Jurassic Park.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Jurassic Park.

Post autor: ksuM »

Witam serdecznie!


Przemyślałem, przetestowałem, i wysrałem coś takiego:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Spawning Quetzla

--------------------------------------------------------------------------------------------

"Tomek" the Tyranozaur - quetzl, itzl, tepok, S6 bez sejva, 4+ ward.
(uderzenie jak chaosowy smok)

Jednooki weteran z Wietnamu - quetzl, tepok, BSB, adidasy, płonąca pała.
(zjada szóstki errantów od przodu)

Ksiądz z drugim stopniem wtajemniczenia z diademem na ryju.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Skinki Quetzla, zatrute oscypki.
Znowu oscypki.

Przemytnicy oscypków na targu w Zakopanym.
Przemytnicy oscypków na targu w Zakopanym po raz drugi.

--------------------------------------------------------------------------------------------

3 teresławy.

3 terencjusze.

4 koksy ze sztachetami.

4 koksy z bejsbolami.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Stach.

Stefan.

--------------------------------------------------------------------------------------------

2250 punktów, 59 modeli, 4-6 kości, 5-7 dispeli.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Pograłem poprzednimi wersjami rozpy i niestety na 3 dd i 2 skrolach nie umiem grać.

Tracę teraz cold ones na generale i soteka na bsb, no ale trudno.

To i tak przy szarży tylko ten atak.

Tutaj mam 7 dispeli elegancko albo na takie rzeczy jak breta czy krasie 6 kości z deatha - wiec ładnie 2 X 3 sobie ciskam.

Czasem ta ifka wchodzi albo dispel nie wyjdzie w końcu.

Na pewno lepiej mieć taką opcję porzucania czegoś niż nie mieć nic i omijać całkowicie jedną fazę gry nie.

Uderzenie mam masakrycznie mocne z trzema terrorystami i ośmioma kroxami.

Tyruś ma 6 S6 bez sejva i 5 S6 d3 ran na duże cele, więc elegancko działa bardzo - z cold blooded i bsb od przodu w kloce się wwala.

Bez bsb też można w sumie zaryzykować czasem.

Na maszyny są dwa oddziały lataczy z S4, biegacz i 2 oddziały scoutów.

Wszystkie skinki mają sejva 5+/4+, więc są kikas.

Nie masakrują ich już tak łuki i w ogóle - super opcja imo.

Furie się od nich często odbijają.


Myślę, że daję radę z mocnymi defensami (duża szybkość, jest czym ściągać maszyny, dobra odporność na paniki itp.), a na ofensy to już w ogóle milutko.


Opinie?

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

0 scrolli ?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

7 dispeli jest dużo lepsze od 3 dd i 2 skroli.

I na tomb kingi, i na imperium, i na wiele innych rzeczy.

Jak zużyję skrole to potem często nie mogę zatrzymać już ani jednego czaru przez całą grę, trochę to denerwujące jest.

Z 7 kośćmi o wiele swobodniej się czuję.

A jak koleś ma super magię to tak czy siak musi wchodzić sporo - ale jak już dojdę do combatu to wyczyszczę.

A co, myślisz, że 5 dd i 2 skrole lepiej jest?

Ale wtedy też sam nie mogę rzucać czarów, a 2 X 3 przyjemnie jest ciskać.

Wiesz jak jest - albo trochę ryzykuję z magią (ale i tak 7 dispeli przy jednym magu to uważam b. dobrze), albo nie gram carnim, bo bez biegacza BSB nie ma co wyruszać.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

tak bo czasem musisz być pewien że czar nie wejdzie a koleś rzuci np 16-17 z 4 kosci i jest zonk

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

ja bym nie chcial dispelowac popychaczki wagonu BK, ktory przejdzie Ci po popchnięciu przez pół armi :P scroll to jednak scroll możesz dać old ones na generale zamiast tepoka, a juz na bsb niech ten tepok będzie.

4dd i 2 scrolle to juz jakas obrona jest
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Eh zniszczyliście moje marzenia.


Dobra ostatecznie tak będzie:

------------------------------------------------------------------------

Tyrek z quetzlem, itzlem i old ones.

BSB biegacz z quetzlem, tepokiem i burning blade.

Priest z dwoma scrollami.

2 X 10 skinków z oszczepami.

2 X 10 scoutów z oszczepami.

2 X 3 terki.

2 X 4 koksy.

2 X stegadon.

------------------------------------------------------------------------

4 dd jest (zawsze lepiej niż 3) i 2 skrole.

2247 równo.

Mógłbym kurde dać tych 5 dispeli, ale old ones jest naprawdę potężny.

Czy przerzut warda na armatę, czy brejk, czy np. przerzut dwóch jedynek.

Dobrze teraz?

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

scrolle sa o tyle dobre ze jak ktos zaczyna to na pewno masz jakas ochrone magiczna. a przy diademnie jak nie zaczynasz masz tylko 3 dd :wink:

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Z dwoma tepokami minimalnie 5:)

No ale racja, skrole lepsze.

ODPOWIEDZ