Lizaki 2250, nub prosi o rady.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Lizaki 2250, nub prosi o rady.

Post autor: ksuM »

Cześć.

Grałem lizakami narazie 6 bitew tylko -> myślę, czyby ich nie zbierać jako drugiej armii.

Jako że jak wiele osób sam trochę uważam, że nie mają klimatu, chcę, żeby go jednak miały (tak bym grał quetzlem).

Chciałbym taką extremely słoneczną armię: pomarańcze, żółcie.

Dlatego chotec albo tlazcotl.

http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/7/

Skinkom chotec nic nie daje, za to fire dla priesta.

Tlazcotl robi skinki ItP - nie wiem, jak by się to sprawdzało na polu bitwy, chyba trochę kiepsko przy szarżach taktycznych.

Z drugiej strony eliminuje to ich główną wadę, ld5 i skłonność do panikowania.

No i priest dostaje metal, więc wypas.

Narazie mam coś takiego (bez spawninga, bo chcę usłyszeć, co wy o tym myślicie).


---------------------------------------------------------------------------

Slann - 2+ ward, 5 czarów, diadem, BSB, Huanczi.

Priest - 2 X DS.

Weteran biegacz - 5 S7 przy szarży, 5+ ward.

---------------------------------------------------------------------------

Dziesięć skinków z piszczałkami.
Dziesięć skinków z piszczałkami.
Dziesięć skinków z piszczałkami.

Dziesięć skinków z oszczepami.
Dziesięć skinków z oszczepami.

Dziesięć skinków scoutów z oszczepami.

---------------------------------------------------------------------------

Trzy koksy.

Trzy koksy.

Cztery koksy.

Cztery koksy.

---------------------------------------------------------------------------

Dwie salki.

---------------------------------------------------------------------------

Równo 2250.

8 PD (w sumie to 13, a często 15).

5 DD + 2 skrole i +1 do dispela.

---------------------------------------------------------------------------

Teraz tak.

Slann z huanczim jest ekstra bo dołączam do kroxów i bach, szarża.

Troszkę mi brak tej magicznej 70-tki skinków, ale co zrobić.

2 salki bo:

a) nie ma punktów na 3
b) 3 wszyscy zabijają od razu

Gra się super tym!

Slanna nic nie rusza, daje liderkę i przerzuty koksom, czasem włazi do nich i używa huanczi, rzuca czary że siemasz, popycha lataniem biegacza na maszyny, generalnie jazda.

Co myślicie?

400totochtin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: 400totochtin »

Wiesz, nie masz zadnego solidnego klocka, ktory moglby wziac na siebie szarżę. A co do kolorów.. przeciez malowanie możesz mieć dowolne, niekoniecznie dytkowane przez GW.

Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

Ja bym wywalił 2x3 Kroxów, wrzucił może Terki albo Temple Guardów, przyda Ci się kloc, a przy okazji Slann będzie miał ochronę ze Stubbornem.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Wywaliłbym jedne kroxy, za to dał terki i salke.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Hm.

Myślę, że kloc piechoty zdecydowanie osłabiłby rozpę.

Terki nie wiem czy dają radę - mocne są owszem, ale słaba liderka je dyskredytuje raczej.

Do organek nie dojdą.

Dawid
Chuck Norris
Posty: 603
Lokalizacja: Pomiechówek [*]

Post autor: Dawid »

Posłuchaj się Dastora, dobrze gada. Możesz zmienić jeszcze biegaczowi warda na 4, zamiast na 5. A jeśli miałoby być po mojemu to wywal kolejną trójkę kroxów i zmień ich na terki i skinki.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Mhm dzięki.

Teraz wygląda tak:

---------------------------------------------------------------------------

Slann - 2+ ward, 5 czarów, diadem, BSB.

Priest - 2 X DS.

Weteran biegacz - 5 S7 przy szarży, enchanted shield.

---------------------------------------------------------------------------

Dziesięć skinków z piszczałkami.
Dziesięć skinków z piszczałkami.
Dziesięć skinków z piszczałkami.

Dziesięć skinków z oszczepami.
Dziesięć skinków z oszczepami.
Dziesięć skinków z oszczepami.

Dziesięć skinków scoutów z oszczepami.

---------------------------------------------------------------------------

Trzy terki.

Trzy koksy.

Cztery koksy.

Cztery koksy.

---------------------------------------------------------------------------

Trzy salki.

---------------------------------------------------------------------------

W sumie mi się podoba, ale te terki jakieś takie "miętkie".

Thoughts?
Ostatnio zmieniony 26 gru 2007, o 22:50 przez ksuM, łącznie zmieniany 3 razy.

Dawid
Chuck Norris
Posty: 603
Lokalizacja: Pomiechówek [*]

Post autor: Dawid »

Lepiej, ale Warbanner Slannowi bardzo pomaga, nie ma co ukrywać. Terki twarde nie są, ale dobrze użyte miażdżą.

To jest armia quetzla, że tyle javów masz? Bo na początku coś napisałeś.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Szczególnie chodzi o to, że mocne ofensy (breta) są największym zagrożeniem, a na to terki to kupę mogą.

Stracone punkty.

A koksy są dobre na wszystko.

EDIT: zmieniłem scoutów na blowpajpy.

400totochtin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: 400totochtin »

Scoutów zostaw z javami.. przydaja sie do rozwalania maszyn.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Yhy racja, zmieniłem.

ODPOWIEDZ