![Obrazek](http://i208.photobucket.com/albums/bb173/okoterroru/logoOT200x200.jpg)
ma zaszczyt zaprosić na turniej
VICI ERGO SUM
czyli zwyciężyłem, więc jestem
REGULAMIN :
- wstęp 10zł, dla klubowiczow Oka Terroru 8zł
- turniej odbędzie się 27 stycznia 2008 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 1700 punktów
- gramy 4 bitwy ( 6 tur lub 2:15h każda bitwa)
- limit graczy 40 (decyduje kolejność zgłoszeń)
- rozpiski należy zgłaszać na adres wood.elf@gazeta.pl do 25 stycznia koniecznie w formacie .html lub .txt (osoby , które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę będą miały doliczone 2 punkty do generalnej klasyfikacji )
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW oraz RoR niezajmujące slota hero (w razie wątpliwości, pytajcie)
- armie z Storm of Chaos są dopuszczone oprócz tych armii, do których wyszly juz nowe podreczniki tj. Dwarfs, Imperium, O&G
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.
- sędziowie:
Michał „Baniak” Rumiński
Marcin „Sokół” Sokołowski
Łukasz „Hirek” Jachimowicz
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 100 punktów
- gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego mozna uzyskać maksymalnie 5 punktów,
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMI.
OGRANICZENIA:
- max 3 takie same sloty core (np nie mozna wziac 4 oddziałow thunderersow)
OCENA MALOWANIA:
- ilość pomalowanych modeli: 0-50 % - 0 pts, 51-99 % - 1 pts, 100% - 2 pts
- podstawki: 0-1 pts (1 punkt za przynajmniej 80% wykończonych podstawek))
- wyswig: 0-1 pts (1 punkt jeśli zdecydowana większość oddziałów i wszyscy bohaterowie mają wyswig)
- konwersje: 0-1 pts (1 punkt za przynajmniej 25% skonwertowanych modeli)
PUNKTACJA :
0-170 10:10
171-340 11:9
341-510 12:8
511-680 13:7
681-850 14:6
851-1020 15:5
1021-1190 16:4
1191-1360 17:3
1361-1530 18:2
1531-1700 19:1
1701+ 20:0
HARMONOGRAM :
10 - 10.30 zapisy
10.30 - 12.45 I bitwa
13.00 - 15.15 II bitwa
15.30 - 17.45 III bitwa
18.00 - 20.15 IV bitwa
20.30 ogłoszenie wyników i wręczenie nagród
SCENARIUSZE:
1. „I feel disturbance in the Force”
Przed rozpoczęciem gry (lecz po rzucie na stronę/zaczynanie) każdy gracz rzuca K6 za każdego czarującego bohatera. Za takowego uznaje się każdego bohatera potrafiącego rzucić przynajmniej jeden czar (nie wliczamy tu tych, którzy posiadają przedmioty z bound spellami). Jeżeli dla danego bohatera wypadnie 6, rzucamy ponownie i konsultujemy wynik z tabelką:
1-3 - mag ma -1 do casta
4-5 - mag generuje 1 kość do powera mniej
6 - mag przed grą otrzymuje jednego hita z S4 bez save’ów, lecz Irresistible Force wchodzi na 5 i 6.
2. Powrót do przyszłości
Klasyczny 40kowy Cleanse z drobnymi modyfikacjami, czyli:
Stół dzielony jest na ćwiartki. Obaj gracze rzucają kostką, wygrany decyduje czy chce zaczynać, czy wybierać ćwiartkę, na której będzie się wystawiał, przeciwległa ćwiartka po skosie jest ćwiartką przeciwnika. Gracz, który przegrał rzut, wystawia jako pierwszy swój oddział nie bliżej niż 6” od środka stołu. Przeciwnik wystawia swój oddział nie bliżej niż 18” od oddziału przeciwnika i nie bliżej niż 6” od środka stołu. Gracze kontynuują wystawianie na tych samych zasadach aż do wyczerpania oddziałów.
W tym scenariuszu Wood Elfy nie mogą wystawić dodatkowego lasu.
Zmieniona jest też punktacja za ćwiartki: 0 za swoją ćwiartkę, 100 za neutralne ćwiartki, 200 za ćwiartki przeciwnika.
3. Zaczerpnąć dłonią
Na środku stołu stoi objective. Gracz kontrolujący go na koniec gry otrzymuje dodatkowe 300 VP. Żeby kontrolować objective gracz musi posiadać co najmniej 6” od niego oddział nie będący monsterem ani bohaterem o minimalnym US 5. Oddział musi znajdować się w większości w 6-calowej strefie wokół środka stołu, żeby go kontrolować.
Dodatkowo na koniec 4 tury gry aktywny gracz rzuca kostką. Na 4+ gra kończy się po tej turze. Jeśli gra trwa dalej, to na koniec 5 tury kończy się na 3+. Na koniec 6 tury na 2+, jeśli zaś dojdzie do 7 tury gra pod koniec tej tury kończy się automatycznie.
W tym scenariuszu Wood Elfy nie mogą wystawić lasu bliżej niż 6” od środka stołu.
4. Pitched Battle
PRZEWIDZIANE SĄ SPORE NAGRODY PIENIĘŻNE.
REGULAMIN MOŻE ULEC ZMIANIE!!
Zgłoszone osoby (R oznacza wysłaną rozpiskę):
1. Marcin Sokołowski EMP - R
2. Silverman TK
3. Łukasz Makowski BRET - R
4. Mariusz Megger WE - R
5. Arbal OG - R
6. Łukasz Manikowski WE
7. Jose TK - R
8. Nijlor ChD - R
9. Skryba BRET - R
10. Wojciech Gładysiak R HoCh
11. Noir DWARVES - R
12. Maciej Brzozowski TK
13. Maciej Kapałczyński VC
14. Maciej Głogowski DWARVES
15. Hirek SKAVEN - R
16. Kacper Grzanka EMPIRE - R
17. Kemot DWARVES
18. Baniak WE - R
19. Artur Schodowski HE - R
20. Kędzi DWARVES
21. Gajowy VC - R
22. Łukasz Lipka SKAVEN - R
23. Jarowit WE - R