O&G 1.9
Moderator: Kołata
Re: O&G 1.9
Zawsze można zrobić coś pośrodku. Np 7 na szerokość, dzidy i Green Tide Banner. Walimy z 4 szeregów które się szybko nie wyczerpią i mamy +3CR. Pamiętajcie, że teraz ważne jest wygrywać breje, żeby BtF dłużej utrzymać.
Dla przykładu cory można zapełnić 2 klockami po 35 ferali (7x5 lub 5x7) z dzidami FCG z green tide bannerem. Do tego dobrze ustawiony idol i mamy 2 byczaste kloce z furą ataków, OS4, S4, T4, AP2. Tylko przy takim złożeniu trzeba jeszcze dopchnąć jakieś scoringi ze specjali. No i trzeba miec sporo figsów
Zawsze też można po prostu walnąć 35 feral eadbasherów Drogie w opór, no ale to elita z corów. A za resztę dopchać goblinów do scorowania.
Dla przykładu cory można zapełnić 2 klockami po 35 ferali (7x5 lub 5x7) z dzidami FCG z green tide bannerem. Do tego dobrze ustawiony idol i mamy 2 byczaste kloce z furą ataków, OS4, S4, T4, AP2. Tylko przy takim złożeniu trzeba jeszcze dopchnąć jakieś scoringi ze specjali. No i trzeba miec sporo figsów
Zawsze też można po prostu walnąć 35 feral eadbasherów Drogie w opór, no ale to elita z corów. A za resztę dopchać goblinów do scorowania.
Małe orki nigdy nie działały, testowane wielokrotnie. Problemem było to, jak się ich trafia (czyli na nowe defensive skill). BUny zawsze są jakąś tam opcją, ale goblinki zawsze będa bliższe memu sercu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Macie jakieś fajne buildy dla klepaczy?
Pierwsza propozycja dla typka na dziku:
Feral Warboss
Omen of Aporcalypse
Basalt Infusion
Pan of Protection Pinchin
Potion of Swiftness
2+ save, 5+ ward, 2++ na ogień, a jak się da to pożycza lepsze zabezpieczenie od ziomków z którymi się leje.
Przyjebanie z wielkiej siekiery z battle focusem może być całkiem spoko.
Optymalnie kolo wsiada do Eadbasherów na dzikach z Mikinokiem i DA' PRZODU!
Pierwsza propozycja dla typka na dziku:
Feral Warboss
Omen of Aporcalypse
Basalt Infusion
Pan of Protection Pinchin
Potion of Swiftness
2+ save, 5+ ward, 2++ na ogień, a jak się da to pożycza lepsze zabezpieczenie od ziomków z którymi się leje.
Przyjebanie z wielkiej siekiery z battle focusem może być całkiem spoko.
Optymalnie kolo wsiada do Eadbasherów na dzikach z Mikinokiem i DA' PRZODU!
Opisz dokaldnie co ten gosc robi w cc, bo niewiele wynika mi z tych literek co sie tam sklejajo na itemy ; ) Tak generalnie to Pan na orkach to dobra zmiana, na goblinach byl niegrywalny
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Topór po staremu, tylko że teraz jest tylko jeden rzut na d3 siły i ataków.
Basalt infusion to w zasadzie dragonhelm, Pan działa teraz na każdego co jest zajebiscie mocne imo, a PoS po staremu +3 inicjatywy. Battle Focus = za każdą 6 na hita masz dodatkowego autohita. Koleszka ma teraz co prawda 1 atak mniej, ale z tym toporem to i tak 5-7 ataków, więc zazwyczaj jakaś 6 na hita się kulnie. Z re-rollami z czaru to już w ogóle się robi sieczka. A jak siedzi w klocku z mikinokiem i trafi na jakiegoś pojeba z drugiej strony, to wyłącza mu albo kosę jeśli się boi zdechnąć, albo ochronę jeśli chce go zaciukać (w szarży z potką koleszka wali z inicjatywą 8, lepiej niż lord chaosu czy wampir lord).
Basalt infusion to w zasadzie dragonhelm, Pan działa teraz na każdego co jest zajebiscie mocne imo, a PoS po staremu +3 inicjatywy. Battle Focus = za każdą 6 na hita masz dodatkowego autohita. Koleszka ma teraz co prawda 1 atak mniej, ale z tym toporem to i tak 5-7 ataków, więc zazwyczaj jakaś 6 na hita się kulnie. Z re-rollami z czaru to już w ogóle się robi sieczka. A jak siedzi w klocku z mikinokiem i trafi na jakiegoś pojeba z drugiej strony, to wyłącza mu albo kosę jeśli się boi zdechnąć, albo ochronę jeśli chce go zaciukać (w szarży z potką koleszka wali z inicjatywą 8, lepiej niż lord chaosu czy wampir lord).
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Kiepsko dziś pograłem, ale core'y i kadra przez chwilę zostaną:
- 20 NG, fanol muzyk
- 20 NG, fanol muzyk
- 42 dzikusów, dzida, 15 cali marsz
2 czary z Pyro + nasz to też super zestaw (2d6/3d6 + mieczyk!). zawsze miałem co rzucać.
magowie odginaczki też zostają (fireball i teleport).
Giganty też zostają. Wydaje mi się, że nie miałem z nimi farta. Nie przepchnąłem dwa razy tej samej hydry w szarży (raz 8A S7, raz 5A S7 z mieczykiem na ostatnie 2W). Oba razy dostałem zwrotkę i się złożyłem.
Nie wiem czy 3 oddziały trolli to taki super pomysł. Możliwe, że zamiast jednego wezmę kowboja, kolesia na rydwanie, albo rydwany. Teraz wziąłem 8+8+7 i manglera i wyszło tak sobie.
Może 9 + 8 + 2 wózki orcze + 2 wózki goblińskie?
Boli kiepski Def. Elfiki trafiały mnie na 2+ non stop.
- 20 NG, fanol muzyk
- 20 NG, fanol muzyk
- 42 dzikusów, dzida, 15 cali marsz
2 czary z Pyro + nasz to też super zestaw (2d6/3d6 + mieczyk!). zawsze miałem co rzucać.
magowie odginaczki też zostają (fireball i teleport).
Giganty też zostają. Wydaje mi się, że nie miałem z nimi farta. Nie przepchnąłem dwa razy tej samej hydry w szarży (raz 8A S7, raz 5A S7 z mieczykiem na ostatnie 2W). Oba razy dostałem zwrotkę i się złożyłem.
Nie wiem czy 3 oddziały trolli to taki super pomysł. Możliwe, że zamiast jednego wezmę kowboja, kolesia na rydwanie, albo rydwany. Teraz wziąłem 8+8+7 i manglera i wyszło tak sobie.
Może 9 + 8 + 2 wózki orcze + 2 wózki goblińskie?
Boli kiepski Def. Elfiki trafiały mnie na 2+ non stop.
Wszystko idzie w pająka, hity z witchcrafta, hity raniące na 4+ i 777 ściąga cały model.
Ja pograłem tak:
20:0 z DL, Shady
4:16 z VC, Gąska (sporo moich błędów, najgorzej zagrana bitwa na turnieju)
9:11 z DL, Animosity 2 (mono khorne, bardzo pod górkę, rzeźbiłem)
12:8 z BH, Napadzior (zagraliśmy 4 tury, w następnej zdobywałem scenariusz i robiłem jeszcze spokojnie 2-3 duże punkty)
10:10 z KoE, Tofic (do 3 tury bez strat z dwóch stron, podaliśmy sobie ręce bo graliśmy w szachy. Mogłem otworzyć grę, ale bestie nie chciały się dwa razy wyczarować na 9+ z trzech kostek. Były kluczowe żeby zablokować chociaż jedną małą lancę.)
55 punktów, ale mogło być zdecydowanie lepiej. Fajnie się gra orkami po kilku latach grania leśnymi.
Do rozpiski wchodzi drugi gigant i będzie jeszcze większy zajazd
20:0 z DL, Shady
4:16 z VC, Gąska (sporo moich błędów, najgorzej zagrana bitwa na turnieju)
9:11 z DL, Animosity 2 (mono khorne, bardzo pod górkę, rzeźbiłem)
12:8 z BH, Napadzior (zagraliśmy 4 tury, w następnej zdobywałem scenariusz i robiłem jeszcze spokojnie 2-3 duże punkty)
10:10 z KoE, Tofic (do 3 tury bez strat z dwóch stron, podaliśmy sobie ręce bo graliśmy w szachy. Mogłem otworzyć grę, ale bestie nie chciały się dwa razy wyczarować na 9+ z trzech kostek. Były kluczowe żeby zablokować chociaż jedną małą lancę.)
55 punktów, ale mogło być zdecydowanie lepiej. Fajnie się gra orkami po kilku latach grania leśnymi.
Do rozpiski wchodzi drugi gigant i będzie jeszcze większy zajazd
Witam;)kminię sobie rozpiskę na 3000 pkt - proszę zatem o uwagi i sugestie:)
30 Common Goblins: sh, fcg, 3 x Shady Git, Legion Standard 310 pts
2 x 5 Common Orc Boar Riders: m, sh 360 pts
8 Goblin Wolf Riders: shield 173
S: 843 pts
2 x 2 Goblin Chariot: 440 pts
2 x Giant: nets 640 pts
S: 1080 pts
Heroes:
Common Goblin King: Crown of The Cavern King, Crown of Autocracy, War cry! 315 pts
Common Goblin Witch Doctor: Master, Path of Witchcraft, Skull Fetish 395 pts
Common Goblin Witch Doctor: Apprentice, Path of Pyromancy, Wolf Chariot, Dragon Staff 175 pts
Common Goblin Chief: BSB, Banner of Discipline, Legion Standard 190 pts
S: 1075 pts
2998 pts
30 Common Goblins: sh, fcg, 3 x Shady Git, Legion Standard 310 pts
2 x 5 Common Orc Boar Riders: m, sh 360 pts
8 Goblin Wolf Riders: shield 173
S: 843 pts
2 x 2 Goblin Chariot: 440 pts
2 x Giant: nets 640 pts
S: 1080 pts
Heroes:
Common Goblin King: Crown of The Cavern King, Crown of Autocracy, War cry! 315 pts
Common Goblin Witch Doctor: Master, Path of Witchcraft, Skull Fetish 395 pts
Common Goblin Witch Doctor: Apprentice, Path of Pyromancy, Wolf Chariot, Dragon Staff 175 pts
Common Goblin Chief: BSB, Banner of Discipline, Legion Standard 190 pts
S: 1075 pts
2998 pts