Saurian Ancients 2.0
Moderator: Ziemko
Re: Saurian Ancients 2.0
na pojedyncze modele daje tylko -1
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed4500 Pts - Saurian Ancients Army
1 Cuatl Lord @ 820 Pts
General; Wizard Master; The Divination; Hand Weapon; Battle Standard;
Palanquin
Sphere of Shielding [80]
D: Grasp of the Immortal [120]
D: Trained from Birth [50]
1 Skink Priest Apprentice @ 175 Pts
Wizard Apprentice; The Druidism; Hand Weapon; Skink Palanquin
1 Skink Captain @ 260 Pts
Hand Weapon; Bow (3+); Light Armour; Shield
Wildfire Burst [75]
Alchemist's Alloy [15]
Lucky Charm [10]
Pteradon
1 Saurian Veteran @ 425 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [100]Raptor
35 Saurian Serpent Warriors @ 910 Pts
Serpent Warriors; Spear; Shield; FCG
5 Raptor Riders @ 375 Pts
Lance; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45] champion
1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540 Pts
2 x2 Weapon Beasts - Spearback @ 530 Pts
2x5 Chameleons @ 260 Pts
9 Skink Hunters @ 204 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard
Models in Army: 62
co o tym myslicie?
1 Cuatl Lord @ 820 Pts
General; Wizard Master; The Divination; Hand Weapon; Battle Standard;
Palanquin
Sphere of Shielding [80]
D: Grasp of the Immortal [120]
D: Trained from Birth [50]
1 Skink Priest Apprentice @ 175 Pts
Wizard Apprentice; The Druidism; Hand Weapon; Skink Palanquin
1 Skink Captain @ 260 Pts
Hand Weapon; Bow (3+); Light Armour; Shield
Wildfire Burst [75]
Alchemist's Alloy [15]
Lucky Charm [10]
Pteradon
1 Saurian Veteran @ 425 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [100]Raptor
35 Saurian Serpent Warriors @ 910 Pts
Serpent Warriors; Spear; Shield; FCG
5 Raptor Riders @ 375 Pts
Lance; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45] champion
1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540 Pts
2 x2 Weapon Beasts - Spearback @ 530 Pts
2x5 Chameleons @ 260 Pts
9 Skink Hunters @ 204 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard
Models in Army: 62
co o tym myslicie?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
6stka z divinacji to gięcie pały, przynajmniej na pojedynczych herosach nie jest tak mocne. Jedna z lepszych ścieżek i jeszcze ją buffują...
imo: Wymień trained na heirlooma, niech skinek zejdzie z kibla, rending na 5ciu gościach to strata punktów.
imo: Wymień trained na heirlooma, niech skinek zejdzie z kibla, rending na 5ciu gościach to strata punktów.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
a w czym hairloom jest lepszy od trained? trained pozwala mi na posiadanie 5 ciu czarów z diwinacji albo 4 plus rasówka
hairloom zas powoduje ze nie moge miec 5 ciu czarów z div
hairloom zas powoduje ze nie moge miec 5 ciu czarów z div
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Dyscyplina slanna tak dokładnie to dodaje Ci czar nr 1, który nie zawsze będziesz chciał mieć (czyli wybierasz 4). Hairloom natomiast zapewnia zaklęcie rasowe, które praktycznie zawsze chcesz mieć.
Zorganizuj trzeci scoring. Po taniości 5 raptorów lub 3 kroxy, albo w core pomieszaj.
Zorganizuj trzeci scoring. Po taniości 5 raptorów lub 3 kroxy, albo w core pomieszaj.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Tak jak Okoń napisał, Hereditarkę bierzesz zawsze, #1 z divki niekoniecznie.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed4500 Pts - Saurian Ancients Army
1 Cuatl Lord @ 820 Pts
General; Wizard Master; The divinancy; Hand Weapon; Battle Standard;
Palanquin
Sphere of Shielding [80]
D: Grasp of the Immortal [120]
Magical Heirloom [50]
1 Skink Priest Apprentice @ 120 Pts
Wizard Apprentice; The Druidism; Hand Weapon; Light Armour
1 Skink Priest Apprentice @ 120 Pts
Wizard Apprentice; The Shamanism; Hand Weapon; Light Armour
1 Skink Captain @ 265 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour; Shield
Wildfire Burst [75]
Alchemist's Alloy [15]
Lucky Charm [10]
1 Alpha Pteradon @ [0] Pts
Release Rocks
1 Saurian Veteran @ 425 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [100]
1 Raptor @ [0] Pts
5 Raptor Riders @ 290 Pts
Lance; Shield; Musician
5 Raptor @ [0] Pts
1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540 Pts
Engine of the Ancients; Sharp Horns
#Power of Tezqatl [0]
#Flames of Xiteqli [0]
#Shield of Tlaloq [0]
5 Skink Crew @ [0] Pts
Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+)
2 Weapon Beasts - Spearback @ 265 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)
2 Weapon Beasts - Spearback @ 265 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)
5 Chameleons @ 130 Pts
Blowpipe (4+)
5 Chameleons @ 130 Pts
Blowpipe (4+)
5 Skink Hunters @ 140 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard
29 Skink Braves @ 590 Pts
Hand Weapon; Shield; Standard; Musician
3 Caiman @ [270] Pts
Halberd
1 Skink Champion @ [20] Pts
19 Skink Braves @ 400 Pts
Hand Weapon; Shield; Musician
2 Caiman @ [180] Pts
Halberd
1 Skink Champion @ [20] Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 4500
Zrobiłem remont w sekcji core i dołożyłem czarująca odginaczke
1 Cuatl Lord @ 820 Pts
General; Wizard Master; The divinancy; Hand Weapon; Battle Standard;
Palanquin
Sphere of Shielding [80]
D: Grasp of the Immortal [120]
Magical Heirloom [50]
1 Skink Priest Apprentice @ 120 Pts
Wizard Apprentice; The Druidism; Hand Weapon; Light Armour
1 Skink Priest Apprentice @ 120 Pts
Wizard Apprentice; The Shamanism; Hand Weapon; Light Armour
1 Skink Captain @ 265 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour; Shield
Wildfire Burst [75]
Alchemist's Alloy [15]
Lucky Charm [10]
1 Alpha Pteradon @ [0] Pts
Release Rocks
1 Saurian Veteran @ 425 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [100]
1 Raptor @ [0] Pts
5 Raptor Riders @ 290 Pts
Lance; Shield; Musician
5 Raptor @ [0] Pts
1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540 Pts
Engine of the Ancients; Sharp Horns
#Power of Tezqatl [0]
#Flames of Xiteqli [0]
#Shield of Tlaloq [0]
5 Skink Crew @ [0] Pts
Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+)
2 Weapon Beasts - Spearback @ 265 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)
2 Weapon Beasts - Spearback @ 265 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)
5 Chameleons @ 130 Pts
Blowpipe (4+)
5 Chameleons @ 130 Pts
Blowpipe (4+)
5 Skink Hunters @ 140 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard
29 Skink Braves @ 590 Pts
Hand Weapon; Shield; Standard; Musician
3 Caiman @ [270] Pts
Halberd
1 Skink Champion @ [20] Pts
19 Skink Braves @ 400 Pts
Hand Weapon; Shield; Musician
2 Caiman @ [180] Pts
Halberd
1 Skink Champion @ [20] Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 4500
Zrobiłem remont w sekcji core i dołożyłem czarująca odginaczke
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Wygląda w porządku, chociaż te light armory na skink priestowych odginaczkach to już czysta ekstrawagancja.
Ja zazwyczaj lubię mieć na żabie banner jednorazowego marszu 15", bo pomaga łapać zasięgi na czary, zwłaszcza jak przeciwnik gdzieś się chowa.
Ja zazwyczaj lubię mieć na żabie banner jednorazowego marszu 15", bo pomaga łapać zasięgi na czary, zwłaszcza jak przeciwnik gdzieś się chowa.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Ja wbijam do Liberca czymś takim:
1 Saurian Warlord @ 420 Pts
General; Halberd; Light Armour
Blessed Inscriptions [65]
Starfall Shard [75]
1 Mount: Alpha Carnosaur @ 490 Pts
1 Skink Captain @ 135 Pts
Light Lance; Blowpipe (4+); Light Armour; Battle Standard
1 Mount: Taurosaur with Engine of the Ancients @ 525 Pts
1 Skink Priest Adept @ 230 Pts
Wizard Adept; The Druidism; Hand Weapon
Sun Tablet [40]
20 Skink Braves @ 200 Pts
Hand Weapon; Shield; Musician
30 Saurian Piranha Warriors @ 700 Pts
Piranha Warriors; Shield;FCG
Banner of Relentless Company [40]
7 Caimans @ 612 Pts
Great Weapon; Musician, champion
2x3 Ramphodon Riders @ 239 Pts
Shield
6 Chameleons @ 150 Pts
Blowpipe (4+)
5 Skink Hunters @ 140 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard
1 Stygiosaur Adept @ 415 Pts
Mystic Traveler; Wizard Adept
1 Saurian Warlord @ 420 Pts
General; Halberd; Light Armour
Blessed Inscriptions [65]
Starfall Shard [75]
1 Mount: Alpha Carnosaur @ 490 Pts
1 Skink Captain @ 135 Pts
Light Lance; Blowpipe (4+); Light Armour; Battle Standard
1 Mount: Taurosaur with Engine of the Ancients @ 525 Pts
1 Skink Priest Adept @ 230 Pts
Wizard Adept; The Druidism; Hand Weapon
Sun Tablet [40]
20 Skink Braves @ 200 Pts
Hand Weapon; Shield; Musician
30 Saurian Piranha Warriors @ 700 Pts
Piranha Warriors; Shield;FCG
Banner of Relentless Company [40]
7 Caimans @ 612 Pts
Great Weapon; Musician, champion
2x3 Ramphodon Riders @ 239 Pts
Shield
6 Chameleons @ 150 Pts
Blowpipe (4+)
5 Skink Hunters @ 140 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard
1 Stygiosaur Adept @ 415 Pts
Mystic Traveler; Wizard Adept
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Grałem czymś podobnym i powiem ci szczerze że jest ciężko bo karni zbiera całe strzelanie o magię a możesz mu uleczyć max 2 rany na turę i to jeszcze o ile masz maga blisko.kroxow też nie lubię.sa wg mnie za drogie w stosunku do możliwości taktycznych jakie dają.brakul im jakiejś unikatowej zasady.ale życzę powodzenia i oczekuje sytych raportów bitewnych z turnieju.
Pytanie mam kolejne...nie chcesz zostać moderatorem działu?bo na chwilę obecną jest wakat
Pytanie mam kolejne...nie chcesz zostać moderatorem działu?bo na chwilę obecną jest wakat
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Zagrałem tą rozpiską póki co tylko 10 bitew, dotychczas zginą tylko 2x i to oba razy przeciwko imperium (raz dostał 4 rany z tych morderczych łuczników a raz z banishemntu)
Co do kroxów, wszystko zależy co kto lubi, ja lubię iść w CC, dlatego nie mam w rozpie spearbackow ani salek, skinki też tylko 2x malutkie unity, kroxy w większości bitew spłacają mi się z nadwyżką, szczególnie ważne są dla mnie ze względu na scoring, w core mam tylko 2 więc ten 3 jest na wagę złota Rozważam jeszcze 2x5 kawalerii zamiast kroxów ale póki co nie testowałem bo kroxy mnie nie zawodzą. Mając Ripki, 2 monstery i stosunkowo szybkie kroxy jestem w CC stosunkowo szybko, przeciwnik nie ma zazwyczaj musi zdecydować czy pakować strzelanie i magię w Ripki które w 2 turze zazwyczaj mają opcje na fajną szarże czy walić po bestii która w CC spuszcza solidny łomot na hard target, odporność na płonące i 5++ na zasięgowe.
Co do kroxów, wszystko zależy co kto lubi, ja lubię iść w CC, dlatego nie mam w rozpie spearbackow ani salek, skinki też tylko 2x malutkie unity, kroxy w większości bitew spłacają mi się z nadwyżką, szczególnie ważne są dla mnie ze względu na scoring, w core mam tylko 2 więc ten 3 jest na wagę złota Rozważam jeszcze 2x5 kawalerii zamiast kroxów ale póki co nie testowałem bo kroxy mnie nie zawodzą. Mając Ripki, 2 monstery i stosunkowo szybkie kroxy jestem w CC stosunkowo szybko, przeciwnik nie ma zazwyczaj musi zdecydować czy pakować strzelanie i magię w Ripki które w 2 turze zazwyczaj mają opcje na fajną szarże czy walić po bestii która w CC spuszcza solidny łomot na hard target, odporność na płonące i 5++ na zasięgowe.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Kroxy są ok, sam mam kilka w obecnej rozpie. Raptory nadal ciut drogie, dwie gołe piątki to nadal biznes na ponad 500pt ;_;
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Krótka relacja z turnieju w Libercu. Zagrałem rozpiską która znajduje się kilka postów powyżej. W składzie z Gremlinem WE i Jeżusem OnG. Przed turniejem nie poczyniliśmy specjalnych przygotowań co do rozpisek i każdy zagrał tym czym chciał.
I Bitwa z ponoć najlepszą drużyną z czech vs Maldak z WDG demon, bsb na plaqinie w 25 warriorarch z GW, 2x psy, 5 Dragon ogrów, 2x3 crashery, helupa.
18:2
II Bitwa z rzekomo jeszcze lepszą drużyną. Trafiłem na TK. Duży mag z Div, mały z Evo, 20 szkieli, 5 kavy, 2x węze, 2x8 uszatek z łukami, 3 skorpiony, 8 rydwanów.
Przegrałem 5:15 (dobrze żarło ale zdechło)
III Bitwa VC Kloc ghuli z 2 koksami, necro, zoombie, 3x psy, bat swarm, 5 spectrali, 3 wargheisty, 3 varkolaki
20:0
IV Bitwa WDG przeciwnik grał w gre od około miesiaca, dziwna rozpiska
20:0
V Bitwa HE z Magiem ognistym na smoku, bsb na smoku, 30 spearów z distracting, 26 WL, 10 DP, 3x5 fasta
19:1
Łącznie zdobyłem 82 pkt w dużej mierze dzięki chłopakom którzy robili wszystko abym nie trafił na armie które mi nie leżą.
Serdeczne podziękowania dla Tomka i Jurka za super teamspirit, szkoda drugiej bitwy ale za rok wrócimy i wygramy
Co do rozpiski, przyjemnie się gra na alpha carnozaurze (umarł tylko 1 raz w bitwie z Tk, skroiły go uszaty) i bsb na stedziu ale mimo wszystko wydaje mi się że nie jest to optymalne złożenie dla tej armii i są rozpiski z których można wycisnąć znacznie więcej.
I Bitwa z ponoć najlepszą drużyną z czech vs Maldak z WDG demon, bsb na plaqinie w 25 warriorarch z GW, 2x psy, 5 Dragon ogrów, 2x3 crashery, helupa.
18:2
II Bitwa z rzekomo jeszcze lepszą drużyną. Trafiłem na TK. Duży mag z Div, mały z Evo, 20 szkieli, 5 kavy, 2x węze, 2x8 uszatek z łukami, 3 skorpiony, 8 rydwanów.
Przegrałem 5:15 (dobrze żarło ale zdechło)
III Bitwa VC Kloc ghuli z 2 koksami, necro, zoombie, 3x psy, bat swarm, 5 spectrali, 3 wargheisty, 3 varkolaki
20:0
IV Bitwa WDG przeciwnik grał w gre od około miesiaca, dziwna rozpiska
20:0
V Bitwa HE z Magiem ognistym na smoku, bsb na smoku, 30 spearów z distracting, 26 WL, 10 DP, 3x5 fasta
19:1
Łącznie zdobyłem 82 pkt w dużej mierze dzięki chłopakom którzy robili wszystko abym nie trafił na armie które mi nie leżą.
Serdeczne podziękowania dla Tomka i Jurka za super teamspirit, szkoda drugiej bitwy ale za rok wrócimy i wygramy
Co do rozpiski, przyjemnie się gra na alpha carnozaurze (umarł tylko 1 raz w bitwie z Tk, skroiły go uszaty) i bsb na stedziu ale mimo wszystko wydaje mi się że nie jest to optymalne złożenie dla tej armii i są rozpiski z których można wycisnąć znacznie więcej.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
W bitwie z TK nie dostał nawet rany ze strzelania czy magii, pokroiły go Uszaty w CC:P
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Bardzo ok, choć nieco za drogi mimo wszystko. Zionięcie z Toxic jest mega, i u mnie brakowało pkt na drugiego szamana więc te 2 dodatkowe czary też robiły robotę. Generalnie mam go w 80% rozpisek