Coś na najbliżego Jędrusia w Krk.
Ponieważ figurek na inne warianty troszkę brak oraz napotykam na trudności na wymyślenie silnych wersji "małych zielonych" ostanowiłem skupić się tylko na dwóch fazach gry:)
Oto przedstawiam:
BOHATEROWIE:
- Generał, duży szaman orków lv.4 - horn, collar, 2xDS
- nocnik szaman lv.2 - staff of sneaky ...
- nocnik szaman lv.2 - pipies od doom grzyb
- nocnik szaman lv.2 - ring, staff of sorcery
CORE:
- 2x wilki
- pająki
- 5x klocków nocników z fanolami
- klocek big-ins z totemem
- klocek dzikich z włóczniami
SPECIAL:
- 6 bolców
- klopka
RARE:
- 2x doom
Co o tym myślicie? Jeśli ktoś grał już czymś takim to proszę o opinie. Teoretycznie smoki, czołgi i inne takie powinny kwiczeć, to samo skaveny i inne armie oparte na magii.
Niestety wydaje mi się że jest to strasznie czułe na panikę no i w CC to nie będzie za miło:)ale przecież założeniem jest nie dopuszczenie swieżaków do CC:)
Zielone 2,5 na Jędrusia
25 z muzykiem, sztandarem.
3 maja 2 fanoli, 2 jednego.
a wszystkie uciekaja jak glupie
3 maja 2 fanoli, 2 jednego.
a wszystkie uciekaja jak glupie
Klocki miały po jednym fanolu a jeden był bez:)
nie zamierzam przeinwestowywać coś co jest trochę słabe:)
Wprowadziłem lekkie zmiany w rozpisce:) choć nie wiem czy te sztandary są potrzebne:)
By zminimalizować straty od panik:
- nie ładuje duzo pkt w oddziały bardzo na nie podatne
- mam bully-ch na maszynach
- dużo magi i strzelania by terror nie miał jak najmnije czasu na dojście.
- maszyn mam na tyle dużo że strata kilku bolców nie robi różnicy a punktów na nich nie ma
Wiadomo że z niektorymi armiami pójdzie ciężko ale z niektórymi już powinno iść łatwiej. Gigantyczna antymagia powinna powstrzymać chyba nawet TK, czołgi, altary też nie powiny mieć za łatwo
nie zamierzam przeinwestowywać coś co jest trochę słabe:)
Wprowadziłem lekkie zmiany w rozpisce:) choć nie wiem czy te sztandary są potrzebne:)
By zminimalizować straty od panik:
- nie ładuje duzo pkt w oddziały bardzo na nie podatne
- mam bully-ch na maszynach
- dużo magi i strzelania by terror nie miał jak najmnije czasu na dojście.
- maszyn mam na tyle dużo że strata kilku bolców nie robi różnicy a punktów na nich nie ma
Wiadomo że z niektorymi armiami pójdzie ciężko ale z niektórymi już powinno iść łatwiej. Gigantyczna antymagia powinna powstrzymać chyba nawet TK, czołgi, altary też nie powiny mieć za łatwo
Rzeczona poprawiona armia
Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Great Shaman @ 310 Pts
General; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Horn of Ugrok [40]
Collar of Zorga [5]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Staff of Sorcery [30]
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 123 Pts
Shield; FCG , fanol
25 Night Goblins @ 123 Pts
Shield; FCG , fanol
24 Night Goblins @ 120 Pts
Shield; FCG , fanol
24 Savage Boyz @ 255 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; FCG
24 Orc Big 'Uns @ 330 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
Morks Spirit Totem [50]
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
23 Goblins @ 96 Pts
Light Armour; Shield; Musician
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7 + 1 ( z kradzieja PD) , +1 do dispelowania + /0-3/ totem
Models in Army: 217
Total Army Cost: 2500
Unnamed2500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Great Shaman @ 310 Pts
General; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Horn of Ugrok [40]
Collar of Zorga [5]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Staff of Sorcery [30]
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 123 Pts
Shield; FCG , fanol
25 Night Goblins @ 123 Pts
Shield; FCG , fanol
24 Night Goblins @ 120 Pts
Shield; FCG , fanol
24 Savage Boyz @ 255 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; FCG
24 Orc Big 'Uns @ 330 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
Morks Spirit Totem [50]
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
23 Goblins @ 96 Pts
Light Armour; Shield; Musician
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7 + 1 ( z kradzieja PD) , +1 do dispelowania + /0-3/ totem
Models in Army: 217
Total Army Cost: 2500
Rozpa na papierze super. W rzeczywistości łatwo dostać maskę.
Coprawda niektóre armie nie mają większych szans z tym, ale inne rozsmarują takich orkasów na miazgę. Jestem zwolennikiem bardziej uniwersalnych rozp - lepiej się sprawdzają.
Coprawda niektóre armie nie mają większych szans z tym, ale inne rozsmarują takich orkasów na miazgę. Jestem zwolennikiem bardziej uniwersalnych rozp - lepiej się sprawdzają.