Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 »

Owszem....reasumując mamy kloc kosztujący miliony punktów który ma mv 4 i inicjatywę 2 który ma as 3 plus i wali z siłą aż 6....ale imperialna konnica kowboj z as na 1+ wchodzi w gwardię i ja trzyma do końca bitwy,jeśli jest w środku slan to wspaniale wyłącza możliwość rzucania pocisków magicznych
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

@QC Nie są to też hand weapon, żebyś przypadkiem nie pomyślał, że mają Parry :P

@LwieSerce
Rending mah boi :v
Chemia też pomaga, problemy z sejwami mamy przecież od zawsze.

Imo Gwardia jest zwyczajnie odrobinę za droga. Może faktycznie to kwestia 1ppm mniej? Plus jak wspomniano, nie podoba mi się paradoks zakazu rzucania pocisków gdy tylko kloc jest w CC. Jest to w pewien sposób... nieintuicyjne. Niby mamy TeleLinki, ale normalne opcje (Engine, Traveller) są ekstremalnie drogie,wiec jest to poważna inwestycja. No i z połową zasięgu niełatwo z tego skorzystać.
No cóż, lepszy rydz niż nic - do czasu... :P
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Mało ataków z s 6 inicjatywa dwa i śmiesznym ap...dziękuję, już wolę skinki w kohorcie z trzema kroxami
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Mamut
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

De facto to zależy od mety i z czym grasz, na kawalerie z 1+ savem są tragiczni, ale z drugiej strony mogą ich przytrzymać i jakiś potworek czy kowboj wbija w boczek i po kawalerii. np. na coś w rodzaju bestii są świetni, minosy się troszke mogą bać w to wchodzić tak na prawde, a gorgony to już w ogóle. Na armie typu VC gdzie też jest mało sava też są przydatne. Owszem z czołgiem sobie nie poradzą, ale pokażcie mi oddział piechoty który bez problemu sobie radzi z czołgiem.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Choseni, sword masterzy, white lions, szarobrodzi z GW, de piechotą z pikami w sparciu przez altar, greate swodzi....ghule z posisonami na 5, grave guard
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Cerserzy
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Mamut
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

lwieserce85 pisze:Choseni, sword masterzy, white lions, szarobrodzi z GW, de piechotą z pikami w sparciu przez altar, greate swodzi....ghule z posisonami na 5, grave guard
choseni może tak, ale w ture mogą mieć problem z ap2 a dość dużo ich ginie z powrotem, szarobrodych z GW jeszcze nigdy nie widziałem odkąd gram 3 lata w grę, spearelfy z ap3 mają jakąś szansę coś zrobić, ale potem z ap 1 to te 12 ataków nic nie robi, gwardie z GW widziałem kilka razy ale nikt normalny tego nie bierze, 12 ataków z ghuli z ap0 na pewno dużo zrobi czołgowi... lord vampirzy w tych ghulach może z 2 rany na ture. gwardia z 8miu ataków może z jednego lethala na ture wbije. Censerzy z ap2 robią bardzo mało, toxici już bardziej, ale w ture zadadzą może z 2 rany czołg im z powrotem z 5-7, panikuje ich i po oddziale.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Black orci rozwalaja czołg z łatwością :*

Tak serio to Bo wydaja mi sie najlepsza chyba elitarna piechotą obecnie, zwlaszcza ze maja super bazowe staty + opcje + wsparcie armii w psotaci move 5 swistride wtedy kiedy trzeba.

Ale niestet dziala tylko min unit. Doplacanie za dodatkwoe modele ejst imoi bez sensu. Tą sama opinie mam np o WL. lepsze 3x10 niż 30. I tak ze wszystkim. Chcą cisnac MSU i w puntkach to jest lepsza opcja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Mamut
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

-Qc- pisze:Black orci rozwalaja czołg z łatwością :*

Tak serio to Bo wydaja mi sie najlepsza chyba elitarna piechotą obecnie, zwlaszcza ze maja super bazowe staty + opcje + wsparcie armii w psotaci move 5 swistride wtedy kiedy trzeba.

Ale niestet dziala tylko min unit. Doplacanie za dodatkwoe modele ejst imoi bez sensu. Tą sama opinie mam np o WL. lepsze 3x10 niż 30. I tak ze wszystkim. Chcą cisnac MSU i w puntkach to jest lepsza opcja
Dalej są armie które wolą większe oddziały, przykładowo w Dark Elfach duży kloc spearów(powiedzmy 28) ma o wiele lepszą synergię niż 2 małe. Tak samo z elitą w tej armii, sisterki są sensowne raczej dopiero od 20stu.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ale 28 spirow ma sens bo i tak są tani. Moja aluzja jest do elity

A sisterki to unit oparty głownie o swój ward - stąd mają sens tylko powyzej X. Podobnie feniksy. Ale to raczej wyjątki.

W tej grze tansze = lepsze prawie zawsze niestety :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Więc z czym dobrze bija się TG?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Z myślami.

Ja se muszę zagrać na 3 x stygiosaur ach, są pojebane i mieszczą się z engine lub dużym karnim. Love
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Mamut
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

lwieserce85 pisze:Więc z czym dobrze bija się TG?
Mi się wydaje że na monstra są boskie, no i na inną przeciętną piechotę mogą być dobre z buffami(coś w rodzaju spearelfów, R@A, barbażyńców, wojowników wdg z tarczami, imperialnej piechoty zwykłej itd. bo są zwykle w stanie złamać to dzięki temu że mało tracą a coś jednak oddają.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Idealnie kroją ogry. Na 3+ z rerollem pał, na dwa plusie ranią i z rendingiem fajnie zjadają im sejva. :)
Obrazek

Mamut
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Aczkolwiek na taki kloc bruserów z herosami to gówno zrobią z tych swoich 10 ataków(lygur op).
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jak mają być boskie jak za tema samo ilość punktów kroxy maja więcej w więcej ataków więcej ap stompa i immune na stompy a jedyne co tracą to 1 punkt Save?

Problem templi to też to że płacisz na każdym modelu za 2 ataki gdy przez zasadę support iw każdy po 8 lub 5 modelu atak ma już tylko jeden. A kroxy np każdy ma 3 ataki czy pierwsze 6 lub 8 zależnie od formacji

Aura z enginu dziala tez na magie?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Range ataki to wszystkie ataki które nie są atakami w walce wręcz
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Ranged attacks - działa na wszystkie zasięgowe ;)

TG zamiatają bardzo dobrze każdą piechotę z save 4/5+. Mało oddają, a zazwyczaj ranią na 2+. Poranione monstery też się ich boją.

Gorszy movement, AP, ilość ataków od kroksów, wysoki koszt punktowy. Co prawda lepszy WS i LD, ale to nie są mocne argumenty przy dywinacji.

Główną siłą TG jest CR i duża wytrzymałość (bazowo T4, save 3+). Dzięki temu mogą przepychać nawet kawalerię. Spokojnie można wykręcić ze Slannem +6 do CR bez niczego. Dodatkowo można przyjąć każdy potężny wagon, który bazuje na CR, bo mają stubborna. Są całkiem nieźli, ale meta się zmieniła i obecnie są niestety jedną z najgorszych jednostek w booku IMO.

Po DMP pewnie do nich wrócę :)
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2019, o 09:02 przez goboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Za te punkty wszystko jest lepsze a stubborn wymaga trzymania tam gienia. Bieeeda
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

-Qc- pisze:Jak mają być boskie jak za tema samo ilość punktów kroxy maja więcej w więcej ataków więcej ap stompa i immune na stompy a jedyne co tracą to 1 punkt Save?

Problem templi to też to że płacisz na każdym modelu za 2 ataki gdy przez zasadę support iw każdy po 8 lub 5 modelu atak ma już tylko jeden. A kroxy np każdy ma 3 ataki czy pierwsze 6 lub 8 zależnie od formacji

Aura z enginu dziala tez na magie?
Jeszcze jeden punkt WS'a. Akurat skok z 3 na 4 jest imo ekstremalnie znaczący.
Działa na ranged ataki, czyli wszystko co nie jest wykonywane w CC - magia, strzelanie, miscasty, dangerousy etc.

Tak jak pisałem, TG są zwyczajnie ciut za drodzy. Jestem pewien, że "panowie u góry" zdają sobie z tego sprawę, pozostaje tylko czekać.
Obrazek

ODPOWIEDZ