Ośmiu Wspaniałych


www.marnadrukarnia.com
Termin: 27-28.05.2023
Miejsce: Hotel Kuźnia Napoleońska
Hotel Kuźnia Napoleońska
Sochaczewska 5
96-515 Paprotnia
https://kuzniahotel.pl
Format: turniej drużynowy 8 x 4500 pts, zakaz powtarzania armii
Dopuszczone: giganty i armie z suplementów
Trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę.
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi T9A: 6378
Wcześniejsze edycje turniejów:
https://www.youtube.com/watch?v=f3KOkOJBnHI
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=iKB_W_YjY0Q&t=0s
www.youtube.com/watch?v=hrEGoNmwiQs&t=0s
Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age na dzień 13.05.2023. Dopuszczone najnowsze O&G.
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie:
Sędzia główny: Slivek
Sędzia malarski
Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej master: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie do 21.05.2023, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia proszę wysyłać na kozacki.zajazd@gmail.com
Rozpiski wrzucajcie do NR
Proszę w zgłoszeniu wskazać kapitana drużyny.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca. Liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
NR: https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... aa51995296
Usługi hotelowe:
Pakiet 1 - 1 noc w pokoju 2- lub 3-osobowym z soboty na niedzielę, obiad, kolacja w sobotę, śniadanie i obiad w niedzielę - 295 zł
Pakiet 2 - 2 noce w pokoju 2- lub 3-osobowym z soboty na niedzielę, śniadanie, obiad i kolacja w sobotę, śniadanie i obiad w niedzielę - 425 zł
1 noc w pokoju 2- lub 3-osobowym ze śniadaniem, bez pozostałych posiłków - 135 zł
2 noce w pokoju 2- lub 3-osobowym ze śniadaniami, bez pozostałych posiłków - 270 zł
Dopłata do pokoju single - 75 zł za noc
Obiad bufetowy sobota 55 zł
Kolacja bufetowa sobota 55 zł
Obiad bufetowy niedziela 55 zł
Format rozpisek - ETC style:
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Wejściówka:
150 zł od osoby, 1200 zł od drużyny. UWAGA - wejściówka na stronie jest od razu od drużyny.
Wejściówki i zamówienia usług hotelowych: www.marnadrukarnia.com
Usługi hotelowe zostaną potwierdzone cenowo na trzy miesiące przed turniejem.
W hotelu obowiązuje zakaz wnoszenia na salę swojego jedzenia i alkoholu.
Wpłata do 5.05.2023 będzie skutkować premią +5 pkt dla całej drużyny. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę bez konsekwencji punktowych).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju Ośmiu Wspaniałych 2023, (nazwa drużyny).
Limit drużyn na masterze: min. 200 pax, z możliwością dalszego rozszerzenia.
Wstępny program:
Sobota
od 8:00 - Zgłaszanie obecności drużyn
8:20 - Otwarcie turnieju
08:30 - 12:15 Pierwsza bitwa
12:15 - 13:15 Obiad
13:15 - 17:00 Druga bitwa
17:15 - 21:00 Trzecia bitwa
Kolacja docelowo po III bitwie
Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:15 Czwarta bitwa (zdanie pokojów do 11:00)
12:15-13:00 obiad
12:45 - 16:30 Piąta bitwa
16:40 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Menu:
TBC
Malowanie i proxy:
Można zagrać niepomalowanymi armiami. Tylko w pełni pomalowana, poprawnie sklejona armia na odpowiednich podstawkach dostaje punkty za jakość i spójność. Rozumie się przez to figurki posiadające uzbrojenie, głowy, ręce, kawalerię z jeźdźcami, itp. Rozumiemy ułamaną w transporcie przed turniejem dzidę, ale oddział korpusów bez rąk i głów nie dostanie punktów. Figurki muszą być umieszczone na podstawkach zgodnych z zasadami określonymi przez amy booki. Figurki-samoróby nie są natychmiast zdejmowane ze stołu, ale jeśli chcesz punkty, to drewniana kukułka za feniksa nie przejdzie. Figurki wprowadzające przeciwnika w błąd mogą zostać zdjęte ze stołu.
Organizator zapewnia rozpiski. Drużyna otrzymuje średnią wyników ocen swoich armii.
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
3 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
5 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
2 - armia spójna, takie same traye i podstawki, oddziały tworzą jedną armię
WYSIWYG:
+1: Wszystkie oddziały, które w rozpisce mają grupy dowodzenia, posiadają swoje odpowiedniki muzyka, sztandarowego i czempiona wśród modeli w oddziale. Modele te są łatwe do rozróżnienia względem innych modeli tego oddziału.
+1: Bohaterowie są reprezentowani przez wyróżniające się modele, łatwe do rozróżnienia, gdy dołączają do oddziałów.
+1: Wszystkie oddziały są łatwe do rozróżnienia względem innych oddziałów w rozpisce.
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane / są bez rantów
+2 - modele mają modelowane podstawki
Przygotowanie do gry
0 - brak jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski/ flux karty (lub aplikacja)
1 - pełne przygotowanie do gry
Maksimum: 15
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 60-100 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 99 DP punkty z bitew otrzymuje 100 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 61 DP, otrzymuje 60 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 60-100
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
96 pkt za 1 rundę
95 pkt za 2 rundę
94 pkt za 3 rundę
93 pkt za 4 rundę
92 pkt za 5 rundę
Tie breakery: duże punkty z bitew capped > duże punkty z bitew uncapped > mniejsza liczba karniaków > suma małych punktów.
Przebieg gry
Zespoły na sparowanie przeciwników, rozlosowanie stołów, rozegranie bitwy i wpisanie wyników do NR mają 3h 45min na rundę. Dozwolony jest czas kapitański - 3-minuty na grę na skonsultowanie sytuacji na stole z kapitanem drużyny. Poza tym każda bitwa jest pojedynkiem dwóch umysłów bezpośrednio zaangażowanych graczy. Gracze mogą zapytać jakie wyniki przewidują inni na pozostałych stołach dla podjęcia decyzji o ewentualnym ryzyku, ale graczom spoza danego stołu nie wolno podpowiadać bezpośrednio lub pośrednio, zadawać sugestywnych pytań, przeszkadzać, dekoncentrować przeciwnika.
Karne
Za oddanie wyników odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 60 DP.
Niemile widziane, a przez to karane będzie też przeszkadzanie innym graczom w grze, ingerowanie w sytuację na stołach, pytania-podpowiedzi, używanie komunikatorów do podpowiadania i stallowanie. Pod to podpada również niehonorowanie uzgodnień dokonanych z przeciwnikiem w czasie gry. Jakkolwiek rozumiem, że czas też jest zasobem w grze, to sytuacja "mam 40 minut do końca gry, a ty 0, nie dogramy dwóch ostatnich tur" jest nie do przyjęcia i też grozi konsekwencjami. Priorytetem jest dogranie 6 tur w regulaminowym czasie.
Parowanie graczy
Obie drużyny wystawiają po 1 graczu (obrońca).
Do obrońcy wystawiają 2 atakujących, obrońca wybiera jednego z nich. Niewybrany wraca do puli. Proces powtarzany do skompletowania par.
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 30 minut.
Stoły i mapki:
Zagramy na mapach ogłoszonych maksymalnie do 27.04.2023. Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z par rozegra swoja bitwę. Typ wystawienia jest losowy.
Scenariusze
Round 1
1&2 = Hold the Ground
3&4 = Spoils of War
5&6 = Secure Target
7&8 = Breakthrough
Round2
1&2 = Capture the Flags
3&4 = King of the Hill
5&6 = Hold the Ground
7&8 = Spoils of War
Round 3
1&2 = Secure Target
3&4 = Breakthrough
5&6 = Capture the Flags
7&8 = King of the Hill
Round 4
1&2 = King of the Hill
3&4 = Hold the Ground
5&6 = Spoils of War
7&8 = Secure Target
Round 5
1&2 = Breakthrough
3&4 = Capture the Flags
5&6 = King of the Hill
7&8 = Hold the Ground
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Ośmiu Wspaniałych 2023 w dniach 27-28.05.2023 w Paprotni k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.