MarnaDrukarnia


Termin: 29-30.10.2022
Miejsce: Hotel Dobieszków
Dobieszków 70, 95-010 Stryków
Sędziowie:
1. Główny - Wojtuś
2. Liniowi - Azurix i …
Proszę o wpłaty od razu za pary razem z opłatą noclegową. W tytule przelewu imiona nazwiska i ksywki osób nocujących.
Opcje (i inne pomiędzy):
860 (2x pakiet dwudniowy)
660 (2x pakiet jednodniowy)
W ramach wydarzenia oferujemy następujące pakiety w Hotelu i restauracji:
I pakiet – (2 noclegi (piątek-niedziela), 2 śniadania, 2 obiady, grill/kolacja)
II pakiet – (1 nocleg (sobota-niedziela), obiad, grill/kolacja, śniadanie)
Jeśli ktoś planuje nocleg we własnym zakresie lub para chce wybrać dwa różne pakiety, proszę o kontakt

Dane osobowe: Azuria Piotr Milski
Konto do wpłat: 84 2490 0005 0000 4530 5258 0912
Formularz Zgłoszeniowy: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... NWkh7pZavc
Zapisy na TourneyKeeperze: https://www.tourneykeeper.net/Singles/T ... px?Id=6283
Ilość dostępnych miejsc noclegowych w hotelu: 59
Ostateczny termin zgłoszeń i wpłat to 16.10.2022r. Poprawne zgłoszenie wymaga: Imię, Nazwisko i Ksywkę w tytule przelewu, sam Przelew oraz Zapis w TourneyKeeperze.
Ostateczny termin na wysłanie formularza z rozpiskami i ID Ligoweymi upływa 23.10.2022r.
Modelarka
Kod: Zaznacz cały
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
3 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
5 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, takie same traye i podstawki, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+2 - modele mają modelowane podstawki
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
Maksimum: 15
W związku z tym, że Macki Wojny odbywają się przed Halloween, zachęcamy do występu w przebraniu. Każda taka osoba otrzyma +2DP do Oceny Modelarskiej, do max 15pkt.
Format:
- 3200+2000pkt
- Suplement z Gigantami
Ankieta w sprawie suplementów: https://docs.google.com/forms/u/0/d/1EZ ... RYSTocndA0Ograniczenia:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony jeśli mówią "friendly" (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 3200 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne (różne frakcje).
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych - ich ograniczenia są wspolne (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej chyba, że jest np. 0-3 to łacznie w sojuszu nie można tego limitu złamać)
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Każda ze stron wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z dowolnej ze skladowych armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia. Innymi słowy nie wystawiamy po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę. Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 5200 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
Q: Czy można rzucać czar bez rep dwa razy w ciągu jednej fazy magii - raz z jednego sojusznika raz z drugiego?
A: Nie. Ogramiczenie mówi, że w ciągu jednej fazy magii dany czar nie może być rzucony więcej niż raz niezależnie od tego przez ilu magow jest znany.
Q: zasada Engineer nie mówi o "friendly" war machine. Czy w zwiazku z tym można stosować tę zasadę na maszyny sojusznika?
A: Nie. Stosujemy tutaj myśl przewodnią ograniczeń celujacą w nie-buffowanie się wzajemne tego typu zasadami. Ignorujemy to, że w tym miejscu w rulebooku z niewiadomych względów pominięto friendly.
Q: Czy deployment po dwa oddziały na stronę?
A: Nie. Na potrzeby deploya obie armie tworzace sojusz sa liczone jako jedna pula oddziałów do wystawienia.
Scenariusze:
Podręcznikowe
Progi jak w podręczniku