Dragon Mage a Burning Head

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Dragon Mage a Burning Head

Post autor: Asassello »

przejrzałem juz dwa tematy o Burning Head na tym forum (1, 2 - oba calkiem ciekawe :) ), ale nie znalazłem tam nigdzie odpweidzi lub wskazówki do odpowiedzi na nastepujace pytanie.


czy Dragon Mage posiadajacy Burning Head i będacy w walce wrecz moze rzucic ten czar? (oczywiscie nie do combatu tylko obok) :)

jesli tak to to czy wszystkie 4 podane na rysunku kierunku sa całkowicie legalne?
Obrazek
- dodatkowe załozenie - w 18 calach od maga nie ma zadnego innego combatu ani jednostek sojuszniczych.

kontrowersje moze budzic przyłozenie punktu, z ktorego prowadzi sie linie
czaru.

pozdrawiam
ps. IMO na wszystko odpowiedz to tak, ale chciałbym sie upewnic czy czegos nie przeoczyłem.[/url]
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tak. Burnig head to nie jest magic missle, i nie wymaga LOS, wiec mozesz rzucac z combatu, byle nie w combat i nie po swoich :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

spoko.. czyli rozumiem ze spokojnie moge puscic "płonący czerep" tak jak pokazuje kierunek 'D'.

wyglada na troche nieczyste zagranie (wypuszczanie lini z rogu), ale pod wzgledem zasad jest OK.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja nie widze w tym nic zlego. LOS tez sprawdzamy z rogu. Zasiegi wszelkie takze. W opisie czaru nie ma nakazu puszczania linii ze srodka podstawki.

ODPOWIEDZ