[MASTER] Macki Wojny - Parówczan 2K18 - ŁÓDŹ. 20-21.10.2018
Re: [MASTER] Macki Wojny - Parówczan 2K18 - ŁÓDŹ. 20-21.10.2
Halo!
Poproszę pokój dwójkę - piątek, sobota.
Poproszę pokój dwójkę - piątek, sobota.
Format :
Chłopaki gramy 3.2k+2k
Duża armia normalnie - mała to warband.
Warbands
Armies of 3000 points or less are called Warbands. The
minimum army size is decreased to 3 units.
All 0-X Items per Army are halved, rounding fractions
up.
Ograniczenia:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 3200 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne.
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej).
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Każda z armii wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z każdej armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia (nie musi po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę). Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu. (To jeszcze doprecyzujemy po weekendzie - czy będą to dowolne dwa oddziały, czy po jednym z każdej armii i jak to działa przy scenariuszach)
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 5200 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
Magic : Kometa działa na wszystkie armie w zasięgu uderzenia. 2 armie przeciwników i 2 armie współpracujące.
W poniedziałek wkleimy wszystko w 1 posta , do poniedziałku jest czas na komentarz i testy
Chłopaki gramy 3.2k+2k
Duża armia normalnie - mała to warband.
Warbands
Armies of 3000 points or less are called Warbands. The
minimum army size is decreased to 3 units.
All 0-X Items per Army are halved, rounding fractions
up.
Ograniczenia:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 3200 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne.
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej).
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Każda z armii wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z każdej armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia (nie musi po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę). Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu. (To jeszcze doprecyzujemy po weekendzie - czy będą to dowolne dwa oddziały, czy po jednym z każdej armii i jak to działa przy scenariuszach)
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 5200 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
Magic : Kometa działa na wszystkie armie w zasięgu uderzenia. 2 armie przeciwników i 2 armie współpracujące.
W poniedziałek wkleimy wszystko w 1 posta , do poniedziałku jest czas na komentarz i testy
Universal tak, hex nie.Podwys pisze:Czy mozna castowac na sojusznice jednostki universal/hex?
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Nie można, jest napisane wprost przecież, że nie można rzucać czarów na sojusznika, gdyż nie jest ani friendly ani enemy. Universal tego nie obchodzi, gdyż "may target both friendly and enemy units".Podwys pisze:Czy mozna castowac na sojusznice jednostki universal/hex?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
To oczywiście można, bo celem jest wróg. To jedyny sposób by magią pomóc sojusznikowi w walce.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5