Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
lorgoth
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: lorgoth »

W sumie może być. Z końcową opinią wstrzymam się jak zobaczę go z innych ujęć bo z jednego to ciężko wyrokować.

Awatar użytkownika
Terael
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 110

Post autor: Terael »

Fajny owszem. Boli mnie tylko brak jakiegokolwiek pancerza na klacie... trochę to dziwnie wygląda. Swoją drogą gościu musi mieć niezłą moc jeżeli zmieniając się w latającego stwora potrafi "zdematerializować" (nie wiem jak to ująć) swoją zbroję - niezłe. W sumie to samo ujęcie przemiany nawet ładnie wyszło.

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5109
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

wypas!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak na wampirfursta jest zajebiaszczy !! :D

ps. bij zabij christos - przyznaje sie do off topu!! :)

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

O rany....

Ciężko uwierzyć, że to z tej samej kuźni co mannfred "brzuszek" von Carstein czy ta "40+ trans" wampirzyca....

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1724
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Może po prostu inny koleś rzeźbił... :)

Guderian
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Guderian »

nowe ploty z warseera
• The entire army benefits and suffers from all
the special rules for the Undead.


• Vampires are more than just a character
choice. Blood Knights, Black Coaches and
the Varghulf are all Vampires and allow
Undead within 6” to March move,
reinforcing the sense of the Vampire Counts
army.


Corpse Cart:

• All friendly units within 6” can benefit from
the Always Strike First rule

• Can be upgraded to incur a -1 casting
penalty on enemy Wizards within 24”, or to
add 1 to the number of wounds healed by
an Invocation of Nehek spell on a unit
within 6”.

• Corpse Carts are a Core unit.



Blood Knights:

• Ultimate shock heavy cavalry that will give
Khorne Chosen Knights a run for their
money: frenzied Vampire knights with three
Strength 7 attacks each on the charge

• Vampire special rule allows units within 6”
to March.


Varghulf:

• Bestial vampiric lone monster
– impressive profile with
Regeneration, causes Terror
and subject to Hatred of
everything!

• Vampire special rule allows
units within 6” to March


Mannfred von Carstein:

• At his most powerful,
Mannfred knows all the
Necromantic spells and all
those from the Lore of
Death

• Mounted on a Nightmare:
can be used to represent
Mannfred the Acolyte or
Mannfred Count of
Sylvania


Vlad von Carstein:

• Powerful warrior and wizard, and almost unkillable with the Carstein Ring
(4+ Ward save and returned to life after death on a 2+)

• Will go berserk if Isabella von Carstein is killed


Konrad von Carstein:

• Most powerful Hero
level warrior-Vampire
in the army list

• Hates everything, and
stands a chance of
succumbing to either
Frenzy or Stupidity
each turn.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

ten ASF dla friendly to kurewstwo. Do tego ma byc tani ten wagonik z ciał i wezmie ktos kilka i ma wszystko asf. Swietnie gw psuje dalej system. Z Helfami ok ale w wampach to już ostro pojechali po bandzie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

dla mnie corpse carty w takiej formie to przeginka :evil:

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Murmandamus pisze:ten ASF dla friendly to kurewstwo. Do tego ma być tani ten wagonik z ciał i weźmie ktoś kilka i ma wszystko asf. Świetnie gw psuje dalej system. Z Helfami ok ale w wampach to już ostro pojechali po bandzie.
Nie przejmuj się tak :) Jeszcze nie wszystko jest potwierdzone i nie jest pewne.
Chociaż, jak dla mnie, gdyby sie potwierdziło, byłoby miło :D
Kozisyn pisze:dla mnie corpse carty w takiej formie to przeginka :evil:
Jeszcze nie wiadomo jaki będzie ich koszt punktowy. Zresztą, moim zdaniem, z ceną (zł) już przesadzili, jak na jeden model w corach :)

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

Nordri pisze:
Obrazek
"czy naprawde az tak bardzo czuć jak się spociłem"

Sir Roni de Gato
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Sir Roni de Gato »

Osobiście nie gram VC ale mój post będzie raczej traktować o polityce "zasad" GW, od wyjscia HE widać, że każda armia będzie dopakowana - jak dla mnie to głupota ale co tam - HE mają ASF ( i jak wiadomo istnieje prawdopodobieństwo, że wszystkie tzw "szybkie" armie dostaną taką zasadę ), teraz mamy VC z corps cartem dającym asf i z tego co słyszałem jakis bonus do magii ( ale być może to tylko sciema ) - jednostka ma być core i kosztować ok 50 pkt ( :/ ). Po necie "lata" też plotka, że od każdej wampirycznej jednostki ( czyli heros - to akurat jasna sprawa - , bk-ci i varghulf ) bedzie mozna robic march move. BK mają mieć 3 ataki z siła 5 ( 7 przy szarzy ) - kazdy z tych typków ma kosztować plus minus 50 pkt ( ciekawe w takim razie czemu np. knight na pegazie ma kosztowac 55 skoro nawet jak wleci w takiego typa to niewiele mu zrobi ). W necie można przeczytać jeszcze wiele róznych mniej lub bardziej ciekawych zasad, które mogą się pojawić - tak czy siak - uwazam, że takie dopieszczanie kazdej armi na siłę jest bez sensu.
Co do samych figurek nowych VC to jedyne co mi się naprawde niepodoba to wbicie wamirów w te zbroje - przez co np. konrad ( jeśli dobrze pamietam figurke ) wyglada jak wampir w pseudo-gotyckiej płytówce ( no i może jeszcze te długie miecze dziwnie wygladają - za dłuuugie ) . To by bylo na tyle.
pozdr.

lorgoth
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: lorgoth »

Też mimo że gram VC myślę ze ASF to przegięcie - ale błąd GW popełniło IMHO przy HE. Po prostu armia z najlepszym smokiem, dobrym strzelaniem, jedną z najlepszych magii dostała jeszcze ASF - nawet na jednostkach z dwurakami.
Są armie które naprawdę już na wstępie mają przechlapane. Stąd pewno kolejne też będą miały wygięcia - co jest bezsensowne (plotki o hatred dla DE przy ASF co prawda wyglądają jak żart). Szkoda....

A co do figurek to mi się bardzo podobają wszystkie nowe no może za wyjątkiem Manfreda. Na pewno obok WE i O&G będzie to dla mnie najlepiej wyglądająca armia.

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

hym... kilkanaście ataków z siłą 7... Może być ciekawie :o Jak dla mnie corpse cart z ASF jest przegięty i nieklimatyczny zupełnie. Nie bedę tego przepakowanego badziewia urzywał ( no może jeden kupie bo model ładny :wink: ) Cóż maszowanie od każdego wampira to IMO dobra rzecz. Teraz jeszcze jedtem tylko ciekaw co z nekromantami. Wie ktoś może coś? :roll:

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dead
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: WEJHEROWO
Kontakt:

Post autor: dead »

asf to kupa ... nie wiem czym sie podniecac ... jesli prawda jest plotka o -1 do casta to widze ciekawsze zastocowanie dla zwlokowca ... przy okazji fajnie HE maja te asf i co ?? i kupa ... smoka powernego tez maja i co ?? i kupa ... co do tego ze pegaz kosztuje 55 pkt to coz kosztuje tyle ale lata i jest w sumie bardzo uzytecznym unitem ... czozeni tez kosztuja w tych granicach punktowych i nikt wczesniej nie zarzucal im tego (no maja tylko S5 a nie 7 ale to i tak sporo) ... coz z tym marszem jest bardzo SI i podoba mi sie ta zasada gdyz pozwala na to by spokojnie rozstawic sie szerokim frontem bez ryzyka ze cos nie pomaszeruje ... zreszta nie podniecajmy sie i nie cisnieniujmy sie ... wyjdzie book bedzie mozna polemike poprowadzic ...

Sir Roni de Gato
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Sir Roni de Gato »

"Teraz jeszcze jedtem tylko ciekaw co z nekromantami" - ja wiem tylko tyle, że podobno mają być tylko herosami z lev max 2 ( prawde powiedziawszy nie wiem jak jest teraz - więc generalnie nie udzielam się czy to jakas zmiana czy nie :) )

dead : znasz jakies inne/ciekawsze słowa niż "kupa" ( pytam z ciekawosci ? :D ) asf jest dobry jesli chodzi np. o jednostkę SM ( i nie staraj się mi wmówić, że tak nie jest - i nie pisz mi, że mozna ich zestrzelić czy wykosić za jakiegoś czaru bo nie o to się rozchodzi ). Kolo na pegazie ma sile 5 ale tylko podaczas szarzy a Ci kolesie ( Blood K ) mają mieć 5 z marszu - jeszcze najlepiej niech im dadza 2 W i w ogole będzie fajnie ( a jest to w pewnym sensie prawdopodobne, w końcu to mają być vampiry a nie marne szkielety na koniach ) . A co z tego że pegaz lata? No lata - fajnie - Chodzi mi nie o zastosowanie jednostki ( bo wiadomo, że PK ma inne zastosowanie od BK czy innego "czegoś " ) a o pewne porownanie mozliwosci i statystyk ( i przeniesienie tego na 'grunt' punktowy )

Wiadomo, że ostatecznie będzie mozna "sensownie pogadać" dopiero jak wyjdzie AB - ale część z obecnych plotek ( których w sumie jest sporo ) ma szanse stać się rzeczywistością i o to tu chodzi.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Ja uważam że przypakowania armii to głównie wina graczy którzy coraz więcej wymagają i ciągle narzekają a jak dostaną co chcą to inni narzekają i tak w koło wojtek ...ASF u hajów spoko kupuje to ale nie na obsłudze balisty czy ucznikach na Sigmara niech mają to liony czy dragoni ale nie kazdy pedał z łukiem :wink: ..ale stało się i nie ma co płakac.. nowe VC konnica dla mnie kiepska droga i łatwe punkty interesuje mnie natomiast Vargulf podejrzewam że to będzie główny rar w każdej armii Vc....zresztą obaczy się :roll:
Obrazek






_________________

Tomash
Spaministrator
Posty: 7890
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Widzę straszne "zdebilanie" armii :( Aż się chce rzucić battla w diabły i pójść w 40k - tyle że także w czterdziestce jak się Phil Kelly bierze za nowy dex, wychodzi armia przepakowana.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Cóż, to jak Cart ma być pakerny to powątpiewam, ale mam nadzieję, że Szaman prawdę nam powie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Uważam, że takie narzekanie (nie wspominając, że to ploty) jest jałowe.

Porównywanie jednostek w różnych armiach jest śmieszne. Jak można porównać jednostki w tak diametralnie różnych armiach, są jeszcze inne czynniki poza statami które IMO tu mają decydujące znaczenie. Np. co można w tej innej armii wziąć obok tej jednostki, jakie są zasady armii, jaka jest magia, strzelanie, walka wręcz armii, itp.
Np. co z tego, że knechci wypłacają gazylion silnych ataków, jeżeli są oni główną linią uderzeniową. Walka wręcz i psychologia to jedyny sposób na zadanie strat przeciwnikowi w tej armii, jak można narzekać, że wampiry są w tym dobrzy? Nie ma strzelania, nie ma magii krzywdzącej w bezpośredni sposób, nie ma zabójczej manewrowości... czego się spodziewacie, że w close combacie tez będą do dupy?

Moim zdaniem ASF na wozie to przesada, prawdę mówiąc uważam, że to plota, ale nie o to chodzi. Ale pomyślcie. Najprawdopodobniej będzie toto schodziło od wszystkiego, przeciw armiom strzelającym to darmowe punkty, przeciw armiom ofensywnym... nie oszukujmy się, ASF będzie tylko dobre na gwardii z dwurakami, ale ich nie przepycha się jedną kawaleria od frontu i ranami, ale statycznym CR i wjazdem co najmniej z dwóch stron. Zwykli BK będą mieli s4, nie zabójcze, a KotBK z frenzy będą biegać po polach. VC nie stoją i naparzają z bolców i magii, aż ktoś podejdzie tylko napierają, więc IMO tu ASF to nie powód do lamentowania. Będzie moim zdaniem w połowie tak dobry jak ten HE, a ten nie powala. Bardziej bałbym się tej drugiej zdolności, bo blokuje magię, która jest doskonała przeciw wampirom i nie trzeba będzie mieć co najmniej 2ch caddich w armii, żeby dojść.

Nowi knechci są potrzebni tej armii, jeśli chcemy wystawiać coś innego niż 2 wagony BK. Wygar musi być bo na czymś ta ofensywa musi się oprzeć, a wiadomo, że jak VC nie łamią lini w pierwszej turze to potem już tylko sypanie. Poza tym nie przesadzałbym z ich mocą, armie strzelające ich nie dopuszczą, a ofensywne poślą je na szczaw jakimiś pierdołami (frenzy). Oczywiście nie mówie, żę są źli, bo nie są, ale nie są samograjem i, żeby ich wykorzystać trzeba będzie ruszyć głową, a nie tylko rzucić dobrze kością, jak w większości dobrych jednostek.

Najlepszą zmianą w tej edycji jest imo więcej jednostek dających marsz. W końcu taktyczność armii stanie na poziomie, a nie sprowadzać się będzie tak jak teraz do ustawienia kompaktowego. Wystawienie armii na 2300 pkt. w 12" od generała to bieda, a jeżeli ten jest na lataczu, to już w ogóle koszmar.
Widzę straszne "zdebilanie" armii
Wybacz, ale w ogóle się z tym nie zgadzam. VC nie dostali strzelania, ani żadnej jednostki samograjowej. Nadal pozostają armią, w której najważniejszą fazą jest ruch.

Podsumowując, armia zapowiada się na mocną, ale wampiry zawsze były niezłe, ale nie lamentowałbym jeszcze, bo dużo wyjdzie 'w praniu'.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Nie przesadzajcie z tym asf. Nie będzie to az takie przegięcie. Po prostu armia bedzie bardziej grywalna :wink:

Zablokowany