[Warszawa] Kozacki Zajazd, 15-16.03.2025

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

[Warszawa] Kozacki Zajazd, 15-16.03.2025

Post autor: Myth »

Klub 8 Bila i firma Marna Drukarnia zapraszają na kultowy turniej:

Obrazek

Obrazek
Obrazek
www.marnadrukarnia.com

Termin: 15-16.03.2025
Miejsce: Hotel Kuźnia Napoleońska
Hotel Kuźnia Napoleońska
Sochaczewska 5
96-515 Paprotnia
https://kuzniahotel.pl

Format: turniej drużynowy 4 x 4000 pts, zakaz powtarzania armii
Dopuszczone: zobaczymy z wyprzedzeniem przed turniejem czy suplementy będą gotowe
Trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę.
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi T9A: ID TBC
NR: https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 78583ee17c

Wcześniejsze edycje turniejów:

https://www.youtube.com/watch?v=f3KOkOJBnHI
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=iKB_W_YjY0Q&t=0s
www.youtube.com/watch?v=hrEGoNmwiQs&t=0s
https://youtu.be/IRLB_9F6IBk

Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age na dzień 1.03.2025.
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku

Sędziowie:
Zasady:
Sędzia malarski

Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej master: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie i poprawne rozpiski do 8.03.2024, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia będą zbierane za pośrednictwem NR: https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 78583ee17c oraz na maila kozacki.zajazd@gmail.com.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca. Liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
NewRecruit: https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 78583ee17c

Wejściówka:
150 zł od osoby, 600 zł od drużyny. UWAGA - wejściówka na stronie jest od razu od drużyny.
Wejściówki i zamówienia usług hotelowych: www.marnadrukarnia.com.

W hotelu obowiązuje zakaz wnoszenia na salę swojego jedzenia i alkoholu.

Wpłata do 1.03.2024 będzie skutkować premią +5 pkt dla całej drużyny. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę bez konsekwencji punktowych).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju Kozacki Zajazd 2025, (nazwa drużyny).

Limit drużyn na masterze: min. 200 pax, z możliwością dalszego rozszerzenia.

Wstępny program:

Sobota
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 21:00 Trzecia bitwa
Kolacja docelowo po III bitwie

Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa (zdanie pokojów do 11:30)
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

Menu:
TBC

Malowanie i proxy: - WSTĘPNE, ZOBACZYMY CZY BĘDZIE OCENA - UZALEŻNIONE OD TEMPA ZMIAN W ZASADACH
Jakość malowania 0/6/10
0: Armia jest niepomalowana lub częściowo pomalowana. Widoczne są ewidentne braki w zakresie rozpoczęcia lub dokończenia malowania modeli i oddziałów.
6: Cała armia jest pomalowana. Każdy element każdego modelu posiada poprawnie nałożoną warstwę kolorystyczną różną od koloru podkładu. Oczy oraz podobnej wielkości detale nie muszą być pomalowane na osobne kolory względem elementów przyległych.
10: Cała armia jest pomalowana na poziomie Table Top. Table Top oznacza przynajmniej jeden kolor bazowy na każdym elemencie (włączając oczy i inne detale) oraz cieniowanie lub rozjaśnienie tych elementów za pomocą przynajmniej jednej warstwy farby lub washa.

Podstawki i traye 0/2
0: Nie wszystkie modele mają modelowane podstawki lub nie wszystkie oddziały o liczebności przynajmniej 2 modeli posiadają traye.
2: Wszystkie modele mają podstawki modelowane, lub z przyklejonym przynajmniej piaskiem / kępkami traw / elementami dekoracyjnymi. Wszystkie oddziały w liczebności przynajmniej 2 modeli mają treye, które albo są modelowane zgodnie z tonem kolorystycznym i teksturowym podstawek. Traye magnetyczne cięte bez rantów lub traye MDF są zaliczane. Oddziałom na kawałku tektury lub kartkach mówimy nie.

WYSIWYG 0/1/2/3
+1: Wszystkie oddziały, które w rozpisce mają grupy dowodzenia, posiadają swoje odpowiedniki muzyka, sztandarowego i czempiona wśród modeli w oddziale. Modele te są łatwe do rozróżnienia względem innych modeli tego oddziału.
+1: Bohaterowie są reprezentowani przez wyróżniające się modele, łatwe do rozróżnienia, gdy dołączają do oddziałów.
+1: Wszystkie oddziały są łatwe do rozróżnienia względem innych oddziałów w rozpisce.

Maksimum: 15

Drużyna otrzymuje średnią ze swoich ocen jako bonus do wyniku końcowego.


System punktacji:

Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 28-52 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 51 DP punkty z bitew otrzymuje 52 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 27 DP, otrzymuje 28 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 52-28
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
50 pkt za 1 rundę
50 pkt za 2 rundę
49 pkt za 3 rundę
48 pkt za 4 rundę
47 pkt za 5 rundę

Tie breakery: ustawienia NR: BP+Obj > Uncapped > VP Diff > Wins > Random

Karne
Za oddanie wyników odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Niemile widziane, a przez to karane będzie też przeszkadzanie innym graczom w grze, ingerowanie w sytuację na stołach, pytania-podpowiedzi, używanie komunikatorów do podpowiadania i stallowanie. Pod to podpada również niehonorowanie uzgodnień dokonanych z przeciwnikiem w czasie gry. Jakkolwiek rozumiem, że czas też jest zasobem w grze, to sytuacja "mam 40 minut do końca gry, a ty 0, nie dogramy dwóch ostatnich tur" jest nie do przyjęcia i też grozi konsekwencjami. Priorytetem jest dogranie 6 tur w regulaminowym czasie. Rozważę zgłaszanie liczby rozegranych tur i konsekwencje za brak dogrywania bitew - do przedyskutowania.

Parowanie graczy
Obie drużyny wystawiają po 1 graczu (obrońca).
Do obrońcy wystawiają 2 atakujących, obrońca wybiera jednego z nich.
Niewybrany atakujący gra z niewystawionym w pierwszym ruchu graczem drużyny przeciwnej.

Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.

Stoły i mapki:
Mapy z map packa

Scenariusze
Zgodne z rulesbookiem / season packiem.

TBD

Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Kozaki Zajazd 2025 w dniach 15-16.03.2025 w Paprotni k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."

Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2024, o 16:15 przez Myth, łącznie zmieniany 3 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Post roboczy :-)

Zainteresowani:
1. Team 8.Bila Kozacy Soli-Kiczory
2. RS 1
3. RS 2
4. The Gentlemen's Club
5. MeowWay! 1
6. MeowWay! 2
Ostatnio zmieniony 29 lis 2024, o 12:49 przez Myth, łącznie zmieniany 4 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Góral86
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179

Post autor: Góral86 »

Team 8.Bila Kozacy Soli-Kiczory prosi o zapisanie:)

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3363
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Dopisz RS1 i RS2

Awatar użytkownika
Adam
Chuck Norris
Posty: 390

Post autor: Adam »

Zapisz jeden skład Gentlemenów

Awatar użytkownika
Jorkstra
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: Jorkstra »

MeowWay! 2 Teamy Poprosimy zapisać
Klub MeowWay! Warszawa

ODPOWIEDZ