de na 1600
-
- Wałkarz
- Posty: 51
de na 1600
Szlachcic
Mroczny Rumak,ciężka zbroja,kopia,płaszcz,tarcza,maska śmierci
158pts
Czarodziejka
2xDispel Scroll
140pts
2xkusznicy
tarcze,muzyk
250pts
6 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk
149pts
6 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk,
149pts
7 Harpi
91pts
6 Rycerze na Zimnych
FCG,War Banner
244pts
6 Rycerze na Zimnych
FCG
219pts
2 Balisty
200pts
czekam na konstruktywną krytykę
Mroczny Rumak,ciężka zbroja,kopia,płaszcz,tarcza,maska śmierci
158pts
Czarodziejka
2xDispel Scroll
140pts
2xkusznicy
tarcze,muzyk
250pts
6 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk
149pts
6 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk,
149pts
7 Harpi
91pts
6 Rycerze na Zimnych
FCG,War Banner
244pts
6 Rycerze na Zimnych
FCG
219pts
2 Balisty
200pts
czekam na konstruktywną krytykę
czemu 6 Dr? czy to zamysł taktyczny, czy punktów nie miałeś na co wydać? Spróbował bym dać 5, a za dodatkowe punkty dać szlachcicowi pegaza, bo wtedy może siać terror bardziej efektywnie, no i jakąś maszynkę może zjeść. Czy 6 rycerzy z FCG to nie za łatwe 320 pts(za oddział i sztandar)? tylko sie pytam, bo takie jest moje odczucie, ale grywam głownie z HE i Dwarfami. Pewnie zostanie ci zaproponowana 20 warriorów, rozumiem, że jej tu nie ma z powodu koncepcji kawaleryjskiej. I ostatnie pytanie: gdzie wsadzasz szlachcica?
-
- Wałkarz
- Posty: 51
wiesz z tymi jeźdźcami mroku masz racje ale 6 rycerzy zabralem dlatego bo w walce sie wszyscy stykaja a 1 atak to wmiare duzo
-
- Wałkarz
- Posty: 51
Szlachcic
Pegaz,ciężka zbroja,kopia,płaszcz,tarcza,maska śmierci
208pts
Czarodziejka
2xDispel Scroll
140pts
2xkusznicy
tarcze,muzyk
250pts
5 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk
127pts
5 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk,
127pts
7 Harpi
91pts
6 Rycerze na Zimnych
FCG,War Banner
244pts
2 Rydwany
włócznie
198pts
2 Balisty
200pt
Pegaz,ciężka zbroja,kopia,płaszcz,tarcza,maska śmierci
208pts
Czarodziejka
2xDispel Scroll
140pts
2xkusznicy
tarcze,muzyk
250pts
5 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk
127pts
5 Jeźdźcy Mroku
kusze,muzyk,
127pts
7 Harpi
91pts
6 Rycerze na Zimnych
FCG,War Banner
244pts
2 Rydwany
włócznie
198pts
2 Balisty
200pt
Ostatnio zmieniony 1 sty 2008, o 15:32 przez Lord Yeurl, łącznie zmieniany 1 raz.
szlachcic:70
maska50
pegaz 55
zbroja tarcza płaszcz: 4+2+6
lanca 4
W sumie chyba 191 pts ale ja nie wiem...
ja na 1250 mógłbym próbować cię zjeść. Jedną 10 kusz rozumiem, ale 2 o ile nie ma jakiegoś super ważnego zadania zamienił bym na coś zapewniającego ci ochronę twoich rycerzy bo kosztują wiele na byle 10 hand gunnerów albo czegoś w tym guście zrobi ci z 2*6 2*4 o wtedy Cok tracą siłę przebicia. Ogólne 6 z war bannerem pewnie da radę ale druga jest trochę za miękka w combacie. Może za nią 2 rydwany (jak jeden wystrzelają jest drugi, a zabicie obu odciąga armaty, bolce z s7 i biegaczy od herosa czy rycerzy
ale to tylko sugestie, graj jak lubisz
maska50
pegaz 55
zbroja tarcza płaszcz: 4+2+6
lanca 4
W sumie chyba 191 pts ale ja nie wiem...
ja na 1250 mógłbym próbować cię zjeść. Jedną 10 kusz rozumiem, ale 2 o ile nie ma jakiegoś super ważnego zadania zamienił bym na coś zapewniającego ci ochronę twoich rycerzy bo kosztują wiele na byle 10 hand gunnerów albo czegoś w tym guście zrobi ci z 2*6 2*4 o wtedy Cok tracą siłę przebicia. Ogólne 6 z war bannerem pewnie da radę ale druga jest trochę za miękka w combacie. Może za nią 2 rydwany (jak jeden wystrzelają jest drugi, a zabicie obu odciąga armaty, bolce z s7 i biegaczy od herosa czy rycerzy
ale to tylko sugestie, graj jak lubisz
-
- Wałkarz
- Posty: 51
wiesz ale rycerze sa lepsi niz rydwan 1 cannon zrani i po rydwanie
dlatego masz dwóch lataczy, dwa fasty i bolce, żeby problem cannona, bolca dopakowanego etc zlikwidować. To co mogę ci zaproponować to wymiana jednej harpii, jednych kuszników i Coksów na 2 rydwany i drugiego gościa na pegazie(w zależności od tego ile ci zostanie punktów możesz mu dać s6, albo warda jakiegoś)
-
- Wałkarz
- Posty: 51
ale rydwany jak sie na czymś zatrzymają to lipa zgina i 190pts mam w dupe
a jak 4-5 Cok się na czymś zatrzymają to też zginą i masz 320 pts w d. Poza tym nikt Ci nie każe szarżować samym rydwanem. rydwan + Coki, rydwan + Dark riders, rydwan + heros. Po porostu zamiast jednego oddziału z 6A z s5 masz dwa oddziały z D6+1 A z s5 wiekszę ryzyko, ale i więcej możliwości, a jeden oddział rycerzy i tak już masz.