Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Czyli jak... mogę np. na 1000 pkt na turnieju wystawić special charaktera Konrada i nikt nie będzie mi plumkał?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Heinrich pisze:Czyli jak... mogę np. na 1000 pkt na turnieju wystawić special charaktera Konrada i nikt nie będzie mi plumkał?
chyba nie jestes na czasie z podrecznikami z 7 edycji - kazda nowa armia ma speciali wrzuconych normalnie do army lista - co z tego jak na turniejach speciale i tak sa zazwyczaj zabronieni :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Heinrich pisze:Czyli jak... mogę np. na 1000 pkt na turnieju wystawić special charaktera Konrada i nikt nie będzie mi plumkał?
Tak samo jak nowe High Elves i Empire :lol2:

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Christos pisze:Ghule w rankach? Blee, ani to fluffowe, ani użyteczne.
Dobrze że chociaż nie są undeadami
jak to nie? :shock:
Asassello pisze:zabranie bardingu Rycerzom
a kto im zabral? zlodzieje?
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Tak, nazywają swoją gildię Games Workshop ;)

IMO to ghule w rankach pasują jakoś tak bardziej :) Zamiast hordy świetnych zwiadowców mamy bandę półgłówków biegnących w jednej chmarze, w jako takiej formacji ;)
To co tu piszecie bardzo mi się podoba, i jakoś mi sie wydaje, że mocno zwiększy możliwy potencjał Wampirów :)
No i wreszcie będzie w czym wybierać, jeśli chodzi o jednostki.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wyglada na to ze ta armia bedzie miala potencjal. Poradzi sobie zarowno z Imperium (Blood knights), jak i nowymi HE (ASF od carta), jak i cala reszta. Dobrym bonusem bedzie to ze generalem moze byc wampir takze na mniejsze pkt. Dzieki temu trudniej go zabic :) Oj, chyba zaczne domalowywac hordy zombiakow...

No i o mały wlos zapomnialbym o jeszcze jednym waznym szczegole: Teraz wlasciwie cala armia bedzie mogla marszowac. Juz nie bedziemy skazani wystawianie sie wokolo generala :D

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Co do tego ASF: nie zapominaj kto ma 2 inicjatywy, a kto 6 :P
Ale pomysł z cartem naprawdę udany. Jeżeli koszt nie będzie kosmiczny, to wózek będzie obowiązkowy.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fensir pisze:Co do tego ASF: nie zapominaj kto ma 2 inicjatywy, a kto 6 :P
.
Tez racja :(

Ale jak tak dalej pojdzie to DE beda mialy ASF od kociolka, demony od wiekszego demona itd... Az w koncu bedzie system 40k'owy, hehehe.

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Kiedy ploty o HE krążyły wokół ASF dla całej armii - poprostu w to nie wierzyłem.

Teraz gdy mówi się o ASF w promieniu 6/12 cali z możliwością jego zwiększenia dla armii wampirów - nie wątpię, że jest to prawdopodobne.

Tylko pytanie pozostaje jedno - GW najwyraźniej bardzo polubiło tą zasadę spacjalną. Czyżby teraz każda nowa wychodząca armia będzie miała możliwość dawania armii w tej lub innej formie ASF? Zaczynam się poważnie obawiać.

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Asassello pisze:
Heinrich pisze:Czyli jak... mogę np. na 1000 pkt na turnieju wystawić special charaktera Konrada i nikt nie będzie mi plumkał?
chyba nie jestes na czasie z podrecznikami z 7 edycji - kazda nowa armia ma speciali wrzuconych normalnie do army lista - co z tego jak na turniejach speciale i tak sa zazwyczaj zabronieni :)
Nie gralem na nowe Empire, ani na HE, ani nawet ich kodeksu nie widziełem ;P

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Rewelacje z marszem są bardzo ciekawe.. Dobrze wystwione wampiry oraz cart (obowiązek, może nawet 2 na armię) uczynią tą armię bardzo szybką - zwłaszcza z popychaczkami.

Dlaczego nikt się nie zachwyca nad coachem? Jeżeli nie zwrośnie mu koszt to będzie świetny z tak dobrym wardem jak War Altar.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

tak sobie (uważajcie teraz) myślałem trochę (xD) i doszedłem do wniosku, że to iż szkielety mają tak samo postawione nogi jest idealnie klimatyczne....
to nie jest oddział, w którym każdy wojownik ma osobowość, obróci się do kumpla obok, zażartuje, podrapie się po.... głowie, coś krzyknie czy cokolwiek....
tutaj każdy ze szkieletów jest kierowany wolą nekromanty/wampira, pan każe iść to idą, noga za nogą, noga za nogą, wszyscy, nikt nie zostaje, nikt się nie zastanawia, wszyscy równo, bez sprzeciwu....
klimat :)

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Szaman pisze:
Christos pisze:Ghule w rankach? Blee, ani to fluffowe, ani użyteczne.
Dobrze że chociaż nie są undeadami
jak to nie? :shock:

Chciałbym przypomnieć drogi Szamanie, że my tu opieramy się o niepotwierdzone informacje z różnych często nieznanych źródeł. Nie każdy jest pracownikiem GW. ;)

Ja jak na razie wyczytałem, że nie są udeadami tylko podlegają takim samym zasadom. Jeśli masz inny punkt widzenia (a przecież masz) to mnie wyprowadź z błędu.


P.S. Teraz czekam na odpowiedź w stylu "Wyprowadzam" ;)

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

No przecież już wyprowadził.

Mnie najbardziej ten corpse cart i black coach zastanawia. Te ładowanie power dice'ów w coacha ma zbyt skomplikowane i zamieszane zasady, żeby się to w grze jako tako sprawdzało. A asf od biednego rydwanu dla pobliskich oddziałów chyba przesadzone (no chyba że tyczy się zombich tylko), ale bonus do wskrzeszania to jak najbardziej.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Shinue pisze:Special Rules
 Undead rule modified slightly-you can now make Ward saves against wounds from combat resolution!
 It is possible that all units within 12” of any vampire will be able to march, not just if they’re close to the general.
Bez jaj, ja też tak chcę :?
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

ward save od sypania sie. Ciekawe ;p

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Tomash pisze:
Shinue pisze:Special Rules
 Undead rule modified slightly-you can now make Ward saves against wounds from combat resolution!
 It is possible that all units within 12” of any vampire will be able to march, not just if they’re close to the general.
Bez jaj, ja też tak chcę :?
spoko, to bzdury :roll:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
duck83
Mudżahedin
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków

Post autor: duck83 »

Shinue pisze:
 Black Knights: Ignore terrain as per ethereal stuff, but aren’t actually ethereal themselves. May not be able to gave barding.

Czyli to też są bzdury??? Czy też ja sam zwyczajnie się mylę i wyciągam zbyt pochopne wnioski??? W zasadzie to jest napisane: "may not be able..." tylko sam już zaczynam mieć podejrzenia co do własnych zdolności lingwistycznych i trudno jest mi to jasno sobie zobrazować (EDIT: skonkretyzować, w jasny sposób przetłumaczyć).
Ostatnio zmieniony 20 gru 2007, o 23:37 przez duck83, łącznie zmieniany 2 razy.

cyryllo
Mudżahedin
Posty: 253
Lokalizacja: Klub KULT

Post autor: cyryllo »

a jak to w końcu będzie z lorami? Necrusy i wampirki będą miały ten sam, czy dla wampów będzie coś bardziej ofensywnego, jak to słyszałem w pierwszych plotach?

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

duck83 pisze:
Shinue pisze:
 Black Knights: Ignore terrain as per ethereal stuff, but aren’t actually ethereal themselves. May not be able to gave barding.

Czyli to też są bzdury??? Czy też ja sam zwyczajnie się mylę i wyciągam zbyt pochopne wnioski??? W zasadzie to jest napisane: "may not be able..." tylko sam już zaczynam mieć podejrzenia co do własnych zdolności lingwistycznych i trudno jest mi to jasno sobie zobrazować (EDIT: skonkretyzować, w jasny sposób przetłumaczyć).
slowo "may" odnosilbym w tym przypadku do niepewnosci autora co do swego twierdzenia :wink:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Zablokowany