Lethal Shot nie działa z magicznymi łukami ani strzałami.slyslaysson pisze:WW Noble - może z Bow of Loren (więcej szans na KB)
Coś dla początkujących
Moderator: Gremlin
Rozumiem, chyba więc po jednym oddziałe luczników i scout zamienie na coś do hth.
8 Dryad 96
3 Treekiny 195 - fajne ale za małe manewrowalne
8 Wardancerów z muzykiem -151
5 Wildridersów z Chempionem,warbannerem i muzykiem - 196...trochę dużo
Najbardziej klimatycznie i figurkowo pasowaliby tancerze
Czemu do magów przedmioty polepszające ruszanie lasów, czy to jest bardzo ważny aspekt gry WE?
Jak się zapatrujecie na strzelających bohaterów pomijając ofc HoDA.
Np Bow of Loren plus Starfire arrow-sam bohater wrzuca komuś panike co ture niezależnie od oddziałów, przydatne na hordy.
Bow of Loren plus Arcane bodkins - tak potrzebne na ciężko opancerzone oddziały.
Jest sens brania takiego Highborna czy tylk ewentualnie Nobla?
8 Dryad 96
3 Treekiny 195 - fajne ale za małe manewrowalne
8 Wardancerów z muzykiem -151
5 Wildridersów z Chempionem,warbannerem i muzykiem - 196...trochę dużo
Najbardziej klimatycznie i figurkowo pasowaliby tancerze
Czemu do magów przedmioty polepszające ruszanie lasów, czy to jest bardzo ważny aspekt gry WE?
Jak się zapatrujecie na strzelających bohaterów pomijając ofc HoDA.
Np Bow of Loren plus Starfire arrow-sam bohater wrzuca komuś panike co ture niezależnie od oddziałów, przydatne na hordy.
Bow of Loren plus Arcane bodkins - tak potrzebne na ciężko opancerzone oddziały.
Jest sens brania takiego Highborna czy tylk ewentualnie Nobla?
waznym aspektem nie jest (o ile masz czym przyjac szarze), ale majac juz dwóch magow mozesz pokusic sie o zdobywanie przewagi wlasnie dzieki przesuwaniu lasów. jak juz pingus zauwazył nie masz nic do walki wrecz - cokolwiek do Ciebie dojedzie to po Tobie przejdzie . a tak to moze uda Ci sie zasłonic lasem.. i da Ci z jedna ture strzelania wiecejCzemu do magów przedmioty polepszające ruszanie lasów, czy to jest bardzo ważny aspekt gry WE?
poza tym.. lasy ruszajaca sie po kilka-kilkanascie cali na ture to swietny widok i niezła zawaba
Wosho, będziesz grał w battla?
Widzę że transfer pomiędzy środowiskami wfb i 40k jest coraz częstszy
Ruszanie lasu to kluczowy element w grze WE - przynajmniej u graczy, z którymi grałem. Las spełnia rolę zarówno "taksówki" (chowa się tam oddziały podatne na np. ostrzał czy wczesną szarżę i jedzie takim lasem z pasażerami pod linie przeciwnika), jak i blokera przed rzeczami naprawdę dla WE bolesnymi.
Widzę że transfer pomiędzy środowiskami wfb i 40k jest coraz częstszy
Ruszanie lasu to kluczowy element w grze WE - przynajmniej u graczy, z którymi grałem. Las spełnia rolę zarówno "taksówki" (chowa się tam oddziały podatne na np. ostrzał czy wczesną szarżę i jedzie takim lasem z pasażerami pod linie przeciwnika), jak i blokera przed rzeczami naprawdę dla WE bolesnymi.
Treekiny to rzadki widok (znaczy słabe dość), reszta to niezły pomysł. Wildzi się spłacą, spokojnie byle nie dostali w bok czy w plecy czegoś bolesnego.8 Dryad 96
3 Treekiny 195 - fajne ale za małe manewrowalne
8 Wardancerów z muzykiem -151
5 Wildridersów z Chempionem,warbannerem i muzykiem - 196...trochę dużo
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
No nie wiem... Ja się osobiście do niech przekonałem i wcale nie żałuję. Trochę drogie, nie powiem, ale silne, mocne, wytrzymałe i momentami rzeźnickie. Ogólnie: jestem do nich pozytywnie nastawiony...Tomash pisze:Treekiny to rzadki widok (znaczy słabe dość)
Zagrałem pierwszą bitwę
Co prawda z kolegą który ma doświadczenie podobne co ja i grał rozpiską taką sobie (30 thundererów,maszyny,warriorzy i longbeardzi).
Zabrakło czasu na ulepszenie rozpy..
Ja tym co wyżej z tym że zmieniłem bohaterów;
2xspellsinger po 2 scrolle.
Noble -alter,GW,LA,shield,Hail of doom arrow,Helm of the hunt
Highborn -alter,GW,LA,shield,Bow of Loren,Filmbulwinter shard,Arcane bodkins.
Generalnie bitwa była na przypomnienie sobie zasad i sprawdzenie ile modeli jestem w stanie zastrzelić z T4
Nie jest źle, czułem się jak w 40k mając tyle pestek,znaczy strzał
Kilka pytań o zasady:
1.Bohater będąc w oddziale musi strzelać w to co oddział?
2.Grając z kimś kto ma działą trzeba trzymać bohaterów w oddziałąch inaczej można złapać kulę, która przeleci przez oddział z przodu?
3.Jeśli np zasięg szarży wynosi 6 cali a ktoś stoi 2 cale przed lasem czyli szarża w las na max 2 cale?(2 cale do lasu i potem 4/2 w lesie?)
4.Dlaczego warhawki mają jeden atak,skoro 2 W?
Jutro kolejna bitwa for fun a na tygodniu mam nadzieje zagram z kimś kto gra w battla turniejowo
Co prawda z kolegą który ma doświadczenie podobne co ja i grał rozpiską taką sobie (30 thundererów,maszyny,warriorzy i longbeardzi).
Zabrakło czasu na ulepszenie rozpy..
Ja tym co wyżej z tym że zmieniłem bohaterów;
2xspellsinger po 2 scrolle.
Noble -alter,GW,LA,shield,Hail of doom arrow,Helm of the hunt
Highborn -alter,GW,LA,shield,Bow of Loren,Filmbulwinter shard,Arcane bodkins.
Generalnie bitwa była na przypomnienie sobie zasad i sprawdzenie ile modeli jestem w stanie zastrzelić z T4
Nie jest źle, czułem się jak w 40k mając tyle pestek,znaczy strzał
Kilka pytań o zasady:
1.Bohater będąc w oddziale musi strzelać w to co oddział?
2.Grając z kimś kto ma działą trzeba trzymać bohaterów w oddziałąch inaczej można złapać kulę, która przeleci przez oddział z przodu?
3.Jeśli np zasięg szarży wynosi 6 cali a ktoś stoi 2 cale przed lasem czyli szarża w las na max 2 cale?(2 cale do lasu i potem 4/2 w lesie?)
4.Dlaczego warhawki mają jeden atak,skoro 2 W?
Jutro kolejna bitwa for fun a na tygodniu mam nadzieje zagram z kimś kto gra w battla turniejowo
2) Tak, trzeba. Jeśli są jakieś bolesne strzelajki, puszczanie samopas bohaterów ejst bardzo ryzykowne.
3) Dokładnie tak
4) To się tyczy wielu ptaszków w grze Byłyby strasznie mocne, mając po dwa ataki.
3) Dokładnie tak
4) To się tyczy wielu ptaszków w grze Byłyby strasznie mocne, mając po dwa ataki.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Kolejna bitwa za moimi Leśnymi Ludkami
Tym razem Chaos z Lordem tzeentcha,2czarodziejami,5oddziałami knightów i 2 rydwanami.
Udało sie wszystko zastrzelić a resztki zabić w hth
Lord 5 strzał bez save jest świetny na armie pancerne
1.Czy sprawdzają się kombinacje zmniejszające LD plus terror?
Np Smok plus wraithstone.
2.Killing blow można regenerować?
3.W tej edycji nie ma +1 do zaczynania gdy się pierwszy wystawię?
Tym razem Chaos z Lordem tzeentcha,2czarodziejami,5oddziałami knightów i 2 rydwanami.
Udało sie wszystko zastrzelić a resztki zabić w hth
Lord 5 strzał bez save jest świetny na armie pancerne
1.Czy sprawdzają się kombinacje zmniejszające LD plus terror?
Np Smok plus wraithstone.
2.Killing blow można regenerować?
3.W tej edycji nie ma +1 do zaczynania gdy się pierwszy wystawię?
smok na małe pkt tylko na armie niemagiczne ,trafisz na skavenów czy lizardmenów na slanie i gra skonczona jest...
warhawki mają po 1 atak ale jest jeździec więc masz po 2 ataki z S4 co wcale złe nie jest a dorzucenie championa jest złym pomysłem , oni mają wpaść w oddział zabić maga czy słabego herosa i uciec , championowi mag rzuci czelendż( czy inny czempion) i masz pozamiatane bo maga 2 atakami badź co bądź cieżko zabić...trzeba mieć szczęście a te 4 ataki dają jednak dużą pewnosć , warhawki są o tyle fajne ze można łatwo ustawić je na plecy żeby uciekający oddział wyłapały a te 20 pkt można lepiej spożytkować chociażby na Ranu Hearthstone(jakoś tak) na duzego maga jak nastawiasz się na magię
warhawki mają po 1 atak ale jest jeździec więc masz po 2 ataki z S4 co wcale złe nie jest a dorzucenie championa jest złym pomysłem , oni mają wpaść w oddział zabić maga czy słabego herosa i uciec , championowi mag rzuci czelendż( czy inny czempion) i masz pozamiatane bo maga 2 atakami badź co bądź cieżko zabić...trzeba mieć szczęście a te 4 ataki dają jednak dużą pewnosć , warhawki są o tyle fajne ze można łatwo ustawić je na plecy żeby uciekający oddział wyłapały a te 20 pkt można lepiej spożytkować chociażby na Ranu Hearthstone(jakoś tak) na duzego maga jak nastawiasz się na magię