T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Stary, chwilowo jestem w pieluchach po szyję - jak się wygrzebię to będę grać WDG bo jest po prostu mocny i ma kometę.
Niestety ale przez ucieczkę od wyścigu zbrojeń i power creepa 9-tka skacze w przeciwności - nerf creep. Zamiast jednego przemyślanego nerfa od razu rzucają 3 lub 4. Prosty przykład - hereditary HBE.
Czy to prawda, że BLT ponoć wyceniło koszt tego spella nie uwzględniając nerfów od RT?
Czy to prawda, że BLT ponoć wyceniło koszt tego spella nie uwzględniając nerfów od RT?
Gratuluję i się bardzo cieszę, nie zmienia to postaci rzeczy, że kolejny patch ma być niedługo i możesz nie zdążyć. Redesignu booka jeszcze chyba nie było w T9A, więc zobaczymy co twórcy mają zamiar zrobić. Z tego co czytałem ma to być kompletny rework, więc może będą zmieniać zasady, a nie głównie koszty punktowe.swieta_barbara pisze:Stary, chwilowo jestem w pieluchach po szyję - jak się wygrzebię to będę grać WDG bo jest po prostu mocny i ma kometę.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No właśnie przez ten update do Herford jadę ID (bo stary WDG i zamrażają zasady do rozp), ale resztę sezonu będę cisnąć WDG - o ile nie zwalą diabła.
a kiedy ten nastepny fix ma byc?
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Mnie się wydaje, że brak epickości, kontekstu politycznego i historycznego to właśnie są konsekwencje wybranego motywu przewodniego. Wojownicy bogów albo osiągają nieśmiertelność i odchodzą w zaświaty albo giną śmiercią ostateczną i są natychmiast zapominani. Nie ma kontekstu historycznego czy politycznego, gdyż nie ma ani polityki ani historii. Wojownicy nie dokonują podbojów, nie budują imperiów, nie wspominają wielkich wodzów. Polityka, historia dla nich nie istnieje. Są jak żywioł, bezrozumna siła natury w jednej chwili niszczycielska i niepowstrzymana a chwilę później rozpraszająca się bez wyraźnej przyczyny. Wydaje mi się, że taki charakter armii bardziej odpowiadałby demonom niż wojownikom. Po wojownikach spodziewałbym się raczej różnych motywacji, różnego rozumienia chaosu, różnych dróg osiągania celu, lub nawet braku świadomości celu... Wojownicy, wszyscy jak jeden mąż zaprzedający duszę Chaosowi by dokonać wniebowstąpienia są po prostu nudni, jednowymiarowi a w porównaniu z przedstawieniem wojowników Chaosu choćby ze "Śmiechu mrocznych bogów" - niedorobieni.Klaudel pisze: Co jest slabe w nowym AB WDG to brak szerszej perspektywy, epickosci, kontekstu politycznego i historycznego oraz zapadajacych w pamiec bohaterow.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A czego byś się spodziewał?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jakaś dyskusja jest. Ale bez przesady. Przynajmniej na tych forach do których mam dostęp.
Ja wyczuwam jakąś potężną gównoburzę związaną ze sposobem opracowania hotfix'a. Ze zdawkowych sugestii wynika, że hofix został oparty nie na pracy ACS / ADT tylko był wrzutką z zewnątrz - zespoły zajmujące się poszczególnymi książkami mogły co najwyżej zaimplementować otrzymany materiał...
"Za dzień, za rok, za chwilęęęę... razem nie będzie nas...."Artur pisze:Wiadomo kiedy dokładnie będzie ? Za dzień, dwa czy tydzień, więcej ?
Nie, oni uznali że preventowanie 1W i 2 na piechocie powinno mieć 11 CVQsownik pisze:Niestety ale przez ucieczkę od wyścigu zbrojeń i power creepa 9-tka skacze w przeciwności - nerf creep. Zamiast jednego przemyślanego nerfa od razu rzucają 3 lub 4. Prosty przykład - hereditary HBE.
Czy to prawda, że BLT ponoć wyceniło koszt tego spella nie uwzględniając nerfów od RT?
w przeciwienstwie do graczy he, ktorzy uznali, ze czar uniajacy wszystkich ran zadanych zasiegowo (do 8 na ture) oraz obnizenie 4 woundow do cr (a takze atakow, ktore pozniej te modele generuja) jest warto co najwyzej ich 2 kostek, bo chcieliby w koncu i inne czary porzucac
inna sprawa, ze to preventowanie 1w i 2w na piechocie za token. Powinienes doczytac wlasne zasady armii, gdyz inaczej nie jest jej sila wina tego, ze hbe nie wygrywaja a nieznajomosc zasad
inna sprawa, ze to preventowanie 1w i 2w na piechocie za token. Powinienes doczytac wlasne zasady armii, gdyz inaczej nie jest jej sila wina tego, ze hbe nie wygrywaja a nieznajomosc zasad
Za kolejne płacisz tokenami więc 11CV dotyczy tego co potrafi 1 token który daje spell. A ze znajomością zasad nie mam problemówShino pisze:w przeciwienstwie do graczy he, ktorzy uznali, ze czar uniajacy wszystkich ran zadanych zasiegowo (do 8 na ture) oraz obnizenie 4 woundow do cr (a takze atakow, ktore pozniej te modele generuja) jest warto co najwyzej ich 2 kostek, bo chcieliby w koncu i inne czary porzucac
inna sprawa, ze to preventowanie 1w i 2w na piechocie za token. Powinienes doczytac wlasne zasady armii, gdyz inaczej nie jest jej sila wina tego, ze hbe nie wygrywaja a nieznajomosc zasad
