Możecie skopiować z DMK, tam było 6 scenów

ślivek pisze: ↑10 mar 2023, o 20:52 Hej! Propozycja zasad zegarów szachowych która najpewniej będzie stosowana na turnieju. Póki co wersja anglojęzyczna, przygotuję na dniach polskojęzyczną.
Zapraszam do komentowania. Na pewno myth, warx i ja będziemy śledzić reakcje.
https://docs.google.com/document/d/1Qb1 ... p=drivesdk
To raczej wygląda jak normalizacja tego jak i tak stallowanie bywało sędziowane zamiast zostawiać to interpretacji sędziego.debelial pisze: ↑12 mar 2023, o 15:57ślivek pisze: ↑10 mar 2023, o 20:52 Hej! Propozycja zasad zegarów szachowych która najpewniej będzie stosowana na turnieju. Póki co wersja anglojęzyczna, przygotuję na dniach polskojęzyczną.
Zapraszam do komentowania. Na pewno myth, warx i ja będziemy śledzić reakcje.
https://docs.google.com/document/d/1Qb1 ... p=drivesdk
Ja to skomentuję tak, że nie dodaje się zasad do turnieju po tym, jak już wszyscy zapłacili.
Chciałbym zmienić scenariusze na takie, żeby King of the Hill się jednak przewinęło na turnieju:Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 28-52 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 51 DP punkty z bitew otrzymuje 52 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 27 DP, otrzymuje 28 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 52-28
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
50 pkt za 1 rundę
50 pkt za 2 rundę
49 pkt za 3 rundę
48 pkt za 4 rundę
47 pkt za 5 rundę
Jutro zrobię aktualizację listy hotelowej.Round 1
1st and 2nd pairing Hold the Ground
3rd and 4th pairing Spoils of War
Round 2
1st and 2nd pairing Breakthrough
3rd and 4th pairing Capture the flags
Round 3
1st and 2nd pairing Secure Target
3rd and 4th pairing King of the Hill
Round 4
1st and 2nd pairing Spoils of War
3rd and 4th pairing Hold the Ground
Round 5
1st and 2nd pairing King of the Hill
3rd and 4th pairing Capture the Flags
Cóż to za argument nie powiem skąd?
Jakość malowania 0/6/10
0: Armia jest niepomalowana lub częściowo pomalowana. Widoczne są ewidentne braki w zakresie rozpoczęcia lub dokończenia malowania modeli i oddziałów.
6: Cała armia jest pomalowana. Każdy element każdego modelu posiada poprawnie nałożoną warstwę kolorystyczną różną od koloru podkładu. Oczy oraz podobnej wielkości detale nie muszą być pomalowane na osobne kolory względem elementów przyległych.
10: Cała armia jest pomalowana na poziomie Table Top. Table Top oznacza przynajmniej jeden kolor bazowy na każdym elemencie (włączając oczy i inne detale) oraz cieniowanie lub rozjaśnienie tych elementów za pomocą przynajmniej jednej warstwy farby lub washa.
Podstawki i traye 0/2
0: Nie wszystkie modele mają modelowane podstawki lub nie wszystkie oddziały o liczebności przynajmniej 2 modeli posiadają traye.
2: Wszystkie modele mają podstawki modelowane, lub z przyklejonym przynajmniej piaskiem / kępkami traw / elementami dekoracyjnymi. Wszystkie oddziały w liczebności przynajmniej 2 modeli mają treye, które albo są modelowane zgodnie z tonem kolorystycznym i teksturowym podstawek. Traye magnetyczne cięte bez rantów lub traye MDF są zaliczane. Oddziałom na kawałku tektury lub kartkach mówimy nie.
WYSIWYG 0/1/2/3
+1: Wszystkie oddziały, które w rozpisce mają grupy dowodzenia, posiadają swoje odpowiedniki muzyka, sztandarowego i czempiona wśród modeli w oddziale. Modele te są łatwe do rozróżnienia względem innych modeli tego oddziału.
+1: Bohaterowie są reprezentowani przez wyróżniające się modele, łatwe do rozróżnienia, gdy dołączają do oddziałów.
+1: Wszystkie oddziały są łatwe do rozróżnienia względem innych oddziałów w rozpisce.
Maksimum: 15
Drużyna otrzymuje średnią ze swoich ocen jako bonus do wyniku końcowego.