T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Spokojnie, elfiątka dostaną to co lubią najbardziej.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2018, o 16:37 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ogarnij się
Powód: ogarnij się
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Wow, serio podnieśli cv o 3? I do tego osłabili efekt o połowę...
Gość ze spearem niegrywalny.
Ryma stracila polowe mocy i kest 0-2
Distractong 0-1
Becalming niegrywalny.
Wszystko co grało podrozalo albo oslabili.
Feniks podrozal, sloopy podrozaly, nerf na nerfie :/
Potanili lothernow Ale i tak nie beda grani.
Ale nie, jakie nerfy, nawet zbuffowali armię bym powiedział xdd
Czas przesiąść się na lizaki :/
A mogłem nie wygrywać tego lokala w Bielsku
Gość ze spearem niegrywalny.
Ryma stracila polowe mocy i kest 0-2
Distractong 0-1
Becalming niegrywalny.
Wszystko co grało podrozalo albo oslabili.
Feniks podrozal, sloopy podrozaly, nerf na nerfie :/
Potanili lothernow Ale i tak nie beda grani.
Ale nie, jakie nerfy, nawet zbuffowali armię bym powiedział xdd
Czas przesiąść się na lizaki :/
A mogłem nie wygrywać tego lokala w Bielsku
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Najważniejsze to grać tym co ma się w sercu, a nie tym co dodaje kilka dodatkowych cm wargamingowemu siusiakowi
Jaja sobie dziady robicie, a ludzie czekają na zasady.
(Moje jaja zostały brutalnie zdyskryminowane )
(Moje jaja zostały brutalnie zdyskryminowane )
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Halo halo co to za cisza? Tak naprawdę wszyscy byliście elfami czy co się dzieje ?
Nie no, tak te haje dostały w czekoladę że aż mi się żal trochę zrobiło.
Imo zrobili to samo co z treekinami. Tylko że tu jest oddział a teraz cała armia. Za dużo nerfów. Czemu nie delikatne nery typu ryma tylko dla r&f, dzida delikatnie do góry etc?
Imo zrobili to samo co z treekinami. Tylko że tu jest oddział a teraz cała armia. Za dużo nerfów. Czemu nie delikatne nery typu ryma tylko dla r&f, dzida delikatnie do góry etc?
Each Sweeping Attack can only be performed once per Player Turn.
Rending Banner
45 pts
0-3 per Army
One use only. May be activated at the start of a Round
ofCombat.
CloseCombatAttacksfromR&Fmodelsin
a unit with one or more Rending Banners gain +1 Ar-
mour Penetration.
This effect lasts until the bearer’s
unit is no longer Engaged in Combat.
Aether Icon
35 pts
0-3 per Army
The bearer’s unit gains
Magic Resistance (1). If
the unit already had Magic Resistance, it instead in-
creases the Magic Resistance value by 1
Rending Banner
45 pts
0-3 per Army
One use only. May be activated at the start of a Round
ofCombat.
CloseCombatAttacksfromR&Fmodelsin
a unit with one or more Rending Banners gain +1 Ar-
mour Penetration.
This effect lasts until the bearer’s
unit is no longer Engaged in Combat.
Aether Icon
35 pts
0-3 per Army
The bearer’s unit gains
Magic Resistance (1). If
the unit already had Magic Resistance, it instead in-
creases the Magic Resistance value by 1
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Szkoda, że po prostu nie wykasowali nam hereditarki, pdf mniej by ważył Teraz trzeba będzie go rzucać z co najmniej 4 kości, a efekt jest 4 razy słabszy (wcześniej leczył 8 ran na pg albo na oddziale z regeną, teraz 2)
Do tego z dupy podrożyli niektóre przedmioty magiczne, wygląda to jakby losowo rzucali kostką. Deamons Bane, amethyst crystal, Starmetal Alloy - przecież to w ogóle nie grało, wtf.
Do tego z dupy podrożyli niektóre przedmioty magiczne, wygląda to jakby losowo rzucali kostką. Deamons Bane, amethyst crystal, Starmetal Alloy - przecież to w ogóle nie grało, wtf.
o, książki z +1 do casta nie może wziąć wizard master ale za to jest tańsza, dobrze że zostawili hajelficką książkę
Ale fajny sie ten Forsaken zrobilJarekK pisze:Za to bestia z WS1 dostała unbreakable
Ale rzeczywiscie za duzych zmian tu nie ma.
EDIT Ktos mi wytlumaczy o co chodzi z tym Aegis 2+ na wraitach? Ze niby Sweeping attack tylko raz moga i to ich tak znerfilo?
We can't stop here. This is bat country.
Wrajty tansze ale wyraznie znerfione zasadowo. Wiec tak naprawde znerfione.Xargos pisze:Z ciekawych kwiatków zostawili koszt punktowy Gorgonie wraz z Battle Focus
Wampiry chyba potanili Wraith'y i kawalerię wampirów - bo były niegrywalne za to podnieśli koszt przegiętemu wózkowi o bodajże 20pkt, no dramat...
Vampire knighty w zlozeneniu ktore jako jedyne jest grywalne czyli na blood dragonach cena zostaje jaka byla.
W zlozeniu z as2+ dobrze ze sa tansze, nikt ich nie uzywal bo byly za drogie po prostu.
Wrajty maja warda jak mialy - 3+ na niemagiczne. Duchy maja teraz te 2+ - tak czy siak dalej jest limit w slocie wiec nie da rady wziac w opor wrajtow + duchow. To ze moga wykonac raz sweeping na ture mocno zmienia.