Semi HE
Sztandar faktycznie fajnie dziala. Moze po fiksie bedzie jeszcze lepiej jesli troche poprawia hereditke.
Kolejna zmiana to silverki out i wchodzi kolejna 20 spearow z muz. Kawa byla jako kolejna odginaczka ale przy tej ilosci klockow nie potrzebni sa, orzel i fast wystarcza. 5x20 elfikow daje frajde z gry:)
Kolejna zmiana to silverki out i wchodzi kolejna 20 spearow z muz. Kawa byla jako kolejna odginaczka ale przy tej ilosci klockow nie potrzebni sa, orzel i fast wystarcza. 5x20 elfikow daje frajde z gry:)
Lifting rozpy po fixie, troche do potestowania. Dalem 3 orzelki w oddziale bo nie mialem co zrobic z 75 pkt. Teoretycznie moge tez urwac jakies 125pkt na pierdolach aby dac cos innego.
1 Mage Master @ 470 Pts
General; Wizard Master; The Pyromancy
Talisman of the Void [50]
Magical Heirloom [45]
1 Commander Adept @ 415 Pts
Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Longbow (1+); Light Armour; Shield; Battle Standard
20 Citizen Spears @ 345 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
20 Citizen Spears @ 345 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
20 Citizen Spears @ 260 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Elein Reavers @ 180 Pts
Light Lance; Light Armour
20 Flame Wardens @ 560 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
20 Flame Wardens @ 560 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
3 Giant Eagle @ 170 Pts
2 Reaver Chariot @ 210 Pts
2 Reaver Chariot @ 210 Pts
1 Sky Sloop @ 265 Pts
Sky Reaper (3+)
1 Sky Sloop @ 265 Pts
Sky Reaper (3+)
Models in Army: 120
Total Army Cost: 4500
1 Mage Master @ 470 Pts
General; Wizard Master; The Pyromancy
Talisman of the Void [50]
Magical Heirloom [45]
1 Commander Adept @ 415 Pts
Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Longbow (1+); Light Armour; Shield; Battle Standard
20 Citizen Spears @ 345 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
20 Citizen Spears @ 345 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
20 Citizen Spears @ 260 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
5 Elein Reavers @ 180 Pts
Light Lance; Light Armour
20 Flame Wardens @ 560 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
20 Flame Wardens @ 560 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
3 Giant Eagle @ 170 Pts
2 Reaver Chariot @ 210 Pts
2 Reaver Chariot @ 210 Pts
1 Sky Sloop @ 265 Pts
Sky Reaper (3+)
1 Sky Sloop @ 265 Pts
Sky Reaper (3+)
Models in Army: 120
Total Army Cost: 4500
Banner z distractingiem + ap na drugich flame wardensów?Semi pisze:Lifting rozpy po fixie, troche do potestowania. Dalem 3 orzelki w oddziale bo nie mialem co zrobic z 75 pkt. Teoretycznie moge tez urwac jakies 125pkt na pierdolach aby dac cos innego.
a co na potwory i klepaczy?
nie lepiej tiranci pojedynczo dac?
nie lepiej tiranci pojedynczo dac?
tym grales na orczym gniezdzie? niezle ci poszlo gratulacje zgaduje ze dopiero w koncowce wpierdol od kraskow Guldura
dokladnie tak
troche niedocenilem tych 10 krasiow. chcialem wygrac zrobilem all in i zabraklo troche pary
Rozpa spisala sie naprawde niezle. Ale mam juz kilka poprawek, duzy mag out i zamiast niego 2 malych. Jednak czasem brakowalo mi argumentow jak juz byly cc. dlatego 2 malych z cosmo i divinacja.
2x2 rydwany byly spoko ale chce jeszcze przetestowac 3x1. przy tej zamianie wejda ma magow 2x scroll albo jakies inne zabawki.
Musze tez zbic speary w 2 klocki bo 20 to troszke za malo
1 Mage Adept @ 275 Pts
General; Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon; Light Armour; Master of
Spellcrafting
Magical Heirloom [45]
1 Mage Adept @ 275 Pts
Wizard Adept; The Divination; Hand Weapon; Master of Spellcrafting
Talisman of the Void [50]
1 Commander Adept @ 415 Pts
Master of Canreig Tower; Sword Sworn; Master of Spellcrafting; Wizard
Adept; Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
28 Citizen Spears @ 473 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
28 Citizen Spears @ 473 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
5 Elein Reavers @ 180 Pts
Light Lance; Light Armour
20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
20 Flame Wardens @ 595 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Banner of Relentless Company [35]
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
1 Giant Eagle @ 100 Pts
3x1 Reaver Chariot @ 110 Pts
2x1 Sky Sloop @ 265 Pts
Sky Reaper (3+)
Models in Army: 113
Total Army Cost: 4496
troche niedocenilem tych 10 krasiow. chcialem wygrac zrobilem all in i zabraklo troche pary
Rozpa spisala sie naprawde niezle. Ale mam juz kilka poprawek, duzy mag out i zamiast niego 2 malych. Jednak czasem brakowalo mi argumentow jak juz byly cc. dlatego 2 malych z cosmo i divinacja.
2x2 rydwany byly spoko ale chce jeszcze przetestowac 3x1. przy tej zamianie wejda ma magow 2x scroll albo jakies inne zabawki.
Musze tez zbic speary w 2 klocki bo 20 to troszke za malo
1 Mage Adept @ 275 Pts
General; Wizard Adept; The Cosmology; Hand Weapon; Light Armour; Master of
Spellcrafting
Magical Heirloom [45]
1 Mage Adept @ 275 Pts
Wizard Adept; The Divination; Hand Weapon; Master of Spellcrafting
Talisman of the Void [50]
1 Commander Adept @ 415 Pts
Master of Canreig Tower; Sword Sworn; Master of Spellcrafting; Wizard
Adept; Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
28 Citizen Spears @ 473 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
28 Citizen Spears @ 473 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
Rending Banner [45]
5 Elein Reavers @ 180 Pts
Light Lance; Light Armour
20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Rending Banner [45]
20 Flame Wardens @ 595 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Banner of Relentless Company [35]
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
1 Giant Eagle @ 100 Pts
3x1 Reaver Chariot @ 110 Pts
2x1 Sky Sloop @ 265 Pts
Sky Reaper (3+)
Models in Army: 113
Total Army Cost: 4496
wezme sobie ja przetestuje (jesli nie masz nic przeciwko) bo wyglada fajnie jak sie tym gra i czy w ogole bede umial tym grac bo ja jednak klasyczny styl preferuje
spoko testuj i dawaj info co hula a co nie, gra sie tym bardzo przyjemnie. tylko trzeba uwazaj w ruchu, zeby miec wszedzie kontre bo ta rozpa na tym bazuje, kontrujesz az przeciwnik umrze
plus masz ta przewage ze to sa mocno niestandardowe elfiki wiec kolejny element zaskoczenia.
w kazdej bitwie rydwanami zagralem na flankach, i kazdy przeciwnik byl zaskoczony ze to jedzie 14" bardzo ladnie bronily zeby nic mi nie wjechalo na tyly. kosztuja prawie tyle co fast a maja lepszy wygar i 1W wiecej.
taki tip. WL sie nie bija, sa dla herosow, za kazdym razem jak w cos wpadalem nimi bo myslalem ze to dobry pomysl przegrywalem bitwe. Wiec NIE rob tego bledu
plus masz ta przewage ze to sa mocno niestandardowe elfiki wiec kolejny element zaskoczenia.
w kazdej bitwie rydwanami zagralem na flankach, i kazdy przeciwnik byl zaskoczony ze to jedzie 14" bardzo ladnie bronily zeby nic mi nie wjechalo na tyly. kosztuja prawie tyle co fast a maja lepszy wygar i 1W wiecej.
taki tip. WL sie nie bija, sa dla herosow, za kazdym razem jak w cos wpadalem nimi bo myslalem ze to dobry pomysl przegrywalem bitwe. Wiec NIE rob tego bledu
Update rozpy:
++ Highborn Elves (Highborn Elves 2.0 Beta) [4500pts] ++
+ Characters +
Commander [450pts]: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Light Armour, Longbow (1+), Master of Canreig Tower, Banner of Becalming, Dragon Staff
Mage [275pts]: Army General, Cosmology, Wizard Adept, Talisman of the Void
Mage [225pts]: Pyromancy, Wizard Adept
30x Citizen Spears [505pts]: Rending Banner
5x Elein Reavers [180pts]:
5x Elein Reavers [190pts]: Bow (3+)
5x Highborn Lancers [250pts]:
Flame Wardens [605pts]: Rending Banner
Flame Wardens [605pts]: Rending Banner
Giant Eagles [100pts]:
10x Lion Guard [245pts]: Skirmish
Reaver Chariots [110pts]:
Reaver Chariots [110pts]:
Reaver Chariots [110pts]:
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
++ Total: [4500pts] ++
Wylecial jeden kloc spearow ale wchodzi wiecej smietnika w tym scoring. Dzieki temu obie gwardie sa z rendingiem.
Przy 4rech klockach nie byle w stanie boostowac obu spearow vs defensy wiec ktorys obrywal srogo.
Kolejna zmiana to bolce zamiast sloopow, to do przetestowania. Pomimo ze sloopy sa bardzo fajne i taktyczne to jednak za maly wygar. Reszta sie sprawdzila.
Wiecej smietnika wrzucilem bo mi brakowalo zamieszania:) i jakiegos szybkiego scoringu.
Przy jednych spearach jestem w stanie zrobic z nich 3ci oddzial "gwardi". Bardzo czesto bylo tak ze wchodzi +1s i regena bo przeciwnik musi zbijac sile i mieczyki:)
++ Highborn Elves (Highborn Elves 2.0 Beta) [4500pts] ++
+ Characters +
Commander [450pts]: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Light Armour, Longbow (1+), Master of Canreig Tower, Banner of Becalming, Dragon Staff
Mage [275pts]: Army General, Cosmology, Wizard Adept, Talisman of the Void
Mage [225pts]: Pyromancy, Wizard Adept
30x Citizen Spears [505pts]: Rending Banner
5x Elein Reavers [180pts]:
5x Elein Reavers [190pts]: Bow (3+)
5x Highborn Lancers [250pts]:
Flame Wardens [605pts]: Rending Banner
Flame Wardens [605pts]: Rending Banner
Giant Eagles [100pts]:
10x Lion Guard [245pts]: Skirmish
Reaver Chariots [110pts]:
Reaver Chariots [110pts]:
Reaver Chariots [110pts]:
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
Sea Guard Reaper [180pts]
++ Total: [4500pts] ++
Wylecial jeden kloc spearow ale wchodzi wiecej smietnika w tym scoring. Dzieki temu obie gwardie sa z rendingiem.
Przy 4rech klockach nie byle w stanie boostowac obu spearow vs defensy wiec ktorys obrywal srogo.
Kolejna zmiana to bolce zamiast sloopow, to do przetestowania. Pomimo ze sloopy sa bardzo fajne i taktyczne to jednak za maly wygar. Reszta sie sprawdzila.
Wiecej smietnika wrzucilem bo mi brakowalo zamieszania:) i jakiegos szybkiego scoringu.
Przy jednych spearach jestem w stanie zrobic z nich 3ci oddzial "gwardi". Bardzo czesto bylo tak ze wchodzi +1s i regena bo przeciwnik musi zbijac sile i mieczyki:)
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, o 11:31 przez Semi, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie tak, do tego umówmy się naprawdę potrafią szybko spaść, T4 to jednak jest bardzo mało, poza tym latają dosyć słabo a zasięg 24" + ich latanie na 9" to często przy szachach jest za mało, jedyne co mają bardzo fajnego to quick to fire przez co po ruchu nie ma kar za strzelanie, czasami mi brakowało po prostu naszych starych dobrych bolców w tej rozpie.Semi pisze:Pomimo ze sloopy sa bardzo fajne i taktyczne to jedna za maly wygar. Reszta sie sprawdzila.
mi brakowało jeszcze odpowiedzi np na klepacza SA w tej rozpie, albo klepacza DE na latającym kónió, olewał ciepłym moczem moje klocki, chyba, że potrzeba było zrobić kanapkę a 1 z alchemii to za mało było