Sponsorzy:
(ustala się) Będę wrzucał systematycznie
Termin: 28-29.10.2023 (w nocy przypada zmiana czasu! Nasz master trwa godzinę dłużej)
Miejsce: Hotel Dobieszków
Dobieszków 70, 95-010 Stryków
Sędzia Stan
org ślivek
Wejściówka oraz pakiety noclegowe:
1. Wejściówka na turniej od pary: 200
2. Wpisowe i wyżywienie od pary : śniadanie, obiad, grill w sobotę i śniadanie, obiad w niedzielę: 650
3. pakiet "od piątku" nocleg i wyżywienie dla dwóch graczy + wpisowe : 1000
4. pakiet "od soboty" nocleg i wyżywienie dla dwóch graczy + wpisowe : 800
5. pakiet dla dwóch jedna noc na głodniaka + wpisowe: 400
(bez obaw, wszelkie kombinacje pomiędzy dozwolone o ile jasno zakomunikowane co i jak)
W tytule przelewu proszę o imiona, nazwiska i ksywki nocujących/grających. Imiona nazwiska potrzebuję dla hotelu, ksywki dla mnie abym na pewno ogarnął.
numer konta: 42 1140 2004 0000 3202 7445 5092
Mamy w hotelu zarezerwowane ~60 miejsc noclegowych. Naturalnie kto pierwszy ten lepszy. Jak lista się będzie zapełniać wrzucę propozycje noclegów w okolicy (wtedy trzeba się liczyć z samochód/uber/taxi).
Zgłoszenia poprzez wypełnienie formularzu google:
https://forms.gle/BXRP8NBm5TPvzaT26
Czas na wypełnienie do poniedziałku 23.10 do północy. Brak zgłoszenia w terminie to -10 dużych punktów oraz ryzyko nie posiadania wydrukowanych rozpisek, bye w pierwszej rundzie, psucia pairingów.
link do rozpisek https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... p=drivesdk
harmonogram:
piatek
restauracja do 22 czynna.
sobota
08:00-9:00 śniadanie.
09:00-12:30 pierwsza bitwa (3:30)
12:30 - 13:30 obiad, przerwa
13:30-17:00 druga bitwa (3:30)
17:15-20:45 (3:30) trzecia bitwa
21+ impreza / wolne granie
przesunięcie czasu! mamy godzinę dłużej tzn do śniadania niedzielnego (od 21 do 8 ) jest 12 godzin aby należycie odpocząć.
niedziela
08:00-9:00 śniadanie.
09:00-12:30 czwarta bitwa (3:30)
12:30 - 13:30 obiad i przerwa
13:30-17:00 piąta bitwa (3:30)
17+ ogłoszenie zwycięzców, podziękowania, zamknięcie imprezy, sprzątanie
Format:
Wielkość armii: 3000 + 2000 (obie armie na zasadach warband)
T9A najnowsza edycja wliczając publikacje w wersji alpha.
Dopuszczone supplementary armies oraz suplement z gigantami.
Turniej parowy, neutralne sojusze - opis jak w poprzednich edycjach:
Modelarka:Ograniczenia:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony jeśli mówią "friendly". Generalnie na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpiski na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów z arcane compendium).
Obowiązują specjalne zasady składania armii:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 3000 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo zgodnie z zasadami warband). Armie muszą być różne. Armie z suplementów traktowane są jako różne od macierzystych (np. Można mieć w sojuszu WDG oraz Makhar).
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych z arcane compendium - ich ograniczenia są wspólne (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej chyba, że jest np. 0-3 to łącznie w sojuszu nie można tego limitu złamać)
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Pre-game sequence: jako Player rozumiemy cały sojusz.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy, pula Veil Token jest wspólna.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Każda ze stron wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziale z dowolnej ze składowych armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia. Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 5000 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
Q: Czy można rzucać czar bez rep dwa razy w ciągu jednej fazy magii - raz z jednego sojusznika raz z drugiego?
A: Nie. Ograniczenie mówi, że w ciągu jednej fazy magii dany czar nie może być rzucony więcej niż raz niezależnie od tego przez ilu magów jest znany.
Q: zasada Engineer nie mówi o "friendly" war machine. Czy w związku z tym można stosować tę zasadę na maszyny sojusznika?
A: Nie. Stosujemy tutaj myśl przewodnią ograniczeń celującą w nie-buffowanie się wzajemne tego typu zasadami. Ignorujemy to, że w tym miejscu w rulebooku z niewiadomych względów pominięto friendly.
Q: Czy deployment po dwa oddziały na stronę?
A: Nie. Na potrzeby deploymentu obie armie tworzące sojusz są liczone jako jedna pula oddziałów do wystawienia.
Scenariusze:
Podręcznikowe
Progi jak w podręczniku
Modele obrazoburcze, śmiecio-armie czy połamańce nie grają
Lista opłaconych graczy:
1. myth, debelial
2. Handełek, Darek
3. święta barbara, dębek
4. gąsior, riplay
5. żuku, muniek
6. żyraf, dajed
7. kołata, zielony
8. Antoni, Marcin
9. Miniaszek, sasu
10. Shino, dziop
11. Jorkstra, myro
12. Heptun, krychu
13. Cotau, Edgar
14. Kacpi, góral
15. Boja
16. Żaba
17. Pazdzioch, dreef
18. Mojżesz, Elvis
19. Bartolemon, ślivek
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Lista hotelowa (S od soboty):
1. Myth
2. Debelial
3. Handełek
4. Święta barbara S
5. Dębek S
6. Gąsior
7. Riplay
8. Zuku
9. Muniek
10. Kolata S
11. Zielony S
12. Antoni S
13. Marcin S
14. Miniaszek S
15. Sasu S
16. Shino
17. Dziop
18. Jorkstra S
19. Myro S
20. Żyraf S
21. Dajed S
22. Heptun
23. Krychu
24. Cotau
25. Edgar
26. Kacpi
27. Darek
28. Boja
29. Żaba
30. Pazdzioch
31. Dreef
32. Góral
33. Elvis S
34. Mojżesz
35. Bartolemon
36. Stan
37. Ślivek