[MASTER] SALAMASTER 2022, Włocławek 14-15.05.2022
[MASTER] SALAMASTER 2022, Włocławek 14-15.05.2022
Włocławski Klub Gier Bitewnych „SALAMANDRA”
ma przyjemność zaprosić na turniej 9th Age klasy master:
SALAMASTER 2022
Format:
Single 4500 9th Age
Miejsce:
Klub Zazamcze we Włocławku
https://ckbrowarb.pl/kluby/zazamcze/
Ul. Toruńska 87, 87-816 Włocławek
Jest to dom kultury w związku z tym na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
Data:
14.05.2022 - 15.05.2022
Sponsorzy:
www.ciachaj.pl
https://www.facebook.com/Ciachaj
instagram.com/ciachaj.pl/
https://www.facebook.com/MarnaDrukarnia-103470084884175
https://www.instagram.com/marnadrukarnia/
Zasady:
Rozpiski jawne
Gramy na najbardziej aktualne zasady The Ninth Age
Scenariusze:
I bitwa - Hold the Ground
II bitwa - Breakthrough
III bitwa - Capture the Flags
IV bitwa - King of the Hill
V bitwa - Spoils of War
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie:
Sędzia główny : Ślivek
Sędzia liniowy: Heptun
Modelarka: Heptun
Zgłoszenia:
Zgłoszenia wysyłać na salamandra.wlc@gmail.com
Termin przesyłania zgłoszeń z rozpiskami i rejestracja na TK https://tourneykeeper.net/ 09.05.2022 23:59:00
• Imię i nazwisko + Ksywa (nie będziemy się domyślać kto to jest ADAM167 albo Zenobiusz Nowak)+ID
• Armię
• ID - nie masz ID to sobie załóż! Ma być!
• Rozpiskę w formacie ETC - plik TXT - inne formaty lecą do kosza!
Terminowo przesłana rozpiska w poprawnym formacie gwarantuje +5 punktów.
Po terminie zgłoszeń rozpiski zostaną opublikowane na forum.
Koszt:
Dane do przelewu:
Michał Kotrysiak
58 2490 0005 0000 4000 4312 8980
W tytule przelewu proszę wpisać SALAMASTER2022 Imię Nazwisko ID (Nie chcę się domyślać kto zapłacił i za kogo)
Wpisowe 100 zł od osoby
UWAGA: TYLKO POPRAWNE ZGŁOSZENIE Z WPŁATĄ GWARANTUJE MIEJSCE NA TURNIEJU, SAMA ROZPISKA ZE ZGŁOSZENIEM NIE.
Przedpłata do 09.05.2022 daje premię +5 pkt.
W ramach wpisowego nakarmimy Was w sobotę i w niedzielę:
Do wyboru:
Danie z mięsem i...niespodzianka danie bezmięsne
Przesyłając rozpiskę proszę podać opcje żywieniową na sobotę i niedzielę
Noclegi w pobliżu CK ZAZAMCZE:
https://gosciniec.wloclawek.pl/
http://garagehotel.pl/
http://grandmet-wloclawek.com.pl/
Limit miejsc:
80 sztuk jak będzie więcej chętnych coś pomyślimy.
Harmonogram turnieju:
Sobota:
8.30 - 9:00 rejestracja
9:00 - 12:15 - 1 bitwa
12:15 - 13.00 - Obiad
13:00 - 16:15 - 2 bitwa
16:30 - 19:45 - 3 bitwa
Niedziela:
8:30 - 8:45 - Zgłoszenie gotowości
8:45 - 12:00 - 4 bitwa
12:00 - 12:30 - Obiad
12:30 - 15:45 - 5 bitwa
16:00 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Punkty karne
Na każdą bitwę jest ustalony czas na grę, będzie wyświetlony wieeeeelki zegar i komunikaty słowne o czasie pozostałym na dokończenie gry. Wyniki nie zgłoszone przez zainteresowanych w regulaminowym czasie owocują:
do 2 min: 3 karniaki
2 - 5 min: 6 karniaków
5 - 8 min: 15 karniaków
8+ min : wynik 0:0, 15 karniaków
Sędzia będzie upoważniony do oceny fairplay i nagradzania "szczególnie kulturalne" zachowania z wykluczeniem z turnieju włącznie (np. za pijackie awantury )
Zmiany w rozpiskach są niemożliwe, jeśli nie wynikają z błędów kompozycyjnych lub edytorskich jak niżej. Błędy muszą być poprawione. Za błędne rozpiski:
- typowy misclick, niezaznacznie generała, brak mounta mimo policzenia punktów, itp.: -1 duży punkt
- nielegalnie złożone rozpiski (np. przekroczony limit magicznych przedmiotów lub limit jednostek danego rodzaju) muszą być poprawione do najbliższego legalnego złożenia: -2 duże punkty
- duża zmiana nie wpływająca za punkty w rozpisce np. zmiana domeny magii: -2 duże punkty (dopuszczamy tylko jedną taką zmianę w rozpisce)
- Istotna poprawka – zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny niedozwolona, o ile rozpiska jest legalna.
Ocena hobbystyczna armii i przygotowanie
Do turnieju dopuszczone są pomalowane i niepomalowane armie. W trakcie rozgrywek zostanie przeprowadzona ocena malowania armii i zgodności z przesłaną rozpiską. Gracz otrzymuje ocenę armii jako bonus do wyniku końcowego.
A. Jakość malowania 0-3 pkt
Oceniamy dokładność malowania figurek, dobór technik, schludność wykonania.
0 – paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 – poprawne malowanie, jedna warstwa koloru bez detali i efektów
2 – poprawny table top (podstawowy drybrush/wash/bejcowanie), detale są odrębnie malowane
3 – ładna armia (dobry drybrush / wash i cieniowanie, wszystkie detale pomalowane)
B. Spójność armii 0-3 pkt
Oceniamy czy armia ma jednolity charakter wizualny (kolorystyka, traye, podstawki).
0 – zbieranina modeli z różnych armii
1 – raczej spójna, nie więcej niż 10% modeli odstaje od całości
3 – armia jest całkowicie spójna
C. Podstawki modeli i oddziałów 0 -3 pkt
Oceniamy przygotowanie podstawek modeli.
0 - w armii jest co najmniej jeden oddział (2+ modeli) bez traya/podstawki
1 – oddziały mają podstawowe traye, wszystkie maszyny mają podstawki
+1 – traye są modelowane i/lub magnetyczne bez rantów
+1 – podstawki modeli są modelowane (krzaczki, kamyczki, czaszki, itp.)
D. WYSIWYG 0-2 pkt
Oceniamy zgodność wizualną modeli i ich wyposażenia z rozpiską.
0 – rażące braki WYSIWYG, ponad 50% modeli ma inne wyposażenie niż w rozpisce,
i/lub w armii występuje co najmniej 1 model “prox” (np. Lekka kawaleria zamiast ciężkiej, włócznicy zamiast halabardników),
i/lub w armii występują bieda-konwersje/adaptacje zabawek,
1 – WYSIWYG na większości oddziałów, dopuszczalne odstępstwa na pojedynczych modelach
2 – pełen WYSIWYG na oddziałach oraz bohaterach
E. Przygotowanie do gry 0-3 pkt
Oceniamy pozamodelowe przygotowanie do gry.
0 – brak jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski
1 - przygotowanie do gry (kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski)
+1 – tokeny ran, wzorniki LoS, kątowniki pozycyjne
+1 - drukowane karty czarów własnych i wiatrów magii (lub aplikacja do śledzenia wiatrów magii)
MAKSIMUM: 14 pkt
Proxy tylko po akceptacji orgów, ale kartonikom i innym tworom zastępczym mówimy stanowcze NIE
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju.
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age SALAMASTER 2022 w we Włocławku w dniach 14-15.05.2022 oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Pozostałe dane i informacje podamy ASAP
ma przyjemność zaprosić na turniej 9th Age klasy master:
SALAMASTER 2022
Format:
Single 4500 9th Age
Miejsce:
Klub Zazamcze we Włocławku
https://ckbrowarb.pl/kluby/zazamcze/
Ul. Toruńska 87, 87-816 Włocławek
Jest to dom kultury w związku z tym na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
Data:
14.05.2022 - 15.05.2022
Sponsorzy:
www.ciachaj.pl
https://www.facebook.com/Ciachaj
instagram.com/ciachaj.pl/
https://www.facebook.com/MarnaDrukarnia-103470084884175
https://www.instagram.com/marnadrukarnia/
Zasady:
Rozpiski jawne
Gramy na najbardziej aktualne zasady The Ninth Age
Scenariusze:
I bitwa - Hold the Ground
II bitwa - Breakthrough
III bitwa - Capture the Flags
IV bitwa - King of the Hill
V bitwa - Spoils of War
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie:
Sędzia główny : Ślivek
Sędzia liniowy: Heptun
Modelarka: Heptun
Zgłoszenia:
Zgłoszenia wysyłać na salamandra.wlc@gmail.com
Termin przesyłania zgłoszeń z rozpiskami i rejestracja na TK https://tourneykeeper.net/ 09.05.2022 23:59:00
• Imię i nazwisko + Ksywa (nie będziemy się domyślać kto to jest ADAM167 albo Zenobiusz Nowak)+ID
• Armię
• ID - nie masz ID to sobie załóż! Ma być!
• Rozpiskę w formacie ETC - plik TXT - inne formaty lecą do kosza!
Terminowo przesłana rozpiska w poprawnym formacie gwarantuje +5 punktów.
Po terminie zgłoszeń rozpiski zostaną opublikowane na forum.
Koszt:
Dane do przelewu:
Michał Kotrysiak
58 2490 0005 0000 4000 4312 8980
W tytule przelewu proszę wpisać SALAMASTER2022 Imię Nazwisko ID (Nie chcę się domyślać kto zapłacił i za kogo)
Wpisowe 100 zł od osoby
UWAGA: TYLKO POPRAWNE ZGŁOSZENIE Z WPŁATĄ GWARANTUJE MIEJSCE NA TURNIEJU, SAMA ROZPISKA ZE ZGŁOSZENIEM NIE.
Przedpłata do 09.05.2022 daje premię +5 pkt.
W ramach wpisowego nakarmimy Was w sobotę i w niedzielę:
Do wyboru:
Danie z mięsem i...niespodzianka danie bezmięsne
Przesyłając rozpiskę proszę podać opcje żywieniową na sobotę i niedzielę
Noclegi w pobliżu CK ZAZAMCZE:
https://gosciniec.wloclawek.pl/
http://garagehotel.pl/
http://grandmet-wloclawek.com.pl/
Limit miejsc:
80 sztuk jak będzie więcej chętnych coś pomyślimy.
Harmonogram turnieju:
Sobota:
8.30 - 9:00 rejestracja
9:00 - 12:15 - 1 bitwa
12:15 - 13.00 - Obiad
13:00 - 16:15 - 2 bitwa
16:30 - 19:45 - 3 bitwa
Niedziela:
8:30 - 8:45 - Zgłoszenie gotowości
8:45 - 12:00 - 4 bitwa
12:00 - 12:30 - Obiad
12:30 - 15:45 - 5 bitwa
16:00 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Punkty karne
Na każdą bitwę jest ustalony czas na grę, będzie wyświetlony wieeeeelki zegar i komunikaty słowne o czasie pozostałym na dokończenie gry. Wyniki nie zgłoszone przez zainteresowanych w regulaminowym czasie owocują:
do 2 min: 3 karniaki
2 - 5 min: 6 karniaków
5 - 8 min: 15 karniaków
8+ min : wynik 0:0, 15 karniaków
Sędzia będzie upoważniony do oceny fairplay i nagradzania "szczególnie kulturalne" zachowania z wykluczeniem z turnieju włącznie (np. za pijackie awantury )
Zmiany w rozpiskach są niemożliwe, jeśli nie wynikają z błędów kompozycyjnych lub edytorskich jak niżej. Błędy muszą być poprawione. Za błędne rozpiski:
- typowy misclick, niezaznacznie generała, brak mounta mimo policzenia punktów, itp.: -1 duży punkt
- nielegalnie złożone rozpiski (np. przekroczony limit magicznych przedmiotów lub limit jednostek danego rodzaju) muszą być poprawione do najbliższego legalnego złożenia: -2 duże punkty
- duża zmiana nie wpływająca za punkty w rozpisce np. zmiana domeny magii: -2 duże punkty (dopuszczamy tylko jedną taką zmianę w rozpisce)
- Istotna poprawka – zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny niedozwolona, o ile rozpiska jest legalna.
Ocena hobbystyczna armii i przygotowanie
Do turnieju dopuszczone są pomalowane i niepomalowane armie. W trakcie rozgrywek zostanie przeprowadzona ocena malowania armii i zgodności z przesłaną rozpiską. Gracz otrzymuje ocenę armii jako bonus do wyniku końcowego.
A. Jakość malowania 0-3 pkt
Oceniamy dokładność malowania figurek, dobór technik, schludność wykonania.
0 – paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 – poprawne malowanie, jedna warstwa koloru bez detali i efektów
2 – poprawny table top (podstawowy drybrush/wash/bejcowanie), detale są odrębnie malowane
3 – ładna armia (dobry drybrush / wash i cieniowanie, wszystkie detale pomalowane)
B. Spójność armii 0-3 pkt
Oceniamy czy armia ma jednolity charakter wizualny (kolorystyka, traye, podstawki).
0 – zbieranina modeli z różnych armii
1 – raczej spójna, nie więcej niż 10% modeli odstaje od całości
3 – armia jest całkowicie spójna
C. Podstawki modeli i oddziałów 0 -3 pkt
Oceniamy przygotowanie podstawek modeli.
0 - w armii jest co najmniej jeden oddział (2+ modeli) bez traya/podstawki
1 – oddziały mają podstawowe traye, wszystkie maszyny mają podstawki
+1 – traye są modelowane i/lub magnetyczne bez rantów
+1 – podstawki modeli są modelowane (krzaczki, kamyczki, czaszki, itp.)
D. WYSIWYG 0-2 pkt
Oceniamy zgodność wizualną modeli i ich wyposażenia z rozpiską.
0 – rażące braki WYSIWYG, ponad 50% modeli ma inne wyposażenie niż w rozpisce,
i/lub w armii występuje co najmniej 1 model “prox” (np. Lekka kawaleria zamiast ciężkiej, włócznicy zamiast halabardników),
i/lub w armii występują bieda-konwersje/adaptacje zabawek,
1 – WYSIWYG na większości oddziałów, dopuszczalne odstępstwa na pojedynczych modelach
2 – pełen WYSIWYG na oddziałach oraz bohaterach
E. Przygotowanie do gry 0-3 pkt
Oceniamy pozamodelowe przygotowanie do gry.
0 – brak jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski
1 - przygotowanie do gry (kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski)
+1 – tokeny ran, wzorniki LoS, kątowniki pozycyjne
+1 - drukowane karty czarów własnych i wiatrów magii (lub aplikacja do śledzenia wiatrów magii)
MAKSIMUM: 14 pkt
Proxy tylko po akceptacji orgów, ale kartonikom i innym tworom zastępczym mówimy stanowcze NIE
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju.
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age SALAMASTER 2022 w we Włocławku w dniach 14-15.05.2022 oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Pozostałe dane i informacje podamy ASAP
Ostatnio zmieniony 15 maja 2022, o 20:02 przez katerek, łącznie zmieniany 15 razy.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Pewniaki (jest wpłata) (TK - R):
1. Bulwok - TK - R
2. Pedro - TK - R
3. Lohost - TK - R
4. Galahad - TK - R
5. Harry Axe - TK - R
6. Squorel - TK - R
7. Glonojad - TK - R
8. Błażej - TK - R
9. Gąsior - TK - R
10. Jakub Borkowski
11. Adam Stański - TK - R
12. Azurix - TK - R
13. EmpGeX - TK - R
14. Semi - TK - R
15. Paździoch - TK - R
16. Krasnal - TK - R
17. Offspringman - TK - R
18. Marek G. - TK - R
19. Guldur - TK - R
20. Sorneu - TK - R
21. Laik - TK - R
22. Garland - TK - R
23. Rafix - TK - R
24. Big Boss M. - TK - R
25. Elvis - TK - R
26. Muchozol - TK - R
27. Goboss - TK - R
28. Nargh - TK - R
29. Handełek - TK - R
30. Śmiechu - TK - R
31. Grimgrog - TK -R
32. Tutajec - TK - R
33. Crane - TK - R
34. Kisielway - TK - R
35. Cluzoe - TK - R
36. Furion - TK - R
37. Justyna - TK - R
38. As1 - TK - R
39. Bobson - TK - R
40. Kosa - TK - R
41. WarX - TK - R
42. Rilam - TK - R
43. Święta Barbara - TK - R
44. Dębek TK - R
45. Lipek - TK - R
46. Ever -TK - R
47. Wojtuś - TK - R
48. Katerek - TK - R
...
80.
1. Bulwok - TK - R
2. Pedro - TK - R
3. Lohost - TK - R
4. Galahad - TK - R
5. Harry Axe - TK - R
6. Squorel - TK - R
7. Glonojad - TK - R
8. Błażej - TK - R
9. Gąsior - TK - R
10. Jakub Borkowski
11. Adam Stański - TK - R
12. Azurix - TK - R
13. EmpGeX - TK - R
14. Semi - TK - R
15. Paździoch - TK - R
16. Krasnal - TK - R
17. Offspringman - TK - R
18. Marek G. - TK - R
19. Guldur - TK - R
20. Sorneu - TK - R
21. Laik - TK - R
22. Garland - TK - R
23. Rafix - TK - R
24. Big Boss M. - TK - R
25. Elvis - TK - R
26. Muchozol - TK - R
27. Goboss - TK - R
28. Nargh - TK - R
29. Handełek - TK - R
30. Śmiechu - TK - R
31. Grimgrog - TK -R
32. Tutajec - TK - R
33. Crane - TK - R
34. Kisielway - TK - R
35. Cluzoe - TK - R
36. Furion - TK - R
37. Justyna - TK - R
38. As1 - TK - R
39. Bobson - TK - R
40. Kosa - TK - R
41. WarX - TK - R
42. Rilam - TK - R
43. Święta Barbara - TK - R
44. Dębek TK - R
45. Lipek - TK - R
46. Ever -TK - R
47. Wojtuś - TK - R
48. Katerek - TK - R
...
80.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2022, o 19:05 przez katerek, łącznie zmieniany 58 razy.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Lubię to i chcę zagrać
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Coś wymyślę nie jadę 200 km żeby być trzezwym
Nooo same chlory za winklem przy Biedrze można przytulić małpeczkę hehe
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
prosze o wpisanie
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 567
- Lokalizacja: Salamandra Włocławek
Co mam nie być, będę
Salamander Leslau
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Proszę o dopisanie:
Offspringman i Crane
Offspringman i Crane