9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Re: 9th Age - WDG ogólnie
Ja myślę, że w Bielsku spokojnie dopuścimy jak ktoś zechce tym grać.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Myślę, że org nie powinni mieć problemu z udostępnianiem tej armii na turniejach (jak i tych, które powstaną).
Zapis o przeznaczeniu bardziej domowym jest tylko po to, aby nie musieli dbać w jakiś szczególny sposób o balans w minibookach, bo mieli by problem, jak zaczął wydawać je masowo.
Kluczowym argumentem jest jednak to, że taka armia nie powinna być jakaś gięta, po przede wszystkim jest to okrojony book większej armii z paroma smaczkami dla klimatu. Dla gracza takiego jak ja (bez parcia na wygrywanie i jakieś większe lokaty), byłoby super opcją zagrać taką armią na turnieju. (Chciałbym nadmienić, że nie uważam tej armii za słabą i że nie da się nią uzyskać lepszych wyników, bo na pewno się da. Chce tylko zwrócić uwagę, że wywalając z booka 20 oddziałów (licząc postacie) i dając w zamian 8 nowych (w tym jedna postać), trzeba na prawdę mocnych zasad, aby armia posiadała te same możliwości co pierwowzór.)
Zapis o przeznaczeniu bardziej domowym jest tylko po to, aby nie musieli dbać w jakiś szczególny sposób o balans w minibookach, bo mieli by problem, jak zaczął wydawać je masowo.
Kluczowym argumentem jest jednak to, że taka armia nie powinna być jakaś gięta, po przede wszystkim jest to okrojony book większej armii z paroma smaczkami dla klimatu. Dla gracza takiego jak ja (bez parcia na wygrywanie i jakieś większe lokaty), byłoby super opcją zagrać taką armią na turnieju. (Chciałbym nadmienić, że nie uważam tej armii za słabą i że nie da się nią uzyskać lepszych wyników, bo na pewno się da. Chce tylko zwrócić uwagę, że wywalając z booka 20 oddziałów (licząc postacie) i dając w zamian 8 nowych (w tym jedna postać), trzeba na prawdę mocnych zasad, aby armia posiadała te same możliwości co pierwowzór.)
Dla mnie daje wielki powiew świeżości, jest co innego - o raju vargi, mamut , barbarzyńcy z crazy zasadą do tego ciekawe zasady wystawienia- ambushe, nie brakuje light troopsa, ale czy gięta? wątpię, jednak potrafiłbym nią dobrze zagrać
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
w Krakowie raczej dopuscimy czemu by nie
kątem
Fajna lista nawet
Fajna lista nawet
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czy wiadomo, czy ktoś zgłaszał błędnie wpisane charakterystyki do rydwanów (Siła i AP przesunięte w HP i Def)?
Pytanko o Battleshrine:
Czy on może użyć więcej, niż 1 bound spell? Jakoś nie widzę problemu.
Pytanko o Battleshrine:
Czy on może użyć więcej, niż 1 bound spell? Jakoś nie widzę problemu.
Siedzę drugi tydzień nad rozpami i jakoś słabo mi idzie. Coś tam się da wrzucić, coś się da pograć, ale fajerwerków jednak nie ma. Jedna rzecz zwróciła moją uwagę:
To jest chyba ta część, o której zapomnieli twórcy tego booka. Ta armia powinna się składać z 30 modeli max w swojej standardowej wersji. Wtedy można mówić o elitarności. Oczywiście opcja złożenia i 100 powinna być, jak ktoś ma ochotę, ale rozpa na 30 modelach powinna być do złożenia i to sensownie. Jakby przyświecał im taki cel, to myślę, że szybciej by się zorientowali gdzie są luki w tym booku.
Kod: Zaznacz cały
Models in Army: 59
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
PA, BSB na cycu, mag na koniu, 3x barbarzyńców na kucach, 6 feldraków, 2 eldery. 35 modeli.
Problemem jest core, w którym nie można brać chariotów. Minimum 24 modele...
Problemem jest core, w którym nie można brać chariotów. Minimum 24 modele...
Też uważam, że rydwany w core nie wywróciłyby systemu do góry nogami. Problem jest taki, że twórcy gry koniecznie chcą promować piechotę. A piechota z mv4 w armii ofensywnej bez strzelania, specjalnych deploymentów, vanguarda, swiftstride itd. zawsze będzie słabym wyborem... Nowy hellcannon mógłby w tym nieco pomóc - idea jest fajna, tylko wykonanie wymaga jeszcze wiele pracy.
Ktoś z tu obecnych orientuje się jakie są szanse na jakieś poważniejsze zmiany (poza wg mnie bardzo prawdopodobnym obniżeniem kosztu punktowego paru jednostkom) nowego wdg w trakcie obecnej bety?
Ktoś z tu obecnych orientuje się jakie są szanse na jakieś poważniejsze zmiany (poza wg mnie bardzo prawdopodobnym obniżeniem kosztu punktowego paru jednostkom) nowego wdg w trakcie obecnej bety?
Bo inne cory zrobilyb sie z automatu slabszeJarekK pisze:Dokładnie tak.
Czarioty w core i tak mają tą wadę, że nie są scorigniem, więc nie kumam czemu nie chcą ich wrócić do corów.
grunt ze charioty sa na herosach tam są fajne
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Z tym MV nie narzekałbym. Do wzięcia są 4 sztandary przyspieszające marsz i 3 zwiększające ruch i marszyedee pisze:Też uważam, że rydwany w core nie wywróciłyby systemu do góry nogami. Problem jest taki, że twórcy gry koniecznie chcą promować piechotę. A piechota z mv4 w armii ofensywnej bez strzelania, specjalnych deploymentów, vanguarda, swiftstride itd. zawsze będzie słabym wyborem... Nowy hellcannon mógłby w tym nieco pomóc - idea jest fajna, tylko wykonanie wymaga jeszcze wiele pracy.
Ktoś z tu obecnych orientuje się jakie są szanse na jakieś poważniejsze zmiany (poza wg mnie bardzo prawdopodobnym obniżeniem kosztu punktowego paru jednostkom) nowego wdg w trakcie obecnej bety?
To naturalnie moja opinia.Blaesus pisze: Z tym MV nie narzekałbym. Do wzięcia są 4 sztandary przyspieszające marsz i 3 zwiększające ruch i marsz
Corowe jednostki mogą brać tylko sam marsz (swoją drogą czemu worki nie mają 75pts na banner jak inne elity z core np. vermini?), ale samo jego zwiększenie do poziomu 10 czy 11 - czyli poziomu standardowego dla elfów, bestii, ogrów, demonów itd. - za dodatkową solidną opłatą i przy rezygnacji z innego sztandaru to nie jest ihmo świetny deal. Pamiętajmy przy tym, że jesteśmy jedyną armią bez prawie żadnych argumentów zasięgowych z wyjątkiem magii.
Ciesz się, że mają chociaż 50, u nas nawet elity ze speciali jak rycerze mają 50 na sztandary
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Dziwne i drażniące są limity na jednostki ... dlaczego mogę mieć tylko 10 chosenów w unicie, dlaczego nie mogę mieć ich 30 - jak chce mieć klocek za 2500 pkt to chyba moja sprawa - takimi limitami 9th age od razu klasyfikuje role danych unitów, a nie powinno bo to gracze powinni wyznaczać po przez liczebność modeli cela i zadania uniów.