Demony w wersji 2.0
Moderator: KrzysiekW
Re: Demony w wersji 2.0
zależy od koncepcji
zawsze to kostka więcej, a jak ktoś gra defensywnie to nadmiar tokenów porozdziela tak że te 4 kości dorobi, a to co zostanie mu to dopakuje sobie strzałki dla grinderów np.
generalnie podoba mi się nukuja no i ma crush atak na epickie starcie
zawsze to kostka więcej, a jak ktoś gra defensywnie to nadmiar tokenów porozdziela tak że te 4 kości dorobi, a to co zostanie mu to dopakuje sobie strzałki dla grinderów np.
generalnie podoba mi się nukuja no i ma crush atak na epickie starcie
Chodzi oczywiście o turę użytkownika. Napisali konkretnie, że chodzi o "tą turę Gracza" żeby ktoś nie pomyślał, że wystarczy, że raz zamaszerujesz czy poszarżujesz w trakcie gry i umiejka przestaje działać. Chodzi o doprecyzowanie, że sprawdza się każdą turę z osobna.Kisiel pisze:Pytanie odnośnie naszego Sentinela/Sowy:
W jego umiejce do konwertowania tokenów jest napisane "this Player turn" - czy mam rozumieć że działa to w turze przeciwnika?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Nie cwaniakuj Tirt jak nie znasz zasad. Pogoń i wpadniecie w oddział wroga liczy się jako szarża. Więc tak, szarzujesz w turze przeciwnika.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tylko w opisie Sentinela jest ''Marched or Declared Charge''. Wiec Tirit ma racje. W turze przeciwnika nie da sie deklarowac szarzy . Ale da sie miec status ''is charging'' w turze przeciwnika tak jak opisales .Andrzej pisze:Nie cwaniakuj Tirt jak nie znasz zasad. Pogoń i wpadniecie w oddział wroga liczy się jako szarża. Więc tak, szarzujesz w turze przeciwnika.
Dla DH na przyklad to jest wazne. Mozna miec w tej samej turze Sturdy (+1 do sily za zaszarzowanie) i miec lepszego Shieldwalla (przeciwko przeciwnikowi, ktory tez zaszarzowal).
Tirit napisał że nie szarzujesz, nie ze nie deklarujesz. Więc ja mam rację.
Edit:
Sorry, też piszesz glupoty. Jeśli wpadasz z pogoni to DEKLARUJESZ szarze. Także gg izi l2p :p
Edit:
Sorry, też piszesz glupoty. Jeśli wpadasz z pogoni to DEKLARUJESZ szarze. Także gg izi l2p :p
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jeśli overrun/poscig wpada w przeciwnika, jednostka automatycznie deklaruje szarżę, skoro już tak dokładnie w tym grzebiecie.the Pursuing unit declares a Charge against that unit, using its Pursuit Distance roll as its Charge Range
Andrzej ma rację.
Jednak zapis u Sentinela ma powód taki jak napisałem, nie ma co bić o to piany
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
To nie szarża, ale może prowadzić do szarży.WarX pisze:Dalej nie Pursuit i Overrun to nie szarża. W podręczniku to ładnie jest wyjaśnione...
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
PoczytałemAndrzej pisze:Nie pogrążaj sie Wrax tylko poczytaj booka
I muszę się zgodzić, że faktycznie słowo Charge się pojawia Więc RAW masz tutaj rację.
Ale też zauważyłem, że w 2.0 nie ma definicji słowa 'Charge' - nie ma w indeksie, pojawia się wielokrotnie w treści różnych akapitów, ale nie jest napisane co to jest.:p
Cieszę się z tak żywej dyskusji ale chyba nie zrozumieliście pytania.
W opisie nic nie ma że to działa "In owner turn" tylko "In Magic Phase... this Player Turn" - czyli w turze gracza a nie właściciela modelu z tą zasadą. Dlatego moje pytanie czy mój przeciwnik tez zamienia tokeny 2:1? Skoro sprawdzamy w każdej turze gracza...
W opisie nic nie ma że to działa "In owner turn" tylko "In Magic Phase... this Player Turn" - czyli w turze gracza a nie właściciela modelu z tą zasadą. Dlatego moje pytanie czy mój przeciwnik tez zamienia tokeny 2:1? Skoro sprawdzamy w każdej turze gracza...
Hehe, w sumie jest to tak zapisane że można to tak intepretować. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że zasada demonow buffuje też przeciwnika 2 tokenami
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Szkoda, ze o tym nie wspomniales jak gralismy w niedziele...Andrzej pisze:Hehe, w sumie jest to tak zapisane że można to tak intepretować. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że zasada demonow buffuje też przeciwnika 2 tokenami
Cholera tyle razy to czytalem, a nie zwrocilem uwagi na to, ze faktycznie +2 tokeny dziala na OBU graczy :p
Może dlatego, że sobie też nie dodawałem od 2 tury :pWarX pisze:Szkoda, ze o tym nie wspomniales jak gralismy w niedziele...Andrzej pisze:Hehe, w sumie jest to tak zapisane że można to tak intepretować. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że zasada demonow buffuje też przeciwnika 2 tokenami
Cholera tyle razy to czytalem, a nie zwrocilem uwagi na to, ze faktycznie +2 tokeny dziala na OBU graczy :p
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nie działa, było to omawiane w jednym z tematów na forum 9th. Nie chce mi się tego szukać, za dużo tego.Kisiel pisze:Ok, to czekam na odpowiedź kogoś mega ogarniętego z zasadami i tym "co autor miał na myśli."Andrzej pisze:Hehe, w sumie jest to tak zapisane że można to tak intepretować. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że zasada demonow buffuje też przeciwnika 2 tokenami