Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Reyki ja uważam że hellstormy są za bardzo losowe, po ostatnim szoku jaki doznałem, czytaj: że muszą trafiać na 4+ jeśli coś nie jest całkiem pod wzornikiem, a byłem pewien że automatycznie trafiają. Ale to była siła sugestii przeczytałem o tym w zapowiedziach na warseerze a później studiując Armybooka nie zauważyłem małego słówka "hole". Teraz uważam, że hellstorm to nic ciekawego Nawet pod holem nie ma D3 woundów z większą siłą. Jest dobry do niszczenia klocków ale tak samo dobry jest hellblaster ale o wiele bardziej przewidywalny i uniwersalny.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Heheh to samo "miłe"zaskoczenie tyczyło się mojej osoby.... hellstorm jak trafi centralnie to nie ma klocka bądź znacznej jego części hellblaster IMO słabiutki za duża szansa na misefire.. gdyby trafiał automatycznie, tyle co wyrzuciłeś na artylerii to co innego, a tak z załóżmy 22 trafień tak naprawdę trafiasz jakieś 9-11 a woundujesz jak dobrze pójdzie 4-6...na bliski trochę lepiej ale i tak plew przy tak dużej szansie na niepowodzenie wystrzału.
_________________
"Jak trafi centralnie" jedyna emotka jak mi przychodzi na myśl jestem za duży na takie bajki. Ja nie wiem musiałbyś mieć olbrzymie szczęście.
A co do hellblastera jest duża szansa na missfire ale te 22 na artylerce, poźniej jakieś 7-8 trafień, a zranień jest 6-7 jak wiesz w co strzelać to się o wiele bardziej wraca niż Hellstorm. Zamiast Hellstorma już wolałbym moździerz.
A co do hellblastera jest duża szansa na missfire ale te 22 na artylerce, poźniej jakieś 7-8 trafień, a zranień jest 6-7 jak wiesz w co strzelać to się o wiele bardziej wraca niż Hellstorm. Zamiast Hellstorma już wolałbym moździerz.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Są różne szkoły artyleryjskie najsłynniejsza to Nuln ale moi averlandczycy mają celne oczy i jednych z najlepszych puszkarzy w Empire Kilka razy trafiłem hellstormem centralnie uwierz mi mina przeciwnika nie była za wesoła podam Tobie link do wspaniałego artykułu dzięki niemu będziesz wiedział jak trafiać i jak liczyć uwierz grunt to dobry zasięg wstępny na tym diabelstwie...
http://www.warhammer-empire.com/warroom/warmachines.php
miłej lektury i wystaw po przeczytaniu hellke i miej szczęcie a zobaczysz
Moja helka:
http://www.warhammer-empire.com/warroom/warmachines.php
miłej lektury i wystaw po przeczytaniu hellke i miej szczęcie a zobaczysz
Moja helka:
_________________
Wilqu a ja pochodzę z Nuln. I ufam tylko prochowi Jakieś rakiety są nie dla nas.
A co do tego linku czytałem go chwilę po tym jak pojawił się na tym forum. Jestem tam zarejestrowany i od dłuższego czasu sprawdzam to forum na bieżąco. Sam podałem ten link Reykiemu. Nawet po przeczytaniu tego artykułu nie ufam tej maszynce.
Co do Twojego Hellstorma bardzo fajny, tylko podstawka za duża więc uważaj na wszystkie stone throwery.
Tak to jest w Imperium, mnogość zestawień armii jest olbrzymia, jeden pokłada nadzieje w czymś innym niż drugi. Mi się hellblaster zawsze sprawdza jeszcze nie zdarzyło mi się że się nie spłacił. Ale wiesz my ludzie z Nuln już tak mamy że missfire na altylerce hellblastera wogóle nie wypada, zazwyczaj wypadają mi 10 i 8.
A co do tego linku czytałem go chwilę po tym jak pojawił się na tym forum. Jestem tam zarejestrowany i od dłuższego czasu sprawdzam to forum na bieżąco. Sam podałem ten link Reykiemu. Nawet po przeczytaniu tego artykułu nie ufam tej maszynce.
Co do Twojego Hellstorma bardzo fajny, tylko podstawka za duża więc uważaj na wszystkie stone throwery.
Tak to jest w Imperium, mnogość zestawień armii jest olbrzymia, jeden pokłada nadzieje w czymś innym niż drugi. Mi się hellblaster zawsze sprawdza jeszcze nie zdarzyło mi się że się nie spłacił. Ale wiesz my ludzie z Nuln już tak mamy że missfire na altylerce hellblastera wogóle nie wypada, zazwyczaj wypadają mi 10 i 8.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
co do slotu rare to na małe punkty -1000 to jest hellblaster, właśnie bede próbował hellstorma na turnieju, a 1350-1500+ to jest czołg a GS wkładam od 1200+ z BSB lub piechotnym priestem, detki halabardników po to np sa aby orcom z shieldami i light armorem zrobic 6+ asv i takie detki sie przydaja chociaż maja gorszeg asv i WS ale jednak 4 S to zawsze coś daje
Jutro gram z Vc i biorę to:
Averland 2500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 368 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Griffon
Laurels of Victory
Enchanted Shield
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Rod of Power
Power Stone
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron
4 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor
4 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @
23 Swordsmen @ 219 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @
10 Detachment - Halberdiers @ [50] Pts
Halberd; Light Armour
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Crossbow; Musician
7 Flagellant Warbands (Core) @ 80 Pts
Frenzy; Flail, Prophet of Doom
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
4 Pistoliers @ 104 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider
Brace of Pistols
19 Greatswords @ 280 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion
10 Detachment - Free Company
2ndWeapon
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2500
Nic nie zmieniam ale opinie jakieś przewidywania mile widziane vel konstruktywna krytyka. Osobiście boli mnie gryfi generał i bezsensowne championy w konnicy z założenia mającej być gołą ale nie wiedziałem w sumie co tu dać a i figurek brakło.
P.S. Gram tym co mam nie proksuje więc zmian za wiele dokonać nie mogę :p
Averland 2500 Pts - Empire Army
1 General of the Empire @ 368 Pts
General; Lance; Full Plate Armor; Griffon
Laurels of Victory
Enchanted Shield
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Rod of Power
Power Stone
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron
4 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor
4 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @
23 Swordsmen @ 219 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @
10 Detachment - Halberdiers @ [50] Pts
Halberd; Light Armour
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Crossbow; Musician
7 Flagellant Warbands (Core) @ 80 Pts
Frenzy; Flail, Prophet of Doom
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
4 Pistoliers @ 104 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider
Brace of Pistols
19 Greatswords @ 280 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion
10 Detachment - Free Company
2ndWeapon
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 118
Total Army Cost: 2500
Nic nie zmieniam ale opinie jakieś przewidywania mile widziane vel konstruktywna krytyka. Osobiście boli mnie gryfi generał i bezsensowne championy w konnicy z założenia mającej być gołą ale nie wiedziałem w sumie co tu dać a i figurek brakło.
P.S. Gram tym co mam nie proksuje więc zmian za wiele dokonać nie mogę :p
_________________
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
2x5 dostajesz 2 plewne strzelania i detki spełniają rolę nabijacza CR dla przeciwnika za plew na boku
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
1.jesli masz ganiac z 5 pistoliersami to nie ganiaj z nimi wogole
2.nie wiadomo co to jest, czy defens czy offens. bo jak def. to po co pistoliers i tank i tyle konicy. jak atak to po co helka
3.proponuj ewywalic te male 5 konnicy, dokupic pistolierow, dokupic inne pierdoły wymienic helke na helsztorma albo z jednego oddzialu konnicy zrobic wiekszy i dac priestowi konia!
ta druga opcja wydaje mi sie lepsza.
2.nie wiadomo co to jest, czy defens czy offens. bo jak def. to po co pistoliers i tank i tyle konicy. jak atak to po co helka
3.proponuj ewywalic te male 5 konnicy, dokupic pistolierow, dokupic inne pierdoły wymienic helke na helsztorma albo z jednego oddzialu konnicy zrobic wiekszy i dac priestowi konia!
ta druga opcja wydaje mi sie lepsza.
1. Jeżeli uważasz że 5 pistoleciarzy nic nie zrobi to jesteś wgłęęębokim błędzie
2. Jest to defens z elementami ofensu taki mam styl gry i gra mi sie świetnie...nie znoszę ludzi którzy grają stereotypowymi rozpiskami defens ofens sranie w banie i tak dalej..dlatego gram tak a nie inaczej.
3. Jeżeli ktoś uważa ze 5 konnicy jest słabe to też uważam że bredzi ..oni są super odgięcie, pogonienie, niszczenie przeszkadzajek to nie jest oddział do uderzenia a do wsparcia...więcej niż 6 pistoleciarzy trudno się manewruje oraz są łatwym kąskiem dla magi wroga a 5: 104 pkt żadna strata a napsują krwi(zamiar niszczenie wilków w czasie gdy cała reszta osłabia klocki wroga)
Założenie taktyczne 1 tura pozbyć się wilków 2-3 tura psuć oddziały ciężkie i na koniec wpaść i wytłuc ścierwo(a jak wpaść hehe biorę magie z popychaczkami)
Na koniec dziękuję za krytykę
2. Jest to defens z elementami ofensu taki mam styl gry i gra mi sie świetnie...nie znoszę ludzi którzy grają stereotypowymi rozpiskami defens ofens sranie w banie i tak dalej..dlatego gram tak a nie inaczej.
3. Jeżeli ktoś uważa ze 5 konnicy jest słabe to też uważam że bredzi ..oni są super odgięcie, pogonienie, niszczenie przeszkadzajek to nie jest oddział do uderzenia a do wsparcia...więcej niż 6 pistoleciarzy trudno się manewruje oraz są łatwym kąskiem dla magi wroga a 5: 104 pkt żadna strata a napsują krwi(zamiar niszczenie wilków w czasie gdy cała reszta osłabia klocki wroga)
Założenie taktyczne 1 tura pozbyć się wilków 2-3 tura psuć oddziały ciężkie i na koniec wpaść i wytłuc ścierwo(a jak wpaść hehe biorę magie z popychaczkami)
Na koniec dziękuję za krytykę
_________________
Kilka słów ode mnie:
Pistolliersi są super ale dopłaciłbym do powtarzalnego pistoletu, dwa dodatkowe strzały trafiające na 4+ fajne.
Nie dawałbym championów do knightów.
Jak już masz Generała imperium to może daj Great Swordom jakiś banner?
Detachment 3x3 lepiej się spisują w praktyce niż 5x2.
Generała Imperium też inaczej bym złożył. Może Sword of Fate? Holy Relic? Laurens of Victory są nieopłacalne na generale.
Pistolliersi są super ale dopłaciłbym do powtarzalnego pistoletu, dwa dodatkowe strzały trafiające na 4+ fajne.
Nie dawałbym championów do knightów.
Jak już masz Generała imperium to może daj Great Swordom jakiś banner?
Detachment 3x3 lepiej się spisują w praktyce niż 5x2.
Generała Imperium też inaczej bym złożył. Może Sword of Fate? Holy Relic? Laurens of Victory są nieopłacalne na generale.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Generał faktycznie złożony bez większych przemyśleń(poważnie laur nic nie daje? mi się czasami spłaca), ten repeter pistol hmm nom to dobry pomysł, detki 3x3 węższe mniej modeli bije; cel tego chyba taki by mogli się przeciskać i mniej stołu zabierać, championów już zdjąłem dawno to była pomyłka
_________________
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Ich rola polega na dorzucaniu outnumbera, kasowaniu rank i dodawania ataku z boku a nie wypłacanie 5 śmiesznych ataków. Dobrze wchodząca detka daje nam często 5 do static CR: bok, więcej zabiera przeciwnikowi 3 ranki więc rola ataków jest już minimalna i lepiej postawić na ten bonus tj. lepsza manewrowośćWilqu pisze:detki 3x3 węższe mniej modeli bije; cel tego chyba taki by mogli się przeciskać i mniej stołu zabierać,
Wilqu z Laurem chodziło mi o to że nic nie daje Generałowi z jego śmiesznymi 3 atakami i ws 5 lepiej dać go Grand Masterowi on potrafi wykorzystać ten przedmiot lepiej. Ja bym stawiał na przeżywalność Generała.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
A co byś powiedział na Armour of Meteoric Iron, Holy Relic, Doomfire ring i lance? Albo zamień Doomfire ringa na VHS. Według mnie to ciekawy dobór itemów. A Priesta na konia i tak będzie miał look out sira w piechocie.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Zgadza się... Prista na konia i dać mu sword of might,lub sword of battle zamiast Armour of Meteoric Iron. Zyskujesz magiczne ataki i ewentualną szansę na wyszarżowanie z oddzialu na 14" aby np. upolować banshee, wskoczyć do mającego szarżowac oddziału kawalerii itd...