1500 Imperium (Nordlandzki Fort, straż Morska)
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
1500 Imperium (Nordlandzki Fort, straż Morska)
Wymyśliłem taką armię imperialną na 1500. Idea Fortu pilnującego wybrzerza obsadzona przez nieniejszych wojaków. Dodatkowo kilku swirów religijnych ciągle nawołujących w okolicy że koniec jest bliski.
Fort broni okolicznych miasteczek i wiosek przed najazdami norsmenów i rajdami niewolniczymiu mrocznych elfów.
Kadra
Kapitan Konrad Adenauer dowódca placówki
płyta, obardowany koń, pistolet,
Fulle Flameheart Bitewny Czarodziej Rezydent
(kolegium:metal)
Wielebny Ojciec Karras- kapelan fortu [siedzi w spermanach]
Ikona Magnusa, Armour of Meteoric Armour
wielki młot zwykły.
[3 Kompania Obrońców Wybrzerza]
Jednostki:
25 Włóczników full command
detach 1: 10 halabardników
detach 2: 9 mieczników
10 Kuszników
detach 1: 5 muszkieterów
detach 2: 5 muszkieterów
10 zwiad-łowcy
[kontygent rycerski]
6 Rycerzy Północnej Gwiazdy(krąg wewnętrzny z dwurakami)
Full command+steel standard
[altyleria]
1 Działo
1 Mortar
1 Hellblaster
[inne]
9 fanatyków religijnych [utrapienie placówki]
Fort broni okolicznych miasteczek i wiosek przed najazdami norsmenów i rajdami niewolniczymiu mrocznych elfów.
Kadra
Kapitan Konrad Adenauer dowódca placówki
płyta, obardowany koń, pistolet,
Fulle Flameheart Bitewny Czarodziej Rezydent
(kolegium:metal)
Wielebny Ojciec Karras- kapelan fortu [siedzi w spermanach]
Ikona Magnusa, Armour of Meteoric Armour
wielki młot zwykły.
[3 Kompania Obrońców Wybrzerza]
Jednostki:
25 Włóczników full command
detach 1: 10 halabardników
detach 2: 9 mieczników
10 Kuszników
detach 1: 5 muszkieterów
detach 2: 5 muszkieterów
10 zwiad-łowcy
[kontygent rycerski]
6 Rycerzy Północnej Gwiazdy(krąg wewnętrzny z dwurakami)
Full command+steel standard
[altyleria]
1 Działo
1 Mortar
1 Hellblaster
[inne]
9 fanatyków religijnych [utrapienie placówki]
Ostatnio zmieniony 5 sty 2008, o 13:52 przez Murmandamus, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo fajne ale bym to trochę ugrywalnił:
Kapitanowi tarczę i może jakiś magiczny item
Czarodziejowi 2x scroll albo jeden scroll i np.: ring of volans
Inner Circlą nie dawałbym dwuraków, siła 5 ale walą poza szarżą ostatni.
To chyba zboczenie ale brakuje mi pistollersów.
I fanatyką dałbym championa.
Poza tym wszystko na plus.
Chociaż halabardy są bardziej klimatyczne od włóczni.
Kapitanowi tarczę i może jakiś magiczny item
Czarodziejowi 2x scroll albo jeden scroll i np.: ring of volans
Inner Circlą nie dawałbym dwuraków, siła 5 ale walą poza szarżą ostatni.
To chyba zboczenie ale brakuje mi pistollersów.
I fanatyką dałbym championa.
Poza tym wszystko na plus.
Chociaż halabardy są bardziej klimatyczne od włóczni.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
tarczę tak, magiczne itemy nie ma co. Ward nie lordom zbędny, zbroje ma dobrą, ikona zajęta ,bron zbędna z jego dwurakiem, ewentualknie całun magnusa albo ten za 15 pkt dający mr.Kapitanowi tarczę i może jakiś magiczny item
Predzej to drugie, ale co złego w rod of power. Pewnie ten brak scroli.Czarodziejowi 2x scroll albo jeden scroll i np.: ring of volans
ale można i grac bez nich.
Jeżeli dwuraki na rycerstwie to tylko inner circle, co z tego ze potem ostani idą. save 2+ ich wybroni a zawsze siła 5 jest wredna. Tacy ubodzy rycerze chaosu.Inner Circlą nie dawałbym dwuraków, siła 5 ale walą poza szarżą ostatni.
Mnie trochę też. Ale mam podobne zboczenie w dark elfach. Tyle że w imperium fast jest specjalem i jeżeli brac fast to albo dwa odziały wg mnie albo żaden.To chyba zboczenie ale brakuje mi pistollersów.
Też bym dał ale zabrakło punktów.I fanatyką dałbym championa.
Dla nordlandu włócznie są dosyć charakterystyczne.Chociaż halabardy są bardziej klimatyczne od włóczni.
Konkudując pewnym modyfikacjom może czarodziej ulec zmianie jakiejś. Ewentualnie może bym zrezygnował z mortara i kiulku punktów by nabyc pistoliersów w zamian. Albo mortara i flagusiów w zamian za outów.
Jasne Rod of Power to dobry wybór ale jedno kierunkowy, ochronisz się przed magią przeciwnika kosztem własnej magii.Predzej to drugie, ale co złego w rod of power. Pewnie ten brak scroli.
ale można i grac bez nich.
Zmieniłbym ich na zwykłych knightów z lancami wrzucił do nich Priesta, i obiecuje Ci że się lepiej sprawdzą niż Twoi inner circle Przebiją się przez wszystko. I wtedy masz miejsce dla Pistolliersów.Jeżeli dwuraki na rycerstwie to tylko inner circle, co z tego ze potem ostani idą. save 2+ ich wybroni a zawsze siła 5 jest wredna. Tacy ubodzy rycerze chaosu.
Pistolliersi samotni też dają radę. Piątka strzela 8 strzałów trafiających na 5+ i 4 strzały trafiające na 4+.Mnie trochę też. Ale mam podobne zboczenie w dark elfach. Tyle że w imperium fast jest specjalem i jeżeli brac fast to albo dwa odziały wg mnie albo żaden.
Po co ich 9? 5 z championem daje radeTeż bym dał ale zabrakło punktów.
Osobiście nie lubię outriderów, ale zdania na ich temat są podzieloneAlbo mortara i flagusiów w zamian za outów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
A chociażby dlatego że kapitan ma imię,że bohaterowie mają imiona, że kapitan nie ma super duper itemow (standardu patrz słomka ench shield itd), a dlatego że właśnie nie ma tanka, a dlatego że nie ma jak sugerujecie 2 dispell scroli, a dlatego że .....................
_________________
właśnie mi nie pasuje, że kapitan nie ma magic itema... np Sword of Might, miecz, który był przechowywany przez pokolenia w jego rodzinie czy tez otrzymał on go w darze od elektora, takie małe a bawi, mozna do tego opis zrobić. Mortal mi tu zgoła nie pasuje, nie wiem, znawcą nie jestem ale możdzierz do obrony fortecy?? Lepiej już tych pistioletersów jako swoisty patrol plaży, imo bardzo pasuje. Ogólnie ja bym zrezygnował z kapłana i fanatyków, teoria, że tutaj sa ruchy religijne jakieś tam mocno naciagana, w koncu to jest garnizon zawodowych żołnierzy czy też tworzy sie tam krucjata?
tja...
to tak samo jak wędrowni magowie przypadkiem spotkali baterie dział
(jeszcze za stare imperium)
naciagane jak nic...
to tak samo jak wędrowni magowie przypadkiem spotkali baterie dział
(jeszcze za stare imperium)
naciagane jak nic...
nie rozumiem Cię...
wiele rzeczy jest nie naciągane, o to już nie musisz sie martwić.
wiele rzeczy jest nie naciągane, o to już nie musisz sie martwić.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
zbokole religijne wsadziłem jako taki hm chyba zapychacz co się na siłę przylączył do armii przy okazji gdy ten garnizon fortu jedzie się zając najeźdzcami. W normalnym czasie tamci krązą po okolicy po prostu głoszac koniec. Swirów zamienie na pistolierów po prostu. Choc starczy tylko na 5 bez muzykai outridera.
@Wilqu Jasne kapitan nie ma itemów a klecha ma aż tyle że ledwo chodzi
Co do zdania Kosy to się zgadzam, chociaż moździerz bym zostawił. Taki ciekawy akcent, ale hellblaster mi nie leży w Nordlandzie. Ale to szczegóły Naprawdę fajna rozpiska
Co do zdania Kosy to się zgadzam, chociaż moździerz bym zostawił. Taki ciekawy akcent, ale hellblaster mi nie leży w Nordlandzie. Ale to szczegóły Naprawdę fajna rozpiska
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
moździerz w fortecy jak najbardziej tak
faktycznie kapitan mógłby mieć mieczyk
priest must be a kto będzie podsycał wiarę w Sigmara toż to odludzie a nerwu ludziom poszczają w kapitanie jest oparcie ale wiara musi być szerzona. Kapłan ma zauważcie zwykły dwurak świętą zbroję (tu faktycznie zwykłuy heavy armour by sie przydał)ale ikona na miejscu jak najbardziej każdy piest powinien ją mieć na wejściu
faktycznie kapitan mógłby mieć mieczyk
priest must be a kto będzie podsycał wiarę w Sigmara toż to odludzie a nerwu ludziom poszczają w kapitanie jest oparcie ale wiara musi być szerzona. Kapłan ma zauważcie zwykły dwurak świętą zbroję (tu faktycznie zwykłuy heavy armour by sie przydał)ale ikona na miejscu jak najbardziej każdy piest powinien ją mieć na wejściu
_________________
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Czemu Hellka nie w Nordlandzie. altyleria zważcie na to co prawda w północnych prowincjach jest raczej słabo używana i powszechna z wyjątkiem Nordlandu ze względu na to że tutaj jest zaopatrywana flota w działa. Siłą rzeczy pojawia się. Kapłan zostaje. Kapelnan musi być. wilku dobrze to ujął.