Saurian Ancients 2.0
Moderator: Ziemko
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Re: Saurian Ancients 2.0
Jak składacie lorda saurusa? Jest jakiś inny grywalny bulid niż raptor, 1+, regena, GW ?
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
1+ reroll z Greatness (+gem)
1+ 5++ z Tauro Kaskiem (+gem) - klamki do wyboru to pairedy z Greatness lub Halabarda/GW z Blessed. No albo vanilla GW.
Ostatni build bardzo fajny.
1+ 5++ z Tauro Kaskiem (+gem) - klamki do wyboru to pairedy z Greatness lub Halabarda/GW z Blessed. No albo vanilla GW.
Ostatni build bardzo fajny.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Aha, jest jeszcze opcja z Glory+Raptor kapcie ale imo zbyt niszowe zastosowanie.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Ktos sie czy bedzie upgrade naszej ksiegi armii?bo zastanawiam sie czy nadal jest sens grac SA
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Na ETC miały bodajże najgorszy wynik. A to duża próba statystyczna i to raczej ogranych graczy.
Teraz oczywiście każdą armią można wygrać, bo edycja jest bardzo fajna i nie ma żadnych srogich przegięć. Natomiast SA mają najmniej zabawek / combo i nie są sprawiedliwie wycenione modele.
Teraz oczywiście każdą armią można wygrać, bo edycja jest bardzo fajna i nie ma żadnych srogich przegięć. Natomiast SA mają najmniej zabawek / combo i nie są sprawiedliwie wycenione modele.
że tak się bezczelnie wepcham ale wreszcie ktoś poruszył ten temat, a więc kiedy mniej-więcej jest przewidziany updejt punktowy? bo rozumiem jak i lizaczki tak i całość owy dostanie.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Bulbozaur jest całkowicie nie grywalna.....ten potwór nie ma sensu ponieważ nie daje żadnych Combo w armii.
Nie można już wystawić grywalnego hero kroxa z ruchem 10:(
Nie można już wystawić grywalnego hero kroxa z ruchem 10:(
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
To udzielajcie się na forum 9th bo BP ludzie odpowiedzialni za zmiany nie czytają
O Thyro wszyscy wiedzą. Piszcie posty, że jakby kosztował ok. 220 to jest szansa, że będzie wystawialny.
To może się uda, bo obniżka punktowa ogromna Natomiast ja się z nią zgadzam. Niewiele ten model wnosi do takiej armii jak lizaki.
O Thyro wszyscy wiedzą. Piszcie posty, że jakby kosztował ok. 220 to jest szansa, że będzie wystawialny.
To może się uda, bo obniżka punktowa ogromna Natomiast ja się z nią zgadzam. Niewiele ten model wnosi do takiej armii jak lizaki.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
To podaj proszę przykład jakiegoś ciekawego Combo które mozna wykręcić w naszej armii?Big Boss M. pisze:IMO mamy w armii nieco nudne cory, reszta jest ok
Ja jedyne co kojarze na te chwile to podwójny hard target na karnosaurze dzięki amuletowi i czarowi z divinacji.brakuje tego sytego bulbozaur rozdajacego poisony saurusow z plikami oraz jednorazowego hate od troglodona....herosów też już nie mamy takich uber.bretonia i orki są w stanie wykręcić lepszego klepacza w podobnych punktach.brakuje też dalekiej broni zasiegowej
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Grałem w Zielonej rozpą na 2kowbojach saurusach, 1x skink na terku, 2x szamanów, kloc saurusów, unit skinków, 7 kroxów, 2x3ripki, Stegadon z silnikiem, 8 hunterów, 6 kameleonów.
Nie zrobiłem super wyniku, ale też nie przegrałem żadnej bitwy także da się tym grać. Jestem zdania że problemem tej armii jest monotonia, brakuje 1 unitu w core (nie mam pojęcia co by tu wstawić), z nie grywalnych rzeczy to bulbozaur, natomiast cała reszta jest IMO nie najgorsza. Może terki jeszcze nieco za drogie. Przesiadłem się na Liz z HE i jestem zdania że ta armia ma o wiele więcej opcji niż HE.
Nie zrobiłem super wyniku, ale też nie przegrałem żadnej bitwy także da się tym grać. Jestem zdania że problemem tej armii jest monotonia, brakuje 1 unitu w core (nie mam pojęcia co by tu wstawić), z nie grywalnych rzeczy to bulbozaur, natomiast cała reszta jest IMO nie najgorsza. Może terki jeszcze nieco za drogie. Przesiadłem się na Liz z HE i jestem zdania że ta armia ma o wiele więcej opcji niż HE.
We can't stop here. This is bat country.
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Armia jest ok, ale trochę nią pogralem i ma parę poważnych problemów.
Żaba prawie nigdy się nie spłaca, no chyba że masz metal a z 2 strony breta czy imperium. W innych przypadkach raczje nie nabije tyle punktów ile jest warta.
Kowboje są średni na tle innych armii za podobne punkty.
Problem ze scoringami jeśli nie gra się na templach.
Niedpracowane babole jak skinki herosi obniżający ld stedziowi...
Ale ogólnie nie jest źle, da się tym grać i wygrywać.
Żaba prawie nigdy się nie spłaca, no chyba że masz metal a z 2 strony breta czy imperium. W innych przypadkach raczje nie nabije tyle punktów ile jest warta.
Kowboje są średni na tle innych armii za podobne punkty.
Problem ze scoringami jeśli nie gra się na templach.
Niedpracowane babole jak skinki herosi obniżający ld stedziowi...
Ale ogólnie nie jest źle, da się tym grać i wygrywać.
Dla mnie kowboje w porównaniu do innych armii za tą cenę są słabi. Po prostu. Nie da się złożyć 2x 1+/4++, żeby mieć takich nieśmiertelnych blokerów wszystkiego. Ofensywa znacznie słabsza od wielu innych kowbojów. Nawet ten green knight ma lepsze staty, za połowę ceny, niż kowboy i do tego nie musi chellenga przyjmować.
Obcięcie buildu dla bohatera caimana 2+/fireborn i 10/16 mv spowodowało, ze właściwie stracił sens
Terki są tak samo niewystawialne jak bulbazaur. Jakby zrzucały te kamienie co turę to może by miały sens, na zasadzie bomberów u krasi...
Core jest słaby. Skinki z core są praktycznie bezużyteczne. Były dobre pomysły w stylu poisonów na 5+, ale zaraz płacz.
Jakby 10 skinków można było wystawić to byłoby co z nimi zrobić. W ogóle to brakuje mi skirmishy, nawet z javelinami w core.
Saurusy, mocna jednostka. Ale z kolei powodują, ze armia staje się toporna i kompletnie traci swój pierwotny klimat, mobilnego skirmisha.
Kiedyś była jednostka lekkiej kawalerii skinków - ciekawa opcja.
Lizaki, kompletnie bez polotu są teraz. Nawet jak da się złożyć skuteczny beton, to nie w tym był klimat.
Obcięcie buildu dla bohatera caimana 2+/fireborn i 10/16 mv spowodowało, ze właściwie stracił sens
Terki są tak samo niewystawialne jak bulbazaur. Jakby zrzucały te kamienie co turę to może by miały sens, na zasadzie bomberów u krasi...
Core jest słaby. Skinki z core są praktycznie bezużyteczne. Były dobre pomysły w stylu poisonów na 5+, ale zaraz płacz.
Jakby 10 skinków można było wystawić to byłoby co z nimi zrobić. W ogóle to brakuje mi skirmishy, nawet z javelinami w core.
Saurusy, mocna jednostka. Ale z kolei powodują, ze armia staje się toporna i kompletnie traci swój pierwotny klimat, mobilnego skirmisha.
Kiedyś była jednostka lekkiej kawalerii skinków - ciekawa opcja.
Lizaki, kompletnie bez polotu są teraz. Nawet jak da się złożyć skuteczny beton, to nie w tym był klimat.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
GAMERS RISE UP
Żaba droga w opór, żółwik je guwno od X patchów, jedyny build Kajmana usunięty dla beki chyba, guerilla tępiona konsekwentnie, kwadratowe core. Trzeba zacząć konstruktywnie wypowiadać się w odpowiednich działach, w końcu może uda nam się coś osiągnąć. Pamiętajcie też, że każdy może aplikować na pozycję wewnątrz projektu. :')))
Żaba droga w opór, żółwik je guwno od X patchów, jedyny build Kajmana usunięty dla beki chyba, guerilla tępiona konsekwentnie, kwadratowe core. Trzeba zacząć konstruktywnie wypowiadać się w odpowiednich działach, w końcu może uda nam się coś osiągnąć. Pamiętajcie też, że każdy może aplikować na pozycję wewnątrz projektu. :')))
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Coś wiadomo kiedy up?
Co sądzicie o hordzie skinkow z javelinami i poisonami w cc oraz hate od pallakina?
Co sądzicie o hordzie skinkow z javelinami i poisonami w cc oraz hate od pallakina?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki