
kolejne pytanie jak mam commandera z tym

to wybieram 3 czary wg:
-dowolnie ale kazdy moze byc tyc tylko 1-4 z lorow podanych
-kazdy z innego lore'a i dowolny nr od 1-4
-trzy jednyki z dostepnych lorow
inaczej?
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Śmieszna sprawa, bo goście nie czytają tych zasad, a dodatkowo nie są decyzyjni w tej kwestiiQsownik pisze:HBE Q&A
Pytanie:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1007513
Odpowiedź:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1007517
JarekK pisze:No i nie ma. I do cosmologi i do hereditarki nie ma wcześniej przypisanych attrybutów.
Tyle, że "tam gdzie można to zaaplikować" dotyczy tylko części dotyczącej podmiany - tam kuźwa jest po coś ten przecinekJarekK pisze:Twój argument jest słaby, ponieważ możesz pomalować tylko ścianę, która wcześniej była już pomalowana. W przypadku hereditarki i cosmologii obie ściany nie są pomalowane w ogólne.
Wydaje mi się, że źle przetłumaczyłeś tą część zdania: "where applicable"
Tobie się wydaje, że to jest "tam gdzie ma to zastosowanie"
A mnie z kolei, że "tam gdzie można to zaaplikować"
W przypadku hereditary i cosmologii nie można tego aplikować, ponieważ nie ma tam uprzednio atribute spella, który mógłbyś podmienić.
zalezy od konceptu gry, jako ze speary sa dosyc slabe i szybko schodza lepiej ich dac 5 w rzedzie i miec ranki do premii za kombat, badz tez ewentulnego przegrania w kombacie i stania na steadfascieArecki pisze:Witam, jestem zupełnie nowy w 9th więc stąd kolokwialne pytanie:
W jakiej formacji wystawiacie duże klocki Spearów (30-40 modeli), czy po 5 modeli w rzędzie, czy raczej po 8?
Z góry dzięki za odp!
Średnio, bo jeśli ziomek nie zasuwa z buta to Lion's Fur nic mu nie daje.D0m1n1k pisze:Miałem ostatnio pewną sytuację, mianowicie zrobiłem lorda royal huntsman z następującymi bonusami do pancerza:
dragonfourged armor
lion's fur
lion chariot
daemon's bane
"Dostał" czarem -1 do pancerza, czy po tym czarze mogę mieć nadal pancerz na 1+ przeciwko magicznym, z racji, że łączna suma pancerza to nadal 6? (+2 zbroja, +1 futro, +2 rydwan, +2 daemon's bane i -1 czar)
Dzięki za informację o futrze, niestety to nie pierwsze moje takie przeoczenie. Ale jakby dawało, to w rulebooku: "After all modifications via multiplication, division, addition, or subtraction:Dancaarkiiel pisze:Średnio, bo jeśli ziomek nie zasuwa z buta to Lion's Fur nic mu nie daje.D0m1n1k pisze:Miałem ostatnio pewną sytuację, mianowicie zrobiłem lorda royal huntsman z następującymi bonusami do pancerza:
dragonfourged armor
lion's fur
lion chariot
daemon's bane
"Dostał" czarem -1 do pancerza, czy po tym czarze mogę mieć nadal pancerz na 1+ przeciwko magicznym, z racji, że łączna suma pancerza to nadal 6? (+2 zbroja, +1 futro, +2 rydwan, +2 daemon's bane i -1 czar)![]()
W obecnym złożeniu ma ARM4 (Dragon +2, Chariot +2, Lion's Fur nic mu nie daje), przeciwko magicznym ma ARM6.
Nawet jeśli futerko działałoby na tym gościu, modyfikatory dodaje się w kolejności która daje najmniejszą wartość - w tym przypadku byłoby to 5 (najpierw maks do 6, potem -1 za czar).
Strona 12, Priority of Modifiers.