T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Albo bestie -w koncu niższy tier, czas je podzwignac trochę do góry
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
W demonach to akurat nic dziwnego, pracują nad pełną księgą i szkoda czasu na poprawianie obecnej. Da się jednak na niej fajnie pograć, a czy będzie się dało na nowej - nie wiadomo
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Patrzac po forach armijnych to ten update zbyt duzo emocji nie wzbudzil. Moze poza VC i HE (ale ci ostatni juz jada na fali hejtu od ostatniego hotfixa, wiec bym nie bral pod uwage). Ogolnie rzeczywiscie nie ma sie czym ekscytowac. Pytanie czy byl w ogole potrzebny, czy to nie troche tak zmiana dla samej zmiany.
We can't stop here. This is bat country.
Nie dziwie się, że gracze BH są zadowoleniKołata pisze:Przyłożyłem rękę do zmian w BH i O&G i uważam, że są naprawdę trafione. Poza wiecznymi płaczkami większość wydaje się być zadowolona. A patche są potrzebne, każdy wnosi coś na plus (choć oczywiście błędy się przytrafiają).
TROSKLIWE MISIE
Np zamieszanie że zmianą nazw ?Kołata pisze:Przyłożyłem rękę do zmian w BH i O&G i uważam, że są naprawdę trafione. Poza wiecznymi płaczkami większość wydaje się być zadowolona. A patche są potrzebne, każdy wnosi coś na plus (choć oczywiście błędy się przytrafiają).
To że patche są potrzebne i dobre się zgodzę ale na cholerę te wszystkie zmiany nazw.
Po za tym dalej brak jakiś odważnych rozwiązań typu zmiana durnego parry na stałe +3 do dskilla od przodu i wrócenie do starych zasad ahw. Fajnie by było też odbiegać od wardow albo wprowadzić specjalne ap na nie.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Dlaczego wracać do starych zasad ahw?Eltharion pisze:Np zamieszanie że zmianą nazw ?
To że patche są potrzebne i dobre się zgodzę ale na cholerę te wszystkie zmiany nazw.
Po za tym dalej brak jakiś odważnych rozwiązań typu zmiana durnego parry na stałe +3 do dskilla od przodu i wrócenie do starych zasad ahw. Fajnie by było też odbiegać od wardow albo wprowadzić specjalne ap na nie.
Bo obecnie jest imo za mocne ale to wynika w sumie tylko z tego że parry jest durne(demon za 800 pk trafiający goblinka na 4+). Skoro już mamy 2 statystyki weapon skilla to czemu z tego nie korzystać?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Ogólnie myślałem, że wraz z rozbiciem WS na Off i Def znikną zasady typu Lightning Reflexes, Distracting, Parry w obecnym kształcie. Zamiast tego na przykład LR powinno dawać +2 lub 3 Off (a jak ktoś ma great weapon to nie dawać bonusu ale bic po inicjatywie), Distracting i Parry +3 Def.
Bezpośrednie +/- do hita znacznie obniża wartość statystyk.
Bezpośrednie +/- do hita znacznie obniża wartość statystyk.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Moim zdaniem przy rozbiciu statystyki WSa i zmianach w tabelce to hit zostało stworzone kilka bubli, które miałem nadzieję, że zniknął z tym updatem.
Dla przykładu taki Keeper, którego Lion Guardzi trafiają na 5+, czy zasada parry, przez którą lord chaosu bije szczura z shieldem na 4+.
Co do lightning reflexes to akurat możne tu warto, żeby to zostało, bo zamiana na + do ws (nawet przy +4) jest w wielu sytuacjach niekorzystna, a to jest główny atut armii elfickich w CC.
Dla przykładu taki Keeper, którego Lion Guardzi trafiają na 5+, czy zasada parry, przez którą lord chaosu bije szczura z shieldem na 4+.
Co do lightning reflexes to akurat możne tu warto, żeby to zostało, bo zamiana na + do ws (nawet przy +4) jest w wielu sytuacjach niekorzystna, a to jest główny atut armii elfickich w CC.
+1debelial pisze:Ogólnie myślałem, że wraz z rozbiciem WS na Off i Def znikną zasady typu Lightning Reflexes, Distracting, Parry w obecnym kształcie. Zamiast tego na przykład LR powinno dawać +2 lub 3 Off (a jak ktoś ma great weapon to nie dawać bonusu ale bic po inicjatywie), Distracting i Parry +3 Def.
Bezpośrednie +/- do hita znacznie obniża wartość statystyk.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
No wyglada po ilosci zmian (wlasciwie ich braku), ze to jest juz ta wersja Gold, ktora bedziemy grac przez nastepne 5 lat.
Ja tymczasem bym tu jeszcze sporo zmienil, wlasciwie po prostu powyrzucal i poupraszczal.
A co najwazniejsze podrecznik nalezalo by przerobic z wersji ala "ustawa o VAT" na autentyczna ksiazke do NAUKI gry.
Teraz przeczytanie jej od deski do deski powoduje raka
Ja tymczasem bym tu jeszcze sporo zmienil, wlasciwie po prostu powyrzucal i poupraszczal.
A co najwazniejsze podrecznik nalezalo by przerobic z wersji ala "ustawa o VAT" na autentyczna ksiazke do NAUKI gry.
Teraz przeczytanie jej od deski do deski powoduje raka
We can't stop here. This is bat country.
tzn?
Chyba mowil o tym jal to niegrywalny byl winged nightmare
A takze narzekal, ze mortisy sa slabsze i drozsze.
Nie wiem czy zrzucic to na skrzywienie percepcji ze wzgledu na granie vc, czy tez na ogolny brak znajomosci zasad i ogolu gry
A takze narzekal, ze mortisy sa slabsze i drozsze.
Nie wiem czy zrzucic to na skrzywienie percepcji ze wzgledu na granie vc, czy tez na ogolny brak znajomosci zasad i ogolu gry
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak dla mnie, to ołtarze VC są lepsze.