Hearthstone
Moderator: Zaklinacz Kostek
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Hearthstone
Owszem . Podobnie jak gromok, czy piroblast, pewne karty siedzą na mojej liście już dość (za)długo . Do tej pory zawsze były bardziej palące rzeczy do zrobienia, może się w końcu przełamię .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Świeże i bardzo pożądane wieści - nerfy nadchodzą. I co ciekawe update ma wchodzić podobno już dzisiaj .
Ech, przynajmniej zrobiłem sobie w końcu Karatinę, mal'ganisa, szarogrzywego i trupiciela. Pierwotnie planowałem też zrobić sobie smoczego jastrzębia, ale stwierdziłem że zostawię sobie jeszcze 1600 pyłu na wypadek gdyby metę zawojowywał jakiś deck z legendą której nie mam .
Rampa dostała po tyłku i bardzo dobrze, bo idea by jedna klasa konsystentnie miała 2-3 kryształy many przewagi nad wrogiem była okropna. Btw, znaczy to też, że każdy druid używający wild growth przesiądzie się teraz pewnie na jade blossom .Wild Growth now costs 3, up from 2.
Nourish now costs 6, up from 5.
Zmiana wymierzona oczywiście w odd paladyna, który zalewał stół rekrutami i używał level up-a do masywnego buffa. Trochę szkoda, bo akurat lubiłem tym grać, ale tylko trochę, w dziczy można to łatwo zastąpić kwatermistrzemLevel Up! now costs 6, up from 5.
Zmiana wymierzona oczywiście w shudderwracka ( i dobrze, bo to strasznie kretyńska karta ), ale....czemu tylko to ? Powodem dla którego dreszczołak jest taki zjebany, jest to że może repetować (wielokrotnie !) okrzyki leczące, zadające obrażenia, kreujące dodatkowe karty, zamrażające i generalnie zmieniające życie drugiego gracza w koszmar. To w nim leży problem, nie w saronitowcach. Nie mówiąc już o tym, że skoro poprawili ich, to czemu też nie doppelgangstera ? Który, chciałbym zauważyć, jest już od jakiegoś czasu też używany w shudderszamanie do dokładnie tego samego co saronitowcy....Saronite Chain Gang now summons another Saronite Chain Gang, instead of a copy of the minion.
No to zabili kingsbane-a . Oczywiście bez refundacji za legendarną kartę, bo po co .Leeching Poison now costs 1, down from 2, and only gives Lifesteal for 1 turn.
Ech, przynajmniej zrobiłem sobie w końcu Karatinę, mal'ganisa, szarogrzywego i trupiciela. Pierwotnie planowałem też zrobić sobie smoczego jastrzębia, ale stwierdziłem że zostawię sobie jeszcze 1600 pyłu na wypadek gdyby metę zawojowywał jakiś deck z legendą której nie mam .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Nadchodzące już za parę dni nerfy. Nawet uważam, że całkiem udane, bo nie zabijają doszczętnie zmienianych kart ( poza może hunter's markiem, ale akurat klasa łowcy nie ma na co narzekać ostatnimi czasy ), ale IMHO jeszcze ważniejsze jest to, co z tej zmiany można wyczytać "między słowami" - zmiany w mniejszym stopniu są wycelowane w balans, a raczej w wypchnięcie niektórych kart z parzystych/nieparzystych talii. Inną sensowną ewentualnością, jest to, że w powstającym właśnie wiosennym dodatku ( premiera będzie w kwietniu, wiec można spokojnie założyć, że mają już większość, albo i nawet wszystkie nowe karty ogarnięte ) to co właśnie zmienili służyło by jako jakieś gięte kombosy, tak jak było z profilaktycznym nerfem shawowboxsera przed hukatombą.Cold Blood - Cost increased to 2 mana. (Up from 1)
Flametongue Totem - Cost increased to 3 mana. (Up from 2)
Equality - Cost increased to 4 mana. (Up from 2)
Hunter's Mark - Cost increased to 2 mana. (Up from 1)
Emerald Spellstone - Cost increased to 6 mana.(Up from 5)
Tylko cholera, rak-priest dalej nieruszony
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
No niestety, mało ludzi tu postuje ostatnio. Poniekąd to rozumiem, ostatnia ekspansja wyszła taka...mało wpływowa . Mam plan by wreszcie wspiąć się na rangę legendy korzystając z tego, że ułatwili mocno "drabinkowanie" na niższych rangach ( cztery gwiazdki do awansu poniżej 10 i trzy poniżej 16, zamiast pięciu na każdym jednym szczeblu ), chociaż plan ten napotkał wczoraj trochę nieoczekiwaną przeszkodę w postaci tego że okryłem sposób jak włączyć mody w kampanii Dawn of War-a ^^. Soulstorm jak się ma zabawki z Ultimate Apocalypse robi się kompletnie nowym ( i przepięknym ) doświadczeniem.
Tak czy inaczej, już pojutrze będzie też event z nowym chińskim rokiem więc tak czy inaczej trochę pogram .
Tak czy inaczej, już pojutrze będzie też event z nowym chińskim rokiem więc tak czy inaczej trochę pogram .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Rok smoka nadchodzi i przynosi sporo ciekawych zmian.
Primo - do hali sławy wylatuje Glenn, Bakuś, wszystkie (!) karty oparte na mechanice odd/even, naturalizacja, doomguard i divine favour. Łącznie 9 kart za bagatela 4760 pyłu ( nawet więcej jeśli ktoś ma złote wersje !). Wyrzucenie całej parzystej/nieparzystej mechaniki do dziczy to trochę wylewanie dziecka z kąpielą, ale rozumiem, że kreowało to problemy z niektórymi taliami ( nie żeby lekcja o tym kto najbardziej korzysta, szczególnie na ulepszonej, mocy heroicznej powinna być odrobiona w czasie wielkiego Turnieju ). Pozostałe 3 karty były na liście do rotacji od dawna, więc ok, że wylatują, ale dalej nie rozwiązuje to kluczowego problemu z hall of fame - rotacja do niego nie naprawia przegiętych kart, tylko zamiata sprawę pod dywan wyrzucając je do dziczy.
Secundo - wróci przygoda dla pojedynczego gracza w starym stylu - pięć skrzydeł (no, 4+1, pierwsze jest darmowe ) do wykupienia za $$ lub złoto. I to dodatkowo do dużego dodatku, nie zamiast niego .
Tretio - zwycięstwa na arenie będą się zaliczać do złotego herosa. Michałek, ale fajny !
No i będzie event z 9 darmowymi paczkami ( jedna dziennie ) w końcówce marca ( pewnie będzie powiązany z premierą pierwszej dużej ekspansji 2019 )
Primo - do hali sławy wylatuje Glenn, Bakuś, wszystkie (!) karty oparte na mechanice odd/even, naturalizacja, doomguard i divine favour. Łącznie 9 kart za bagatela 4760 pyłu ( nawet więcej jeśli ktoś ma złote wersje !). Wyrzucenie całej parzystej/nieparzystej mechaniki do dziczy to trochę wylewanie dziecka z kąpielą, ale rozumiem, że kreowało to problemy z niektórymi taliami ( nie żeby lekcja o tym kto najbardziej korzysta, szczególnie na ulepszonej, mocy heroicznej powinna być odrobiona w czasie wielkiego Turnieju ). Pozostałe 3 karty były na liście do rotacji od dawna, więc ok, że wylatują, ale dalej nie rozwiązuje to kluczowego problemu z hall of fame - rotacja do niego nie naprawia przegiętych kart, tylko zamiata sprawę pod dywan wyrzucając je do dziczy.
Secundo - wróci przygoda dla pojedynczego gracza w starym stylu - pięć skrzydeł (no, 4+1, pierwsze jest darmowe ) do wykupienia za $$ lub złoto. I to dodatkowo do dużego dodatku, nie zamiast niego .
Tretio - zwycięstwa na arenie będą się zaliczać do złotego herosa. Michałek, ale fajny !
No i będzie event z 9 darmowymi paczkami ( jedna dziennie ) w końcówce marca ( pewnie będzie powiązany z premierą pierwszej dużej ekspansji 2019 )
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
https://www.youtube.com/watch?v=FTiDnWeWZzo
Oto jest spółka Z.Ł.O Ra-ffaaa-maaaa
Nowy dodatek który ma zapoczątkować rozciągniętą na rok serię fabularną. Premiera już 9 kwietnia, więc za niecały miesiąc !
Tym razem doczekamy się trzech (co najmniej) nowych mechanik - chociaż tylko jedna z nich będzie nowym słowem kluczowym, dwie pozostałe będą na nieco bocznym torze, tak jak już to zresztą nie raz było, nie są też jakoś wybitnie oryginalne .
Dwuczar - zaklęcie po rzuceniu generuje do ręki swoją kopię, tylko już bez ponownego kopiowania. Takie niejako odwrócone echo.
Intrygi - efekt karty rośnie w miarę trzymania jej na ręce. Podobny patent wykorzystywały spellstony.
Sługusy - kilka kart będzie generowało z dość małej puli przydupasów, czyli 1-dropy z dość silnym jak na swój koszt efektem. Ponownie - zbliżony pomysł do choćby eliksirów z gadżetonu.
No i ujawniono 8 pierwszych kart. Nie będę tu wszystkich rozpracowywał, ale dwie budzą moje spore zainteresowanie :
Priest dostał w końcu bata na stonników z 4 ataku .
Bardzo, bardzo mocna karta - biorąc pod uwagę, ile mag ma świetnych zaklęć, smoczur może robić naprawdę sporo. A do tego, efekt darmowego zaklęcia nie jest jednorazowy...
Oto jest spółka Z.Ł.O Ra-ffaaa-maaaa
Nowy dodatek który ma zapoczątkować rozciągniętą na rok serię fabularną. Premiera już 9 kwietnia, więc za niecały miesiąc !
Tym razem doczekamy się trzech (co najmniej) nowych mechanik - chociaż tylko jedna z nich będzie nowym słowem kluczowym, dwie pozostałe będą na nieco bocznym torze, tak jak już to zresztą nie raz było, nie są też jakoś wybitnie oryginalne .
Dwuczar - zaklęcie po rzuceniu generuje do ręki swoją kopię, tylko już bez ponownego kopiowania. Takie niejako odwrócone echo.
Intrygi - efekt karty rośnie w miarę trzymania jej na ręce. Podobny patent wykorzystywały spellstony.
Sługusy - kilka kart będzie generowało z dość małej puli przydupasów, czyli 1-dropy z dość silnym jak na swój koszt efektem. Ponownie - zbliżony pomysł do choćby eliksirów z gadżetonu.
No i ujawniono 8 pierwszych kart. Nie będę tu wszystkich rozpracowywał, ale dwie budzą moje spore zainteresowanie :
Priest dostał w końcu bata na stonników z 4 ataku .
Bardzo, bardzo mocna karta - biorąc pod uwagę, ile mag ma świetnych zaklęć, smoczur może robić naprawdę sporo. A do tego, efekt darmowego zaklęcia nie jest jednorazowy...
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
No zobaczymy jak blizzardowi wyjdzie z tą ekspansją, bo "impakt" rozróby Rastkhana pozostawia wiele do życzenia. Nie mówiąc już o tym, że motyw przewodni z tymi wszystkimi złymi to ewidentny recykling idei z poprzednich dodatków, a to zawsze trochę lenistwo.
Ale może nie będzie tak źle. Tak czy inaczej celuję w otwieranie przy premierze 100, mooooże 110 paczek. Powinno to dać w miarę bezbolesny start w nowy, smoczy rok.
Ale może nie będzie tak źle. Tak czy inaczej celuję w otwieranie przy premierze 100, mooooże 110 paczek. Powinno to dać w miarę bezbolesny start w nowy, smoczy rok.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Z jednej strony - recykling mocno ( serio, ta karta wykorzystuje pierwotny rysunek omega defendera ), z drugiej chcę mieć tą kartę w moim mechawoju już dzisiaj ! Solidne staty jak na koszt a w końcówce gry efekt jest bardzo, bardzo mocny ( 10 obrażeń w praktyce = skasuj wrażego stronnika )
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Pierwszy duży stream z kartami i wśród 12 tam pokazanych jest kilka ciekawostek :
"fantastic treasure" to te same skarby które produkuje skrzynka Marina. Memowa, ale przynajmniej zabawna karta.
Recykling mechaniki z K&C, jej . Efekty będą 4, na razie znamy dwa - zabity stronnik zadaje swoim sąsiadom obrażenia równe swojemu atakowi ( jak zdarda u łotra ), albo dostajemy kopię celu do ręki.
Mój mech warrior przygania natychmiast. Ciekwe czy będą jeszcze inne katy do zaminowywania talii przeciwnika ?
To za to słabe jak sik dorsza . Wojak ma już kartę dorabiającą mu 5 pancerza za 1 many, a i tak praktycznie nikt jej nie używa ( słusznie zresztą ). Żeby dało to jakąś sensowną ilość pancerza, musiało by to siedzieć nam w ręce kilkanaście (!) tur. Tym bardziej, że narzędzi do obrastania w nadmiarowe hp to akurat wcale nie brakuje....
"fantastic treasure" to te same skarby które produkuje skrzynka Marina. Memowa, ale przynajmniej zabawna karta.
Recykling mechaniki z K&C, jej . Efekty będą 4, na razie znamy dwa - zabity stronnik zadaje swoim sąsiadom obrażenia równe swojemu atakowi ( jak zdarda u łotra ), albo dostajemy kopię celu do ręki.
Mój mech warrior przygania natychmiast. Ciekwe czy będą jeszcze inne katy do zaminowywania talii przeciwnika ?
To za to słabe jak sik dorsza . Wojak ma już kartę dorabiającą mu 5 pancerza za 1 many, a i tak praktycznie nikt jej nie używa ( słusznie zresztą ). Żeby dało to jakąś sensowną ilość pancerza, musiało by to siedzieć nam w ręce kilkanaście (!) tur. Tym bardziej, że narzędzi do obrastania w nadmiarowe hp to akurat wcale nie brakuje....
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ostatni wielki stream z kartami za nami i znamy już je wszystkie, więc pozostaje tylko czekać już tylko tydzień na premierę .
Ciekawy twist z mechaniką zbliżoną do fandrala. Działa to tak, że po rzuceniu zaklecia z wyborem dostajemy do ręki dwa egzemplarze, każdy z jedną z dostępnych opcji. Biorąc pod uwagę jak elastyczne pozwalają druidowi być zaklęcia z wyborem, efektywnie mamy kartę która pozwala "zjeść ciastko, dostać ciastko z powrotem i dostać jeszcze jedno ciastko gratis".
Zaklęcia, co zaznaczam, nie przyzywa ponownie stronnika na stół, tylko daje kopie do ręki, ale biorą pod uwagę ile jest w grze ciekawych agonii i tak uważam warto. Najoczywistszy cel - jajo diablozaura właśnie rotuje, ale w dziczy będę się tym prawdopodobnie nieźle bawił .
Pierwszy w grze Spell dmg +3 ! Z negatywnym paragrafem, ale to da się przecież obejść uczennicą czarownika . A z dodatkową trójką obrażeń różne pierdułkowate czary maga nagle robią się dość poważne .
Zbliżone do kel'thu'zada, czasami lepsze ( jak mamy pusty stół), czasami gorsze (szczególnie jak mamy dużo śmieci w cmentarzu )
No tak, bo big rak priest potrzebował jeszcze więcej paliwa
Biorąc po uwagę jak łatwo łotr generuje sobie karty z innych klas, efektywnie mamy 2 many 3/4 z zrywem . Nawet w mirror matchach z innym rogalem da się obejść to ograniczenie ładując do tali którąś z trójklasówek ( które mimo iż są kartami łotra są też traktowane jako pochodzące z innej klasy )
Jakby to tylko był 3/3 . Efekt jest fajny, ale beznadziejne rozłożenie statów zabija tą kartę. Zmarnowany potenciał....
POTĘŻNA synergia z corpsetakwerem ( jedna karta daje mu 3 z 4 zdolności ) do tego leczenie i kasowanie wrogich stronników w jednym.
Kartę zapewne projektował niejaki(d)Ante . Demon zoo miało swoją chwilę chwały w hukatoombie, może da się coś z tym jeszcze zrobić ...
W połączeniu tego z ulepszeniem i innymi bronio buffami, mechanicznym goblinem i specjalistką od C4-rium możne legitnie zaminować talię przeciwnika tak bardzo, że będzie bał dobierać karty ...
"miękka" kontra na warlokowego rycerza śmierci, bo zatruwa mu demonowy cmentarz masą śmieciowych stronników
Karta zbliżona do brudnego szczura i na pewno znajdzie sporą popularność jako łamacz kombosów.
Co !? Furiat który nie jest bezużyteczny ? HEREZJA ! W zasadzie już 3 hp dają kartę adekwatną do kosztu, a 4 i więcej to już sama premia .
Wygląda na popierdułkę, ale nie lekceważyłbym tej karty. Argo na murlokach historycznie zawsze było w grze obecne, a to pozwala utłuc mury z prowokacji za pomocą nawet bardzo małych stronników
Ciekawy twist z mechaniką zbliżoną do fandrala. Działa to tak, że po rzuceniu zaklecia z wyborem dostajemy do ręki dwa egzemplarze, każdy z jedną z dostępnych opcji. Biorąc pod uwagę jak elastyczne pozwalają druidowi być zaklęcia z wyborem, efektywnie mamy kartę która pozwala "zjeść ciastko, dostać ciastko z powrotem i dostać jeszcze jedno ciastko gratis".
Zaklęcia, co zaznaczam, nie przyzywa ponownie stronnika na stół, tylko daje kopie do ręki, ale biorą pod uwagę ile jest w grze ciekawych agonii i tak uważam warto. Najoczywistszy cel - jajo diablozaura właśnie rotuje, ale w dziczy będę się tym prawdopodobnie nieźle bawił .
Pierwszy w grze Spell dmg +3 ! Z negatywnym paragrafem, ale to da się przecież obejść uczennicą czarownika . A z dodatkową trójką obrażeń różne pierdułkowate czary maga nagle robią się dość poważne .
Zbliżone do kel'thu'zada, czasami lepsze ( jak mamy pusty stół), czasami gorsze (szczególnie jak mamy dużo śmieci w cmentarzu )
No tak, bo big rak priest potrzebował jeszcze więcej paliwa
Biorąc po uwagę jak łatwo łotr generuje sobie karty z innych klas, efektywnie mamy 2 many 3/4 z zrywem . Nawet w mirror matchach z innym rogalem da się obejść to ograniczenie ładując do tali którąś z trójklasówek ( które mimo iż są kartami łotra są też traktowane jako pochodzące z innej klasy )
Jakby to tylko był 3/3 . Efekt jest fajny, ale beznadziejne rozłożenie statów zabija tą kartę. Zmarnowany potenciał....
POTĘŻNA synergia z corpsetakwerem ( jedna karta daje mu 3 z 4 zdolności ) do tego leczenie i kasowanie wrogich stronników w jednym.
Kartę zapewne projektował niejaki(d)Ante . Demon zoo miało swoją chwilę chwały w hukatoombie, może da się coś z tym jeszcze zrobić ...
W połączeniu tego z ulepszeniem i innymi bronio buffami, mechanicznym goblinem i specjalistką od C4-rium możne legitnie zaminować talię przeciwnika tak bardzo, że będzie bał dobierać karty ...
"miękka" kontra na warlokowego rycerza śmierci, bo zatruwa mu demonowy cmentarz masą śmieciowych stronników
Karta zbliżona do brudnego szczura i na pewno znajdzie sporą popularność jako łamacz kombosów.
Co !? Furiat który nie jest bezużyteczny ? HEREZJA ! W zasadzie już 3 hp dają kartę adekwatną do kosztu, a 4 i więcej to już sama premia .
Wygląda na popierdułkę, ale nie lekceważyłbym tej karty. Argo na murlokach historycznie zawsze było w grze obecne, a to pozwala utłuc mury z prowokacji za pomocą nawet bardzo małych stronników
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
I znów nadchodzi czas wielkiego paczko otwierania. Chociaż tym razem zakłócony trochę przez to, że Blizz w swojej mądrości zdecydował, że zwyczajowy łańcuszek questów towarzyszący premierze będzie tym razem rozciągnięty na 5 dni . No nic, przynajmniej prawie 8600 pyłu za rotację do hali sławy mi to trochę osładza . 110 paczek tak więc, co najwyżej edytuję sobie później post by dopisać co się jeszcze mi trafiło potem :
Efekty ? Nie najgorsze, chociaż mogło by być lepiej. Bardzo obficie natomiast sypało powtórkami i złotymi kartami niższych kategorii.
Legendarne -6- Khadgar, Tuk, Kalegos, Baristka Lynchen, Król Kradziejów, Ryssa ( Vargosa nie liczę, bo go każdy dostał )
Epickie -19- cyklon many(x2), błockomorf (x2), whilwing tempest (x2), istota z cienia (x2), wrenchcalibur, tajemna grotniczka, big bad arcymag, crystalsong portal (x2), smoczy mówca, azerytowy żywiołak, kryształowy jeleń, niezidentyfikowana umowa (x2), niszczyciel omega
Łącznie 2500 (!) pyłu za nadmiarówki, plus 1300 za niepotrzebne złote. Innymi słowy siedzę teraz na prawie 14K pyłu .
Edit : Pootwierałem paczki po wszystkich pięciu questach i coś tam nieco wypadło : złoty wielki zły arcymag i bogshaper z epików, plus Ropuch Kraw'gua i harbina Ashmore z legend ( harbinę miałem kiedyś złotą, ale przerobiłem na coś innego, nawet już nie pamiętam co )
Efekty ? Nie najgorsze, chociaż mogło by być lepiej. Bardzo obficie natomiast sypało powtórkami i złotymi kartami niższych kategorii.
Legendarne -6- Khadgar, Tuk, Kalegos, Baristka Lynchen, Król Kradziejów, Ryssa ( Vargosa nie liczę, bo go każdy dostał )
Epickie -19- cyklon many(x2), błockomorf (x2), whilwing tempest (x2), istota z cienia (x2), wrenchcalibur, tajemna grotniczka, big bad arcymag, crystalsong portal (x2), smoczy mówca, azerytowy żywiołak, kryształowy jeleń, niezidentyfikowana umowa (x2), niszczyciel omega
Łącznie 2500 (!) pyłu za nadmiarówki, plus 1300 za niepotrzebne złote. Innymi słowy siedzę teraz na prawie 14K pyłu .
Edit : Pootwierałem paczki po wszystkich pięciu questach i coś tam nieco wypadło : złoty wielki zły arcymag i bogshaper z epików, plus Ropuch Kraw'gua i harbina Ashmore z legend ( harbinę miałem kiedyś złotą, ale przerobiłem na coś innego, nawet już nie pamiętam co )
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2019, o 21:04 przez Infernal Puppet, łącznie zmieniany 1 raz.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.