[Otwock] 02.12.2023 BlatCats: Mała Parówka II

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zuku
Wałkarz
Posty: 57

[Otwock] 02.12.2023 BlatCats: Mała Parówka II

Post autor: Zuku »

Klub BlatCats i Planszówkowy Otwock mają zaszczyt zaprosić na turniej

BlatCats: Mała Parówka II

Serdecznie, uprzejmie zapraszamy do Otwocka na przed-świąteczny turniej w odrobine innym formacie, pozwalającym na odgrzebanie kadłubkowych armii, wykopanie dinozaurów z jaskiń, zachęcenia początkujących, bądź po prostu zagrania inaczej niż zwykle.

Format: 9th Age, 1800+1800 pkt
Stoły: 72" x 48"
Gdzie: Otwock, Ul. Tysiąclecia 79
Kiedy: Sobota 02.12.2023
Wstęp: 80 zł od pary (wejściówka w 100% przeznaczona na zakup bazy terenowej)
Limit miejsc: 14 par

Turniej zostanie zgłoszony do Ligi.

Zgłoszenia:
Zgłoszenie na turniej tylko przez New Recruit. Prosimy o dodatnie ID ligowego przy nazwie gracza!
Każdy gracz proszony jest o dodanie dwóch rozpisek - dla siebie, i dla partnera.

Zgłoszenia do czwartek 30.11.2023 (nowy Patch dla OnG)
Rozpiski zostaną opublikowane w piątek 01.12 wraz z paringami na 1 bitwę.

Tournament Link
https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 0ee69ad60a

Zapraszam również wszystkich korzystających z FB do dołączenia do grupy Planszówkowy Otwock (https://www.facebook.com/groups/planszowkowyotwock). Tam będzie również umieszczone info o turnieju oraz wspólny czat dla wszystkich uczestników. A może przy okazji ktoś się zainteresuje naszymi cotygodniowymi eventami planszówkowo-bitewniakowymi. Wyszukujcie na FB Planszówkowy Otwock, dołączajcie do grupy i eventu.

Rozkład jazdy:

Do 8:30 zapisy i modele na stołach.
8:30 - 11:40 pierwsza bitwa
11:55 - 15:05 druga bitwa
15:20 - 18:30 trzecia bitwa

Scenariusze i rodzaje wystawienia: Losowe.
Żadna para nie może zagrać dwukrotnie tego samego scenariusza ani tego samego rodzaju wystawienia.

Zasady dodatkowe:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony jeśli mówią "friendly" (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).

Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii złożonych na 1800 pkt każda. Armie muszą być różne (różne frakcje).
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych - ich ograniczenia są wspólne (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej chyba, że jest np. 0-3 to łącznie w sojuszu nie można tego limitu złamać)

Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Każda ze stron wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziale z dowolnej ze składowych armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia. Innymi słowy nie wystawiamy po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę. Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 3600 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby obliczania wyniku walki.

FAQ:
Q: Czy można rzucać czar bez rep dwa razy w ciągu jednej fazy magii - raz z jednego sojusznika raz z drugiego?
A: Nie. Ograniczenie mówi, że w ciągu jednej fazy magii dany czar nie może być rzucony więcej niż raz niezależnie od tego przez ilu magów jest znany.
Q: zasada Engineer nie mówi o "friendly" war machine. Czy w związku z tym można stosować tę zasadę na maszyny sojusznika?
A: Nie. Stosujemy tutaj myśl przewodnią ograniczeń celującą w nie-buffowanie się wzajemne tego typu zasadami. Ignorujemy to, że w tym miejscu w rulebook z niewiadomych względów pominięto friendly.
Q: Czy deployment po dwa oddziały na stronę?
A: Nie. Na potrzeby deploya obie armie tworzące sojusz sa liczone jako jedna pula oddziałów do wystawienia.

Scenariusze: Podręcznikowe

Progi jak w podręczniku

Lista zgłoszonych:
01} Żuku + Barbara
02) Miniaszek + Sasu
03) Przecin + Janek
04) Pyrax +
05) Kacperz +
06) Kołata +
07) Maciek +
08) Matvey +
09) Handełek +
10)
11)
12)
13)
14)
Ostatnio zmieniony 24 lis 2023, o 08:21 przez Zuku, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Miniaszek
Plewa
Posty: 8

Post autor: Miniaszek »

Gramy z gigantami?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Bez gigantów i suplementów!

Awatar użytkownika
Zuku
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: Zuku »

Bratki, lekko zmodyfikowany rozkład jazdy (zaczynamy i kończymy wcześniej). Gramy na mniejsze punkty (razem 3600), proponujemy grać 3 godziny, 10 minut, plus 15 minut na oddech między bitwami.
Dodatkowo przesunięta data wysyłania rozpisek -> tak by gracze O'n'G mogli je już kleić na nowym Paczu.
Do zobaczenia!

ODPOWIEDZ