Pułapka Niedźwiedzia II - 28 Grudnia
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Pułapka Niedźwiedzia II - 28 Grudnia
_______________________________________ZKF AD ASTRA ZAPRASZA NA TURNIEJ WFB
___________________________________________PUŁAPKA NIEDŹWIEDZIA II
___________________________________________________________Format 1500, 3 bitwy
Miejsce:
Młodzieżowy Dom Kultury
"Dom Harcerza"
ul. Dzika 6
Czas: 28 Grudnia 2007
Plan turnieju:
8.30 zapisy i takie tam
9.00-11.00: 1 bitwa
11:15-13.15: 2 bitwa
13.30-15.30: 3 bitwa
Informacje ogólne:
- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej kosztuje 5zł
- Turniej został zgłoszony do ligi
- Można proksować, ale tylko innymi figurkami o podobnej roli (w razie wątpliwości proszę pytać przy zgłoszeniu)
- Rozpiski jako załącznik do maila (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: kurka_z_podworka@o2.pl do dnia 26 Grudnia 2007 r. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ROZPISEK W FORMACIE RST!!! (Jeśli jescze nie masz ID ligowego podaj dane tak abym mógł go wygenerować)
- Pełniący obowiązki sędziego: Mateusz Kurowski
Regulamin:
× Armie limited
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii,
× Armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire, High Elves.) http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 http://i129.photobucket.com/albums/p210 ... rrata1.jpg
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona http://i129.photobucket.com/albums/p210 ... noxaw0.jpg
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.
Scenariusze może będą :
Zasadą specjalną turnieju jest "Pułapka Niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Dla tych co nie wiedzą czym jest pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na przyjęciu odziałem szarży przeciwnika. W następnej turze dwa inne oddziały szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały ustawione po bokach, posiadające możliwość zdejmowania rank (czyli fasty odpadają) muszą zaszarżować na ten w środku. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
- Gramy na tajne rozpiski
- Stoły 48”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie.
Progi:
0-150=10:10
151-300=11:9
301-450=12:8
451-600=13:7
601-750=14:6
751-900=15:5
901-1050=16:4
1051-1200=171:3
1201-1350=18:2
1351-1500=19:1
1501+=20:0
Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z malowania.
5 z testu wiedzy.
2 za rozpiskę
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie z podaniem prawidłowego ID.
Razem do zdobycia 22 dodatkowe punkty.
Ocena malowania 0-14
-Detale 0-3 w tym konwersje i inne rzeczy wpływające na wygląd armii
-WOW 0-2, Wedle uznania sędziego.
-Ilość pomalowanych figurek w armii 0-3, proksy liczone jako nie pomalowane.
Pomalowane <50% 0
Pomalowane <75% 1
Pomalowane <90% 2
Pomalowane 100% 3
- Podstawki 0-2
Wymodelowane <50% 0
Wymodelowane <75% 1
Wymodelowane 100% 2
-Traye 0-2 Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy
Brak takowych 0
Pudełka po CD i inne 1
Ładne wymodelowane 2
-WYSIWYG 0-2
Na oddziałach 1
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2
Zapraszamy!
ZKF Ad Astra
___________________________________________PUŁAPKA NIEDŹWIEDZIA II
___________________________________________________________Format 1500, 3 bitwy
Miejsce:
Młodzieżowy Dom Kultury
"Dom Harcerza"
ul. Dzika 6
Czas: 28 Grudnia 2007
Plan turnieju:
8.30 zapisy i takie tam
9.00-11.00: 1 bitwa
11:15-13.15: 2 bitwa
13.30-15.30: 3 bitwa
Informacje ogólne:
- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej kosztuje 5zł
- Turniej został zgłoszony do ligi
- Można proksować, ale tylko innymi figurkami o podobnej roli (w razie wątpliwości proszę pytać przy zgłoszeniu)
- Rozpiski jako załącznik do maila (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: kurka_z_podworka@o2.pl do dnia 26 Grudnia 2007 r. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ROZPISEK W FORMACIE RST!!! (Jeśli jescze nie masz ID ligowego podaj dane tak abym mógł go wygenerować)
- Pełniący obowiązki sędziego: Mateusz Kurowski
Regulamin:
× Armie limited
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii,
× Armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire, High Elves.) http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 http://i129.photobucket.com/albums/p210 ... rrata1.jpg
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona http://i129.photobucket.com/albums/p210 ... noxaw0.jpg
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.
Scenariusze może będą :
Zasadą specjalną turnieju jest "Pułapka Niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Dla tych co nie wiedzą czym jest pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na przyjęciu odziałem szarży przeciwnika. W następnej turze dwa inne oddziały szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały ustawione po bokach, posiadające możliwość zdejmowania rank (czyli fasty odpadają) muszą zaszarżować na ten w środku. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!
- Gramy na tajne rozpiski
- Stoły 48”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie.
Progi:
0-150=10:10
151-300=11:9
301-450=12:8
451-600=13:7
601-750=14:6
751-900=15:5
901-1050=16:4
1051-1200=171:3
1201-1350=18:2
1351-1500=19:1
1501+=20:0
Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z malowania.
5 z testu wiedzy.
2 za rozpiskę
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie z podaniem prawidłowego ID.
Razem do zdobycia 22 dodatkowe punkty.
Ocena malowania 0-14
-Detale 0-3 w tym konwersje i inne rzeczy wpływające na wygląd armii
-WOW 0-2, Wedle uznania sędziego.
-Ilość pomalowanych figurek w armii 0-3, proksy liczone jako nie pomalowane.
Pomalowane <50% 0
Pomalowane <75% 1
Pomalowane <90% 2
Pomalowane 100% 3
- Podstawki 0-2
Wymodelowane <50% 0
Wymodelowane <75% 1
Wymodelowane 100% 2
-Traye 0-2 Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy
Brak takowych 0
Pudełka po CD i inne 1
Ładne wymodelowane 2
-WYSIWYG 0-2
Na oddziałach 1
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2
Zapraszamy!
ZKF Ad Astra
Ostatnio zmieniony 27 gru 2007, o 15:33 przez kurka_z_podworka, łącznie zmieniany 3 razy.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Zobaczymy co da się zrobić
@ zafael: miało być skirmishe
@ zafael: miało być skirmishe
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Zaraz po świętach będzie wiadomo czy uda się przełożyć na sobotę
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Zmiana lokacji turnieju na lepszą
Rozpiski tajne.
Niestety termin bez zmian.
Rozpiski tajne.
Niestety termin bez zmian.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
dajcie mi wyniki:D:D
Yarma jak tam TK ?:D
Yarma jak tam TK ?:D
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
sokół czy miałeś tak jak wszyscy 1500?
i tak jesteś plewą z lasu!!!
mimo wszystko gratuluje
i tak jesteś plewą z lasu!!!
mimo wszystko gratuluje
TK to przegięta armia . Zakochałem się w niej i na nowo przywróciła mi chęć do grania w battla. Gdybym zagrał pomalowaną armią i rzucał właściwe inkantacje a nie jakieś z dupy, to podium na looziku Ale jeszcze przyjdzie czas na to. Na razie czerpie radość z przyjemności innych jak w końcu mogą mnie sklepać Puki co jestem początkującym graczem khemriKedziorson pisze:dajcie mi wyniki:D:D
Yarma jak tam TK ?:D