Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Jeżeli chcesz mieć tylko 4 runy to nie lepiej Ci zainwestować w kowadło i banner of wisdom? Kowadło + Runiarz działają dobrze pod warunkiem, że masz 6 boundów do rzucania. Ja jak gram z 6 lub 7 boundami to zawsze biorę 2x gleaming i 2 x resilience. Pozostałe 2/3 dostosowuję pod przeciwnika. Zazwyczaj jest to popychaczka i revocation. Gdy masz zdublowane najważniejsze boundy to masz dużo większe szanse, że rzucisz to czego akurat potrzebujesz.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
No faktycznie. Ile pubktów się znalazło. To kowal wypada do czasu aż się przekonam do 6 czarów.
Dzięki.
Dzięki.
W tej grze już nie istnieje coś takiego jak multishota i kara za niego.
Pytanie początkujacego mianowicie
balista size standard moze strzelac gdy na lini widzenia stoi oddział o rozmiarze standar z minusami ? Czy w ogòle nie ma mozliwosci strzału , czy tu chodzi o rozmiar celu ?
Drugie to czy moze strzelac przez sprzemierzony oddział ktory ma skirmisha jakies minusy czy brak mozliwosci stzrału
balista size standard moze strzelac gdy na lini widzenia stoi oddział o rozmiarze standar z minusami ? Czy w ogòle nie ma mozliwosci strzału , czy tu chodzi o rozmiar celu ?
Drugie to czy moze strzelac przez sprzemierzony oddział ktory ma skirmisha jakies minusy czy brak mozliwosci stzrału
eMperem
Fear is the path to the dark side
Fear is the path to the dark side
Wszystko w rbku jest ładnie opisane.
Anyway.
Równe poziomy zasłaniają sobie losa, chyba że cel jest większy. Czyli np balista nie strzeli do innej standardowej maszyny jeśli zasłania ją dowolna piechota. Skirmish nie zasłania losa wcale ale daje -1 do hita jak strzelasz przez niego.
Anyway.
Równe poziomy zasłaniają sobie losa, chyba że cel jest większy. Czyli np balista nie strzeli do innej standardowej maszyny jeśli zasłania ją dowolna piechota. Skirmish nie zasłania losa wcale ale daje -1 do hita jak strzelasz przez niego.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Czy coś wiecie jakoby maszyny miałyby znów trafić na prostokątne podstawki?
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli nic nie wiadomo. A właśnie miałem przeklejać w końcu na okrągłe...
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Hey!
Czy jak zakładam runy na broń Dragon Seekera, to działają one zarówno na dwie bronię jak i na GW?
Czy jak zakładam runy na broń Dragon Seekera, to działają one zarówno na dwie bronię jak i na GW?
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Tak myślałem. To jeszcze jedno pytanie. Jeśli nakładam na paired weapon, to czy runy dzisłają na wszystkie ataki, w tym ten dodatkowy?
A tu wszystkie zmiany:
DESIGN
- All Handguns are now Guild-Crafted Handguns + changed options for Clan Marksmen
- Rune of Resonance - new Bound Spell added to King, Thane, Runic Smith, Engineer 50 pts
- Rune of Lightning: 0-3 per Army
- Max 1 Dragon Breath activated per Round of Combat
- Rune of Steadiness - now a Standard with 0-3 allowance
- Rune Craft Mastery - does not stack with multiple instances of itself
- Steam Copters - gained Cannot be Stomped
- Flame Cannon, always range 24" and new effect of Rune CraftedCanon - +1 Str on small hit
POINT CHANGES:
- Rune of Lightning 30 (+5)
- penetrating 45 (-5)
- smashing 55 (+5)
- returning 15 (-5)
- resistance 65 (-5)
- retribution 35 (-5)
- steel 55 (-5)
- iron 25 (+5)
- denial 90 (-10)
- harnessing 55 (-5)
- courage 55 (-5)
- readiness 40 (-5)
- storms 35 (-5)
- steadiness (standard now) 40 (+10)
- mining 20 (-5)
- standard of dismay 45 (-5)
- standard of swiftness 60 (+10)
- standard of the hold 35 (-5)
- King Ancestral Memory 60 (-5)
- Thane Ancestral Memory 40 (-10)
- Runic Smith Ancestral Memory 45 (-15)
- Engineer Ancestral Memory 55 (-5)
- Engineer, great weapon 5 (-5)
- Engineer, crossbow 5 (-5)
- Engineer, handgun 5 (-5)
- Engineer, wyrm-slayer rocket 30 (-5)
- clan warriors, paired weapons free (-1/ppm)
- clan marksmen, guild-crafted handgun 4 (+1/ppm)
- king's guard, starting 320 (-10)
- miners, starting 185, additional 16, throwing weapons 4 (+5, -1/ppm, +1/ppm)
- rangers, starting 145, additional 17 (-5, -1/ppm)
- vengeance seeker 130 (+5)
- hold guardians, starting 280, additional 102 (-10, +2/ppm)
- forge wardens , starting 240, additional 24 (-10, -1/ppm)
- steam copters, attack copters start 175, additional 135steam copters, steam bomber 210 (+5, +5, +10)
- Dwarf Ballista, rune crafted 40 (-10)
- flame cannon 150, Rune Crafted 20 (+20)
- Cannon 255 (-5)
- King, Shield Bearers, 115 (-5)
- Thane, Shield Bearers 95 (-15)
Jak Wam się podoba? Wszystkie grające runy w górę przez co postacie w górę... Ale tak jest prawie we wszystkich bookach (poza ogrami chyba). Co myślicie o rune of resonance? Będzie grane?
DESIGN
- All Handguns are now Guild-Crafted Handguns + changed options for Clan Marksmen
- Rune of Resonance - new Bound Spell added to King, Thane, Runic Smith, Engineer 50 pts
- Rune of Lightning: 0-3 per Army
- Max 1 Dragon Breath activated per Round of Combat
- Rune of Steadiness - now a Standard with 0-3 allowance
- Rune Craft Mastery - does not stack with multiple instances of itself
- Steam Copters - gained Cannot be Stomped
- Flame Cannon, always range 24" and new effect of Rune CraftedCanon - +1 Str on small hit
POINT CHANGES:
- Rune of Lightning 30 (+5)
- penetrating 45 (-5)
- smashing 55 (+5)
- returning 15 (-5)
- resistance 65 (-5)
- retribution 35 (-5)
- steel 55 (-5)
- iron 25 (+5)
- denial 90 (-10)
- harnessing 55 (-5)
- courage 55 (-5)
- readiness 40 (-5)
- storms 35 (-5)
- steadiness (standard now) 40 (+10)
- mining 20 (-5)
- standard of dismay 45 (-5)
- standard of swiftness 60 (+10)
- standard of the hold 35 (-5)
- King Ancestral Memory 60 (-5)
- Thane Ancestral Memory 40 (-10)
- Runic Smith Ancestral Memory 45 (-15)
- Engineer Ancestral Memory 55 (-5)
- Engineer, great weapon 5 (-5)
- Engineer, crossbow 5 (-5)
- Engineer, handgun 5 (-5)
- Engineer, wyrm-slayer rocket 30 (-5)
- clan warriors, paired weapons free (-1/ppm)
- clan marksmen, guild-crafted handgun 4 (+1/ppm)
- king's guard, starting 320 (-10)
- miners, starting 185, additional 16, throwing weapons 4 (+5, -1/ppm, +1/ppm)
- rangers, starting 145, additional 17 (-5, -1/ppm)
- vengeance seeker 130 (+5)
- hold guardians, starting 280, additional 102 (-10, +2/ppm)
- forge wardens , starting 240, additional 24 (-10, -1/ppm)
- steam copters, attack copters start 175, additional 135steam copters, steam bomber 210 (+5, +5, +10)
- Dwarf Ballista, rune crafted 40 (-10)
- flame cannon 150, Rune Crafted 20 (+20)
- Cannon 255 (-5)
- King, Shield Bearers, 115 (-5)
- Thane, Shield Bearers 95 (-15)
Jak Wam się podoba? Wszystkie grające runy w górę przez co postacie w górę... Ale tak jest prawie we wszystkich bookach (poza ogrami chyba). Co myślicie o rune of resonance? Będzie grane?
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Rune o resonance ma tę zaletę, że będzie zmuszała przeciwnika do kitrania kości dispelowych do czasu jak nie wskażemy że używamy tej nowej runy przy jakimś czarze. Słowem prawie na pewkę pierwszy czar będzie wchodził, co jest fajne, ale nie za 50 pkt. Bo normalnie i tak jeden nam zwykle wchodził. Czy coś pokręciłem?