Rozpiski
Moderator: JarekK
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Rozpiski
Za pozostałe punkty muzycy i halki na CK. A tak to rozpa gra i buczy.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
elo, znowu mały powrót do gry takie cos wymyśliłem, bez demona bo nie umiem nim dobrze grać, przeceniam go. smok po 1 bitwie wrócił na półkę teraz mam coś takiego.
mag gieniu +1ld, regena, master z alchemią, lucky, koń
lord bsb, dwurak, 1+,4++, koń
26 warriors, halki fcg banner z hellfire
9 rycków of Pride, dwuraki, torch standard,super champion
9rycków , dwuraki, muzyk sztandar, strider,
2 * 5 flayers z łukami, muzykami
2 małe rydwany
narazie dobrze mi się tym gra zobaczymy po MB.
co sądzicie?
mag gieniu +1ld, regena, master z alchemią, lucky, koń
lord bsb, dwurak, 1+,4++, koń
26 warriors, halki fcg banner z hellfire
9 rycków of Pride, dwuraki, torch standard,super champion
9rycków , dwuraki, muzyk sztandar, strider,
2 * 5 flayers z łukami, muzykami
2 małe rydwany
narazie dobrze mi się tym gra zobaczymy po MB.
co sądzicie?
Witam serdecznie,
chciałem wrócić do gry i chciałbym prosić o Waszą opinię o rozpisce, bo dawno nie grałem:
Sorcerrer Master General Alchemy, Paired Weapons, Scythed Skywheel:
Essence of Mithril
Hero's Heart
Wyrd Stone
Magical Heirloom
[650]
Chosen Lord of Greed, Spiked Shield, BSB, War Dais:
Ledger of souls
Entropic Aura
Orb of Forebooding
Banner of Relentles Company
[795]
26 Warriors FCG Icon of the Infinite [773]
2x4 Chosen Knights of Lust, Halberd, FCG, Flaming Standard [2x 687]
4 Chosen Knights of Lust, Halberd, M, S, Flaming Standard [667]
5 Warhounds [100]
9 Warhounds [140]
4499.
chciałem wrócić do gry i chciałbym prosić o Waszą opinię o rozpisce, bo dawno nie grałem:
Sorcerrer Master General Alchemy, Paired Weapons, Scythed Skywheel:
Essence of Mithril
Hero's Heart
Wyrd Stone
Magical Heirloom
[650]
Chosen Lord of Greed, Spiked Shield, BSB, War Dais:
Ledger of souls
Entropic Aura
Orb of Forebooding
Banner of Relentles Company
[795]
26 Warriors FCG Icon of the Infinite [773]
2x4 Chosen Knights of Lust, Halberd, FCG, Flaming Standard [2x 687]
4 Chosen Knights of Lust, Halberd, M, S, Flaming Standard [667]
5 Warhounds [100]
9 Warhounds [140]
4499.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Rozpa Krokza. Jak to opykasz to zapewne niezła, ale dla mnie diabeł rządzi.
ano kopiuj wklej z forum 9th ale chcialem zobaczyc co u nas sie o tym sadzi
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Cos kombinuje, zeby ta rozpa nie byla taka klockowata, co myslicie?
1 Exalted Herald @ 840 Pts
General;
1 Exalted Herald @ 840 Pts
1 Barbarian Chief @ 340 Pts
Light Lance; Battle Standard; Shadow Chaser
Ghostly Guard [40]
Dragonfire Gem [20]
9 Barbarian Horseman @ 351 Pts
Light Lance; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45]
8 Warhounds @ 130 Pts
2x7 Fallen @ 216 Pts
4 Chosen Knights of Gluttony @ 576 Pts
Halberd
3 Chosen Knights of Gluttony @ 447 Pts
Halberd
1 Feldrak Elder @ 540 Pts
Great Weapon
1 Exalted Herald @ 840 Pts
General;
1 Exalted Herald @ 840 Pts
1 Barbarian Chief @ 340 Pts
Light Lance; Battle Standard; Shadow Chaser
Ghostly Guard [40]
Dragonfire Gem [20]
9 Barbarian Horseman @ 351 Pts
Light Lance; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45]
8 Warhounds @ 130 Pts
2x7 Fallen @ 216 Pts
4 Chosen Knights of Gluttony @ 576 Pts
Halberd
3 Chosen Knights of Gluttony @ 447 Pts
Halberd
1 Feldrak Elder @ 540 Pts
Great Weapon
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Za tego feldraka masz 2 giganty.
Crushery graja albo z Cibateshem (flee+strider) albo z wrathem. One się w sumie słabo biją jak za ten koszt.
Strasznie mało masz w tej rozpie. Szczególnie rzeczy ktore potrafia sie na prawde klepać. Zobaczysz jakiegos lorda morderce i musisz liczyc na to ze złapiesz i zabijesz go DPkiem, co moze okazac sie trudne.
Crushery graja albo z Cibateshem (flee+strider) albo z wrathem. One się w sumie słabo biją jak za ten koszt.
Strasznie mało masz w tej rozpie. Szczególnie rzeczy ktore potrafia sie na prawde klepać. Zobaczysz jakiegos lorda morderce i musisz liczyc na to ze złapiesz i zabijesz go DPkiem, co moze okazac sie trudne.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
No bez kitu, też tak mam ostatnio, że oszczędzam na herosach - za to jestem zajarany pieszymi workami, rydwanami i 2x Binding Scroll.
Kilka złożeń mam i kminie które najlepsze:
Chosen lord of greed (+50 pkt do itemów)
BSB
Immortal gauntlets
king slayer
wyrd stone
banner of relentless company
idol of spite
Biega sobie w warriorach, stąd banner. Wersje są 2, jedna z AHW, druga z halabardą. Nie mogę się zdecydować.
Opcja na kozaku, ale boi się warda od ognia:
Chosen lord of wrath
Immortal gauntlets
Burning portent
Pota speeda
Latanie
Wtedy nie ma BSB, co w sumie rzadko boli. W rozpie jest mały mag z alchemią (2 czary) i DPek. Więc reroll to wound będzie.
Chosen lord of greed (+50 pkt do itemów)
BSB
Immortal gauntlets
king slayer
wyrd stone
banner of relentless company
idol of spite
Biega sobie w warriorach, stąd banner. Wersje są 2, jedna z AHW, druga z halabardą. Nie mogę się zdecydować.
Opcja na kozaku, ale boi się warda od ognia:
Chosen lord of wrath
Immortal gauntlets
Burning portent
Pota speeda
Latanie
Wtedy nie ma BSB, co w sumie rzadko boli. W rozpie jest mały mag z alchemią (2 czary) i DPek. Więc reroll to wound będzie.
No to teraz trochę tu namieszam . To dzięki Marvinowi który dostając od mnie turbobęcki w Zielonej, zainspirował mnie to przyjrzenia się tej armii z bliska.
Book może nie idealny (jak BH) ale da się naprawdę zagrać na kilku fajnych złożeniach. Parę myczków zostało fajnie przemyconych i zamierzam je wykorzystać. Moje 3 grosze poniżej:
Pierwsze testy pokazały że 4 x 3 crusherzy lusta z halabardami to jakiś obłęd! Nie mówię tu o dawaniu flee (chociaż wiadomo że czasem dobrze zrobić taktyczne flee niż oddać unit za darmo) ale o poruszaniu się po polu bitwy bez konsekwencji (strider FTW). Wbrew temu co piszę JarekK to bardzo dobrze klepiący, taktyczny unit z bardzo fajnymi zasadami.
2 x diabły wydają się na pierwszy rzut oka, naprawdę spoko. Mam jednak wrażenie że ten drugi będzie zawsze trochę gorszy w CC.
Tutaj muszę Was podpytać a w szczególności @Barbare jak składacie tego drugiego diabła ?
Pierwszy diabeł jest turbo koksem z Abiding spirit i unholy avatar. Jeśli ktoś nie ma Biding Scrolla albo nie jest krasnoludem to możemy uznać z cała pewnością ze skaryfikacja z beasta wejdzie na 100%. Tylko po co ten drugi ? Ma rzucać komety i pociski jak wrona w DL ? Trochę drogo...
Core tax. Próbowałem na 2 x 8 barbarianach z bound spellem tak żebym miał zawsze 3 pociski do dyspozycji. Mam jednak wrażenie że to pułapka i 4 kości z naszej puli, za 4 D3 z S7 to nie opłacalny deal. 18' cali też nie poprawia grywalności tego sztandaru. Pytanie brzmi co innego ? Jak warriorzy których sobie chwalicie to całkowita zmiana koncepcji rozpiski i konieczność wstawienia gdzieś BSB.
BSB - chyba w ogóle WDG jest zbędny gdy:
1. jest minimised roll na march - dzieki pancerzom
2. jest minimised roll na zbieractwo - dzięki lustowi
3. jest feara - dzieki karkadanowi
4. jest fearles - dzieki byciu WDG
5. ujebie stuborna na diable - nic złego się może nie wydarzyć nawet gdy przegram o -4 (oczywiście pod warunkiem że nie dostanę rany).
W opcji 2 x diabeł ten BSB to pizdeczka straszna, a z kolei nie zaryzykowałbym wystawienia gościa za 750pkt+ z 3HP i bez możliwości przywrócenia mu straconych woundów (jakiś soulfeeder albo coś podobnego mógłby się mu przydać ... ;/).
To w sumie tyle jeśli chodzi o moje pierwsze spostrzeżenia na temat WDG. Generalnie macie naprawdę spoko podręczniczek i sam chętnie "for fun" dołączę się do Żelaznej Nawałnicy....
Book może nie idealny (jak BH) ale da się naprawdę zagrać na kilku fajnych złożeniach. Parę myczków zostało fajnie przemyconych i zamierzam je wykorzystać. Moje 3 grosze poniżej:
Pierwsze testy pokazały że 4 x 3 crusherzy lusta z halabardami to jakiś obłęd! Nie mówię tu o dawaniu flee (chociaż wiadomo że czasem dobrze zrobić taktyczne flee niż oddać unit za darmo) ale o poruszaniu się po polu bitwy bez konsekwencji (strider FTW). Wbrew temu co piszę JarekK to bardzo dobrze klepiący, taktyczny unit z bardzo fajnymi zasadami.
2 x diabły wydają się na pierwszy rzut oka, naprawdę spoko. Mam jednak wrażenie że ten drugi będzie zawsze trochę gorszy w CC.
Tutaj muszę Was podpytać a w szczególności @Barbare jak składacie tego drugiego diabła ?
Pierwszy diabeł jest turbo koksem z Abiding spirit i unholy avatar. Jeśli ktoś nie ma Biding Scrolla albo nie jest krasnoludem to możemy uznać z cała pewnością ze skaryfikacja z beasta wejdzie na 100%. Tylko po co ten drugi ? Ma rzucać komety i pociski jak wrona w DL ? Trochę drogo...
Core tax. Próbowałem na 2 x 8 barbarianach z bound spellem tak żebym miał zawsze 3 pociski do dyspozycji. Mam jednak wrażenie że to pułapka i 4 kości z naszej puli, za 4 D3 z S7 to nie opłacalny deal. 18' cali też nie poprawia grywalności tego sztandaru. Pytanie brzmi co innego ? Jak warriorzy których sobie chwalicie to całkowita zmiana koncepcji rozpiski i konieczność wstawienia gdzieś BSB.
BSB - chyba w ogóle WDG jest zbędny gdy:
1. jest minimised roll na march - dzieki pancerzom
2. jest minimised roll na zbieractwo - dzięki lustowi
3. jest feara - dzieki karkadanowi
4. jest fearles - dzieki byciu WDG
5. ujebie stuborna na diable - nic złego się może nie wydarzyć nawet gdy przegram o -4 (oczywiście pod warunkiem że nie dostanę rany).
W opcji 2 x diabeł ten BSB to pizdeczka straszna, a z kolei nie zaryzykowałbym wystawienia gościa za 750pkt+ z 3HP i bez możliwości przywrócenia mu straconych woundów (jakiś soulfeeder albo coś podobnego mógłby się mu przydać ... ;/).
To w sumie tyle jeśli chodzi o moje pierwsze spostrzeżenia na temat WDG. Generalnie macie naprawdę spoko podręczniczek i sam chętnie "for fun" dołączę się do Żelaznej Nawałnicy....
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Book jest super, na bank się nie zawiedziesz - zwłaszcza w polskiej combatowej mecie.
Po prostu wysokie Agi, wysoka siła, 2 ataki na zwyklaku i dobry armor dają niezłego kopa.
Ja ostatnio na turniejach regularnie wszystko przegrywam, ale pykam w domu ile się da - w zeszłym tygodniu nawet Wujka skroiłem
Ostatnio mam taką listę i w oparciu o nią dorzucę Ci kilka komentarzy:
sorc: gienek, adept, evo, binding scroll, ledger of souls, plate armor
diabeł
24 worki: pw, fcg, rending
7 fallenów dla maga
3, 4, 4 jurki lusta z muzykiem i halkami
3 rydwany
Gram na evo, bo super kombuje mi się z tym dużym klocem worków, który jest regularnie moim MVP. Na diable bardzo często biorę mieczyki z metala, więc mam kombo przerzuty do wounda+lethale albo przerzuty na flammable+AP+1. Poprzednio grałem na magu na smoku, ale niestety przy krótkich zasięgach evo, smok często się marnował.
Drugiego diabła już dawno wywaliłem, bo za te same punkty masz rydwan i 4 jurki, które same grają, mogą w ostateczności siąść a i tak wygrasz i dodają ogólny umf! rozpie.
Testuję teraz Ledger of Souls i dlatego poleciał mi dwunasty jurek, ale mimo tego jakbym wrócił do dwunastu, to wziąlbym 3x4 w formacji 3+1, bo:
- masz więcej ataków do boczku, a zmarnowane 2 karkadana do przodu to żadna strata
- lepszy cel na buffy
- to jest dobry book do gry na scenariusze, nie musisz wstawiać sobie ich tyle
- nie czuję jakbym przepłacał muzyka (często tak miałem przy 12 jurkach, że oszczędzałem na muzykach, a potem byli potrzebni)
- tańsze
A, no i u mnie w rozpie ważna jest kometa, która pcha przeciwnika w zasięgi szarż rydwanów. Nikt nie lubi komety z przerzutem wounda/sava.
Po prostu wysokie Agi, wysoka siła, 2 ataki na zwyklaku i dobry armor dają niezłego kopa.
Ja ostatnio na turniejach regularnie wszystko przegrywam, ale pykam w domu ile się da - w zeszłym tygodniu nawet Wujka skroiłem
Ostatnio mam taką listę i w oparciu o nią dorzucę Ci kilka komentarzy:
sorc: gienek, adept, evo, binding scroll, ledger of souls, plate armor
diabeł
24 worki: pw, fcg, rending
7 fallenów dla maga
3, 4, 4 jurki lusta z muzykiem i halkami
3 rydwany
Gram na evo, bo super kombuje mi się z tym dużym klocem worków, który jest regularnie moim MVP. Na diable bardzo często biorę mieczyki z metala, więc mam kombo przerzuty do wounda+lethale albo przerzuty na flammable+AP+1. Poprzednio grałem na magu na smoku, ale niestety przy krótkich zasięgach evo, smok często się marnował.
Drugiego diabła już dawno wywaliłem, bo za te same punkty masz rydwan i 4 jurki, które same grają, mogą w ostateczności siąść a i tak wygrasz i dodają ogólny umf! rozpie.
Testuję teraz Ledger of Souls i dlatego poleciał mi dwunasty jurek, ale mimo tego jakbym wrócił do dwunastu, to wziąlbym 3x4 w formacji 3+1, bo:
- masz więcej ataków do boczku, a zmarnowane 2 karkadana do przodu to żadna strata
- lepszy cel na buffy
- to jest dobry book do gry na scenariusze, nie musisz wstawiać sobie ich tyle
- nie czuję jakbym przepłacał muzyka (często tak miałem przy 12 jurkach, że oszczędzałem na muzykach, a potem byli potrzebni)
- tańsze
A, no i u mnie w rozpie ważna jest kometa, która pcha przeciwnika w zasięgi szarż rydwanów. Nikt nie lubi komety z przerzutem wounda/sava.
Ja w sumie mam kilka pytań:
Jak dokładnie używacie tych crusherów? Podchodzicie blisko, tak, żeby po flee były poza zasięgiem i wykorzystujecie to że przeciwnik podszedł szarżując i jest bliżej?
Nie przeszkadza wam brak odginaczek w rozpie? Taki kloc warriorów ma ciężko, żeby gdzieś dojść przy 2 fastach u przeciwnika, których nie ma czym zdjąć.
Czemu nikt nie używa chosenów? Taka 10 z GW i wrathem kroi wszystkie niezbuffowane klocki w grze i większość pojedynczych modeli. Wiadomo move max 6 ale hitpower nieziemski.
Jak dokładnie używacie tych crusherów? Podchodzicie blisko, tak, żeby po flee były poza zasięgiem i wykorzystujecie to że przeciwnik podszedł szarżując i jest bliżej?
Nie przeszkadza wam brak odginaczek w rozpie? Taki kloc warriorów ma ciężko, żeby gdzieś dojść przy 2 fastach u przeciwnika, których nie ma czym zdjąć.
Czemu nikt nie używa chosenów? Taka 10 z GW i wrathem kroi wszystkie niezbuffowane klocki w grze i większość pojedynczych modeli. Wiadomo move max 6 ale hitpower nieziemski.
Na pewno WDG będzie fajną odskocznią od już ogranej do porzygu przez mnie brety
Diabła z : +1 do S i ap, diviny, leczenie w kombacie , hard target (2 x czaru z szamanizmu jak wspominałem dają mi 100% pewności na skaryfikacje)
Diabeł z: Veil walkerem, leczenie w kombacie, hard target( Kometa, Helfire, mieczyki)
2 x 8 psów
2 x 8 barbarianów z muzykami i szmatami z pociskami
4 odziały po 3 jurki lusta z halabrdami i muzykami.
Ale w po tym co napisałeś rzeczywiście chyba lepiej dać 3 unity po 4 gości w formacji 3+1.
Jedyna rzecz która mnie blokuje przed porzuceniem Diabła czarownika to paradoksalnie własnie Diabeł klepacz z szamanizmem.
Mały mag mając buffy do CC wymusił by na diable branie komety a to oznacza że już nie miałbym dwóch czarów z szamanizmu na nim .
Btw chyba coś nie tak z tym Twoim magiem: Ledgar Soul + Bidding scrol to 155pkt (chyba ze jakis babol w AB się wkradł)
@JarekK , ja nigdzie blisko nie zamierzam podchodzić ale opcja na Yolo szarże na 11+ bez konsekwencji to całkiem ciekawa opcja
ja rozpocząłem testy od:swieta_barbara pisze: sorc: gienek, adept, evo, binding scroll, ledger of souls, plate armor
diabeł
24 worki: pw, fcg, rending
7 fallenów dla maga
3, 4, 4 jurki lusta z muzykiem i halkami
3 rydwany
Diabła z : +1 do S i ap, diviny, leczenie w kombacie , hard target (2 x czaru z szamanizmu jak wspominałem dają mi 100% pewności na skaryfikacje)
Diabeł z: Veil walkerem, leczenie w kombacie, hard target( Kometa, Helfire, mieczyki)
2 x 8 psów
2 x 8 barbarianów z muzykami i szmatami z pociskami
4 odziały po 3 jurki lusta z halabrdami i muzykami.
Ale w po tym co napisałeś rzeczywiście chyba lepiej dać 3 unity po 4 gości w formacji 3+1.
Jedyna rzecz która mnie blokuje przed porzuceniem Diabła czarownika to paradoksalnie własnie Diabeł klepacz z szamanizmem.
Mały mag mając buffy do CC wymusił by na diable branie komety a to oznacza że już nie miałbym dwóch czarów z szamanizmu na nim .
Btw chyba coś nie tak z tym Twoim magiem: Ledgar Soul + Bidding scrol to 155pkt (chyba ze jakis babol w AB się wkradł)
@JarekK , ja nigdzie blisko nie zamierzam podchodzić ale opcja na Yolo szarże na 11+ bez konsekwencji to całkiem ciekawa opcja
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
@Jarek
1. Najczęściej gram dużymi oddziałami na flankach, a małym na środku, jako wsparcie worków i rydwanów. Te duże to w sumie rzadko robią flee, bo są wyporne, tak jak Glegut pisze chodzi głównie o Strider.
2. Glegut ma dużo odginaczek, a ja mam dużo rydwanów. Moje worki rzadko gdziekolwiek idą. Stają na środku i proszą, żeby ktoś ich zaszarzowal. Zazwyczaj ktoś się skusi.
3. Do pieszych Chosenów przydałby się BSB, czyli z 300 punktów. Poza tym mam już piechotę w core.
1. Najczęściej gram dużymi oddziałami na flankach, a małym na środku, jako wsparcie worków i rydwanów. Te duże to w sumie rzadko robią flee, bo są wyporne, tak jak Glegut pisze chodzi głównie o Strider.
2. Glegut ma dużo odginaczek, a ja mam dużo rydwanów. Moje worki rzadko gdziekolwiek idą. Stają na środku i proszą, żeby ktoś ich zaszarzowal. Zazwyczaj ktoś się skusi.
3. Do pieszych Chosenów przydałby się BSB, czyli z 300 punktów. Poza tym mam już piechotę w core.
Wybacz - jestem nowy w tej grupie Ale juz mi sie to podoba że mag będący adeptem i jednoczesnie generałem ma 200 pkt na itemy - lol.JarekK pisze:sorc gienek ma 200 na itemy
@Barbara - lepiej powiedz jak Ci się grało an dwóch diabłach zanim nie zamieniłes go na 2 rydwany i maga