[Wrocław] 22.12. Bolterowe Granie X - "Przesileniowa Solsty"
[Wrocław] 22.12. Bolterowe Granie X - "Przesileniowa Solsty"
Mam zaszczyt zaprosić was na turniej: Bolterowe Granie X - "Przesileniowa Solstycja", który odbędzie się 22.12.2018 (SOBOTA)
Termin: 22.12.2018
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter
Sędzia: Jarekk
Limit miejsc: 16 (+bye)
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka: 20zł/osoby nagrody dla top 1-3 (w zależności od frekwencji) + nagrody losowe (zależne od zebranej puli).
POSIŁKI i NAPITKI
Na miejscu jest kawiarnia z kanapkami, tostami, przekąskami i napojami na ciepło i zimno. Zachęcamy do korzystania.
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady 0.205.1 (najnowszy patch)
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
8. Sędzia ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 20:0 na niekorzyść wprowadzającego w błąd.
ZASADY OCENIANIA MALOWANIA:
OCENA MALOWANIA (MAX 10):
malowanie:
0 - istnieją modele niepomalowane
1 - bardzo słabe malowanie
2 - poprawnie nałożone 4 kolory
3 - poprawny table top
4 - ładna armia
spójność:
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement treye
0 - braki w treyach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - treje są modelowane
przygotowanie do gry
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - + wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ ze statystykami!
PRZEBIEG TURNIEJU
10:00 – 10:20 Zapisy
10:20 - 13:05 BITWA I
13:05 - 15:50 BITWA II
15:50 - 18:30 BITWA III
18:30 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed pierwszą bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
- BYE nie otrzymują przyjezdni (mieszkający poza Wrocławiem), chyba że zgłoszą się wolontaryjnie
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany może otrzymać dodatkowe punkty, jeśli nie udało rozegrać się 6 tur.
ZAPRASZAMY!
Termin: 22.12.2018
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter
Sędzia: Jarekk
Limit miejsc: 16 (+bye)
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka: 20zł/osoby nagrody dla top 1-3 (w zależności od frekwencji) + nagrody losowe (zależne od zebranej puli).
POSIŁKI i NAPITKI
Na miejscu jest kawiarnia z kanapkami, tostami, przekąskami i napojami na ciepło i zimno. Zachęcamy do korzystania.
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady 0.205.1 (najnowszy patch)
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
8. Sędzia ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 20:0 na niekorzyść wprowadzającego w błąd.
ZASADY OCENIANIA MALOWANIA:
OCENA MALOWANIA (MAX 10):
malowanie:
0 - istnieją modele niepomalowane
1 - bardzo słabe malowanie
2 - poprawnie nałożone 4 kolory
3 - poprawny table top
4 - ładna armia
spójność:
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement treye
0 - braki w treyach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - treje są modelowane
przygotowanie do gry
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - + wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ ze statystykami!
PRZEBIEG TURNIEJU
10:00 – 10:20 Zapisy
10:20 - 13:05 BITWA I
13:05 - 15:50 BITWA II
15:50 - 18:30 BITWA III
18:30 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed pierwszą bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
- BYE nie otrzymują przyjezdni (mieszkający poza Wrocławiem), chyba że zgłoszą się wolontaryjnie
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy będą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany może otrzymać dodatkowe punkty, jeśli nie udało rozegrać się 6 tur.
ZAPRASZAMY!
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, o 11:58 przez Podwys, łącznie zmieniany 1 raz.
Lista zgłoszeń:
1. Podwys
2. Jarekk
3. Kangur
4. Wojtuś
5. Nebiros
6. Sokół
7. Bałagan
8. Maciej Sza
9. Czerwo
10. Bober
11. Uadzia
12. Świerszczu
13. Szaitis
14.
-------------
Lista rezerwowa:
1. Podwys
2. Jarekk
3. Kangur
4. Wojtuś
5. Nebiros
6. Sokół
7. Bałagan
8. Maciej Sza
9. Czerwo
10. Bober
11. Uadzia
12. Świerszczu
13. Szaitis
14.
-------------
Lista rezerwowa:
Ostatnio zmieniony 21 gru 2018, o 16:01 przez Podwys, łącznie zmieniany 15 razy.
Szaitis, zajmujesz miejsce dla lokalsów.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Dajesz możliwość lokalnemu środowisku na napatrzenie się na żywą legendę?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Wyniki:
(miejsce/nick/armia/malowanie/duże punkty/suma)
1. Szaitis VS 8 46 54
2. Podwys UD 5 49 54
3. Jarekk HE 10 43 53
4. Kangur EoS 6 46 52
5. Nebiros UD 6 31 47
6. Czerwo VC 4 28 32
7. Świerszcz HE 6 23 29
8. Bałagan 9 20 29
9. Bober DL 9 19 28
10. Wojtuś HE 9 16 25
11. Szarańczak SE 4 19 23
12. Sokół O&G 10 10 20
Bardzo dziękuję za tak liczne przybycie. Gratulacje dla wszystkich przybyłych. Widzimy się za miesiąc!
EDIT: Wyniki poszły do ligi. Wesołych świąt!
(miejsce/nick/armia/malowanie/duże punkty/suma)
1. Szaitis VS 8 46 54
2. Podwys UD 5 49 54
3. Jarekk HE 10 43 53
4. Kangur EoS 6 46 52
5. Nebiros UD 6 31 47
6. Czerwo VC 4 28 32
7. Świerszcz HE 6 23 29
8. Bałagan 9 20 29
9. Bober DL 9 19 28
10. Wojtuś HE 9 16 25
11. Szarańczak SE 4 19 23
12. Sokół O&G 10 10 20
Bardzo dziękuję za tak liczne przybycie. Gratulacje dla wszystkich przybyłych. Widzimy się za miesiąc!
EDIT: Wyniki poszły do ligi. Wesołych świąt!
Jeśli mogę mieć prośbę odnośnie następnego terminu turnieju to fajnie by było gdyby był to termin 19 lub 26 stycznia, mam wtedy wolne nareszcie
Oczywiście jeśli turniej się odbędzie w którymś z tych terminów proszę automatycznie o wpisanie na listę
Oczywiście jeśli turniej się odbędzie w którymś z tych terminów proszę automatycznie o wpisanie na listę
Armia baranów prowadzona przez lwa jest groźniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.