednej rundzie kombatu, no ok. Odpalenie za veil tokena - boli. Ale juz wybor tylko jedneg oddzialu to przy tych ograniczeniach jest jednak w sumie duzo i sie zastanawiam czy nie za duzo. Nie ma chyba sensu dawac tego efektu na gwardie bo sami bija z ap2, jak wejdzie boost to z ap3, natomiast na kloc swordsmenow czy pikinierow, ktory bedzie stal raczej w szerokosci 5 to nie ma tez duzego sensu.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
A może na Bsb z +1 sv i Re-rolem z tarczy ? Niby nie bije, ale ma sv 1+ z re-rolem i fear.?
Co do lethali mam to samo odczucie, niby taki super, ale nie do końca. Gdyby był za 40 / 45 pkt.
Co do lethali mam to samo odczucie, niby taki super, ale nie do końca. Gdyby był za 40 / 45 pkt.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr