Rozpiski
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Re: Rozpiski
Divinacja jest fajna, bo mając reroll to hit i pocisk. Masz dwa czary ofensywne. Albo distracting jak kto lubi.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Rozpa po pierwszych testach.
Walka z HE na 2 latajacych rydwanach, 30tce łuczników, BSB do wykradania tokenów i łukiem, prince na gryfie, duży mag z dyvinacją, oddział rycerzy, dwa fasty, ognisty feniks i 20 strażników z halabardami. Generalnie defens nastawiony na turbo-magię.
Na starcie rozstawiłem się za ciasno, spowodowało to, że musiałem poświęcić na początku gry pegazy i lekką kawalerię, żeby odciągnąć princea, łódki i jednego fasta od głównych sił. Graale i oddział Relmów zostali przyblokowani w narożniku przez fasta, co opóźniło cały przemarsz.N a środku duża lanca aspirantów z czarodziejką będąc taktycznie w wyjątkowo kiepskiej sytuacji decyduje się na szarżę na 2x6 do strażników z magiem, niestety nie dojeżdżają. Dostają więc zagrażającą im tak czy inaczej szarżę od przodu elfickich rycerzy, jednego latacza od boku i princa od drugiego boku. Na szczęście bretońskie zaklęcie spowodowało niezwykłą przeżywalność (dawno nie rzucałem tylu jedynek przy pierwszym rzucie XD) i ustałem combat pomimo kanapki i strat.
W tym czasie lord na hipciu dopadł kloc łuczników, zabił BSB i potem stopniowo ich wyżynał. W następnej turze w przygotowałem uwolnione lance. Realmi przyszykowali się do szarży w rycerzy HE a graale ustawili się tak, żeby chronić ich bok, przed potencjalną szarżą feniksa (co powodowało wystawienie ich do niego tyłem, taktycznie w tym momencie było to dla mnie bardziej opłacalne) Ponownie okrążona lanca dostała wzmocnienia z magii i wytrzymała kolejną turę walki. Lord łamie łuczników i decyduje się ich nie gonić, za to ustawia się w stronę feniksa. Elfy w swojej turze nie robią za wiele, udaje się im przepchnąć tylko Graali, którzy uciekają. Feniks nie dał rady ich dogonić. Łucznicy zbierają się. W mojej turze wchodzi szarża Realmów z Bsb w rycerzy he. lord wjeżdża w feniksa i go rozjeżdża. Graale się nie zbierają i uciekają za stół. W combacie rozbijam kanapkę he i zaganiam rycerzy oraz lorda. Łódka uciekła bo nie miał kto jej gonić. Realmi po gonitwie wystawiają się od boku na szarżę od piechoty z halabardami. Decyduję się uciekać nimi. Potem zbieranie i wzajemne dożynanie.
Ostatecznie zostaje mi Lord, BSB, Czarodziejka, Lanca Realmów, pozostałość z lancy aspirantów,
He ma na stole jednego latacza, oddział z halabardami, maga i jednego fasta, zostaje też kilku łuczników.
Obaj mamy po 1 oddziale w swoich strefach rozstawiania, więc remis na scenariuszu. Wychodzi 11:9 dla mnie.
Wnioski po bitwie.
Skirmish i muzyk wypadają z pegazów, za to dam banner of discipline na aspirantów.
Muszę się też o wiele szerzej na start rozstawiać, żeby nie dopuścić do takiego okrążenia w jakim się znalazłem podczas tej bitwy.
Zastanawiam się tez nad podmienieniem dywinacji na druidysm ,żeby leczyć bohaterów, wskrzeszać rycerzy i ich wzmacniać. Ale to jest daleka wizja przyszłości.
Breta 4500
Characters – 1565 pkt
Duke (710)
Grail Oath, Might, Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness, Lance, Shield, Hipogryf
Damsel (435)
Wizard Master, Barded Warhorse, Crystal Ball, Divination
Paladin (420)
BSB, Barded Warhorse, Questing Oath & Bastard Sword, Shield, Crusader’s Salvation, Audacity
Special – 1394 pkt
9 Knights of the Grail (FCG, Banner of Rolland) – 834 pkt
Scorpion – 125pkt
Scorpion – 125 pkt
5 Yeoman Outriders (shields, light armour, musician) 155pkt
5 Yeoman Outriders (shields, light armour, musician) 155pkt
Airborne Gallantry – 340pkt
3 Pegasus Knights – 340pkt
Core - 1199 pkt
12 Knights aspirant (FCG) – 591 pkt
12 Knights of the Realm (FCG,) – 608 pkt
Total Models – 51
Total pkt – 4498
Walka z HE na 2 latajacych rydwanach, 30tce łuczników, BSB do wykradania tokenów i łukiem, prince na gryfie, duży mag z dyvinacją, oddział rycerzy, dwa fasty, ognisty feniks i 20 strażników z halabardami. Generalnie defens nastawiony na turbo-magię.
Na starcie rozstawiłem się za ciasno, spowodowało to, że musiałem poświęcić na początku gry pegazy i lekką kawalerię, żeby odciągnąć princea, łódki i jednego fasta od głównych sił. Graale i oddział Relmów zostali przyblokowani w narożniku przez fasta, co opóźniło cały przemarsz.N a środku duża lanca aspirantów z czarodziejką będąc taktycznie w wyjątkowo kiepskiej sytuacji decyduje się na szarżę na 2x6 do strażników z magiem, niestety nie dojeżdżają. Dostają więc zagrażającą im tak czy inaczej szarżę od przodu elfickich rycerzy, jednego latacza od boku i princa od drugiego boku. Na szczęście bretońskie zaklęcie spowodowało niezwykłą przeżywalność (dawno nie rzucałem tylu jedynek przy pierwszym rzucie XD) i ustałem combat pomimo kanapki i strat.
W tym czasie lord na hipciu dopadł kloc łuczników, zabił BSB i potem stopniowo ich wyżynał. W następnej turze w przygotowałem uwolnione lance. Realmi przyszykowali się do szarży w rycerzy HE a graale ustawili się tak, żeby chronić ich bok, przed potencjalną szarżą feniksa (co powodowało wystawienie ich do niego tyłem, taktycznie w tym momencie było to dla mnie bardziej opłacalne) Ponownie okrążona lanca dostała wzmocnienia z magii i wytrzymała kolejną turę walki. Lord łamie łuczników i decyduje się ich nie gonić, za to ustawia się w stronę feniksa. Elfy w swojej turze nie robią za wiele, udaje się im przepchnąć tylko Graali, którzy uciekają. Feniks nie dał rady ich dogonić. Łucznicy zbierają się. W mojej turze wchodzi szarża Realmów z Bsb w rycerzy he. lord wjeżdża w feniksa i go rozjeżdża. Graale się nie zbierają i uciekają za stół. W combacie rozbijam kanapkę he i zaganiam rycerzy oraz lorda. Łódka uciekła bo nie miał kto jej gonić. Realmi po gonitwie wystawiają się od boku na szarżę od piechoty z halabardami. Decyduję się uciekać nimi. Potem zbieranie i wzajemne dożynanie.
Ostatecznie zostaje mi Lord, BSB, Czarodziejka, Lanca Realmów, pozostałość z lancy aspirantów,
He ma na stole jednego latacza, oddział z halabardami, maga i jednego fasta, zostaje też kilku łuczników.
Obaj mamy po 1 oddziale w swoich strefach rozstawiania, więc remis na scenariuszu. Wychodzi 11:9 dla mnie.
Wnioski po bitwie.
Skirmish i muzyk wypadają z pegazów, za to dam banner of discipline na aspirantów.
Muszę się też o wiele szerzej na start rozstawiać, żeby nie dopuścić do takiego okrążenia w jakim się znalazłem podczas tej bitwy.
Zastanawiam się tez nad podmienieniem dywinacji na druidysm ,żeby leczyć bohaterów, wskrzeszać rycerzy i ich wzmacniać. Ale to jest daleka wizja przyszłości.
Breta 4500
Characters – 1565 pkt
Duke (710)
Grail Oath, Might, Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness, Lance, Shield, Hipogryf
Damsel (435)
Wizard Master, Barded Warhorse, Crystal Ball, Divination
Paladin (420)
BSB, Barded Warhorse, Questing Oath & Bastard Sword, Shield, Crusader’s Salvation, Audacity
Special – 1394 pkt
9 Knights of the Grail (FCG, Banner of Rolland) – 834 pkt
Scorpion – 125pkt
Scorpion – 125 pkt
5 Yeoman Outriders (shields, light armour, musician) 155pkt
5 Yeoman Outriders (shields, light armour, musician) 155pkt
Airborne Gallantry – 340pkt
3 Pegasus Knights – 340pkt
Core - 1199 pkt
12 Knights aspirant (FCG) – 591 pkt
12 Knights of the Realm (FCG,) – 608 pkt
Total Models – 51
Total pkt – 4498
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Wbił 4 rany na lataczu z balistą (przeciwnik zatrzymał 3 rany z magii, nie pamiętam nazwy zaklęcia) i zabiły jeden model w jednym faście + dały całkiem dobry efekt psychologiczny, bo przeciwnik wolał poświęcić 2 tury lordem, fastem i lataczami na ich zabicieGlegut pisze:Tak z ciekawości pod pytam:
Skorpiony coś uczyniły efektownego ?
Te 4 rany były ważne bo potem dobiłem latacza magicznym pociskiem i zabrakłoby tej jednej rany na nim.
Balisty są na tyle tanie, że warto je wziąć bo może coś zrobią albo przynajmniej zmuszą przeciwnika do bardziej ostrożnej gry. No i jak masz lekkiego farta to ustrzelisz jakiegoś lord badziewiem za 125pkt
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Ja bym w tej rozpie dorzucił 2 rzeczy
1) basalt infusion na lordzie - masz tak drogiego gryfa i żałujesz pkt na lepszy save i warda na ogień?
2) z pegazów zrobiłbym bardziej samodzielny unit do zalatywania na flaneczce, czyli 4rty pegaz, champion, vanguard, sztandar i dyscyplinka
Punkty jest gdzie uzbierać. IMO audacity na BSB mało efektywne, bez crystal balla też można się obejść, yeomani stanowczo przeinwestowani, no i spokojnie można coś urwać z corów (na loozie przeżyjesz wyrzucając jednego realma)
Zastanawiam się też, czy zamiast aspirantów nie wolałbym kolejnych realmów z dysyplinką do ogarniania drugiej flaneczki. Dla mnie aspiranci mają wyłącznie sens, albo 12+ z impactami, ustawieni jakoś fajnie pod przeciwnika, np. 7 z przodu, 5 z tyłu (40 ciochów), albo gdy jadą po 5 w unicie, jako odginaczka z niezłym wygarem w szarży i dobrą wypornością na strzelanie.
W centrum stawiasz wtedy kotrów z BSbkiem i gralowców z babeczką, przy nich odginaczki, na flanki idą pegazy i realmi z dyscyplinami, lord morderca tam gdzie będzie bardziej potrzebny, lub za pegazy, gdy przeciwnik ma mocne strzelanie.
No i te balisty, jako straszak też oblecą.
Ja pewnie wywaliłbym te skorpiony i jednych yeomanów i dał w to miejsce 3 pedzie w skirmiszu z championem, które mogą się przydać, gdy przeciwnik ma strzelanie, które nie omija coverów do coverowania gryfa, ale to już rzecz gustu. Albo w ogóle wystawiłbym green knighta. Zielony czy 2 scorpiony i fast? IMO wybór jest oczywisty. Ten gość sam czasem wygrywa mi bitewki.
Pedzie oczywiście też fajne. Ogólnie, przy divinacji, szedłbym w full wygar w hth, zamiast jakiegoś kombinowania ze strzelaniem.
IMO ważne jest to byś miał w tej rozpie latających championów. Co Ci po gryfie, skoro w kluczowym momencie chamion biorący ewentualny challenge zostanie odgięty.
1) basalt infusion na lordzie - masz tak drogiego gryfa i żałujesz pkt na lepszy save i warda na ogień?
2) z pegazów zrobiłbym bardziej samodzielny unit do zalatywania na flaneczce, czyli 4rty pegaz, champion, vanguard, sztandar i dyscyplinka
Punkty jest gdzie uzbierać. IMO audacity na BSB mało efektywne, bez crystal balla też można się obejść, yeomani stanowczo przeinwestowani, no i spokojnie można coś urwać z corów (na loozie przeżyjesz wyrzucając jednego realma)
Zastanawiam się też, czy zamiast aspirantów nie wolałbym kolejnych realmów z dysyplinką do ogarniania drugiej flaneczki. Dla mnie aspiranci mają wyłącznie sens, albo 12+ z impactami, ustawieni jakoś fajnie pod przeciwnika, np. 7 z przodu, 5 z tyłu (40 ciochów), albo gdy jadą po 5 w unicie, jako odginaczka z niezłym wygarem w szarży i dobrą wypornością na strzelanie.
W centrum stawiasz wtedy kotrów z BSbkiem i gralowców z babeczką, przy nich odginaczki, na flanki idą pegazy i realmi z dyscyplinami, lord morderca tam gdzie będzie bardziej potrzebny, lub za pegazy, gdy przeciwnik ma mocne strzelanie.
No i te balisty, jako straszak też oblecą.
Ja pewnie wywaliłbym te skorpiony i jednych yeomanów i dał w to miejsce 3 pedzie w skirmiszu z championem, które mogą się przydać, gdy przeciwnik ma strzelanie, które nie omija coverów do coverowania gryfa, ale to już rzecz gustu. Albo w ogóle wystawiłbym green knighta. Zielony czy 2 scorpiony i fast? IMO wybór jest oczywisty. Ten gość sam czasem wygrywa mi bitewki.
Pedzie oczywiście też fajne. Ogólnie, przy divinacji, szedłbym w full wygar w hth, zamiast jakiegoś kombinowania ze strzelaniem.
IMO ważne jest to byś miał w tej rozpie latających championów. Co Ci po gryfie, skoro w kluczowym momencie chamion biorący ewentualny challenge zostanie odgięty.
Dzięki wielkie za rady tu w temacie jak i na PW.
Gneralnie chyba skłonię się jak na razie do zrobienia tych 4pegazów z vanguardem, 2x5 lub 2x6 aspirantów, kula wypada z rozpy no i to audacity na razie zostanie jeśli starczy pkt, nie mam za bardzo pomyłu na dopakowanie BSB :/ . Odchudzę też tych JOŁ!menów.
Bolce póki co zostaną, przetestuje je kilka razy i potem najwyżej je wywalę razem z jednymi JOŁ!menami i dam tego GK
Lord zostaje taki jaki jest, te przerzuty to podstawa jego wygaru.
Może dzisiaj uda mi się ją zaktualizować i wrzucić.
Gneralnie chyba skłonię się jak na razie do zrobienia tych 4pegazów z vanguardem, 2x5 lub 2x6 aspirantów, kula wypada z rozpy no i to audacity na razie zostanie jeśli starczy pkt, nie mam za bardzo pomyłu na dopakowanie BSB :/ . Odchudzę też tych JOŁ!menów.
Bolce póki co zostaną, przetestuje je kilka razy i potem najwyżej je wywalę razem z jednymi JOŁ!menami i dam tego GK
Lord zostaje taki jaki jest, te przerzuty to podstawa jego wygaru.
Może dzisiaj uda mi się ją zaktualizować i wrzucić.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Hmm, ale przecież przerzuty i basalt mieszczą się na lordzie.
Forteca jest na tarczę, a Basalt na zbroję. W życiu bym nie proponował wywalenia fortecy.
Sam gram na mightowcu, ale konnym, i mam właśnie takie złożenie: Judgement, Might, Swiftness, Fortress, Basalt.
Wszystko się elegancko mieści.
Forteca jest na tarczę, a Basalt na zbroję. W życiu bym nie proponował wywalenia fortecy.
Sam gram na mightowcu, ale konnym, i mam właśnie takie złożenie: Judgement, Might, Swiftness, Fortress, Basalt.
Wszystko się elegancko mieści.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, o 10:55 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
można mieć jednocześnie enchant na zbroii i tarczy?Dębek pisze:Hmm, ale przecież przerzuty i basalt mieszczą się na lordzie.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
S. 99 rulebook.Matis pisze:można mieć jednocześnie enchant na zbroii i tarczy?Dębek pisze:Hmm, ale przecież przerzuty i basalt mieszczą się na lordzie.
Co do BsBka, a czy jest sens go dopakowywać? Ma 1+ z rerolem i 2ręczną pałę. IMO dobry zestaw.
Takie równe 1125 pkt w corach miał chyba Milczek na DMP.
11 Kotrów FCG sztandar (ap1) - ja proponuję w to miejsce stridera (zwłaszcza jeśli ma tam jechać jakaś kadra)
2x5 aspirantów, jedni ze sztandarem, drudzy ze sztandarem i championem (w Twoim wypadku, pod samotnego gryfa, lepszy chyba będzie układ 2x champion raz sztandar).
Do tego duża baba na koniu bez gratów, chyba że zostaną jakieś punkty, wtedy można pokusić się o dodatkowy czar bretoński.
Lord taki jak masz ale z basaltem.
BsB bez cnotki.
2x5 yeomanów, 2x1 skorpion
4 pedzie ale z vanguardem i dyscypliną, by nie musieli latać przy bsb
9 grali fcg z rolandem
IMO w pytkę rozpa.
Bardzo uniwersalna.
11 Kotrów FCG sztandar (ap1) - ja proponuję w to miejsce stridera (zwłaszcza jeśli ma tam jechać jakaś kadra)
2x5 aspirantów, jedni ze sztandarem, drudzy ze sztandarem i championem (w Twoim wypadku, pod samotnego gryfa, lepszy chyba będzie układ 2x champion raz sztandar).
Do tego duża baba na koniu bez gratów, chyba że zostaną jakieś punkty, wtedy można pokusić się o dodatkowy czar bretoński.
Lord taki jak masz ale z basaltem.
BsB bez cnotki.
2x5 yeomanów, 2x1 skorpion
4 pedzie ale z vanguardem i dyscypliną, by nie musieli latać przy bsb
9 grali fcg z rolandem
IMO w pytkę rozpa.
Bardzo uniwersalna.
Dobra, wyszło w sumie coś takiego.
Breta 4500
Characters – 1495 pkt
Duke (745)
Grail Oath, Might, Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness, Lance, Shield, Basalt Infusion, Hipogryf
Damsel (385)
Wizard Master, Barded Warhorse, Divination
Paladin (365)
BSB, Barded Warhorse, Questing Oath & Bastard Sword, Shield, Crusader’s Salvation.
Special – 1354 pkt
9 Knights of the Grail (FCG, Banner of Rolland) – 834 pkt
Scorpion – 125pkt
Scorpion – 125 pkt
5 Yeoman Outriders - 125pkt
5 Yeoman Outriders - 125pkt
Airborne Gallantry – 538pkt
4 Pegasus Knights (champion, standard bearer, banner of discipline, vanguard) – 538 pkt
Core - 1130 pkt
5 Knights Aspirants (Champion, Standard Bearer) - 270pkt
5 Knights Aspirants (Champion) - 250pkt
11 Knights of the Realm (FCG, Banner of the Green Knight) – 610 pkt
Total Models – 48pkt
Total pkt – 4497pkt
Breta 4500
Characters – 1495 pkt
Duke (745)
Grail Oath, Might, Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness, Lance, Shield, Basalt Infusion, Hipogryf
Damsel (385)
Wizard Master, Barded Warhorse, Divination
Paladin (365)
BSB, Barded Warhorse, Questing Oath & Bastard Sword, Shield, Crusader’s Salvation.
Special – 1354 pkt
9 Knights of the Grail (FCG, Banner of Rolland) – 834 pkt
Scorpion – 125pkt
Scorpion – 125 pkt
5 Yeoman Outriders - 125pkt
5 Yeoman Outriders - 125pkt
Airborne Gallantry – 538pkt
4 Pegasus Knights (champion, standard bearer, banner of discipline, vanguard) – 538 pkt
Core - 1130 pkt
5 Knights Aspirants (Champion, Standard Bearer) - 270pkt
5 Knights Aspirants (Champion) - 250pkt
11 Knights of the Realm (FCG, Banner of the Green Knight) – 610 pkt
Total Models – 48pkt
Total pkt – 4497pkt
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Siemanko Wkręcam się powoli w system i jako że armię będę miał niedługo gotową do gry to pomyślałem, że złożę coś i dowiem się czy ma to ręce i nogi :p
1x Duke (hippogriff, shield, lance, Grail Oath, might, Crusader’s Salvation, Divine Judgement, potion of swiftness) 750
1x Paladin (horse, shield, lance, BSB, grail oath) 265
1x Damsel (horse, wizard master) 385
12x Knights of the Realm (full command) 608
11x Knights of the Realm (full command) 560
11x Knights of the Realm (full command) 560
30x Peasant Levy (spear) 205
30x Peasant Levy (spear) 205
8x Knights of the Grail (full command) 700
5x Yeoman Outriders (armour) 130
5x Yeoman Outriders (armour) 130
4498 pts
Tak myślę że może coś wyrzucić i tego BSB czymś dopakować albo book of arcane power dla czarodziejki. Alko banner of roland dla Grali.
1x Duke (hippogriff, shield, lance, Grail Oath, might, Crusader’s Salvation, Divine Judgement, potion of swiftness) 750
1x Paladin (horse, shield, lance, BSB, grail oath) 265
1x Damsel (horse, wizard master) 385
12x Knights of the Realm (full command) 608
11x Knights of the Realm (full command) 560
11x Knights of the Realm (full command) 560
30x Peasant Levy (spear) 205
30x Peasant Levy (spear) 205
8x Knights of the Grail (full command) 700
5x Yeoman Outriders (armour) 130
5x Yeoman Outriders (armour) 130
4498 pts
Tak myślę że może coś wyrzucić i tego BSB czymś dopakować albo book of arcane power dla czarodziejki. Alko banner of roland dla Grali.
Fajna rozpiska do wkręcenia się. Przydałyby się jakieś szmatki na gralach albo chociaż jednej lancy realmów. Jaki lore na czarodziejce? Można rozważyć by lord miał questing vov zamiast grali vov, bo bardzo dobrze się sprawdza na solistach.Kijanka pisze:Siemanko Wkręcam się powoli w system i jako że armię będę miał niedługo gotową do gry to pomyślałem, że złożę coś i dowiem się czy ma to ręce i nogi :p
1x Duke (hippogriff, shield, lance, Grail Oath, might, Crusader’s Salvation, Divine Judgement, potion of swiftness) 750
1x Paladin (horse, shield, lance, BSB, grail oath) 265
1x Damsel (horse, wizard master) 385
12x Knights of the Realm (full command) 608
11x Knights of the Realm (full command) 560
11x Knights of the Realm (full command) 560
30x Peasant Levy (spear) 205
30x Peasant Levy (spear) 205
8x Knights of the Grail (full command) 700
5x Yeoman Outriders (armour) 130
5x Yeoman Outriders (armour) 130
4498 pts
Tak myślę że może coś wyrzucić i tego BSB czymś dopakować albo book of arcane power dla czarodziejki. Alko banner of roland dla Grali.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Damsel [430pts]: Barded Warhorse, Druidism, Wizard Master, Magical Heirloom
Duke [745pts]: Army General, Grail Oath, Hippogriff, Lance, Might, Shield, Basalt Infusion, Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness
Paladin [415pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Daring, Questing Oath, Shield, Crusader's Salvation
Knights Aspirant [694pts]: Champion, 13x Knight Aspirant, Musician, Standard Bearer: Banner of the Last Charge
Knights of the Realm [600pts]: Champion, 11x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of the Green Knight
Knights of the Grail [750pts]: Champion, 8x Knight of the Grail, Musician, Standard Bearer: Banner of Roland
The Green Knight [375pts]
Pegasus Knights [455pts]: Musician, 4x Pegasus Knight
Takie coś usmażyłem na pierwszą w życiu grę koniuszymi. Pomóżcie to ubrać Coś mało tych lanc mi wyszło
Duke [745pts]: Army General, Grail Oath, Hippogriff, Lance, Might, Shield, Basalt Infusion, Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness
Paladin [415pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Daring, Questing Oath, Shield, Crusader's Salvation
Knights Aspirant [694pts]: Champion, 13x Knight Aspirant, Musician, Standard Bearer: Banner of the Last Charge
Knights of the Realm [600pts]: Champion, 11x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of the Green Knight
Knights of the Grail [750pts]: Champion, 8x Knight of the Grail, Musician, Standard Bearer: Banner of Roland
The Green Knight [375pts]
Pegasus Knights [455pts]: Musician, 4x Pegasus Knight
Takie coś usmażyłem na pierwszą w życiu grę koniuszymi. Pomóżcie to ubrać Coś mało tych lanc mi wyszło
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Złożenie herosów jest spoko. Ja bym poszukał punktów na fasta, wypadałoby mieć jakąś odginaczkę oprócz zielonego. Możesz trochę przyciąć core i punkty się znajdą. No i muzyk na pegazach wydaje mi się zbędny, champion albo sztandar byłby lepszym wyborem.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Warto rozbijać realmów? Może by aspirantów rozjechać na dwie szósteczki np. A muzyka zamienię na czempiona, wydaje się być spoko rozwiązaniem przy latającym diuku. Może zdejmę też banner z grali to na pewno wystarczy na fasta.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Knights Aspirant [656pts]: Champion, 12x Knight Aspirant, Musician, Standard Bearer: Banner of the Last Charge
Knights of the Realm [552pts]: Champion, 10x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of the Green Knight
Knights of the Grail [700pts]: Champion, 8x Knight of the Grail, Musician, Standard Bearer
The Green Knight [375pts]
2x Yeoman Outriders 2x [130pts]: 5x Yeoman Outrider, Light Armour, Bow
Pegasus Knights [360pts]: Champion, 3x Pegasus Knight
Herosi zostają, kosmetyka w jednostkach.
Knights of the Realm [552pts]: Champion, 10x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of the Green Knight
Knights of the Grail [700pts]: Champion, 8x Knight of the Grail, Musician, Standard Bearer
The Green Knight [375pts]
2x Yeoman Outriders 2x [130pts]: 5x Yeoman Outrider, Light Armour, Bow
Pegasus Knights [360pts]: Champion, 3x Pegasus Knight
Herosi zostają, kosmetyka w jednostkach.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Roland na Gralach > Green Knight na realmach (jeśli cory pozwalają)
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Pozwalają, jeszcze jak Przetestuję rolanda na gralowcach, tylko zdejmę la z fasta i będą punkty.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk