
[Rawa Maz] 18.08.2018 Rawskie Przepychanki-Przygarnij Kropka
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Re: [Rawa Maz] 18.08.2018 Rawskie Przepychanki-Przygarnij Kr
Panowie gracze po konsultacjach z zarządem klubu nie zamykam rekrutacji na 14 graczach, najwyżej będziemy mieli mniej terenów na stołach i nie wszędzie będą maty, ale wierzę, że i tak zabawa będzie przednia 

Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Nie bierz katapulty
kto strzela z katapulty, gdy nie widać końca muszkietu?
Mgła to mgła. Najwyżej katapa pusłuży jako los bloker 



Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
po przejrzeniu terenów powinno nam wystarczyć na jakieś 8, i jeszcze zostanie zamek hehehe, tak że nie jest źle...
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy




- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Będą terenki 2D, także można nawet więcej 

Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Panowie, skład nam się sypie, może chłopaki z Łodzi wpadną? Pablo? 

Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Nie rozumiem tych scenariuszy. Czyli gramy 3 razy ten sam scenariusz tylko ze kropek lata z wiekszym randomem? Jak masz zamiar zasłonić oczy obu graczom? Czy bedzie jakiś parawan? Co sie dzieje po zbreakowaniu oddziału z objectivem? Liczy się to kto go ma na końcu gry czy ten kto go dłużej trzymał? Co się dzieje w przypadku dojscia kropka do impasu albo jakiegoś unitu? Albo krańca stołu? Co się dzieje jak ktoś daje flee przez kropka albo gdy oddział z kropkiem daje flee? Jaki jest sens niemożności szarży dalszej niz 15 cali w grze numer 2?
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Wydaje mi sie że twórcy mieli na myśli zrobienie takiego nie zabijalnego goblinskiego fanatyka...
Ostatnio gralismy też na zaslonietych wystawieniach.przez środek blatu rozstawiany jest parawan który zasłania połowę przeciwnika.wtedy zdalo to egzamin...
Karolu..czy możesz odpowiedzieć dokładniej na zadane przez bobsona pytania?
Ostatnio gralismy też na zaslonietych wystawieniach.przez środek blatu rozstawiany jest parawan który zasłania połowę przeciwnika.wtedy zdalo to egzamin...
Karolu..czy możesz odpowiedzieć dokładniej na zadane przez bobsona pytania?

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Mogę i chętnie to zrobię
Otóż jeśli chodzi o "Kropka" ma to być taki właśnie "nieśmiertelny" Mad Git, nie możesz go zastrzelić, zaczarować czy zaszarżować, bo nie jest to Enemy Unit. Co do zasad jego ruchu, jest opisane w scenariuszu w jaki sposób się go przemieszcza. Co do impasów, lasów itp. to fakt, przeoczenie, jednak szybko wyjaśniam - nie mają na niego wpływu. Jeśli chodzi o impas czy budynek, staje 1" od terenu. Jeśli chodzi o wodę, lasy, ruiny czy pola, nie dzieje mu się nic, to jego naturalne terytorium 


Ostatnio zmieniony 12 sie 2018, o 19:08 przez sorinmarkov, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Co do kolejnych niejasności, tylko objective jest ten sam, choć coraz trudniejszy do wykonania. Bitwa pierwsza to standardowy battle line, druga to attacker and defender, czyli jak kto woli, wysuniete flanki bądź centrum, trzecią bitwę losujemy deploya. Co dalej... scenariusz z "widocznością 15" nazywa się "Fog of War". Wydaje mi się, że to już jest lekka podpowiedź, dlaczego
Armia wkracza na teren spowity tak gęstą mgłą, że ineto sposób nic dostrzec, choć wiadomo, że wróg w pobliżu
Sensem eventów u nas ma być trochę inne i luźniejsze podejście do gry, dopóki jeszcze się da to zrobić. Trochę, jak narracyjny scenariusz, chociaż to wieje kampanią 
Wracając do zasad, jednostka flee = upuszcza Kropka.
Jednostka złamana, spanikowana, zniszczona = upuszcza Kropka.
Kropek nie wywołuje paniki w jednostce w której siedzi przetrzymywany (co jest opisane w 1. scenariuszu), jednak jego Shambolic i obrażenia, jakie zada podczas ruchu mogą oddział spanikować.
Blind Deployment - środkiem stołu jest parawan, grałeś już to u nas
Jeśli natomiast idzie o objective, jest z nim tak samo, jak z każdym innym, opisanym w roole book.
Na kolejne pytania również odpowiem, jeśli takowe będą



Wracając do zasad, jednostka flee = upuszcza Kropka.
Jednostka złamana, spanikowana, zniszczona = upuszcza Kropka.
Kropek nie wywołuje paniki w jednostce w której siedzi przetrzymywany (co jest opisane w 1. scenariuszu), jednak jego Shambolic i obrażenia, jakie zada podczas ruchu mogą oddział spanikować.
Blind Deployment - środkiem stołu jest parawan, grałeś już to u nas

Jeśli natomiast idzie o objective, jest z nim tak samo, jak z każdym innym, opisanym w roole book.
Na kolejne pytania również odpowiem, jeśli takowe będą

Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Normalnie w scenariuszu nr.1 czyli o środek stołu, objecrive jest liczony od 2 tury. Rozumiem ze tutaj jest tak samo.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Dokładnie tak, jak w podstawowej książce z zasadami 

Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
.Jeśli coś niesie bliżej, nie podlega tej karze. Dodatkowo modele z zasadą Fly nie mogą latać dalej, niż na 6"/10". Szarża modelami jest możliwa dopiero po wejściu w zasięg 15" od jednostki wroga
Modele z zasada fly nie mogą latac z swoim M przez całą bitwę czy tylko w "blind strefie"? Gdy wejdą w zasieg 15 cali od przeciwnika to latają normalnie tyle ile mają ruchu w statsach, tak ?
Czas wypuścić myszy. Count me in.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Latające modele w momencie szarży korzystają z profilowej wartości statystyki. Muszą zatem mieć wrogą jednostkę w polu widzenia.
Witam Szkodniki!!
Witam Szkodniki!!
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk