Co wolno sztandarowemu armii

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Tomash pisze:Icon Bearer z flail of skulls! Mniam! :D
i tak dalej plewa :P
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

napoleon pisze:czy dotyczyłoby to również bsb dwarfów?
z ta roznica, ze nie wezmiesz runicznego dwuraka - chyba...
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
Napoleon
Wałkarz
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź United
Kontakt:

Post autor: Napoleon »

master rune of kragg the grim ;) i nie mogę mieć wtedy runicznego sztandaru - co tak naprawdę nadaje się do rozbicia o kant d***...

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

ha, ja doskonale wiem, jak dziala run kragga, ale kladzie sie go nma dwuraka, ktorego bsb miec nie moze - choc w kontescie dyskusji o dlugobrodych rangerach nie mozna byc tego pewnym...
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
Napoleon
Wałkarz
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź United
Kontakt:

Post autor: Napoleon »

Gobos pisze:ha, ja doskonale wiem, jak dziala run kragga, ale kladzie sie go nma dwuraka, ktorego bsb miec nie moze - choc w kontescie dyskusji o dlugobrodych rangerach nie mozna byc tego pewnym...
muahahahaha czyżby zasada: "rozpiska jest poprawna na wyjściu - ale nie musi być poprawna w trakcie tworzenie" ? gdyby zastosować analogię która jest podstawą tej "zasady" możnaby powiedzieć że wzięcie magicznego dwuraka przez krasnoludzkiego bsb jest legalne :P bo dwurak runiczny to już nie dwurak :P więc bsb może mieć dwuraka z master rune of kragg plus rune of cleaving (co daje mu siłę +3 :])

(żartuje - i niekoniecznie sprawdzałem zasady - po prostu staram się pokazać że jednak zasada poprawności rozpiski tylko na końcu nie do końca jest mocna...)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

napoleon pisze:
Gobos pisze:ha, ja doskonale wiem, jak dziala run kragga, ale kladzie sie go nma dwuraka, ktorego bsb miec nie moze - choc w kontescie dyskusji o dlugobrodych rangerach nie mozna byc tego pewnym...
muahahahaha czyżby zasada: "rozpiska jest poprawna na wyjściu - ale nie musi być poprawna w trakcie tworzenie" ? gdyby zastosować analogię która jest podstawą tej "zasady" możnaby powiedzieć że wzięcie magicznego dwuraka przez krasnoludzkiego bsb jest legalne :P bo dwurak runiczny to już nie dwurak :P więc bsb może mieć dwuraka z master rune of kragg plus rune of cleaving (co daje mu siłę +3 :])

Nie do konca gdyż Mr. o. Kragg the Grimm ma w opiśie że Dwurak pozostaje dwurakiem a BSB dwarfów nie może takiego wykupić w żadnym wypadku nie może on posiadać broni dwuręcznej. Co innego gdyby ta runa miała opis if placed on a weapon this weapon uses 2 hands , strikes last and grants +2 S bonus.

Awatar użytkownika
Napoleon
Wałkarz
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź United
Kontakt:

Post autor: Napoleon »

Gogol pisze:
napoleon pisze:
Gobos pisze:ha, ja doskonale wiem, jak dziala run kragga, ale kladzie sie go nma dwuraka, ktorego bsb miec nie moze - choc w kontescie dyskusji o dlugobrodych rangerach nie mozna byc tego pewnym...
muahahahaha czyżby zasada: "rozpiska jest poprawna na wyjściu - ale nie musi być poprawna w trakcie tworzenie" ? gdyby zastosować analogię która jest podstawą tej "zasady" możnaby powiedzieć że wzięcie magicznego dwuraka przez krasnoludzkiego bsb jest legalne :P bo dwurak runiczny to już nie dwurak :P więc bsb może mieć dwuraka z master rune of kragg plus rune of cleaving (co daje mu siłę +3 :])

Nie do konca gdyż Mr. o. Kragg the Grimm ma w opiśie że Dwurak pozostaje dwurakiem a BSB dwarfów nie może takiego wykupić w żadnym wypadku nie może on posiadać broni dwuręcznej. Co innego gdyby ta runa miała opis if placed on a weapon this weapon uses 2 hands , strikes last and grants +2 S bonus.
ale jest równocześnie bronią runiczną (czyli magiczną) a z tego tematy wynika że broń magiczna/runiczna nie liczy się jako broń ;)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Zasada kucia run jest z goła inna niż zasada kupowania magic itemów u innych ras i to chyba jest oczywiste. Przedmiot + runy = magiczny item.
brak przedmiotu + runy = nic , przedmiot + brak run = przedmiot. To zresztą nie zmieniło się w odniesieniu do poprzedniego booka dwarfów. Zresztą to jestładnie w booku opisane (w systemie trworzenia runicznych itemów).


Co do rozpiski legalnej w momęcie tworzenia to powiedz mi cwaniaku czy wpierw bierzesz cory czy generała ? Bo jeśli zaczynasz od generała to brak ci corów a jesli od corów to brak generała wiec raczej sobie nie pograsz :lol2:

Awatar użytkownika
Napoleon
Wałkarz
Posty: 83
Lokalizacja: Łódź United
Kontakt:

Post autor: Napoleon »

Gogol pisze:Zasada kucia run jest z goła inna niż zasada kupowania magic itemów u innych ras i to chyba jest oczywiste. Przedmiot + runy = magiczny item.
brak przedmiotu + runy = nic , przedmiot + brak run = przedmiot. To zresztą nie zmieniło się w odniesieniu do poprzedniego booka dwarfów. Zresztą to jestładnie w booku opisane (w systemie trworzenia runicznych itemów).


Co do rozpiski legalnej w momęcie tworzenia to powiedz mi cwaniaku czy wpierw bierzesz cory czy generała ? Bo jeśli zaczynasz od generała to brak ci corów a jesli od corów to brak generała wiec raczej sobie nie pograsz :lol2:
odpowiedziałem w temacie o rangersach

ODPOWIEDZ