[Wrocław] Bolterowe granie V - "Imperatyw Moralny" 05.05
[Wrocław] Bolterowe granie V - "Imperatyw Moralny" 05.05
Mam zaszczyt zaprosić was na turniej: Bolterowe Granie V - "Imperatyw moralny", który odbędzie się 05.05.2018 (sobota)
Termin: 05.05.2018
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter oraz sędzia
Sędzia: Jarekk
Limit miejsc: 14 (+bye)
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka: Każdy uczestnik, w ramach wpisowego musi zakupić w sklepie produkty o wartości minimum 20zł.
Gramy for fun, więc nagrody są nieprzewidziane. Bonusem jest darmowy standardowy napój w kawiarni
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady 0.203 (najnowszy patch)
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
8. Sędzia ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 20:0 na niekorzyść wprowadzającego w błąd.
ZASADY OCENIANIA MALOWANIA:
OCENA MALOWANIA (MAX 10):
malowanie:
0 - istnieją modele niepomalowane
1 - bardzo słabe malowanie
2 - poprawnie nałożone 4 kolory
3 - poprawny table top
4 - ładna armia
spójność:
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement treye
0 - braki w treyach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - treje są modelowane
przygotowanie do gry
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - + wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ!
PRZEBIEG TURNIEJU
10:00 – 10:20 Rozstawianie stołów i zapisy
10:20 - 13:05 BITWA I
(Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej, tutaj też proszę o pomoc w rozstawianiu terenów)
13:05 - 15:50 BITWA II
15:50 - 18:30 BITWA III
18:30 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
- BYE nie otrzymują przyjezdni (mieszkający poza Wrocławiem), chyba że zgłoszą się wolontaryjnie
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany może otrzymać dodatkowe punkty, jeśli nie udało rozegrać się 6 tur.
Zwycięscy poprzednich edycji (na czerwono Ci, którzy obronili tytuł):
I - Jarekk
II - Szaitis
III - Slayer Zabójców
IV - Kangur
Termin: 05.05.2018
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter oraz sędzia
Sędzia: Jarekk
Limit miejsc: 14 (+bye)
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka: Każdy uczestnik, w ramach wpisowego musi zakupić w sklepie produkty o wartości minimum 20zł.
Gramy for fun, więc nagrody są nieprzewidziane. Bonusem jest darmowy standardowy napój w kawiarni
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady 0.203 (najnowszy patch)
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
8. Sędzia ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 20:0 na niekorzyść wprowadzającego w błąd.
ZASADY OCENIANIA MALOWANIA:
OCENA MALOWANIA (MAX 10):
malowanie:
0 - istnieją modele niepomalowane
1 - bardzo słabe malowanie
2 - poprawnie nałożone 4 kolory
3 - poprawny table top
4 - ładna armia
spójność:
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement treye
0 - braki w treyach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - treje są modelowane
przygotowanie do gry
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - + wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ!
PRZEBIEG TURNIEJU
10:00 – 10:20 Rozstawianie stołów i zapisy
10:20 - 13:05 BITWA I
(Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej, tutaj też proszę o pomoc w rozstawianiu terenów)
13:05 - 15:50 BITWA II
15:50 - 18:30 BITWA III
18:30 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
- BYE nie otrzymują przyjezdni (mieszkający poza Wrocławiem), chyba że zgłoszą się wolontaryjnie
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany może otrzymać dodatkowe punkty, jeśli nie udało rozegrać się 6 tur.
Zwycięscy poprzednich edycji (na czerwono Ci, którzy obronili tytuł):
I - Jarekk
II - Szaitis
III - Slayer Zabójców
IV - Kangur
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2018, o 12:04 przez JarekK, łącznie zmieniany 5 razy.
OBROŃCĄ TYTUŁU JEST: Kangur
Zgłoszenia:
1. Jarekk
2. Czerwo
3.
4. Sokół
5. KANGUR
6.
7. skwara
8. Szaitis
9. Abrasus
10. Tofic
11.
12.
13.
14.
Byeowe.
PYTANIE DO GRACZY:
Po ostatnim turnieju podniosły się głosy sprzeciwu dotyczące braku nagród. Czy gracze mają chęć zamienić wpisowe takie jak jest obecnie (kupienie produktów za minimum 20zł), na zbieranie puli nagród (20zł od osoby jako wpisowe), które potem można wygrać za konkretne miejsca? Łopatologicznie tłumacząc: Na początku turnieju każdy wpłaca 20zł i za tą kasę na koniec turnieju jakieś miejsca (top 3/ top2 + ostatnie/inne [DECYDUJE SKLEP]) dostają nagrody. Czy pasuje Wam graczom taki układ? Przy takim rozwiązaniu nie ma darmowego napoju w kawiarni.
(Głosować może każdy, kto uczęszcza na turnieje w Bolterze)
Głosy za zmianą:
- Kangur
- Gniewko (2 nagrody: 1 losowa 1 za top1)
- Czerwo
- sokół
- Bałagan (2 nagrody: 1 losowa 1 za top1)
Głosy przeciw zmianie:
- pazda
- Slayer Zabójców
- michał
- penzli (za przy splicie 10/10)
- tofic
- ciara
- Glonojad
- Abrasus
- Szaitis
Zgłoszenia:
1. Jarekk
2. Czerwo
3.
4. Sokół
5. KANGUR
6.
7. skwara
8. Szaitis
9. Abrasus
10. Tofic
11.
12.
13.
14.
Byeowe.
PYTANIE DO GRACZY:
Po ostatnim turnieju podniosły się głosy sprzeciwu dotyczące braku nagród. Czy gracze mają chęć zamienić wpisowe takie jak jest obecnie (kupienie produktów za minimum 20zł), na zbieranie puli nagród (20zł od osoby jako wpisowe), które potem można wygrać za konkretne miejsca? Łopatologicznie tłumacząc: Na początku turnieju każdy wpłaca 20zł i za tą kasę na koniec turnieju jakieś miejsca (top 3/ top2 + ostatnie/inne [DECYDUJE SKLEP]) dostają nagrody. Czy pasuje Wam graczom taki układ? Przy takim rozwiązaniu nie ma darmowego napoju w kawiarni.
(Głosować może każdy, kto uczęszcza na turnieje w Bolterze)
Głosy za zmianą:
- Kangur
- Gniewko (2 nagrody: 1 losowa 1 za top1)
- Czerwo
- sokół
- Bałagan (2 nagrody: 1 losowa 1 za top1)
Głosy przeciw zmianie:
- pazda
- Slayer Zabójców
- michał
- penzli (za przy splicie 10/10)
- tofic
- ciara
- Glonojad
- Abrasus
- Szaitis
Ostatnio zmieniony 4 maja 2018, o 19:09 przez JarekK, łącznie zmieniany 18 razy.
Będę, proszę o dopisanie.
Każdy sobie.