Army Builder DataFile

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Re: Army Builder DataFile

Post autor: Hoax »

W szczurach jest zły koszt punktowy chiefa i dodatowa broń dodaje jeden atak, a powinna dwa (bo to nie tylko AHW, ale też tail weapon)

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Hoax pisze:W szczurach jest zły koszt punktowy chiefa i dodatowa broń dodaje jeden atak, a powinna dwa (bo to nie tylko AHW, ale też tail weapon)
U mnie jest ok, koszt chiefa był poprawiony dawno, a broń+tail weapon zawsze dawała poprawną ilość ataków.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Pewnie zla wersja pliku i Hoaxa ;)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Carlos
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 49

Post autor: Carlos »

Nie wiem czy już ktoś zgłaszał ale Flame Wardeni HE nie maja 5 Res :P

myshkow
Plewa
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań

Post autor: myshkow »

VS - Vermin Swarm:

Giant Rats powyżej 20 powinny być wliczane jako core? ;)

DiaQ
Plewa
Posty: 9

Post autor: DiaQ »

VS - Vermin Swarm:

Czy ulepszenie Vermin Hulka do Thunder Halka nie powinno być jako opcja ?

Bo teraz nie możesz sobie wziąć 3 Vermin Hulków z Thunder Halkiem jako czempionem i dobrać mu broń.

Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szary »

DiaQ pisze:VS - Vermin Swarm:
Czy ulepszenie Vermin Hulka do Thunder Halka nie powinno być jako opcja ?
Bo teraz nie możesz sobie wziąć 3 Vermin Hulków z Thunder Halkiem jako czempionem i dobrać mu broń.
To tak nie działa. Polecam spojrzeć raz jeszcze do armybooka - szary prostokąt oznacza pełną opcję Thunder Hulków. Aby sobie postrzelać trzeba zrobić upgrade na cały unit, a wtedy champion dostaje opcję na dodatkową broń.

Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szary »

myshkow pisze:VS - Vermin Swarm:
Giant Rats powyżej 20 powinny być wliczane jako core? ;)
Tak, zgłoszone, będzie wkrótce dodane.


kamkustwo
Wałkarz
Posty: 90

Post autor: kamkustwo »

Szybkie hot-fixy do UD z najnowszej wersji:

1. Shabti (oba rodzaje) mogą wziąć sztandar do 50 pkt,
2. Załoga Battle Sphinxa ma teraz Off 4 (było 3)

Awatar użytkownika
Norb
Wałkarz
Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn "Miscast"

Post autor: Norb »

Dzięki za upedjtowanie tych plików. =D>

Znalazłem w WoCh błąd - Falleni mają Frenzy. W AB już nie mają.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Norb pisze:Dzięki za upedjtowanie tych plików. =D>Znalazłem w WoCh błąd - Falleni mają Frenzy. W AB już nie mają.
Tak samo imperialni biczownicy
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Biczownicy mają frenzy przecież :?

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

W ID u orcs slaves nadal nie zmienia się koszt punktowy po dobraniu tarcz. Może ja o czymś nie wiem ale w moim AB są opcją za 2pkt/model ;)

Gauntlets of Madzhab powinna kosztować 25 pkt a nie 20.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

hypnotic pisze:W ID u orcs slaves nadal nie zmienia się koszt punktowy po dobraniu tarcz. Może ja o czymś nie wiem ale w moim AB są opcją za 2pkt/model ;)

Gauntlets of Madzhab powinna kosztować 25 pkt a nie 20.
Było dawno, poprawione.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Racja, sorry, zły plik importowałem :D

kamkustwo
Wałkarz
Posty: 90

Post autor: kamkustwo »

W kosmologii jest błąd - Perception of Strenght ma 18" zasięgu, powinno być 24".

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3788
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

kamkustwo pisze:W kosmologii jest błąd - Perception of Strenght ma 18" zasięgu, powinno być 24".
Myślę, że nie na długo, ale poprawię :wink:

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Nie no serio? Dopiero co pobili zasięg bo z 18" ten lore był gownem, ledwo co wyszło na beta testy i już mają do tego wrócić? xD
Obrazek

kamkustwo
Wałkarz
Posty: 90

Post autor: kamkustwo »

debelial pisze:
kamkustwo pisze:W kosmologii jest błąd - Perception of Strenght ma 18" zasięgu, powinno być 24".
Myślę, że nie na długo, ale poprawię :wink:
Super.
Tomb Architect nie powinien mieć Lethal Strike

ODPOWIEDZ